home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64399 gange)
STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #180: 16 Mar 2015, 22:29 »

Det var også min tanke, men der er ingen forhandlinger igang.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #181: 17 Mar 2015, 13:49 »

Fremragende start i mit save, 9 kampe og 7 sejr! Grasshoppers blev sendt ud af kvalen med samlet 8-1! Opstemt

Men men men, Jeg mangler en midtbanespiller! Gerne lidt offensiv i det. Delaney, Amartey, Poulsen er generelt defensive, og Toutouh er langtid skadet!

Har i nogle foreslag? gerne en der kan slå til med det samme!
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #182: 17 Mar 2015, 13:54 »

Jeg gav dig to gode bud på sidste side, hvis jeg selv skal sige det. Tunge
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #183: 17 Mar 2015, 15:34 »

Kan ikke finde nogle af de spillere du foreslog udover Strandberg?

Skal man have nogle bestemte ligaer med?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #184: 17 Mar 2015, 15:41 »

Jeg havde stor database, og så med nationalt kendte spillere fra blandt andet Sverige og Norge. Hvad størrelse database kører du med, og hvor mange ligaer? Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #185: 17 Mar 2015, 16:43 »

Danmark 1-2 div, Tyskland 1-2 div, England 1-2 div, Spanien 1-2 div og med stor database.. Er spillerne fra sverige og norge?


Mit save går fremragende! Slået Zenit ud nu, med samlet 6-5 Opstemt ChL gruppespil til mig!

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #186: 17 Mar 2015, 16:54 »

Nogle af dem er. Men f.eks. Thern burde være med hvis du har stor database. Smiley
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #187: 18 Mar 2015, 15:25 »

Er nu ved vinterpausen 2015/2016, hvor første sæson bød på en Superliga-sejr med ét point, vundet i sidste spillerunde. Det er virkelig tæt! Og i år ruller det videre på skinner. I ligaen er der spillet 18 runder og jeg har 9 point til Midtjylland, med kun to nederlag. Desværre røg jeg ud af pokalen i 4. runde efter et 4-3 nederlag til Midtjylland.

Den fantastiske nyhed lyder dog på jeg er røget videre til 1/8-dels finalen i Champions League, efter at blive 2'er i en gruppe med Zenit, Monaco og Atlético, hvor jeg fik 9 ud af 9 point på hjemmebane(3-0 over Monaco, 1-0 over Zenit og 2-1 over Atlético) , som var nok til at komme videre, hvor United desværre venter. Men det er stadig fantastisk prestige og hvem ved, måske er chancen der. Hen over vintertransfervindu et er der også rullet et par manager-tilbud ind fra klubber som: Roma, Spurs, Leverkusen, West Ham, Napoli og Lille. De er alle blevet afvist, grunden budgetter og placeringer, og så det at jeg ikke vil væk fra FCK sådan som det går lige nu.

Ind indtil videre er kommet:
- Esben Ruud(Gratis): Esben var egentlig ikke planlagt og havde ikke det største behov for ham, men han var bedre en både Remmer og Høgli, og så kom han gratis efter kontraktudløb.

- Joshua John(8 millioner): Jeg følte jeg manglede noget bredde i første sæson så han blev hentet ind, han spillede en solid første sæson er virkelig blevet en af de gode rotationsspillere i denne, fantastisk supersub!

- Ludwig Augustionsson & Jonas Knudsen(Samlet 18,5 millioner): To spillere hentet ind i stedet for Pierre. Ludwig var alt for dyr efter min smag, men handlen var allerede gennemført, og han har også spillet udemærket, dog ikke 12 millioner værd. Jonas Knudsen har til gengæld været pengene værd og var min bedste forsvarsspiller igennem hele første sæson. Niveauet er faldet en smule, men ikke meget og er stolt over dette købt.

- Hernan Perez(500k): Hentet fra Villarreal for 500k, rigtig billigt og ligesom John bliver han brugt som en supersub. Kan beskrives som han har vanvittige præsentationer den ene dag og elendige den anden. Men 500k var et dejligt scoop!

- Kristoffer Ajer(10 millioner): Desværre opdagede jeg ham for sendt, men efter et salg af Claudemir der smuttede for 15 millioner manglede jeg bredde, og tænkte med det samme på ham. Dejligt ungt købt, som spiller backup for Delaney og bevæger sig tættere og tættere på en start plads, kun overgået af en lejesvend. 

- Christian Atsu & Bruno Zuculini(Leje): 2 lejede spillere fra City og Chelsea. Zuculini har været fantastisk og har overvejet at hente ham permanent, et minus dog, han får alt for mange kort. Men ellers spillere han rigtig solidt og assistere en del. Atsu har også gjort det udemærket, ikke fremragende dog, spiller lidt ligesom Perez, enten rigtig godt eller rigtig skidt.

- Pione Sisto(24 millioner, frikøbsklausul): Så kom bomben! Den her mand er absolut fantastisk og banker mål ind på samlebånd. Det var hans fortjeneste at vi gik videre i Champions League med 2 mål mod BÅDE Atlético og Monaco! Kan klart anbefales og det eneste jeg håber på, er blot ikke at miste ham for tidligt, for han er virkelig fantastisk!

Har derudover mistet: Pierre Bengtsson(Kontraktudløb), Tom Høgli & Kevin Foley(Grundet bredde, Ruud var bedre), Claudemir(15 millioner var for meget for mig, han havde ikke spillet fantastisk, så jeg følte det var en god beslutning), Christian Poulsen(Som folk har nævnt, løntung og et svin, kostede mig mange dårlige resultater i første sæson) & Rurík Gislason(Han ville ikke skrive under på en ny kontrakt, lykkedes mig at få 16 millioner for ham, så jeg er tilfreds) - stiller op således:

Stephan Andersen.

Esben Ruud/Remmer - Mathias Zanka - Daniel Amartey - Jonas Knudsen/Augustinsson.

Thomas Delaney - Bruno Zuculini.

Pione Sisto - Baskhiim Kadrii/Christian Atsu - Nicolaj Jørgensen.

Andreas Cornelius/Steve de Ridder.

Med videre arrangement i Champions League er jeg begyndt at overveje hvor vidt jeg skal søge væk fra FCK, som var planen med karrieren. Hvad synes  I? Skal jeg blive og prøve at gøre denne klub større? Eller skifte? Og hvis skifte, til hvem? 
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #188: 18 Mar 2015, 15:39 »

Spændende med Amartey i forsvaret, hvordan klare han sig der?

Fantastiske resultat i Champions League! Vildt at du går videre som 2'er fra den gruppe Opstemt Opstemt

Jeg kan godt se problematikken i om du skal blive ved eller skifte videre fra FCK. Du kan tage en enkel sæson mere for at se om du kan gøre det bedre end denne, men det kan også sagtens resultere i at du måske kan gå lidt i stå..

Det vil tage langtid at få FCK op på rigtig højt niveau, så jeg have taget skiftet videre.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #189: 18 Mar 2015, 15:46 »

Spændende med Amartey i forsvaret, hvordan klare han sig der?

Fantastiske resultat i Champions League! Vildt at du går videre som 2'er fra den gruppe Opstemt Opstemt

Jeg kan godt se problematikken i om du skal blive ved eller skifte videre fra FCK. Du kan tage en enkel sæson mere for at se om du kan gøre det bedre end denne, men det kan også sagtens resultere i at du måske kan gå lidt i stå..

Det vil tage langtid at få FCK op på rigtig højt niveau, så jeg have taget skiftet videre.

Han klarer sig fantastisk, rent faktisk! Gns. bedømmelse på 7,24. Jeg tror også jeg regner med at tage en enkelt sæson mere, jeg ved bare ikke hvem jeg skal skifte til, det er svært at vælge. Men tak for rådet  Thumbs Up

EDIT: Pione Sisto er nu skadet i 2-3 måneder  Græder
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #190: 18 Mar 2015, 15:47 »

Jeg brugte også Amartey i forsvaret. Han gjorde det glimrende.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #191: 18 Mar 2015, 16:08 »

Med hensyn til mit tidligere post, mangler jeg lidt en angriber. Da Corner ikke har spillet fantastisk. Nogle der har nogle forslag?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #192: 18 Mar 2015, 16:17 »

Viðar Örn Kjartansson var sindssyg i mit første FCK spil.
Logged

Kimsefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #193: 19 Mar 2015, 14:35 »

Brug Felfel. Han bliver god hvis man bruger ham, og kan let sælges videre til ok penge og 50 % i videresalgsklausul.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #194: 19 Mar 2015, 16:52 »


- Ludwig Augustionsson & Jonas Knudsen(Samlet 18,5 millioner): To spillere hentet ind i stedet for Pierre. Ludwig var alt for dyr efter min smag, men handlen var allerede gennemført, og han har også spillet udemærket, dog ikke 12 millioner værd. Jonas Knudsen har til gengæld været pengene værd og var min bedste forsvarsspiller igennem hele første sæson. Niveauet er faldet en smule, men ikke meget og er stolt over dette købt.

Undervurder ikke Ludwig. Han har haft en fremragende karriere i mit Lübeck-save og har været fast mand hos både Porto og Juventus.

http://i60.tinypic.com/21jq68l.png
Logged

Isolation

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010