home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 404 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64057 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #150: 09 Dec 2014, 18:15 »

Farvel min kære ven...


Nu skal der handles ind

HOLD DA HELT KÆFT! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #151: 09 Dec 2014, 18:19 »

Farvel min kære ven...


Nu skal der handles ind

Haha det var det lidt brutalt!
SS af hans præstationer for dig?
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #152: 09 Dec 2014, 18:41 »

Historik:


Profil:


Han har været en af mine ynglingspillere sam min viceanfører, så havde svært ved at sælge ham selvom jeg får 620 mio +25 % vidsersalgklausul. Ved heller ikke om jeg kan finde nogle til at overtage hans plads ordentlig. Men nu må vi se hvilke muligheder jeg har på positionen. Vil gerne have en der kan gå direkte ind og blive en stjerne med det samme, overvejer lidt M'Vila eller Kramer. Har også et par regens i kiggerten.
Logged

MathiasOttsen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #153: 09 Dec 2014, 19:37 »

Historik:


Profil:


Han har været en af mine ynglingspillere sam min viceanfører, så havde svært ved at sælge ham selvom jeg får 620 mio +25 % vidsersalgklausul. Ved heller ikke om jeg kan finde nogle til at overtage hans plads ordentlig. Men nu må vi se hvilke muligheder jeg har på positionen. Vil gerne have en der kan gå direkte ind og blive en stjerne med det samme, overvejer lidt M'Vila eller Kramer. Har også et par regens i kiggerten.

Fik du ham for 9000???...
Logged

"Klubben som alle de kender, som ingen vil ku' overgå. Du er mit et og alt vi skilles aldrig, DET HER ER FCK!" <3

JLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #154: 09 Dec 2014, 20:01 »

Fik du ham for 9000???...

Man kan skrive kontrakt med ham helt fra start for for 9000 kr. Ved ikke om det stadig er det samme efter spillet er opdateret. Men der var så også 15 % vidersalgsklausul med. Så Start fik lige 92,5 mio i kassen :/
Logged

Maddox
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #155: 25 Dec 2014, 10:49 »


 Eller var spillerene mest til fremtiden. Jeg vil gerne råde alle til at KØBE KRISTOFFER AJER. Her i anden sæson er han allerede sikker starter som 17 årig. Hvis jeg vil sælge ham kan jeg få omkring 100 mil for ham.
Jeg prøvede at gøre, som du siger, men han er ikke med i mit spil - hvorfor ikke? :S
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #156: 25 Dec 2014, 13:31 »

Har du den norske liga med i dit spil?
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #157: 25 Dec 2014, 15:19 »

siger mange tak for tippet
købte ham lige. godt nok for 11 mio

han ville ikke til Brøndby.. men penge kan få folk til at ombestemme sig:D
Logged

Maddox
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #158: 25 Dec 2014, 16:24 »

Har du den norske liga med i dit spil?
Altså jeg har ikke valgt den som spilbar, men jeg har da været inde og kigge på Lillestrøm, Martin Ødegaard og lidt forskellige.

Hvad skal jeg så gøre?
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #159: 25 Dec 2014, 23:24 »

Jeg er i 2026 med FCK og det eneste save jeg har brugt rigtigt langtid på!, har vundet chl 3 gange, superligaen er vundet hvert enest år så cirka 12 år i streg og pokalen 9 år i streg 10 i alt. 3 europæiske supercups Opstemt har den 4 højeste koffient i verden og er i top 10 over rigeste klubber i verden Opstemt
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #160: 25 Dec 2014, 23:32 »

Altså jeg har ikke valgt den som spilbar, men jeg har da været inde og kigge på Lillestrøm, Martin Ødegaard og lidt forskellige.

Hvad skal jeg så gøre?
Man kan sagtens se kendte spillere fra lande, som man ikke har valgt - f.eks. Ødegaard.

Hvis du starter i Norge uden at vælge Danmark, vil der også være en masse spillere fra Superligaen, som der ikke er med.
Logged

Maddox
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #161: 26 Dec 2014, 12:22 »

Man kan sagtens se kendte spillere fra lande, som man ikke har valgt - f.eks. Ødegaard.

Hvis du starter i Norge uden at vælge Danmark, vil der også være en masse spillere fra Superligaen, som der ikke er med.
Øv, så han er bare ikke med i spillet, fordi han ikke er kendt nok?

Hvordan spiller i med FCK? Hvilken taktik har I?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #162: 26 Dec 2014, 13:16 »

Øv, så han er bare ikke med i spillet, fordi han ikke er kendt nok?

Nej desværre. Kun hvis du enten har den norske liga med, eller vælger at tilføje norske spillere til databasen fra spilstart. Du kan også tilføje den norske liga til næste sæson, men så kan det være, at han er blevet solgt.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #163: 29 Jan 2015, 19:54 »

Jeg har nu valgt at give FCK et skud.
indtil videre har jeg solgt Claudemir og Wiland, samt udlejet De Ridder, Christian Poulsen og Marcus Mathisen.
indkøb so far byder på, Sondre Rossbach, Ylli Salahi, Linus Wahlqvist og John Hou Sæter. Derudover er også Kristoffer Ajer og Uffe Bech på vej ind.

Som det kan ses satser jeg på ungdommen, og største delen af mine nyindkøb vil gå direkte ind i start 11'eren.

Jeg overveje også at skille mig af med Rurik Gislason, Antonsson, Delaney og muligvis også Cornelius og så satse på Younes Felfel som i første kamp imod FCV kom ind og afgjorde tingene med en assist og et mål.
Logged

thomas1988
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #164: 08 Feb 2015, 16:32 »

Svart -

Har du nogle spiller indstillinger til din taktik, eller du lader dem måske bare være?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010