home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Wester’s taktiske tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Wester’s taktiske tråd  (Læst 124717 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #270: 15 Jan 2013, 01:16 »

Hmm mærkeligt for det fungere super godt i mit Man Utd men det er vel hvilke spillere man har til rådighed.. Ja en dyb playmaker ville måske hjælpe.. Du kan jo teste det og vil gerne høre om resultatet..

Det er klar det svage led ved taktikken men også den store styrke.. Så den er tricky
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #271: 15 Jan 2013, 01:22 »

Hmm mærkeligt for det fungere super godt i mit Man Utd men det er vel hvilke spillere man har til rådighed.. Ja en dyb playmaker ville måske hjælpe.. Du kan jo teste det og vil gerne høre om resultatet..

Det er klar det svage led ved taktikken men også den store styrke.. Så den er tricky

Det er det jeg tænker, at det ville være en skam at ændre for meget på IAen, så hellere bruge den centrale midt til at dække af.
Playmakeren vil dog så ligge en anelse længere tilbage, og ikke være så meget med i spillet. alternativet er at ligge en fremskudt playmaker i højre side og CM(d) i venstre. selv om det ville betyde at der ikke kom meget støtte til IAen.

jeg prøver i alt fald med en dybdeliggende playmaker Smiley
Logged




Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #272: 15 Jan 2013, 01:23 »

Jeg spiller på stortset samme måde som Wester med Poacheren i front. En IF til venstre og en DLP support på MC'en. Det fungerer glimrende og så længe du har en DLP i support, så søger han frem og slår offensive bolde. Den burde kunne virke.
Logged


rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #273: 15 Jan 2013, 01:24 »

Jeg spiller på stortset samme måde som Wester med Poacheren i front. En IF til venstre og en DLP support på MC'en. Det fungerer glimrende og så længe du har en DLP i support, så søger han frem og slår offensive bolde. Den burde kunne virke.

Det var tanken ja Smiley


jeg har dog selv spillet en del med 3 midtbanespillerer, en offensiv wingback i højre siden, en IA i venstre, hvilket har virket rigtig godt

den så nogenlunde således ud:

---- Poach - deeplying(s) ---
IA(a)
--- CM(au) - AP(s) - CM(d)
-------------------------------WB(a)
WB(d) - CD(d) - CD(d)

Her går de to CM ned og ligger sig mellem de central forsvare og backs så de både giver støtte i kanten og midten.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2013, 01:46 af rolighed99 » Logged




Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #274: 15 Jan 2013, 10:08 »

Man marker du ham? For du skal får hver kamp ind og sætte ham til at dække ham. Det sker ikke automatisk..

Jeg sætter ham til Tæt Markering - Altid, men jeg ved ikke hvor du kan vælge en spiller til at følge ham fast
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #275: 15 Jan 2013, 10:36 »

okay, ellers tak. der bare mange der siger man skal ændre hans personlige indstillinger for at scorer mange mål Smiley

Prøv at spørge de mange der siger det så, og så del det med os andre Wink Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #276: 15 Jan 2013, 10:37 »

Jeg sætter ham til Tæt Markering - Altid, men jeg ved ikke hvor du kan vælge en spiller til at følge ham fast

Når du er inde i en kamp går du ind under spiller instrukser, vælger den inderste angriber og går ned der hvor der står markering. Den skifter du fra "Man" til modstanderens højre back Smiley
Logged

FC Barcelona

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #277: 15 Jan 2013, 10:53 »

Takker Rafinha
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #278: 15 Jan 2013, 22:29 »

En smule testresultater fra AC Milan. For god ordens skyld bør jeg nævne, at jeg har spejlet taktikken, så der spilles med en AMR i stedet for en AML og poacheren i højre side.

Spillet har ikke fungeret i Champions League overhovedet. Det kan muligvis være, at jeg har undervurderet modstanderne en smule, men det må jeg evaluere på, når de sidste tre gruppespilskampe er spillet. I ligaen kører det på skinner. Alt i alt synes jeg dog ikke, at taktikken byder på noget ekstraordinært so far - jeg vil vove at påstå, at min egen 4-1-2-2-1 ville have sørget for ca. samme resultater so far, selvom det sandsynligvis havde været med flere indkasserede mål til følge. 8 kampe i ligaen er dog ikke ret meget, så jeg vender tilbage.

Af en eller anden grund, så synes jeg ikke, at man dominerer kampene specielt meget, men man er super effektiv - det må hænge sammen med, at man ganske enkelt skaber større chancer sammenlignet med fx min egen 4-1-2-2-1.

Denne sæsons resultater:


Sidste sæsons resultater:
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #279: 16 Jan 2013, 16:18 »

Lige lidt update fra min Boreham Wood spil med Maestoso Smiley

Jeg har ikke rigtig fået spillet til at fungere, og som et resultat deraf har jeg byttet rundt på nogle spilleroller:
Skapretteren er blevet til en Fremskudt Angriber, da jeg oplevede flere gange at han ikke bevægede sig nok, og derfor klumpede mit spil sammen og gik i stå. Den komplette Angriber, er blevet lavet om til en Dybdeliggende angriber, men det skyldes mere det spiller potentiale jeg har, passer bedre end en komplet. Taktikken ser derfor således ud: Jeg fifler stadig med den, for at få det optimale til LLM



Mine kampe har været en blanding, og i starten skulle jeg bruge en del tid på at få kørt taktikken ind:



Ligastilling ser således ud:



Så alt i alt, en fin taktik som faktisk virker til de ringeste hold i FM også Smiley Der er nogle småting der ikke fungerer optimalt, men det skyldes mere det spillermateriale man har tilgængelig, end taktikken i sig selv - TROR JEG.. Jeg fortsætter mit mission om at gå fra Blue Bet Square South til Premier League !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #280: 16 Jan 2013, 16:45 »

boxx, hvor høj en medieprognose har Boreham?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #281: 16 Jan 2013, 17:06 »

boxx, hvor høj en medieprognose har Boreham?

8 Smiley så det er lidt over forventning
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #282: 19 Jan 2013, 17:56 »

Undskyld mine test resultater med Dortmund aldrig er kommet men spillet blev simpelthen ved med at crash dumpe så kunne aldrig rigtig komme igennem. Dog kan jeg fortælle at det ikke rigtig gik optimalt, og at jeg lå nummer 4 da jeg sluttede det er det eneste jeg kan huske var savet.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #283: 19 Jan 2013, 20:55 »

Kort feedback på taktikken, Wester - mere feedback kommer senere.

Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wester’s taktiske tråd
« Svar #284: 19 Jan 2013, 20:58 »

Bum! og har lige lavet samme nummer i United.. Så med tophold fungere den vist fint  Grin
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010