home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 164265 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #60: 10 Jun 2012, 20:19 »

Lagde du slet ikke mærke til at det lignede at Spaniens prinsesse så ud som om hun ikke havde den fjerneste forstand på hvad fodbold egentlig går ud på, hun jublede derimod hver gang Torres havde smidt bolden væk?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #61: 10 Jun 2012, 20:54 »


Kampens detalje
Balotellis flotte tæmning med hælen i slutningen af 1. halvleg.


jovist den var flot. meget flot. men da så David Silva disker op med sådan en genial aflevering til en sikker Fabregas, var jeg solgt. det var simpelthen genialt og jeg mener, at den godt kunne have fået prisen  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #62: 10 Jun 2012, 22:41 »

Irland-Kroatien


Kampens spiller
Mario Mandzukic: Laver et mål (to om man vil) og var god til at tilbyde sig. Spillede bolden godt videre og var stærk i duellerne. Var simpelthen en fornøjelse at se på. Darijo Srna kunne også have fået titlen. Fantastisk arbejdsindsats og lavede også assisten til 1-0 målet. Men mål vægter højere, derfor Mandzukic.

Kampens skuffelse
Robbie Keane: Ikke meget man så til irernes største stjerne. Fik ikke vist sig som en leder. Deltog ikke nok i spillet, og var dermed også medvirkende til at irerne ikke skabte nok.

Kampens detalje
Mandzukic´ første mål. Blærer sig lige ved at gå ned på knæ inden han header bolden ind ude fra 14 meters afstand.

Kampens negative detalje
Stephen Wards frispilning til Jelavic´ føringsmål.

Lagde du mærke til
At Mandzukic var nede på knæ inden han scorede.
Den irriterende fløjte en tilskuer var kommet i besiddelse af?
At Trappatoni var inde på banen efter 2-1 målet?
http://h11.abload.de/img/mpc-hc642012-06-1021-6qjq8.png ?
Slaven Bilic der bar hat?

Ham glemte kommentatorerne
Darijo Srna: Den mand fortjener kredit uden lige. Hvor han dog arbejdede for sagen. Løb solen sort på højreflanken, som han styrede ene mand, når Rakitic trak ind i banen.

Underholdning
Røvkedeligt. Tydeligt at se at irerne ikke kan være med på højeste niveau. Kroatien havde styr på kampen gennem alle 90 minutter, og gjorde hvad det passede dem. Til slut pressede Irland dog på, uden for alvor at komme tæt på udligningen. Tilskuerne gjorde hvad de kunne, specielt de irske tilskuere var fantastiske. Dog skæmmede et kanonslag lidt på en ellers fantastisk kulisse. 4 stjerner.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #63: 10 Jun 2012, 22:42 »

Vender tilbage i morgen med svar på jeres indlæg Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #64: 11 Jun 2012, 12:33 »

At kalde Torres for en skuffelse forstår jeg ikke. Jo, det er selvfølgelig en skuffelse, at han brænder de chancer han gjorde, men omvendt, så synes jeg også først Spanien blev rigtig farlige, da Torres kom på banen. Så et eller andet sted må det vel også være hans fortjeneste?

På sin vis har du ret, men en angriber skal score mål. Og Spanien lavede trods alt ingen mål mens han var på banen.

En rigtig angriber har den egoisme. Lagde du mærke til Di Natale da han scorede? Der var Cassano også helt fri - og havde været oplagt at sende bolden hen til. Men her scorede han, så den skal selvfølgelig ikke nævnes.

Men nu brændte Torres, og havde han spillet til Navas var der med 99% sikkerhed blevet scoret. En angriber skal selvfølgelig have egoisme, men ikke så meget at han vælger at afslutte frem for at spille en heeelt blank medspiller. Det er måske bare min mening.

Lagde du slet ikke mærke til at det lignede at Spaniens prinsesse så ud som om hun ikke havde den fjerneste forstand på hvad fodbold egentlig går ud på, hun jublede derimod hver gang Torres havde smidt bolden væk?

Nej, det gjorde jeg ikke. Men det ville ikke undre mig, Torres er jo lidt af en frækkert  Wink

jovist den var flot. meget flot. men da så David Silva disker op med sådan en genial aflevering til en sikker Fabregas, var jeg solgt. det var simpelthen genialt og jeg mener, at den godt kunne have fået prisen  Smiley

Nu er jeg ikke fan af Tiki-Taka fodbolden. Javel, det er en flot aflevering, men når Spanien søger disse afleveringer hele tiden er det i min verden ikke noget specielt. Jeg elsker dog lækre tæmninger og driblinger også. Balottellis tæmning var fantastisk og kommer vel ind i samme kategori som Ronaldos tæmning med ryggen - hvis nogen da husker den?
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #65: 11 Jun 2012, 12:37 »

Røvkedelig Irlandkamp, jeg havde forventet meget mere aktion, men Irerene ødelagde det for sig selv, samt at det første mål dræbte kampen. Robbie Keane var godt nok en stor skuffelse.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #66: 11 Jun 2012, 13:10 »

Dejligt der er en der enig med mig Wink
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #67: 11 Jun 2012, 13:23 »

Man skal jo se IRland-kampen når man, næsten, har skrevet om dem Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #68: 11 Jun 2012, 14:14 »

Spanien-Italien


Lagde du mærke til

Du har glemt De Rossi's trøje!!!

Det ene ærme var langt, det andet var kort! Opstemt

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #69: 11 Jun 2012, 14:17 »

LOOOOLLL Opstemt crazy
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #70: 11 Jun 2012, 14:17 »

Jeg synes nu det ser ud til at det er noget han har indenunder spillertrøjen, som vist er kortærmet begge steder. Men det ser da godt nok spøjst ud.
Logged



Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #71: 11 Jun 2012, 14:23 »

Kan godt være. Men uanset hvad, var det det første mig og min daddy lagde mærke til under kampen. Det var sgu' da mærkeligt!

Opstemt
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #72: 11 Jun 2012, 14:23 »

Spanien-Italien




Underholdning
I store dele af kampen var der fart over feltet, specielt i anden halvleg, hvor begge hold jagtede et føringsmål. Tilskuerne levede i øvrigt rigtig meget med i kampen, de pressede hinanden til at yde en endnu store indsats fra tribunen. Kampen bød på flere store chancer, specielt i den sidste halvdel af anden halvleg. Det belønner jeg med et fint 7-tal.


Du giver åbningskampen 10, men denne her 7? Altså den første kamp var da også rigtig god, men denne her synes jeg da klart var den bedste ved EM indtil videre. To af de bedste mandskaber som spillede flot offensivt fodbold, stemning på stadion og spænding til det aller sidste fløjt! Jeg ved godt der var røde kort og straffe åbningskampen, men kampen døde jo fuldstændig ud i den sidste halve time, hvor jeg synes det er der fodboldkampe skal være bedst.
Logged

Hala Madrid!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #73: 11 Jun 2012, 14:34 »

Du giver åbningskampen 10, men denne her 7? Altså den første kamp var da også rigtig god, men denne her synes jeg da klart var den bedste ved EM indtil videre. To af de bedste mandskaber som spillede flot offensivt fodbold, stemning på stadion og spænding til det aller sidste fløjt! Jeg ved godt der var røde kort og straffe åbningskampen, men kampen døde jo fuldstændig ud i den sidste halve time, hvor jeg synes det er der fodboldkampe skal være bedst.
Er helt enig med dig! Synes også klart at gårdagens kamp var den bedste ved EM indtil videre..  Peace
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #74: 11 Jun 2012, 14:44 »



At kalde Torres for en skuffelse forstår jeg ikke. Jo, det er selvfølgelig en skuffelse, at han brænder de chancer han gjorde, men omvendt, så synes jeg også først Spanien blev rigtig farlige, da Torres kom på banen. Så et eller andet sted må det vel også være hans fortjeneste?

En rigtig angriber har den egoisme. Lagde du mærke til Di Natale da han scorede? Der var Cassano også helt fri - og havde været oplagt at sende bolden hen til. Men her scorede han, så den skal selvfølgelig ikke nævnes.

Ellers mener jeg også at Casillas må kandidere til en mom, da han flere gange må hive gode redninger frem mod et overraskende farligt italiensk hold!
Synes ikke kun Torres skal have fortjeneste for at Spanien først blev rigtig farlige da han kom ind. Italien ville lige så gerne have 3 point, og løsnede derfor lidt op, og så kom pladsen automatisk til ham. At han så er så piv elendig ikke at udnytte ene eneste af de chancer, fortæller sit tydelige sprog.

Mht. til den egoisme i situationen med Navas, havde jeg simpelthen hugget hovedet af ham hvis jeg var Del Bosque. Forstår ikke man kan sætte sig selv, så meget over sit hold/land! Føj siger jeg bare. Han har tilmed lige brændt nogle andre store chancer, og har muligheden for at rette lidt op/fjerne fokus på sin ellers dårlige præstation.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010