home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  # 52 - London
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: # 52 - London  (Læst 35956 gange)
Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 51 - Ny boss i London
« Svar #195: 26 Okt 2008, 21:55 »



Arsenal – Arsenal reserver 10-0 | Arsenal – Abbey Vale 12-0 | Arsenal – Aston Villa 4-3


 

Venskabskampene var ovre, nu gjaldt det virkelig i kampen mod Chelsea i FA Community Shield. Kampen blev spillet i et høj tempo, og med et flot poleret spil fik tilskuerne en fantastisk kamp at se fra lægterne. Næsten 90.000 på plads på Wembley så, at Ryhor Filipenko og Henri Saivet var meget opsatte til denne kamp, da de scorede i det henholdsvise 3. og 4. minut. Chelsea havde ikke sat en fod rigtigt i løbet af de første minutter, og det udnyttede The Gunners meget flot. 3-0 bliver det via Marko Sallinen efter små 70 minutter inden Chelsea kommer mere ind i kampen og får reduceret til både 1-3 og 2-3 ved hjælp af Kaká og Stevan Jovetic, men til sidst finder Henri Saivet vejen til målet i de sidste par minutter af kampen. 4-2 i en fantasisk kamp vinder Martin Elnegaard sin første titel i hans nye klub.

Portsmouth – Arsenal 0-4 | Middlesbrough – Arsenal 2-2 | Arsenal – Newcastle 3-1 | Arsenal – Chelsea 4-0 | Birmingham – Arsenal 1-3 | Arsenal – Manchester City 3-0 | Arsenal – Sunderland 3-1 | Bolton – Arsenal 2-4 | Arsenal – Liverpool 3-1 | Blackburn – Arsenal 1-0 | Arsenal – Cardiff 6-0 | West Brom – Arsenal 2-4 | Arsenal – Fulham 2-0 | Aston Villa – Arsenal 3-1 | Arsenal – Manchester United 1-0 | Tottenham – Arsenal 3-2 | Arsenal – Wigan 2-2


The Gunners kom ind i UEFA Cuppens 1. runde, og modstanderen som gæstede The Emirates Stadion i London var Saturn. En ret nem opgave for Elnegaards udvalgte, og målene blev scoret af Emmanuel Adebayor 2, Samir Nasri, Marko Sallinen, Asamoah Gyan og Mamadou Sakho i sejren på 6-1 i den første kamp imod Saturn som havde taget rejsen fra det kolde Rusland. I returkampen havde Elnegaard valgt at stille med talenter i form af, Cristian Ceballos, Jack Wilshere, Henri Lansbury, Ivano De Loreto, Gaël Clichy. Indskiftere var spillere som Diego Buonanotte og Danny Hamilton som fik chancen i returkampen. Meget skulle ske, hvis The Gunners ikke skulle avancere sig videre til UEFA Cuppens gruppespil. Der blev scoret hele 4 mål i Rusland, og dem tegnede Miguel Veloso, Andrea Barzagli, Nicklas Bendtner og Danny Hamilton sig for i en kamp, hvor Samir Nasri misbrugte et straffespark allerede efter 3 minutters spil.

3. runde Carling Cup
Arsenal – Reading 7-1

4. runde Carling Cup
Fulham – Arsenal 1-5

Kvarfinale Carling Cup
Wigan – Arsenal 2-1


I UEFA Cuppens gruppespil blev Arsenal sat sammen med Siena fra Italien, Steaua fra Rumænien, Hertha Berlin fra Tyskland og så var der også en kamp i Danmark imod Elnegaards tidligere klub, Brøndby IF, hvor hans trænerkarriere startede. Denne kamp er en meget speciel én af slagsen for den nybagte Gunners chef. "Det bliver helt klart dejligt at betræde dansk jord igen, og at det er på Brøndby stadion gør det bare meget bedre. Der er nogle helt specielle personer i og omkring Brøndby, som jeg værdsætter meget. Det er deres skyld, at jeg står her og er chef for ét af de største klubber i verden." havde Martin Elnegaard at sige efter, at det blev planlagt at klubben rejser til Danmark og spiller imod hans første klub som træner.

UEFA Cuppens gruppespil
Arsenal - Steaua 3-0
1-0 Francesc Fábregas 3'
2-0 Henri Saivet 34'
3-0 Henri Saivet 53'
MOM: Henri Saivet, Arsenal (9)

Brøndby - Arsenal 2-1
1-0 Eino Puri 7'
1-1 Nicklas Bendtner 18'
2-1 Morten Duncan Rasmussen 90'
MOM: Eino Puri, Brøndby (8)

Arsenal - Hertha Berlin 3-1
1-0 Emmannuel Adebayor 23'
2-0 Diego Buonanotte 89'
2-1 Jan Bloss 90'
3-1 Francesc Fábregas 90'
MOM: Diego Buonanotte, Arsenal (8)

Siena - Arsenal 3-2
1-0 Scott Sinclair 15'
1-1 Samir Nasri 50'
1-2 Nicklas Bendtner 60'
2-2 Federico Laurito 72'
3-2 José Domingo Salcedo 85'
MOM: Gianluca Curci, Siena (8)


ind>>
Ismail Pascual, Barcelona - fri transfer
Miguel Veloso, At. Madrid - 590 mio.
Micah Richards, Manchester City - 465 mio.
Diego Buonanotte, Roma - 125 mio.
Roberto Corti, River - fri transfer (1.7 2015)
Samlet beløb - 1.180.000.000,-

ud<<
Philippe Senderos, Villarreal - 115 mio
Tomas Rosicky, stoppet karrieren
Samlet beløb - 115.000.000,-





Reserver





Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #196: 26 Okt 2008, 22:03 »

Flot update og rigtig gode reserver, men jeg forstår ikke investeringen i Veloso, når du sætter ham på reserveholdet  Peace

590 mio er mange penge og især for en reserve  Wink
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #197: 26 Okt 2008, 22:07 »

Flot update og rigtig gode reserver, men jeg forstår ikke investeringen i Veloso, når du sætter ham på reserveholdet  Peace

590 mio er mange penge og især for en reserve  Wink

Jeg ved det godt, men det var mit første køb, og troede ikke at Marko Sallinen var så god. Derfor er han pt. indskifter. Men knapt 600 mio kroner er mange penge, og faktisk mit dyreste indkøb i hele spillet. De 1.4 mia. jeg havde at købe ind for, tog lige pludselig overhånd. Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #198: 26 Okt 2008, 22:07 »

Vil du smide ss op af Sallinen og Filipenko Smiley?
Logged


Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #199: 26 Okt 2008, 22:16 »

Vil du smide ss op af Sallinen og Filipenko Smiley?

Filipenko

Sallinen

Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Dasmessi
Gæst
 
Sv: # 52 - London
« Svar #200: 27 Okt 2008, 17:15 »

Gode sejre, og rigtig god update. Dejligt at se du bruger mine banners Smiley
Logged

babajidepower
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #201: 29 Okt 2008, 13:19 »

Synes du skulle ha' været blevet i Villa, da det er kanon klub i FM Smiley
Logged

FC Midtjylland !! Liverpool FC !! Brønderslev IF !!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: # 52 - London
« Svar #202: 25 Nov 2008, 20:08 »

Elne: Snak om cracks og andre ulovlige ting er ikke tilladt på dette forum og gentagne overtrædelser af retningslinjerne vil blive straffet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010