home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  10' Le combattant français, Valentin Duarte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 10' Le combattant français, Valentin Duarte  (Læst 8162 gange)
JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #15: 10 Dec 2012, 17:01 »



 
4' - Lussing, lussing, lidt drama og så handler vi!

Okay, det har måske ikke været den mest optimale start for holdet, men nu har jeg jo heller ikke hentet nogle endnu. Nej, den virker ikke. Ja, det har været en elendig start, men nu har det jo også været nogle relativt stærke hold, som vi har været oppe i mod her i pre-sæsonen. Ja, den undskyldning må kunne bruges. Nå, jeg har en masse på dagsorden, så lad os bare komme i gang!

- Vi kom bagud 1-0 få minutter før slutningen af første halvleg, men nåede at udligne i 55. minut med et flot mål af Armand Millot, som scorede via et indlæg af vores stjerne Floran Foucher! Det var faktisk vores bedste resultat i pre-sæsonen! Og så endda på udebane!


11. juli 2012
- Blot tre dage senere, fik vi besøg af det mindre hold Hyéres FC, og det var ikke ligefrem en succes. Hyéres havde lidt mere end 60% af boldbesiddelsen, og de scorede allerede til 0-1 i 11. minut. Kampen endte dog 0-1, så helt hen i vejret var det ikke!


- Endnu tre dage senere, fik vi så besøg af ingen ringere end SC Bastia fra Ligue 1! Det var en kæmpe fornøjelse, at få lov til at se et sådan hold i aktion - også selvom det var mod os. Modsat kampen mod Hyéres, så var vi faktisk meget bedre med her, og vi havde endda 49% af boldbesiddelsen, selvom vi fik smidt A. Martello ud efter 30 minutter, og senere kom bagud både 0-1 og 0-2. Jeg var ganske tilfreds med 0-2 her - gutterne spillede flot fodbold.


- Denne kamp havde jeg selv spurgt den mindre klub Toulon om at få iværksat, da det er et af de hold jeg kender meget godt til, og jeg ser tit deres kampe - eller, det gjorde jeg i hvert fald. Det var dog en skam, at vi endnu engang måtte lide et nederlag, og så endda efter at være kommet tilbage fra 0-2 til 2-2. Desværre gjorde Christian Braun ondt på os i dag, da han scorede til 2-3 i 88. minut. Og hey, det var da også i denne kamp at K. Hamida, mit nye køb, fik rødt kort! Nå, mere om den bandit senere.


- Lad os se på det sidste nederlag for denne gang. En kamp mod det bedre hold AS Cannes, som faktisk forløb okay, selvom vi ikke kom til mange chancer. Faktisk, ehm. Så havde vi slet ingen skud på mål, så vidt jeg husker. Og jeg mener også, at Cannes havde en pæn portion af boldbesiddelsen, men det kunne vi ikke forvente andet end. Vi ender i hvert fald med at tabe 0-1 her, og det er endda med et brændt straffespark fra Cannes side. En okay kamp, hvor jeg ikke var skuffet over drengene. De leverede hvad de kunne.

----------------------------------------------------

Og så tid til noget drama. Jeg blev bedt om at udtage en anfører og en vice-anfører til den kommende sæson, og her faldt det mig naturligt ind at vælge de to mest rutinerede fodboldspillere, som begge har en god indflydelse. Her blev Z. Gomis simpelthen skuffet over ikke at blive kaptajn, og dét endda selvom, at han blev hentet til klubben i slutningen af sidste sæson! Det ego har jeg simpelthen ikke behov for i min trup, så vi fik en lang samtale, hvor han opførte sig særdeles uprofessionel, og det har gjort, at jeg pr. dags dato har afskediget ham. Den stakkel, jeg har næsten ondt af ham. Hvis nogen ønsker bilag i form af citat fra vores samtale, så må i endelig sige til, da jeg synes vi bør sætte en stopper for sådanne ego'er!

Og så, lad mig annoncere de køb jeg har foretaget mig, sammen med min talentspejder og bestyrelsen. Det er blevet til fire indkøb, alle fra fri transfer da vi ikke har økonomi til andet, og disse fire er jeg hundrede procent sikker på kan præstere på fornuftig vis denne sæson og i fremtiden! I sær vores nyerhvervede angriber Amed Davy Sylla er jeg imponeret over allerede, og også Karim Hamida har gjort det godt, udover hjerneblødningen i Toulon-kampen - det var noget værre svineri!



Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #16: 10 Dec 2012, 19:22 »



 
5' - Så er vi i gang, og gid vi ikke var det!

Ja, okay. Lad mig forklare jer om min første kamp som manager. Det her skal nok blive interessant...
Et af mine største ønsker før i dag var at vinde min første kamp som manager. Den drøm blev knust efter 16 sekunder af opgøret mellem os og Stade Montois Football, på deres hjemmebane, da veteranen S. Gormaz bringer dem i front. Hvilken katastrofal start... Værre bliver det, da J. Dopouy scorer til 2-0 i 14. minut, og selvom nyindkøbet A.D. Sylla reducerer til 2-1 i 27. minut, må vi erkende at tabe 4-1 i åbningskampen. Det var nok tæt på at være den mest elendige åbningskamp jeg har oplevet, og jeg har altså været ungdomstræner!


I den anden ligakamp fik vi besøg af RC Crasse, som havde vundet en komfortabel 2-0 sejr over et eller andet bundhold i ligaen, og derfor var der selvfølgelig pres på gutterne på Stade Marcel Cerdan!
Kampen starter godt ud, og vi har en stor del af boldbesiddelsen, som vi gør gavn af i det 33. minut, hvor L. Thomas får erobret bolden på midten, og derefter fikst spiller Martello fri i dybden, og så står den 1-0! Og bedre endnu, så skulle der kun gå yderligere 4 minutter, så var Sylla på banen igen, med sin anden scoring i sine to ligakampe!
Det hele skulle dog rable helt sammen, da vores højreback, M. Madjbeur, vælger at lave en dødsyg 30-meter lang bold ned til M. Pioppini i vores mål, som vælger at heade den direkte ud til en fri RC Grasse-angriber, som kun kan takke vores dumme spil og reducere til 2-1. Og det skulle selvfølgelig gøre ondt værre, da de vælger kort efter at sætte forsvaret og gøre det til 2-2 på Stade Marcel Cerdan.
Menmenmen, det var end ikke ovre før indskiftede F. Pascal vælger at smide bolden i kassen efter et fantastisk indlæg af Abardonado, som sætter os i vinderpositionen! Det var heldigvis det afgørende mål, og en meget vigtig sejr kom i hus - for satan det skal fejres!


Jeg må indrømme, at efter denne sejr, måtte jeg en tur på pubben, for at få en enkelt øl at sunde mig på. Mest af alt, handlede turen til pubben nok mere om lige at få hilst på Jonathan, som ikke virker til at have det alt for godt for tiden. Det var også en dum måde Pascal døde på engang i sidste måned...

« Seneste Redigering: 10 Dec 2012, 21:09 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

Gungner
Gæst
 
Sv: 5' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #17: 10 Dec 2012, 20:36 »

Wow, man kan i hvert fald ikke sige du ligger på den lade side. Tre opdateringer på én dag!
Nogle elsker speedy updateringer, men jeg synes personligt at det går for hurtigt. Én update om dagen eller hveranden dag er fint. Det er trods alt bedre at sørge for at sine læsere er sultne, fremfor mætte. Smiley

Når det så er sagt, er det en grafisk flot blog, og et godt sprog ligeså. Jeg vil forsøge at følge med, men det kommer an på hvor mange updates jeg skal kæmpe mig igennem dagligt. Men udover det, så er det altså en rigtig fin blog du har kørende Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #18: 10 Dec 2012, 20:43 »

Det skal jeg nok tænke over, mange tak for feedback! Smiley
Og tak for ros også selvfølgelig! :3
Logged

JaWocKa

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #19: 10 Dec 2012, 20:52 »

Utroligt stilrent (udover scroll-baren i bunden, men hvad så  Rullende Øjne ) og et ganske godt sprog  Thumbs Up

Dog er jeg enig med Gungner. Lidt færre updates pr. dag vil være bedre.

Keep it up Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #20: 10 Dec 2012, 20:59 »

Ja, jeg skal nok lige få rettet den scroll-bar i de forrige updates, og så vil jeg huske at rette det til ingen jeg lægger de nye updates ud Peace

Og jeg skal nok nøjes med 1-2 updates om dagen, og igen mange tak! Smiley
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #21: 11 Dec 2012, 10:42 »



Logged

JaWocKa

Dida
Gæst
 
Sv: 6' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #22: 11 Dec 2012, 12:54 »

virkelig flot update den seneste, dog kunne man måske lave skriften en anden farve, så den var lidt mere tydelig Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #23: 11 Dec 2012, 13:21 »

Jeg har også brugt 3-4 timer på at lave selve designet så godt som LaProvence.com! Peace

Ja, jeg tænkte egentlig først over skriftfarve og størrelse da jeg havde lagt den ind :/
Logged

JaWocKa

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #24: 11 Dec 2012, 13:23 »

Følger sgu med her. Det er nogle super gode updates du kommer med, og de kommer jævnligt (hvilket jeg godt kan lide Smiley ) .... håber du kan holde motivationen, for kan sagtens gå hen og blive rigtigt godt Smiley
Logged


JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #25: 11 Dec 2012, 13:32 »

Mange tak for kommentar, og tak for ros! Lige pt. er motivationen høj, og jeg har et par updates liggende, så der er i hvert fald til nogle dage! Opstemt
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #26: 11 Dec 2012, 19:54 »



 
7' - Toget er kørt, og vi kom ikke med


Allerede dagen efter vi havde fået fat i Moulin's underskrift, fik han lov at starte inde, da vi skulle til Chauray, og spille mod FC Chauray. Kampen skulle vise sig, at være ganske målrig, da den allerede i første halvleg stod 1-3 til os, på mål af Martello efter 4 minutter, senere ville Abarnardo også være med, og til sidst fik Sylla endnu engang scoret. Piopinni reddede endda et straffespark!
Anden halvleg gik lidt slemmere til, da vi spillede 1-1 her, men vi vandt da samlet 2-4, som jeg er ganske tilfreds over. I anden halvleg var det endnu engang Martello der fik målnettet til at blafre.


Syv dage efter kampen mod FC Chauray, måtte vi endnu engang ud og spille på fremmed bane, da vi tog til Dives-su-Mer, for at spille mod SU Dives Football, som har tabt 2 og spillet 1 uafgjort i denne sæson.
Det var da også hjemmeholdet der kom bedste fra start, da de scorede til 1-0 efter knap 6 minutter. Meget mere skete ikke i første halvleg, og samme sag i anden halvleg, som blev meget chancefattig. Kampen ender 1-0, og jeg var godt nok skuffet over drengene. I sær fordi vi havde 57% af boldbesiddelsen!


Den sidste kamp, før vi skulle i gang med pokalfodbold, var mod Stade Bordelais, som var kommet ganske godt fra start - i hvert fald bedre end os, men hvem er snart ikke det.
Endnu engang måtte vi sande, at vi skulle dårligt fra start, da Stade Bordelais' angriber banker den i kassen efter 9 minutter. Mere sker ikke i første halvleg. I anden halvleg, kunne vi dog endnu engang konstatere, at vi laver for mange frispark, da der bliver dømt straffespark i 56. minut, som gjorde det til 0-2. I et desperat forsøg, på at få noget med hjem, smed jeg alle op i boksen, og det resulterede da også i en scoring til os i 87. minut, men det kunne dog ikke ændre på, at vi endnu engang havde tabt.


Udover disse kampe, så var der også lodtrækning til 4. runde af den franske Pokalturnering og 2. runde af Coupe des Ligues Amateurs, hvor vi sidstenævnte kom fint fra land, med Villenace-d'Ornon, som angiveligt skulle ligge så langt nede i rækkerne, at de ikke selv er klar over det. Det burde blive en overkommelig kamp. Selvfølgelig var det ikke hvad jeg sagde til pressen, da de spurgte ind til lodtrækningen - de skal da ikke have en grund til at nævne krise for os, hvis vi nu skulle tabe!
I den franske pokalturnering skal vi møde FCA Calvi, som ligger i CFA 2 - D, ligesom os, så her må vi forvente en sværere kamp - vi vil dog have den sejr!


Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 7' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #27: 12 Dec 2012, 13:50 »



 
8' - Mere modgang trods avancement


Han var på vej hjem fra endnu en kedelig aften med mål i mod sig, og aviserne spåede flere af disse i fremtiden. Det var endnu ikke lykkedes ham at slå i gennem, og det trods hans hold var favoritter til at vinde ligaen. Det hele var en stor skuffelse for tiden, og selv ikke de små hold kunne de forsvare sig i mod.
Kritikkerne var allerede begyndt på snakken om en fyring, selvom han kun havde været ganske få måneder i klubben, og også fansene var kritiske overfor ham og taktikken. Der manglede ligesom noget. Selv spillerne kritiserede ham, og det var kun ganske få på holdet der brød sig om ham. Ja, faktisk var det stortset kun Amed Davy Sylla der kunne se det positive i ham. Boldbesiddelsen var begyndt at komme i kampene, men hvad nytter det, hvis man hverken kan score på frit mål eller forsvare sig defensivt.
Det var ikke kun resultaterne der haltede, men også de mange skader Cassis-Carnoux også røg ind i. Klubbens helt store spiller, Anthony Martello, var nu ude med en skade i op til 1 måneds tid, og det ville helt sikkert tage hårdt på spillerne, eftersom han var en af de bærende kræfter på midtbanen. Laurent Thomas, anføreren, var også ude med en spilledags karatæne nu, efter at have fået 3 gule kort, men mon ikke én kamp var mulig, at leve uden ham i. Nej, det tror jeg ikke engang - ikke når det kører så skidt i forvejen.






Men, nu var det tid til forandring - ja, allerede. Han havde ligget søvnløs i mange nætter, indtil idéen pludselig kom. Han vidste nu, hvordan de skulle få boldbesiddelsen yderligere over på deres skuldre, og hvordan de derefter så skulle kunne få banket deres chancer ind. Han var vis på, at hvis bare angriberne havde mere koldblodighed, så ville der ikke være noget problem. Det var alt for mange chancer der blev brændt deroppe. Men nu skulle det ændres, tænkte han, og han kunne ikke vente med at snakke med drengene dagen efter, og fortælle Sylla hvad han havde i tankerne. Sylla ville blive en ren målmaskine, hvis bare taktikken ville virke, og spillerne gjorde deres for holdet. Han kæmpede og kæmpede, og snart var det allerede tid til at stå op igen.


« Seneste Redigering: 12 Dec 2012, 13:54 af O_D_Marseille » Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #28: 12 Dec 2012, 20:32 »



 
9' - Legesyge drenge


*RINGELIRING* klingrer vækkeuret nok engang - tid til endnu en dag med fodbold i fokus. Han var så klar på dagens træning med drengene, i sær fordi han ville lykønske dem deres store knoklen på banen. Der var ikke meget han kunne brokke sig over, når han så på de seneste par spillede kampe, og det gav ham virkelig en ekstra lyst til at stå op om morgenen, selvom vækkeuret som altid klingrede løs. Nogle dage var det tilmed herligt for ham, at høre hvordan vækkeuret kaldte på en ny dag. Han var i den grad lykkelig af bare succes. Det var ikke kun ham der kunne mærke det, men også de flere og flere fans på stadion, og aviserne skrev også mere positivt om ham og hans præstation i klubben.

"Hej drengene. Velkommen til dagens træning. I dag har jeg bedt trænerne om at træne jer i at juble ordentligt, efter i har sat en bold bag målmanden, okay?", sagde han med et bredt smil på læben, tæt på at være ved at bryde ud i grineflip. Hans spillere kiggede rundt på hinanden og begyndte så selv at grine. Det ville de komme til mange gange i løbet af dagens træning - nemlig i håb om at holde holdet samlet, og for at holde humøret oppe. Han var vis på, at det ikke kun skulle være fodboldspillet, som skulle være på plads, hvis de skulle rykke op denne sæson - holdet må agere som et hold, og ikke bare som individerne selv. Det lod til at være en kæmpe succes - en lige så stor succes, som klubbens sidste 7 ligakampe, hvor det var blevet til 21 point ud af de lige så mange mulige. Det var endvidere også blevet til en 4-0 sejr på udebane mod AS Florange i Coupe des Ligues Amateurs, hvor 30-årige Sylla endnu engang havde brillieret, som det nu var standard for ham i de kampe han spillede.

Efter træningen begav han sig så småt hjemad, inden han fik en skøre tanke, at han ville smutte ned på pubben og fejre den midlertidige succes klubben oplevede. Han var bevidst om risikoen, men lod sig ikke tvivle. Idet han åbnede ind gik der ikke mere end blot få sekunder før både Jonathan, bartenderen som hed Daniel, og et par andre lokale sagde hans navn i næsten kor med en stor glædelig velkomst - de virkede til at have ventet på ham. "Valentin, min kære broder, jeg har en du skal hilse på!", næsten råbte Jonathan ham op i ansigtet, og introducerede ham så for Patrice Monteilh.
"Hej, jeg hedder Jean-Louis. Er du ham manageren i Cassis-Carnoux? Jeg har et forslag." sagde han ivrigt, mens han efterfølgende fortalte hvem han var. Patrice Monteilh hvade selv været professionel fodboldspiller for mange år siden, og havde spillet for mange større klubber, men var nu gået over til at assistere. Lige nu var han i Havre i Ligue 2, men han havde snart intentioner om at stoppe der, og han lød til at være interesseret i at assistere under Duarte's dække, og derfor havde han opsøgt ham. Duarte var ganske overvældet, men takkede pænt nej til ham, efterfølgende af en forklaring om hvilken god assistent han allerede havde i Sabri.
"Jeg skal tænke på dig, hvis jeg en dag står og mangler en assistent, Patrice."














---------------------------------------


Okay, jeg kan godt se hvor utrolig grimt det ser ud med kampresultaterne, og det skal jeg nok fixe fra update 11 af. Jeg håber i kan leve med det indtil da! Peace
Logged

JaWocKa

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 9' Le combattant français, Valentin Duarte
« Svar #29: 13 Dec 2012, 12:44 »



9' - 4. runde i Coupe des Ligues Amateurs


Så er det i dag. Vi skulle om næsten 10 timers tid ind i vores tredje kamp i Coupe es Ligues Amateurs, og jeg har store forhåbninger om videre avancement fra denne turnering, så det er vigtigt at drengene præsterer optimalt i dag, nu når det er en af disse vind eller forsvind kampe. Vi møder Bayoux FC, som er endnu et af disse hold som ligger længere nede i ligasystemet, og helt præcist hvor finder jeg vidst ikke ud af, før jeg får spurgt deres træner, når vi skal aflevere holdkort. Men, ville det ikke være en fornærmelse? Nå, den tid den sorg.

Jeg fik endnu engang mit fornemme jakkesæt på, satte mig ind i Peugeot'en og kørte afsted mod Stade Marcel Cerdan, hvor bussen holdt klar til afgang præcis klokken 12.00, så vi kunne være der i god tid, og få inspiceret banen, inden vi tog fat på opvarmningen. Jeg ankommer selvfølgelig som den første til vores eget stadion, da jeg skal have fat i spillernes tøj og lige hurtig have en snak med Sabri omkring dagens taktik. Herefter begynder vi (Sabri og jeg. red.) at gå ud på parkeringspladsen, hvor både bussen og spillerne er mødt op. Vi gør klar, til at drage mod, forhåbentlig, endnu en sejr i vores gode stime, og på vej mod endnu en runde i Coupe des Ligues Amateurs. Humøret var højt, da vi endelig kom ind i bussen, og drengene sad i de respektive små grupper og havde hver deres skøre snak, lige fra sexlivet til morgendagens NFL-kamp, som bød på Detroit Lions mod Denver Broncos - personligt er jeg selv Broncos-fan, og drømmer om en Super Bowl i år til The Broncs, men det er en helt anden sag!
Det er ved at være tid til ankomst, og jeg præsenterer dagens startopstilling, inden vi forlader bussen som endnu skal afsted til et andet arrangement. Dagens store overraskelse kom i form af A. Millot på toppen - Den unge knægt har virkelig potentiale, og derfor får han chancen, sammen med Sylla, selvfølgelig. Ingen ser ud til at være skuffede over holdopstillingen, så Sabri fortæller dem, at de skal begynde at gøre sig klar - cinq minuttes, garçons.

Kampen starter, og vi starter ud med at lægge et enormt pres på Bayeux, som bliver nødt til at aflevere den ned til deres målmand, og kort efter har vi bolden. Det skulle nok blive en interessant kamp for os. Efter 28 minutter sker det mest dramatiske i første halvleg - et gult kort til L. Thomas for en kedelig tackling. Ja, mere interessant skete der ikke den halvleg, udover at Bayeux fik deres eneste skud på mål kort tid efter. Statistikken sagde omkring 60-65% boldbesiddelse til os ved slutningen af første halvleg.
Anden halvleg starter ud som første sluttede - enormt kedeligt, og jeg tror faktisk der gik 5-6 minutter før Bayeux fik lov at røre bolden, som bare blev spillet rundt på smukkeste vis. Jeg måtte presse drengene lidt, og fortalte dem, at de bare manglede et mål, så var den kamp afgjort, og i 71. minut blev der så scoret. Det var Abardonado som lagde et smukt fladt indlæg lige ind til Martello, som afdriblede målmanden og køligt satte bolden i mål med indersiden, 0-1 1-0. Herefter gik det kun hurtigere, og 6 minutter senere kom Sylla med et dødsspark, som målmanden kun kunne lade drøne i mål, medmindre han ville en tur på hospitalet. 0-2, Sylla. Herefter gik der så lidt død i den, eftersom vi havde bolden og Bayeux ikke ville angribe. Det skulle dog ikke være kampens sidste mål, så i det 86. minut vælger Abardonado selv at skyde i stedet for at lægge indlægget, og det havde jeg fuld respekt for, eftersom den næsten var lige så smukt udført som Sylla's fænomenale spark.0-3, og vi havde succesfyldt smidt, kastet og sparket Bayeux ud af årets Coupe des Ligues Amateurs, med stil.
I 5. runde skal vi møde FC Dieppe, som er endnu et af disse hold i en lavere divison.






Logged

JaWocKa

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010