home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 318 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99063 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #330: 27 Jul 2008, 21:56 »

Fin gennemgang, og stor cadeau til dig, at du gider at bruge 5-6 timer på det hver dag.
Men hvad gavner det?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #331: 27 Jul 2008, 22:02 »

Fin gennemgang, og stor cadeau til dig, at du gider at bruge 5-6 timer på det hver dag.
Men hvad gavner det?

Hvad gavner det?! Ved ikke hvad du mener. Det er oplæg til debat, hvilket jeg bestemt også synes der har været flere gange. Men 5-6 timer om dagen er vidst det man kalder overdrevet... Godt nok har jeg svaret i den, men så lang tid har jeg bestemt ikke brugt på det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #332: 27 Jul 2008, 22:04 »

Hvad gavner det?! Ved ikke hvad du mener. Det er oplæg til debat, hvilket jeg bestemt også synes der har været flere gange. Men 5-6 timer om dagen er vidst det man kalder overdrevet... Godt nok har jeg svaret i den, men så lang tid har jeg bestemt ikke brugt på det Smiley

Ja, hvad får vi ud af det? Smiley Men ja, det er en god debat, og alle har jo hver deres mening. 
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #333: 27 Jul 2008, 22:06 »

Ja, hvad får vi ud af det? Smiley Men ja, det er en god debat, og alle har jo hver deres mening. 

Hvad får vi ud af det? Netop den debat, som du selv skriver. Det er jo netop det der er meningen med tråden. Jeg ved udemærket godt, at det ikke vil være alle der er enige med mig, men hvis alle var enige, så kom der jo ingen debat.

Det er vel netop sådan nogle tråde, som vi har behov for, hvis vi skal have en ordentlig debat igang, i hvert fald imo.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #334: 27 Jul 2008, 22:07 »

Hvad får vi ud af det? Netop den debat, som du selv skriver. Det er jo netop det der er meningen med tråden. Jeg ved udemærket godt, at det ikke vil være alle der er enige med mig, men hvis alle var enige, så kom der jo ingen debat.

Det er vel netop sådan nogle tråde, som vi har behov for, hvis vi skal have en ordentlig debat igang, i hvert fald imo.

Helt rigtigt.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #335: 27 Jul 2008, 23:33 »

Har lige et par kommentarer..
Først til JS, mega flot arbejde og dejligt med sådan et initiativ. Desværre er der mange, synes jeg, der pisser på det og ikke helt har forstået at den bedste argumentation i en debat ikke nødvendigvis er at rakke den andens ned. Men super arbejde fra din side - Dog mener jeg at det er sådan at en objektiv holdning er noget uden personlig mening mens en subjektiv holdning er en persons egen, ofte følelsesladede, mening. Men kan jo være det er mig der har forstået det forkert.


Og ja som der står ovenover så synes jeg lige til alle dem der kalder nogle af hans bedømmelser "Helt hen i vejret" og lignende ting, det er muligt i ikke er enige i det hele, det er jeg heller ikke, men så argumenter da istedet for at svine den andens argumentation til, især ikke ham der har hele initiativet !  : Huh

JS : Nu ved jeg ikke selv det store om Jon Jönsons(stav) tidligere karriere udover hvad jeg har fået fortalt, men mener selv at han er bedre en en del af de andre. De ligger meget lige synes jeg men han burde trods alt også have en rutine fra de andre ligaer der burde "veje" på hans vægtskål til hans fordel mod nogle af de forsvarsspillere der har spillet ene og alene godt herhjemme, men aldrig har forsøgt sig på den større scene. Men det er jo så min mening, vi får se som tiden skrider frem.

Og så lige en sidste ting. Jeg kunne godt tænke mig at der til den samlede vurdering i "Guldkampen" også kom en vurdering af samtlige kandidaters managers ? Jeg tror på at de har en stor betydning og mange af holdene rummer store spørgsmålstegn på netop dette område ? Selv stiller jeg disse spørgsmål:

FCK: Ståle har i mine egne skuffet fælt som manager i FCK i sidste sæson. Det at han er blevet siddende på pinden i FCK ville aldrig have sket i en af de større ligaer, da en klub der med en så overlegen økonomi og med så store forventninger til sig selv ikke ville være gået med til at skuffe så fælt. Intet trofæ burde have betydet ny manager i mine øjne. Men altså spørgsmålet er jo så, Kan Ståle få stjernerne til at fungere i denne sæson ?

Brøndby: I Brøndby har Tom Køhlert skrabt begge ender efter min mening. Først fortsatte nedturen ufortrødent, men så kom det gode spil efterhånden sidst på sidste sæson. Den nye sæson har indtil nu budt på gode og førhen vante resultater der vidner om at Brøndby måske for alvor kan være med helt fremme  i denne sæson ? Det er dog stadig meget tidligt at spå om og derfor vil jeg ikke nu tage munden for fuld. I mine øjne er spørgsmålet så nu, hvad nu hvis opturen virkelig fortsætter til nytår, hvilken indvirkning vil det så få at skifte manager til Kent Nielsen ? Godt eller skidt må tiden vise ?

AaB: Erik Hamrén har forladt klubben og med ham måske også håbet om at gentage sidste sæsons triumf. I hvert fald har sæsonstarten ikke set lovende ud. Er Bruce Rioch den rette mand i det nordjyske ? Og hvad vil klubben gøre til nytår når hans foreløbige kontrakt udløber ?

OB: Her er der ikke så meget nyt der Lars Olsen stadig er der og jeg vil derfor ikke udtale mig hverken positivt eller negativt herom.

FCM: Flere år med lovende resultater er gået og hvad byder denne sæson ? Hvor stor betydning får det at Erik Rasmussen ikke længere står i spidsen ? I mine øjne har han altid været en meget sympatisk træner der for mig var en meget vigtig brik i FCM. Men jeg har ikke studeret dem så nøje så jeg ved det ikke, men vil den forfremmede eks-assistent kunne føre stilen helt nøjagtig videre eller sker der noget nyt nu ?

Altså som i kan høre synes jeg der er sket store forandringer på de forskellige trænerposter og der er mange steder store spørgsmål.. Kunne du, JS, muligvis lave en vurdering over denne side af holdene og evt. inkludere den i den samlede vurderinger over "Guldkampens" forskellige kandidater ?  Peace

Alt herfra...  Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #336: 27 Jul 2008, 23:36 »

tak for en god kommentar... Mht. trænerne, så er den allerede på den sidste side vidst nok Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #337: 27 Jul 2008, 23:42 »

Det er et superlækkert arbejde du har gang i John og det er uden tvivl måneds bedste tråd.. Hvornår kommer den sidste update??
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #338: 27 Jul 2008, 23:49 »

kunne godt lige tænke mig, at få nogle kommentarer til trænerduellen Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #339: 27 Jul 2008, 23:50 »

kunne godt lige tænke mig, at få nogle kommentarer til trænerduellen Smiley

Jeg gad ikke rigtigt at skrive, da jeg er enig, og ikke kan sætte en finger på dit arbejde, da det er helt fantastisk  ticked off ticked off
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #340: 27 Jul 2008, 23:56 »

Jeg synes ikke at Bruce Rioch er den bedste træner, men jeg synes til gengæld heller ikke at nogen at de andre fortjener 5 point.. Jeg ved godt at jeg modsiger mig selv, så skal vi ikke bare sige at jeg er eig med Mister Spurs.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #341: 28 Jul 2008, 00:34 »

FCK: Ståle har i mine egne skuffet fælt som manager i FCK i sidste sæson. Det at han er blevet siddende på pinden i FCK ville aldrig have sket i en af de større ligaer, da en klub der med en så overlegen økonomi og med så store forventninger til sig selv ikke ville være gået med til at skuffe så fælt. Intet trofæ burde have betydet ny manager i mine øjne. Men altså spørgsmålet er jo så, Kan Ståle få stjernerne til at fungere i denne sæson ?

Uanset hvordan det går i denne sæson, så er jeg 100% sikker på, at Ståle sidder til næste sommer. Det har noget med FCK's struktur at gøre. Don Ø melder løbende ud, at der bakkes op om alle de ansatte i 'firmaet'. Spiller såvel som træner (fx Ailton). Og det er de færreste der arbejder godt, hvis de er bange for at miste jobbet. Derfor tror jeg, at Ståle sidder sikkert i sædet. I hvert fald indtil næste sommer. Jeg tror simpelthen ikke, at FCK fyrer træneren midt i en sæson. Om han så hedder Ståle Solbakken, eller Umfufu  Wink

By the way skal vi nødig have sydeuropæiske tilstande i den danske liga, med fyrede trænere efter en dårlig måned  crazy

Jeg synes egentlig Ståle er udemærket. Han virker som om han er god til at få spillerne til at fungere sammen. Resultaterne mangler, ja, men jeg tror det er et spørgsmål om tid, før det vender. Han havde jo en pragt sæson for to år siden. (med CL og Mesterskab). Og fri mig for påstandene om, at det var Backes skyld. Ja, spillerne var der, men hvis taktikken ikke var god, så vandt man ikke noget.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #342: 28 Jul 2008, 13:08 »

Kan vi få bredden nu?! Be-be  crazy


Ser ikke ud til, at der er flere der har noget at sige om træner-situationen. I hvert fald ikke i de sidste 12-13 timer  Rullende Øjne
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #343: 28 Jul 2008, 14:15 »

Uanset hvordan det går i denne sæson, så er jeg 100% sikker på, at Ståle sidder til næste sommer. Det har noget med FCK's struktur at gøre. Don Ø melder løbende ud, at der bakkes op om alle de ansatte i 'firmaet'. Spiller såvel som træner (fx Ailton). Og det er de færreste der arbejder godt, hvis de er bange for at miste jobbet. Derfor tror jeg, at Ståle sidder sikkert i sædet. I hvert fald indtil næste sommer. Jeg tror simpelthen ikke, at FCK fyrer træneren midt i en sæson. Om han så hedder Ståle Solbakken, eller Umfufu  Wink

By the way skal vi nødig have sydeuropæiske tilstande i den danske liga, med fyrede trænere efter en dårlig måned  crazy

Jeg synes egentlig Ståle er udemærket. Han virker som om han er god til at få spillerne til at fungere sammen. Resultaterne mangler, ja, men jeg tror det er et spørgsmål om tid, før det vender. Han havde jo en pragt sæson for to år siden. (med CL og Mesterskab). Og fri mig for påstandene om, at det var Backes skyld. Ja, spillerne var der, men hvis taktikken ikke var god, så vandt man ikke noget.

Jeg er af en lidt anden opfattelse med det der sydlandske. Der er meget muligt mange dårlige ting der følger med men jeg tror desværre at det ikke kan undgås hvis dansk fodbold også skal blive ved med at få et højere niveau. I sydlands fodbold er der mange flere følelser med i det. Det er jo også noget der er begyndt at vise sig i Danmark. Alle de slåskampe mellem de forskellige fangrupper er helt sikkert noget der er kommet fra de større ligaer og den løsning politiet vil bruge i Danmark er den helt samme som den der bruges i de andre ligaer. Så vi får altså ting ind fra de større ligaer, om vi vil eller ej, om det gavner eller ej.

Jeg tror også at den usikkerhed der er i de større ligaer og det større pres der er fra alle sider gør at pengene også er kommet ind i sporten dernede. Her i Danmark er vores stadig lidt stift og der er ikke de helt store rivalopgør ala dem vi ser mellem fx Barcelona og Real Madrid. Fordi at Brøndby og FCK er rivaler når det stadig ikke det andet eksempel til mere end knæene.

Så altså jeg tror at hvis vi skal have flere penge i den danske SAS liga så skal vi have lidt mere lignende forhold som i de andre ligaer men det er jo ikke bare sådan noget man lige får.

Og ja, Ståle har gjort det godt, men i sidste sæson glippede det lige og derfor er han ikke nødvendigvis en dårlig manager, men det var ikke sket i fx Spanien. Bare se Barcelona og Rijkaard (stav) . Det taler for sig selv
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'træneren'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #344: 28 Jul 2008, 14:27 »

I engelsk fodbold er der færre fyringer end i fx Italien. Engelske tilstande med pres på træneren, ja, det vil være godt. Men at fyre træneren efter et par måneder, det vil jeg nødig have til Danmark. Men jo, større pres på træneren vil uden tvivl højne trænerniveauet i ligaen. Men der var fx en klub sidste år i Italien (kan ikke huske hvilken) der skiftede træner TRE gange på en sæson. Det giver ikke stabilitet, og det gør I HVERT FALD ikke, at trænerne præsterer bedre. De har jo en tikkende bombe under sædet hele tiden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010