home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 943 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub  (Læst 3837 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« : 01 Maj 2008, 03:27 »



Til alle blog’s med respekt for sig selv, skal den indeholde en begyndelse….

Og den skal i ikke snydes for i mit bidrag til blog-konkurrencen ’08. Så her kommer den:
Der er mange klubber der kan kalde sig noget med Real. Real Madrid, Real Sociedad, Real Zaragoza osv, osv. Fælles for dem alle er at de i en eller anden grad er blevet ”adlet” af den spanske kongefamilie, og det samme gælder min nye klub: Real Sporting Gijón. Stort set alle klubber hedder ikke noget, der ikke er spansk, men i min nye klubs tilfælde skal ordet Sporting finde sin begrundelse i at det var en gruppe engelske studenter der grundlagde det, der senere skulle udvikle sig til klubben som den kendes i dag.

El Molinón er klubbens stadion, og samtidig kan stadionet udover en kapacitet på 25885 siddende tilskuere, bryste sig af at være Spaniens ældste klubstadion, eftersom det blev bygget i 1908. El Molinón betyder i øvrigt vindmølle på spansk. Dette skal der findes en meget god grund til, og det er at stadionet i sin tid blev bygget klods op af en gammel vindmølle.

Klubben har som mange andre klubber i Spanien et øgenavn, og dette øgenavn vil også blive navnet på min blog; Los Rojiblancos. Dette navn er meget sigende i sig selv, da Sporting spiller i en rød/hvid stribet trøje.

Og nu til noget helt andet; og så alligevel ikke: Klubbens vel nok største talent der nogensinde er gået ud af stadionet er en som alle kender: David Villa. Ham ville jeg som det første gerne kunne have købt til klubben, men da det ikke kan lade sig gøre, så må jeg satse på noget andet. Sammen med bestyrelsen i klubben er vi blevet enige om at vi holder os til en 2 års plan om at konsolidere vores plads i Liga BBVA, og at vi derefter skal begynde at kigge opaf mod den bedste spanske liga: La Priméra.
Næste update kommer senere i morgen og omhandler en gennemgang af de største talenter i førsteholdstruppen inden sæsonstart.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 09:03 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den glemte kongeklub
« Svar #1: 01 Maj 2008, 04:59 »

Karriere:
'07 -> Real Sporting Gijón

Pokaler / Titler:
-

Mål for nuværende klub:
At sikre oprykning for Sporting indenfor 2 år
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 11:33 af vesperGT » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den glemte kongeklub
« Svar #2: 01 Maj 2008, 22:17 »

Utrorligt at du ikke har fået en kommentar endnu.. Jeg synes at du har valgt et spændende hold og den første update er i mine øjne god.. KIU..
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den glemte kongeklub
« Svar #3: 01 Maj 2008, 22:21 »

Utrorligt at du ikke har fået en kommentar endnu.. Jeg synes at du har valgt et spændende hold og den første update er i mine øjne god.. KIU..

Hehe.... De andre er bare bange for at tabe til mig Thumbs Up funny

Men tak for omtanken....... Jeg kan så fortælle at jeg har spillet en del, og derfor måske rent spillemæssigt er længere fremme end andre, da jeg i løbet af denne måned skulle kunne præsentere klubben i La Priméra Divisíon Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den glemte kongeklub
« Svar #4: 01 Maj 2008, 22:44 »

!!! SERVICEMEDDELELSE !!!

Denne blog vil ikke blive opdateret indtil jeg har spillet første sæson færdig...... Meningen med denne blog har hele tiden været at skulle op i den bedste spanske række, og som det ser ud ligenu, ligger jeg fornuftigt til i svinget......

Så om et par dage - og om gud/allah/mahatma Ghandi vil, kan jeg præsentere en blog der er tilnavnet Real værdig Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #5: 02 Maj 2008, 14:56 »


På målmandsposten har jeg rådighed over en 28-årig spanier, samt en 30-årig spanier.  Den 28-årige ved navn Roberto, spiller på sin nu 6. Sæson på holdet, og hvad jeg hører fra min assistent – selve definitionen på en holdspiller med vinder attitude. Hans 2 største forcer i keeper spillet er uden tvivl reflekser (16) og en mod en (17). Eftersom han er 28 år, kan jeg ikke forvente den helt store udvikling fra hans side, men sikker i forhold til Sergio Sánchez, det er han.
Kike Mateo


I forsvaret er der op til flere spændende spillere, men den der er mest interessant er vores venstre back Canella. 19 år, allerede fast mand og eftertragtet af mange klubber, med Getafe i spidsen. Udover venstre back, kan han også spille wing back og venstre midtbane. Han er dog også den eneste venstre back i klubben, jeg mener er klar til at kunne spille på højeste niveau.

På midtbanen er der utroligt mange gode spillere og faktisk det eneste område vi sagtens kan klare os uden forstærkninger i op til flere sæsoner. Den spiller der stråler alle mest i øjnene er vores højre-/venstre fløj Kike Mateo. 27 år og kun lige kommet ind i sin karrieres sommer. Jeg er ikke i tvivl om at efter en oprykning, kan han være en af de spillere, som de yngre spillere kan se op til og få gejst nok, så vi kan holde klubben oppe i den bedste række – når det sker.

I angrebet er der igen et par stykker der springer op i synet op dig. En 24-årg spanier ved navn David Barral, som ikke er hamrende stærk med fødderne, til gengæld skal han spilles med indlæg fra fløjene, da han er tonsestærk i luftspillet.

Økonomien i klubben er langtfra den bedste og bestyrelsen har givet mig besked på at holde et meget skarpt øje med finanserne, da kreditorerne har cirka 215 millioner til gode i klubben. Med diverse aftaler klub og kreditorer imellem, er man kommet frem til den aftale at der skal betales 3,3 millioner hver måned indtil 2015, så det ligger et vist pres på mig, da et økonomisk boost i tilfælde af manglende oprykning i første sæson, skal komme fra spillersalg.

Af optaktskampe kan den suverænt største med sindsro siges at være, da Valencia kom på besøg. Godt nok var der ikke mødt mere end 4300 tilskuere op, men ikke desto mindre fik mine drenge en oplevelse af de helt store. Vi blev besejret med 6-0 og Villa scorede et hattrick, men mine drenge fik altså en oplevelse i hvordan det er at spille mod de store, og denne kamp kan vi bruge som målestok, når vi til næste sæson skal spille mod Valencia 2 gange – hvis vi altså rykker op.

Logged

RCD
Gæst
 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #6: 02 Maj 2008, 15:33 »

Dejlig blog du er igang med Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #7: 02 Maj 2008, 15:38 »

Dejlig blog du er igang med Thumbs Up

Tak for de venlige ord...... Det varmer mit hjerte på denne kedelige dag.....
Logged

lasseher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #8: 02 Maj 2008, 15:40 »

Flot update og en god blog selvom der ikke er mange der har kommenteret den samt et dejligt klubvalg lige efter mit hjerte Thumbs Up Peace
Logged

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

 crazy

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #9: 02 Maj 2008, 15:42 »

Ja, enig med RCD. Faktisk en rigtig god start.
Jeg følger med fremover Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #10: 02 Maj 2008, 15:42 »

Flot update og en god blog selvom der ikke er mange der har kommenteret den samt et dejligt klubvalg lige efter mit hjerte Thumbs Up Peace

Yes, tak for ordene Thumbs Up

Men også godt at der langt om længe kommer nogle kommentarer.......

Ja, enig med RCD. Faktisk en rigtig god start.
Jeg følger med fremover Thumbs Up

Tak skal de have Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #11: 03 Maj 2008, 11:09 »

Vi skal vel snart have en ny update ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #12: 03 Maj 2008, 11:30 »

Et rigtigt spændende hold og en god udfordring du har sat dig selv på!  Smiley

Hvis jeg skal komme med en smule konstruktiv kritik vil jeg sige at en af grundene til at du i starten nok ikke fåk så mange kommentarer, er at dit sprog ikke er særligt "saftigt". Jeg har svært ved at formulere konkret hvad jeg mener, men jeg vil råde digt il at klø på og udvikle bloggen yderligere.

Jeg skal nok huske at holde øje med Gijon  Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #13: 03 Maj 2008, 12:01 »

Vi skal vel snart have en ny update ?

Det skal vi da.... Arbejder på det lige nu Thumbs Up

Et rigtigt spændende hold og en god udfordring du har sat dig selv på! Smiley

Hvis jeg skal komme med en smule konstruktiv kritik vil jeg sige at en af grundene til at du i starten nok ikke fåk så mange kommentarer, er at dit sprog ikke er særligt "saftigt". Jeg har svært ved at formulere konkret hvad jeg mener, men jeg vil råde digt il at klø på og udvikle bloggen yderligere.

Jeg skal nok huske at holde øje med Gijon Thumbs Up

Jeg tror godt jeg ved hvad du mener...... Smiley

UHA: 1500 INDLÆG HURRA
Logged

Wonderboy
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Los Rojiblancos - Den Glemte Kongeklub
« Svar #14: 03 Maj 2008, 13:29 »

nice blog..
Logged

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010