home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  l65l - Den evige toer + Cameroun
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: l65l - Den evige toer + Cameroun  (Læst 54779 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #30: 24 Maj 2011, 21:34 »

Ser frem til at følge med.

Vil gerne se om andre har haft ligeså meget succes med FCM som mig, bl.a. mht spillerhandler efter 1 sæson.
Det lyder godt Makker.
Med hensyv til spillerhandler, vil jeg ikke gå ud og hente store stjerner på fri transfer, men hellere satse på unge dansker, for at holde det realistisk.
Men rigtig godt du følger med (: 
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #31: 24 Maj 2011, 21:40 »

Rigtig spændende start. Jeg glæder mig til at høre mere til dit FCM projekt Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #32: 24 Maj 2011, 21:40 »

Okay Smiley så ønsker jeg dig held og lykke Opstemt
ej, forstår det godt. Synes selv det er lidt for unreal at jeg her i 2015 har hentet bla. babel, gomis, defour og muntari på fri, for bare at nævne nogle..
Logged

It's all, part of the plan.

Dida
Gæst
 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #33: 24 Maj 2011, 21:45 »

Rigtig spændende start. Jeg glæder mig til at høre mere til dit FCM projekt Smiley
Mange tak Mickelborg, godt du følger (:
Okay Smiley så ønsker jeg dig held og lykke Opstemt
ej, forstår det godt. Synes selv det er lidt for unreal at jeg her i 2015 har hentet bla. babel, gomis, defour og muntari på fri, for bare at nævne nogle..

tak (:
skal da heller ikke afvise at jeg kunne finde på at hente en enkelt storspiller, hvis muligheden byder sig (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l4l - Den evige toer
« Svar #34: 24 Maj 2011, 21:56 »



Godt fra start
19 l 08 l 2010

FC Midtjylland har lagt godt fra land, og ligger efter fem spillerunder nummer to.

Man siger altid, at det er vigtig at komme godt fra start, og det må man sige FC Midtjylland har gjort. Efter de første
Kampe:
4:2 v Randers
3:1 v Silkeborg
1:0 v SønderjyskE
1:0 v Brøndby
1:3 v AaB

Topscore:
Igboun: 4 mål
Thygesen: 2 mål
Hassan: 1 mål
Hvilsom: 1 mål
J. Bøge: 1 mål
fem kampe, er det blevet til fire sejre og et enkelt nederlag. Midtjylland har spillet friskt og scoret massere af mål. Desværre har det haltet lidt i det bagerste geled, hvilket også kostede dem sejren mod AaB, hvor FC Midtjylland løb ind i en lussing og tabte 3:1.

Udover nederlaget til AaB, har det været svært at sætte en finger på FC Midtjylland, som virkelig har nedlagt alt modstand. Nogle ville måske mene at klubben har fået en blød start, da FC Midtjylland har mødt klubber som Randers, Silkeborg og Sønderjyske. Dog kunne FC Midtjylland også præstere da de mødte storholdet Brøndby IF, hvor de hev en sikker 1:0 sejr i hus, på et sent mål af den indstiftede Rilwan Hassan.

Det helt store oplevelse på Heden har dog været den lynhurtige nigerianer Sylvester Igboun, der med hele fire mål i fem kampe har været en konstant trussel mod modstandernes forsvar. Kun i kampen mod AaB faldt Igboun lidt ud, og måtte også lade sig udskift i pausen. Igboun er blot nitten år gammel, og ligger allerede nummer et på topscorelisten i Superligaen. Noget tyder på at denne sæson vil blive Igbouns store gennembruds sæson.

- Vi har fået en rigtig god start på sæson, og jeg er overordnet tilfreds med gutterne. Selvfølgelig sætter kampen mod AaB nogle ridser i lakken, men jeg er sikker på at vi kan rejse os i næste kamp, hvor vi tager imod FC København. Vi skal blot forsætte den gode stil, og så kan vi sagtens se FC Midtjylland ende på podiet ved sæsonens udgang, fortæller cheftræner Glen Riddersholm.



Logged

HRz
Gæst
 
Sv: l5l - Den evige toer
« Svar #35: 24 Maj 2011, 22:00 »

Bedste blog jeg har læst :-)
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l5l - Den evige toer
« Svar #36: 24 Maj 2011, 22:58 »

Bedste blog jeg har læst :-)
Tusind tak, er jeg rigtig glad for at høre (:
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l5l - Den evige toer
« Svar #37: 25 Maj 2011, 17:26 »



Stimen forsætter
27 l 09 l 2010

Efter den gode start, ligger FC Midtjylland forsat nummer to og hænger på i toppen.

FC Midtjylland lagde hårdt fra start, og efter de første fem spillerunde, lå de hurtigt nummer to. Nu er yderligere fem
Kampe:
1:0 v København
2:3 v Odense
5:1 v Horsens
3:1 v Esbjerg
3:3 v Nordsjælland

Topscore:
Igboun: 9 mål
Hvilsom: 6 mål
Thygesen: 6 mål
Hassan: 2 mål
M. Nielsen: 2 mål
spillerunder overstået, og FC Midtjylland ligger forsat på en solid andenplads, med blot et enkelt point op til FC København på førstepladsen.  Odense ligger nummer tre med samme antal point som FC Midtjylland, så det hele er meget tæt i toppen af Superligaen. I bunden af Superligaen er Randers FC og Lyngby ved at isolere sig, og de ligger begge to med blot seks point og tre point op til stregen.

I løbet af de seneste fem kampe er det blevet til tre sejre, et nederlag og en enkelt uafgjort. En ganske fin statistik, når man tænker på at FC Midtjylland har mødt hold som FCK og OB. Nederlagt kom da også, da FC Midtjylland mødte netop OB. Fynboerne viste sig at være stærkere end beregnet, og tros to mål fra Hvilsom løb FC Midtjylland ind i et 3:2 nederlag på Fyn. Det uafgjorte resultat, kom da FC Midtjylland mødt Nordsjælland. Efter at Midtjylland havde været foran med hele 0:2, kom Nordsjælland tilbage, og med ti minutter igen, stod det 2:2. Det så dog ud til at den tidligere Nordsjællandspiller Matti Lund skulle gøre det onde ved sine gamle holdkammerater, da han med fire minutter igen scorede sit første mål for FCM, men Nordsjælland fik udlignet for anden gang i kampen i overtiden.

Kampen mod FC København blev en stor triumf for Midtjylland, der som det første hold fik nedlagt københavnerne. Kampen var meget jævnbyrdig og begge hold kom til chancer. Resultatet ved pausen var dog stadigt 0:0. Ti minutter inde i anden halvleg fik københavnerne tilkæmpet sig et straffespark, som Jonas Lössl på fornemste vis afviste. Tre minutter inde i overtiden blev bolden spillet på tværs i københavnerfeltet og Mikkel Thygesen kunne let sikre en 1:0 sejr til FCM.

- Jeg syntes at vi forsætter med at imponere, og vi holder forsat trop med FC København. Jeg er meget tilfreds med vores offensive indstilling, som måske koster en smule i forsvaret engang imellem, men så længe vi score så mange mål, så ser jeg ikke noget problem i det, udtaler cheftræner Glen Ridderholm.



Logged

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: l6l - Den evige toer
« Svar #38: 25 Maj 2011, 20:55 »

har du igboun som targetman , og hvis du har hvordan spiler du så bolden på ham? Smiley
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l6l - Den evige toer
« Svar #39: 25 Maj 2011, 21:40 »

Rigtig god læsning !! - Rigtig flotte billeder !!

Keep up the good work !

HumørCrewet #
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l6l - Den evige toer
« Svar #40: 25 Maj 2011, 22:24 »

har du igboun som targetman , og hvis du har hvordan spiler du så bolden på ham? Smiley
Bruger Igboun som skarpretter - angreb (:
Rigtig god læsning !! - Rigtig flotte billeder !!

Keep up the good work !

HumørCrewet #
Tusind tak Flink14
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l6l - Den evige toer
« Svar #41: 25 Maj 2011, 23:19 »



Pinligt exit
28 l 10 l 2010

Efter en god start, måtte FC Midtjylland forlade pokalturneringen allerede i fjerde runde.

FC Midtjyllands håb om en pokal i Glen Riddersholms første sæson, blev i dag svækket markant, da FC Midtjylland
Kampe:
3:0 v Aabenraa
3:1 v HB Køge
0:1 v Roskilde
tabte 0:1 til Roskilde i Pokalturneringens fjerde runde. FC Midtjylland havde ellers fået en godt start på turneringen, men ikke desto mindre, står de nu slukøret, og må vente til næste sæson, før de igen kan komme ud og spille pokalbold.

FC Midtjylland tiltrådte turneringen i anden runde, hvor amatørklubben Aabenraa ventede på FC Midtjylland. Midtjylland stillede med et meget reservespækket hold, men alligevel lykkedes det for ulvene at føre 0:3 ved pausen. Anden halvleg gik FC Midtjylland et par gear ned og kampen endte 0:3.

I tredje runde ventede lidt mere modstand for Midtjylland, da de tog kampen op mod HB Køge. Igen havde Riddersholm givet plads til reserverne. De formåede dog ikke at score, og da Køre bragte sig i front efter pausen, var Riddersholm tvunget til at smide makkerparret Igboun og Hvilsom på banen. De skulle da også kun bruge ti minutter og så havde de vent kampen til FC Midtjyllands fordel, ved at score et mål hver. Rilwan Hassan lukkede kampen i overtiden.

Derefter kom den skæbnesvangre kamp mod Roskilde. Midtjylland dominerede kampen fra start af, og kom til mange gode chancer. Dog var resultatet forsat 0:0 ved pausen. I anden halvleg fik publikum dramatik for alle pengene. Først blev FC Midtjyllands Sivebæk smidt ud, og sidenhen bragte Roskilde sig i front. Det betød at Igboun blev smidt på banen. Igboun skabte straks problemer for Roskilde forsvaret og fik tilkæmpet sig et straffespark, som Hvilsom skulle omsætte til mål. Den unge angriber brændte dog,  og det gjorde det ikke bedre, da han i minut efter brændte en friløber. Derfor endte kampen 1:0 til Roskilde.


Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: l7l - Den evige toer
« Svar #42: 25 Maj 2011, 23:38 »

Virkelig god og spændene blog Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l7l - Den evige toer
« Svar #43: 26 Maj 2011, 00:04 »

Virkelig god og spændene blog Opstemt
Mange tak Gerrard Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l7l - Den evige toer
« Svar #44: 26 Maj 2011, 00:09 »



FCM taber terræn
07 l 12 l 2010

En dårlig stime har kostet FC Midtjylland deres flotte andenplads.

FC Midtjylland har været inde i en down periode, men det ser umiddelbart ud til at de er på vej til at vende skude og
Kampe:
1:2 v Lyngby
1:2 v Randers
4:1 v Silkeborg
1:1 v SønderjyskE
4:1 v Brøndby

Topscore:
Igboun: 10 mål
Hvilsom: 8 mål
Thygesen: 8 mål
Hassan: 3 mål
M. Nielsen: 3 mål
komme videre, efter de i sidste runde slog Brøndby med hele 1:4, og så oven i købet på udebane. Det har dog også været noget nær det eneste ulvene har haft at prale af i løbet af de seneste fem kampe, hvor det virkeligt er blevet til en række dårlige resultater.

Fem kampe er som sagt spillet, siden vi sidst hørte fra FC Midtjylland, og her er hele to af dem endt med nederlag, en uafgjort og to sejre. Bestemt ikke nogen imponerende stime, og specielt ikke når nederlagene er kommet til først Lyngby og sidenhen Randers FC.

De dårlige resultater betyder selvfølgelig at FC Midtjylland har tabt terræn til de øvrige tophold, og er nu røget ned på en tredjeplads. Ni point op til FCK som ligger nummer et og fire point op til Odense, som ligger nummer to. Intet er dog tabt, og kan FC Midtjylland komme tilbage på sporet, kan de sagtens nå at blande sig i guldstriden endnu.

Også i bunden er der spænding, hvor man faktisk skal hele vejen op til Horsens på femtepladsen, for at finde et hold der kan sige sig fri fra truslen om nedrykning. Især Brøndby har skuffet, og ligger efter femten kampe og roder rundt blot tre point over stregen. Under stregen finder vi Lyngby og Randers, som bestemt ikke har præsteret denne sæson, hvilket bare gør det mere trist at FC Midtjylland løb ind i nederlag til netop de to hold.

- Jeg syntes vi har været plaget af uheld og skader. Mange vil sikkert sig at det blot er en dårlig undskyldning, men når spillere som Borring, Igboun, Jakob Poulsen og Danny Olsen har siddet ude med skader, er det altså ikke kun dårlige undskyldninger. Alle er heldigvis på rette køl igen, undtagen Danny, som vi snart forventer tilbage. Derfor tror og håber jeg på at vi kan afslutte sæsons sidste fire kampe med sejr i samtlige, selvom vi møde klubber som FCK og OB, fortæller cheftræner Glen Riddersholm.


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010