home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 916 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The Villarreal Way
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The Villarreal Way  (Læst 7474 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #15: 01 Maj 2008, 11:41 »

Fantastisk, LFC! Lækkert at vi hører lidt om de små Valencia hold!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #16: 01 Maj 2008, 11:45 »

Det bliver da spændende at se om du holder 9 sæsoner. Thumbs Up
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #17: 01 Maj 2008, 11:48 »

Spændende projekt..
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #18: 01 Maj 2008, 16:34 »


Den nye mand i sædet - 13. juni 2007

Regnen har ramt det sydlige Spanien. Det mildest talt pisser ned, ligesom det gjorde engang imellem da jeg spillede i Middlesborough. Heldigvis forholder det sig sådan, at jeg netop nu er indenfor, og står lige foran indgangen til Castellóns presselokale, hvor min kommende chef José Laparra sidder og forklarer for en tydeligvis overrasket lokalpresse, hvem den nye mand i sædet, det vil sige mig, er. Pludselig kommer en høj spansk mand hen til mig. Han fortæller, at jeg skal ind nu og går så væk igen.

Jeg åbner døren og går ind. Sætter mig stille og roligt ved siden af Laparra, og pressen begynder at stille spørgsmål. En meget ung mand fra en avis, hvis navn jeg ikke nåede at opfatte, stilte mig et spørgsmål om ambitioner. "Mit mål er at etablere Castellón som en topklub i spansk fodbold indenfor 10 år. "Min store inspirationskilde er lokalrivalerne fra Villarreal der formåede at spille Champions League blot 5 år efter de rykkede op. Jeg vil gå "The Villarreal way". Dette sagde jeg til ham, hvilket var et svar der tydeligvis begejstrede ham. En anden lidt ældre herre fra Marca, der nok havde fået et tip, om at der nok ville komme en noget overraskende træner til Castellón, spurgte mig om, hvorfor jeg kun 2 uger efter mit karrierestop som spiller, ville være træner. "Jeg sagde da jeg stoppede, at jeg meget gerne ville være træner. Jeg fandt ud af, at den gamle Castellón træner Pepe Murcia havde sagt op, og så besluttede jeg mig at henvende mig til Laparra, som blev meget begejstret og tilbød mig jobbet med det samme, det er meningen, at jeg skal på diversetrænerkursus er, mens min assistent Emilio Aguilar også vil hjælpe mig, men jeg føler mig sikker på, at jeg godt kan bruge de ting jeg lærte i min spillerkarriere til noget" svarede jeg til ham, mens han ivrigt noterede ned på sin blok. Pressen fortsætter ivrigt med at stille spørgsmål i en halv times tid, mens jeg svarer så godt som jeg nu kunne.

Efter pressemødet sluttede, gik jeg ud og hilste på medarbejdere samt spillere. Min assistent Emilio Aguilar virker som en munter type, og jeg tror vi får et godt samarbejde. Truppen virkede meget professionel og vores mål er at slutte højere end den 16. plads som vi spås til. Mødet med spiller og stab varede ikke længere end en 20 minutter, og jeg satte mig straks ud i min bil og kørte tilbage til mit hus i Valencia.

Gaizka Mendieta
- Castellón manager
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #19: 01 Maj 2008, 17:02 »

Godt - men du kan gøre det lige lidt bedre - kan ikke sætte fingeren på én ting men lige lidt bedre kan du gøre det...

KIU
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #20: 01 Maj 2008, 18:49 »

Godt - men du kan gøre det lige lidt bedre - kan ikke sætte fingeren på én ting men lige lidt bedre kan du gøre det...

KIU

Korrekt, men bestemt flot, igen LFC. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #21: 01 Maj 2008, 22:30 »

En rigtig flot start.. jeg er da nød til at følge med her.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #22: 02 Maj 2008, 16:57 »

En rigtig flot start, vil da prøve så meget som muligt at følge med. Spændende klubvalg Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #23: 02 Maj 2008, 17:31 »

Mange tak allesammen. Sidder lige pt. og spiller på et Valéncia game, men i aften vil jeg smide et par updates til folket. Thumbs Up
Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #24: 03 Maj 2008, 00:45 »

Vil klart følge med LFC, jeg elsker din blogs Opstemt
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #25: 03 Maj 2008, 21:36 »

Vi vil ha mere, vi vil ha mere.. Kom så, kom så vi vil ha mere.. Skide god blog
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #26: 03 Maj 2008, 21:38 »

Lækkert lækkert. Mendieta er en af mine guder, så perfekt at han er blevet manageren!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #27: 03 Maj 2008, 21:41 »

Mange tak. Jeg ser om jeg kan nå noget her senere, men jeg er umiddelbart optaget af et Valencia game (Spiller ikke med andet end Valencianske klubber i øjeblikket), men jeg VIL nå 3 updates i morgen håber jeg da! Thumbs Up
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #28: 03 Maj 2008, 21:47 »

Kanonjes. Ser pisse godt ud. Er vild med din opsætning, ikke alt muligt ligegyldigt grafikbagl, men bare flot. Og det skrevne kan der jo heller ikke klages over.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Villarreal Way
« Svar #29: 04 Maj 2008, 00:00 »

Det ser lækkert ud.. KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010