home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [24] Solskinsøen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: [24] Solskinsøen  (Læst 35250 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: [1] Begyndelsen
« Svar #15: 01 Nov 2012, 07:49 »

I know Gemma, tror dog stadig at jeg vil følge dit råd Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [1] Begyndelsen
« Svar #16: 01 Nov 2012, 08:14 »

Hvis du holder samme høje niveau, følger jeg helt sikkert også! Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [1] Begyndelsen
« Svar #17: 01 Nov 2012, 11:12 »

Det lyder godt Jeppe, og skal forsøge at holde niveauet Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [1] Begyndelsen
« Svar #18: 01 Nov 2012, 14:57 »



SEAS-NVE Park
Efter fire timers kørsel ankom jeg omsider til kedelige Køge. Egentligt ikke en by jeg kendte specielt meget til. Rent fodboldmæssigt var det skam heller ikke en by der fik folk til at spærre øjnene op. Sidste sæson røg de ud af Superligaen med et brag og skal i denne sæson spille 1. Divisions fodbold.

I dag havde jeg en aftale ude på SEAS-NVE Park, hvor jeg skulle mødes med Michael Shelley Nielsen, som havde lovet at tage sig tid til at svare på et par spørgsmål fra min side af. Jeg fik prompte min Fiat i første gear og satte kursen mod HB Køges hovedkvarter. Da jeg ankom til det flotte Stadion, stod Michael Shelley allerede klar til at tage i mod mig, og han førte mig op på sit konto, hvor jeg blev budt på kaffe.

Til dem der ikke ved det, så er Michael Shelley assistent manager i HB Køge. Grunden til jeg havde fået sat et møde op med Michael, var at jeg havde et par timer i Køge, før min rejse forsatte. Derfor tænkte jeg at det var en ideel mulighed, for at stille et par spørgsmål, angående min kommende jobsamtale, til en mand der vidste hvad han snakkede om. Vi snakkede lystigt i en lille times tid og jeg fik nogle rigtig gode svar på alle mine spørgsmål. Til sidst ønskede Michael mig held og lykke, og vi gik hver til sit.

Efter mødet slog jeg et smut forbi en nærliggende Burger King, hvor jeg bestilte den sædvanlige Whopper. Mens jeg sad og fortærede mit måltid, læst jeg en artikel om Morten Olsen, som beskyldte de danske klubber for at satse alt for lidt på talent udvikling, hvilket Morten Olsen mente var den primære årsag til det danske landsholds manglende succes. Efter mit måltid satte jeg mig tilbage i bilen og kørte videre på min rejse.

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [2] Begyndelsen
« Svar #19: 01 Nov 2012, 15:22 »

Spændende, Spændende  Smiley Men jeg må lige rette dig lidt. SEAS-NVE Park ligger altså i Herfølge  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Begyndelsen
« Svar #20: 01 Nov 2012, 17:34 »

Tak skal du have Smiley
I know, men køge har betydning for den klub jeg vælger og kan bruges som lede tråd til at gætte klubben, så derfor skrev jeg køge Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [2] Begyndelsen
« Svar #21: 04 Nov 2012, 11:25 »



Sejlturen
Efter mit møde med Michael Shelly på SEAS-NVE Park og et let måltid mad på Burger King, drog jeg videre på min rejse. Jeg satte mig ind i bilen og kiggede på klokken. Den var næste 16:00, og jeg havde en smule travlt. Min færge sejlede klokken 17:00 fra Køge havn, så jeg skulle skynde mig ned på havnen og have bilen kørt ombord. 

Da jeg ankom på havnen, var de allerede i gang med at køre de første biler ombord. Jeg var ikke i god tid, så jeg skyndte mig, at få bilen ind på færgen. Efter at have fundet en plads til min Fiat, gik jeg op i færgens restaurant. Da jeg havde fundet mig et bord, bestilte jeg en kop kaffe og fandt min Ipad frem. Jeg besluttede mig for, at søge lidt information omkring min kommende klub, da jeg mente at det nok ville være en god idé, at vide lidt om klubben, inden jeg skulle til jobsamtale.

Efter et hurtigt kig på klubbens hjemmeside, gik det op for mig, at det var en meget gammel klub jeg skulle til samtale hos. Klubben blev stiftet tilbage i år 1915, under navnet Union. 75 år senere kom klubben dog i store økonomiske problemer, og det hele resulterede i at klubben blev begæret konkurs. Efter konkursen startede friske, nye kræfter klubben op igen, og det begyndte hurtigt at gå meget bedre.

Efter en lille lur, ankom jeg langt om længe til min destination. Nu manglede jeg blot en hurtig køretur, og så kunne jeg indlogere mig på mit hotel. Det havde været en utrolig lang dag, og jeg skulle meget tidligt op i morgen. I morgen var nemlig min store dag. Jeg skulle til jobsamtale med klubbens bestyrelse. Den her chance måtte bare ikke glippe for mig.

 
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #22: 04 Nov 2012, 11:36 »

Held og lykke med din færd hos NB Bornholm. Smiley
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #23: 04 Nov 2012, 12:26 »

Mange tak skal du have MarkAndersen Smiley
Logged

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #24: 04 Nov 2012, 12:43 »

Feeeedt! Glæder mig til at følge dig! Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #25: 04 Nov 2012, 18:25 »

Tak skal du have. er glad for du følger med fmsimon :-)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #26: 04 Nov 2012, 18:38 »

Følger også, specielt fordi det er dig, og specielt fordi jeg er fra Bornholm Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #27: 04 Nov 2012, 21:49 »

Tusind tak Svartovich, godt du følger med og fedt at du er fra Bornholm Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [3] Begyndelsen
« Svar #28: 04 Nov 2012, 22:35 »



Lasse Holmgaard siger op
Lasse Holmgaard valgt i dag at trække stikket, og opsige sit samarbejde med den bornholmske storklub, NB Bornholm. Samtidig kunne NB Bornholm i dag præsentere Holmgaards afløser.

Mandag d. 25/06/2012 - Bornholm

Lasse Holmgaard er fra dags dato fortid i NB Bornholm, efter han tidligere på dagen valgte, at sige sin stilling som cheftræner op. Lasse Holmgaard var manden, der sidste år var med til at rykke NB Bornholm op i 2. Division øst, efter en fremragende præstation i Danmarksserien, hvor klubben overraskede alt og alle, og endte på en tredjeplads.

- Jeg har valgt at forlade NB Bornholm, da jeg simpelthen ikke føler, at jeg kan leve op til klubbens forventninger om overlevelse i 2. Division øst. Jeg mener ikke, at truppen har det rette potentiale til at overleve i 2. Division, og derfor vil jeg hellere gå nu, end at modtage en fyreseddel, når jeg er ved at rykke ned med klubben. Jeg ønsker min afløser held og lykke, og håber han kan holde klubben oppe, udtaler Lasse Holmgaard.

NB Bornholm har allerede fundet en afløser, og de kunne i dag præsentere Henrik Jørgensen, som deres nye cheftræner. Jørgensen har absolut ingen erfaring med managergerningen. Alligevel har bestyrelsen i NB Bornholm følt, at Jørgensen er den rette mand til at løfte den tunge arv efter Lasse Holmgaard. Jørgensen er en særdeles ung manager, på blot tredive år. Han har dog store ambition og stor tiltro til sig selv.

- Dette er uden tvivl den største dag i mit liv. Jeg har altid drømt om at stå i spidsen for et fodboldhold, og nu går den drøm endelig i opfyldelse. Jeg har store ambitioner med det her NB Bornholm hold, og strategien er allerede lagt. Vi skal have Bornholm på danmarkskortet og øen skal gøres til et uindtrængeligt fort, hvor NB Bornholm regerer, udtaler Henrik Jørgensen.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2012, 14:07 af Dida » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: [4] Solskinsøen
« Svar #29: 05 Nov 2012, 18:32 »



Ambitioner
NB Bornholm havde i dag indkaldt til pressemøde, hvor Henrik Jørgensen fortalte om sine planer for den kommende sæson, men også om sine planer for fremtiden.

Torsdag d. 28/06/2012 - Bornholm


Solen bagte fra en skyfri himmel, mens fuglene sang sommeren ind. Der blev i dag afholdt en lang prædiken, om
NB Bornholms fremtid, i det lille klubhus i Nexø. Henrik Jørgensen fortalte pressen om sine mål for den kommende sæson, og om hans ambitiøse fremtidsplaner.

- Succeskriteriet for denne kommende sæson, må siges at være overlevelse. Vi har klart en af de svageste trupper i 2. Division, og vi skal derfor håber på et lille mirakel, hvis vi vil sikre os endnu en sæson i 2. Division. Det bliver en rigtig lang sæson, hvor vi formentligt kommer til at kæmpe med næb og klør. Jeg er dog sikker på, at vi nok skal levere en flot figur, og forhåbentligt overleve vores første sæson i 2. Division, forklare Henrik Jørgensen.

I følge Henrik Jørgensen er målet for første sæson overlevelse. I pokalturneringen er målet også ganske ydmygt. Holdet forventer blot at samle værdifuld erfaring, og der er intet krav til præstationen i Pokalturneringen. Derfor får Jørgensen frie tøjler, og kan satse 100 % på overlevelse i ligaen.

- Siden jeg fik jobbet som cheftræner for NB Bornholm, har min strategi været klar. Jeg vil, så vidt muligt, satse på danske spillere, og helst unge talenter. NB Bornholm skal i fremtiden være hovedleverandører til det danske landshold, og målet er, at minimum fire spillere fra det danske landshold, skal komme fra NB Bornholm. Det lyder måske en smule urealistisk, men jeg tror på det, og håber det vil lykkes, forsætter Henrik Jørgensen.

Ikke nok med at NB Bornholm vil være hovedleverandør til landsholdet, men inden for tre år, forventer Henrik Jørgensen, at NB Bornholm er klar til at spille 1. Division, og han kræver derfor oprykning inden for tre år.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010