home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 691 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Wester’s taktiske tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd  (Læst 125490 gange)
Arsenal76
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #300: 27 Jan 2013, 20:15 »

jeg takker mange gange. prøver den med det samme
Smiley
Logged

Marcus4cs
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #301: 27 Jan 2013, 21:42 »

Wester vil du mene at muligheden for at spille med en angriber på toppen er død? Ihvertfald med en skarpretter som eneste mand? :-)
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #302: 27 Jan 2013, 21:54 »

Wester vil du mene at muligheden for at spille med en angriber på toppen er død? Ihvertfald med en skarpretter som eneste mand? :-)

Jeg kan i hvert fald berette om, at den ikke er død, men ikke nødvendigvis den bedste løsning... Jeg har dog fået til at fungere med en skarpretter i en 4-4-1-1, med flad 4-mands midtbane, og offensiv midtbane på support. Tjek eventuelt klubtråden for Roma senere i aften. Jeg vil prøve at lægge min taktik op til download der, så kan du jo altid tage et kig på den Marcus.

Hvis jeg nu ikke kan få det til at lykkedes med at få den lagt op, og den har interesse, kan du smide en pb med din email, så sender jeg den til dig.

@Wester, tænkte i samme åndedrag, om du kunne tænke dig at kigge på min taktik? Den kan helt sikkert finjusteres, og der føler jeg du må være et oplagt valg til at kunne hjælpe mig. Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Marcus4cs
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #303: 27 Jan 2013, 22:04 »

Det vil da helt klart have en interesse! Jeg har nemlig selv problemer med at få en enkelt angriber til at fungere og det er træls når man skal have 3-4 super angribere fordi man spiller med 2 mands angreb!:-)
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #304: 28 Jan 2013, 10:47 »

Det vil da helt klart have en interesse! Jeg har nemlig selv problemer med at få en enkelt angriber til at fungere og det er træls når man skal have 3-4 super angribere fordi man spiller med 2 mands angreb!:-)

Taktikken er nu lagt op i mit indlæg inde i klubtråden om Roma, GL
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Marcus4cs
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #305: 28 Jan 2013, 14:54 »

Super! Den vil jeg lige tjekke så da!:-)
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #306: 28 Jan 2013, 19:26 »

Er der en af dem, som bruger Maestoso taktikken, der kan fortælle mig hvem der skal bruges som targetman? Når man går ind under holdindstillingerne kan jeg se der spilles med en targetman som den avancerede midtbanespiller skal spille, men hvilken af angriberne er det? Skarpretteren, IF'en eller den komplette angriber?
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #307: 28 Jan 2013, 19:42 »

Er der en af dem, som bruger Maestoso taktikken, der kan fortælle mig hvem der skal bruges som targetman? Når man går ind under holdindstillingerne kan jeg se der spilles med en targetman som den avancerede midtbanespiller skal spille, men hvilken af angriberne er det? Skarpretteren, IF'en eller den komplette angriber?

Taktikken skulle meget gerne være uden target man
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #308: 28 Jan 2013, 19:53 »

Taktikken skulle meget gerne være uden target man
Ja, men der er sat et flueben i boksen hvor der står targetman. Det er helt nede i bunden af skærmen når man går ind under holdindstillinger i taktikken, så troede bare en af angriberne skulle vælges. Håber det er til at forstå hvad jeg mener Smiley Men jeg kan næsten regne ud at man ikke skal vælge nogle som targetman via den indstilling.
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #309: 28 Jan 2013, 20:17 »

Ja, men der er sat et flueben i boksen hvor der står targetman. Det er helt nede i bunden af skærmen når man går ind under holdindstillinger i taktikken, så troede bare en af angriberne skulle vælges. Håber det er til at forstå hvad jeg mener Smiley Men jeg kan næsten regne ud at man ikke skal vælge nogle som targetman via den indstilling.

Ja netop for ikke at spille med target man.. Det er bare en vane jeg har når jeg også sikre mig at der ikke skal spilles med Playmaker
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #310: 28 Jan 2013, 20:46 »

Okay, så forstår jeg det Smiley
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Plambek
Gæst
 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #311: 28 Jan 2013, 21:56 »

Hej Wester
Jeg har et spørgsmål til dig, ændre du på stil og strategy altså control & fluid, som fx. Guldbrandtsens teori går ud på, når du spiller med dine taktikker? Eller spiller du alle kampe med samme udgangspunkt?

På forhånd tak
Logged

Arsenal76
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #312: 01 Feb 2013, 10:27 »

Jeg har prøvet maestoso taktikken med arsenal i et hurtigt save uden handler og hvor jeg gik på ferie fra start til slut. Resultatet blev en 8 plads. en målscore på 73-79. 17 sejre, 5 uafgjorte og 16 nederlag. Jeg har fuldt opstillingen 100% og indstillingerne. Ved ikke hvad der er gået galt. Går du en og ændre på hver enkelt spiller i noget taktisk??. Jeg ved godt, at et hurtigt save ikke er helt optimalt ift. hvis man selv spillede, men det burde dog blive bedre. Jeg kan jo læse, at der er andre der kan få taktikken til at virke.
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #313: 02 Feb 2013, 18:28 »

Er swanseas 4-3-2-1 taktik, udebane taktikken?
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #314: 09 Feb 2013, 16:47 »

Angående din swansea taktik, har jeg tilføjet en, rimelig baseret på dine tidligere - med formål i ikke nødvendigvis at have en stor angriber da jeg har problemer med at finde nogen med lige så stor succes som graham, altså tyndt besat i angrebet. Har dog forsøgt mig med Léonard Kweuke som suplement til Graham da jeg føler han passede perfekt, men her var der problemer med arbejdstilladelsen.

Den nye taktik er en flad 4 bagkæde med wingbacks på automatisk, samme FC roller som tidligere, og sweepermålmand på support. 2 Centrale midtbanemænd som fremskudt playmaker support, central midtbane defensiv. 3 OMC hvor den venstre af dem (Wellington Nem) har fået tildelt Offensiv midtbanespiller på offensiv, den midterste (Michu) er blevet tildelt trequatista mens den højre (Keisuke Honda) har fået tildelt Offensiv support, mens angriberen har fået skarpretter. - Hold instruktionerne er de samme som i tidligere taktikker.

Nogen indvendinger eller gode råd til at forbedre taktikken? Første kamp med denne taktik resulterede i 1-1 på udebane mod Arsenal, der er 2 point efter førstepladsen placeret på andenpladsen..

Denne taktik blev iøvrigt også lavet, på baggrund af, at den taktik du lavede tidligere med michu på offensiv midt med 2 kanter, så småt begyndte at give færre og færre point.

Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010