home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 908 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm  (Læst 4803 gange)
RCD
Gæst
 
C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« : 01 Maj 2008, 10:56 »

C.P. Ejido S.A.D.




Ejido SAD, blev grundlagt i 1969, grundet en fusion mellem Ejido’s tre klubber. Ejido er aldrig kommet længere end Liga BBVA, Hvor de har ligget, og svinget siden 2002, hvor de rykkede op fra den Spanske anden division, Ejido som har avlet en spiller som Sunny som nu spiller i Valencia. Ejido’s unge spillere, er igen under søgelyset fra klubber som Getafe og Zaragoza. Ejido’s nye stjerne spiller efter tabet af Sunny, er den 28 årige boksspiller Mario Bermejo, der er lånt i La Liga klubben Almeria.


Fernando Castro Santos – Fyret !. Lassen hyret.




Fernando Castro Santos, er i dag blevet fyret, efter han blev set i slagsmål, med en af klubbens unge talenter. Fernando Castro Santos kunne ikke styre sit temperament, og slog Kike i hovedet med en Øl flaske, efter de var kommet op at slås, over en tabt trænings kamp, hvor Kike gerne ville ha´ spillet kampen fuldt ud. Fernando Santos begyndte at true Kike, med diverse genstande. Til sidst gjorde Fernando Santos alvor af sine ord, og slog Kike i hovedet med flasken så flasken blev smadret. Plus, Kike fik Syet, sytten sting i hovedet efter episoden. Ejido har dog tænkt hurtigt og hentet den ukendte tidligere Semi professionelle fodbold spiller Kevin Lassen, som er blevet hentet til Ejido fra den lille Grenaa IF der spiller i den danske, Danmarksrække. Ejido fik øje på Lassen, en dag Gabriel Hidalgo (Klubbens Direktør red.) var på ferie med sine børn i Danmark. Hidalgo var i Grenaa for at stoppe deres tur igennem DK, da’ han så at Grenaa IF skulle spille imod Randers FC´s 2 hold. Hidalgo sagde til Grenaa Bladet at han syntes at det kunne være spændene at se noget dansk fodbold, som han sagde han aldrig havde set før. Hidalgo fik nu øje på Lassen´s træner ævner, da’ han så ham få sit hold tilbage, efter at være bagude 3 – 0. Hidalgo gik nu hen til Lassen og spurgte ham om han var intreseret i et job som træner for Ejido. Lassen gik nu hen til sin kæreste og spurgte hende om hun ville med ham til Spanien, Lassen gik nu hen til Hidalgo og sagde at han gerne ville ha’ jobbet, hvis at han fik et hus til ham og han’s kæreste, det sagde Hidalgo ja til. Ejido har nu fået en ny træner der forhåbentlig kan føre dem til La Liga. Lassen fulgte nu med Hidalgo, med til spanien hvor Lassen skrev under på en et årig kontrakt, der skulle give ham 10.000 Kr om måneden.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 11:13 af RCD » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #1: 01 Maj 2008, 11:12 »

Har lige en rettelse. efter at de var kommet op at slås, efter de var kommet op at slås, over en tabt trænings kamp. Der er lige to af de samme sætninger, men ellers ser det rigtigt fint ud. Men noget af dramatisk episode, træneren slår en af de unge talenter med en ølflaske. Men godt de skilte sig af med ham de hidsige træner.
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #2: 01 Maj 2008, 11:14 »

Så er det rettet
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #3: 01 Maj 2008, 14:01 »

Nye Spillere





Transfer markedet er lige begyndt, og klubber køber spillere. Det er en af fodboldens største øjeblikke, når en ny spiller sætter sin underskrift, på et stykke papir, der sikre ham en ny klub, nye fans, nye farver, og en ny mulighed for at vise hvorfor han spiller fodbold på højt plan. Klubber som Real Madrid og Chelsea, henter vær sommer henter spillere for 100 – 500 mil kr. Men små klubber som Ejido har ikke så mange penge at gøre godt med. Derfor er klubber som Ejido nød til at kigge på listen over spillere, som ikke har nogen klub. Det har Ejido’s manager Kevin Lassen så også gjort. Lassen har været ude at hente tre spillere, for meget små penge. De tre spillere som Lassen har hentet en spiller til at støtte Mario Bermejo i angrebet. Det er Morten Skoubo det drejer sig om. Den tidligere danske landsholds spiller der havde stor succes i Brøndby, før han drog af sted til Real Sociedad, hvor Skoubo ikke havde så meget succes, pga. skader og en træner der ikke stolede på ham. Derfor blev Morten Skoubo fyret den 18/7/07. Kevin Lassen var dog hurtigt ude, og begyndte at snakke med Morten Skoubo og han’s agent. Morten Skoubo og Kevin Lassen blev enige om en fire årig kontrakt, der giver Skoubo 41.000 om ugen. Ejido’s anden indkøb er den 18 årige brasilianer Patrick, som kommer fra den brasilianske klub Remo. Patrick er købt til at få styr på den defensive midtbane, da’ der er alt for meget uro, og det er oftest der, der kommer flest gennembrud. Kevin Lassen sagde på pressemødet at Patrick var den rigtige mand til at få styr på tingende. Det tredje indkøb, er Juanmi CalleJón som er lånt i Real Madrid resten af sæsonen. Real spurgte om Ejido ville låne ham og det sagde Lassen ja til.




Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #4: 01 Maj 2008, 16:05 »

Kanon start, bestemt en blog jeg vil følge... Smiley
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #5: 01 Maj 2008, 17:06 »

Kanon start, bestemt en blog jeg vil følge... Smiley
Heh tak Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #6: 01 Maj 2008, 18:04 »

Ham Castro Santos er da godt nok en slagsbror Wink
God start, bestemt en blog jeg vil følge.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #7: 01 Maj 2008, 21:02 »

Så lavede man update, så glemte jeg fandme at gemme den crazy
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #8: 02 Maj 2008, 10:29 »

Spændende indkøb, dog savner jeg lidt flere afsnit, det er lidt uoverskueligt at læse Wink
Men er det muligt at få SS af de nye spillere?
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #9: 02 Maj 2008, 10:48 »

Her:
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #10: 02 Maj 2008, 11:37 »

Nye Spillere




Den første sæson i en ny klub, er en svær tid for nogen trænere. Bare spørg folk som Michael Laudrup og Sam Allardyce, der begge har haft store problemer i deres første sæson, Big Sam i Newcastle, og Laudrup i Getafe. Kevin Lassen ser dog ud til at ha fundet fidusen, pga. han’s indkøb og han’s nye opstilling. Lassen & co. er i gang med træningskampene, hvor det ser meget fornuftigt ud. Med 3 sejre i fire kampe, desværre er Morten Skoubo ude i 1-2 måneder efter en venskabskamp mod C.D. Alfaro.



en lille update
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #11: 02 Maj 2008, 14:56 »

En go' start.. KIU.. Den sidste update var efter min mening alt for kort..
Logged

- Veni, vidi, vici -

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #12: 02 Maj 2008, 14:59 »

En go' start.. KIU.. Den sidste update var efter min mening alt for kort..
Min kreative siden sover  Ubeslutsom

Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #13: 02 Maj 2008, 15:04 »

Har du Real Madrid som moderklub Huh

Købet af Skoubo lader til at kunne blive et hit, da du har købt en spiller der taler spansk og har spillet der nogle sæsoner......

Købet af Patrick er jeg derimod ikke så sikker på, da man primært som defensiv midtbanespiller skal have en fysik af de helt store, og det kan man ikke sige at Patrick kan prale med....

Men go' blog og så synes jeg da at du skulle kigge forbi min Thumbs Up
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: C.P. Ejido S.A.D. - En spansk drøm
« Svar #14: 02 Maj 2008, 15:21 »

Har du Real Madrid som moderklub Huh

Købet af Skoubo lader til at kunne blive et hit, da du har købt en spiller der taler spansk og har spillet der nogle sæsoner......

Købet af Patrick er jeg derimod ikke så sikker på, da man primært som defensiv midtbanespiller skal have en fysik af de helt store, og det kan man ikke sige at Patrick kan prale med....

Men go' blog og så synes jeg da at du skulle kigge forbi min Thumbs Up
Ja Real er min moderklub  Thumbs Up

Skoubo blev desvære skadet  Ubeslutsom
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010