home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København  (Læst 64416 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #165: 08 Feb 2015, 16:50 »

Jeg kan ikke huske om jeg havde nogle spillerindstillinge r, da den er flere måneder gammel. Desuden ved jeg ikke om taktikken virker, da den jo blev lavet med en ældre patch. Smiley
Logged

thomas1988
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #166: 08 Feb 2015, 17:14 »

Har du så en god taktik til FCK som jeg kunne prøve af Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #167: 08 Feb 2015, 17:27 »

Nej, for har som sagt ikke spillet med dem i flere måneder. Du skrev noget med, at du ville spille som Ståle Solbakken, og det lyder da som et meget interessant projekt. Prøv at lave en "Ståle-taktik" med udgangspunkt i 4-4-2 (evt. 4-4-1-1 i Europa) og en strukteret holdform med zonemarkering.

Hvis det ikke kører som det skal, kan du evt. poste din taktik, og forklare hvad der går galt, så andre kan komme med idéer/rettelser. Smiley
Logged

brianlucas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #168: 18 Feb 2015, 17:28 »

hej hvorfor bliver jeg altid fyret i 2020
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #169: 14 Mar 2015, 19:31 »

Hej, jeg har valgt FCK for en gangs skyld, som en start af en travel-karriere. Ind er kommet Jerome Thomas på leje fra Palace, samt Jonas Knudsen og Joshua John. Ingen er blevet solgt, men Pierre ryger selvfølgelig til vinter. Jeg stiller som mange andre op i den klassiske 4-2-3-1 således:

Andersen/Wiland

Remmer/Høgli - Zanka - Antonsson - Bengtsson/Knudsen

Delaney - Amartey 

John/Gislason - Kadrii - Nico J

Corner

Røg ud af CHL-slutspillet, men formåede at kvalificere med til Europa League, hvilket er en dejlig bedrift. Og ligger pt. 6'er efter få spillerunder, med kun 5 point op til Sønderjyske som ligger 1'er :O Mit problem lyder på at jeg ikke kan score nogle mål, har "kun" scoret 8 mål i 7 kampe som gør det svært for mig at vinde kampe, min jobstatus er allerede usikker, desværre. Nogle der ved hvad jeg evt. gør galt? 
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #170: 14 Mar 2015, 19:39 »

Det er lidt svært at se hvad du gør galt, udfra så få oplysninger. Udover at du spiller 4-2-3-1, har du jo ikke vist din taktik.

Men udfra din startopstilling synes jeg lidt du mangler en playmaker. Din 10'er er Kadrii, og selvom han er rigtig god, er han ikke rigtig en playmaker.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #171: 14 Mar 2015, 19:50 »

Det er lidt svært at se hvad du gør galt, udfra så få oplysninger. Udover at du spiller 4-2-3-1, har du jo ikke vist din taktik.

Men udfra din startopstilling synes jeg lidt du mangler en playmaker. Din 10'er er Kadrii, og selvom han er rigtig god, er han ikke rigtig en playmaker.

Nogle forslag?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #172: 14 Mar 2015, 19:53 »

Altså jeg ville sætte en af dine tre spillere bag angriberen på bænken. Jeg havde nok ikke købt John, da jeg havde flyttet Kadrii ud på kanten, og så ville jeg have købt en ny offensiv midt (Simon Thern eller Daniel Berntsen f.eks.), og evt. brugt Claudemir/Toutouh som backup.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København
« Svar #173: 16 Mar 2015, 07:49 »

Jeg er lige startet med FCK! Og hvem delen skal jeg købe? Opstemt

Synes de har et godt hold allerede til at begå sig i første sæson, så er på udkig efter talenter Wink Har allerede kastet 1,5 mil efter Kristoffer Ajer! Hvem kan man ellers logge til hovedstadsklubben?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #174: 16 Mar 2015, 12:22 »

Man kan ellers få Ajer for kun 90k, hvis man skriver kontrakt med ham på dag 1. Smiley

Men kig på spillere som Stefan Strandberg, Jere Uronen, Simon Thern, Daniel Berntsen, Petteri Forsell, Pavel Savitskiy og Luka Jovic. De er alle virkelig gode/talentfulde til prisen. Der er også spillere fra den danske liga som Frederik Rønnow, Rasmus Thelander, Jonas Knudsen, Rasmus Falk, Pione Sisto og Anders K. Jacobsen som kan gøre det godt i FCK.

Nu ved jeg ikke hvilken formation du spiller, men jeg synes man mangler en venstreback og en central midt (playmaker) i første sæson. Smiley
Logged

Kimsefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #175: 16 Mar 2015, 13:01 »

Jeg har haft stor succes med at spille en 4-4-1-1 taktik, med kantspillere (angreb), én felt-til-felt og én centralt midtbane (support) og så en fremadrettet playmaker (angreb) på OMC pladsen der løber dybt og en komplet angriber på toppen.

Forsvaret er en stille og rolig flad 4 mands kæde.

Har vundet mesterskabet 3 sæsoner i træk og internationalt har været blandet. Det længste jeg er nået, er til 1. knock out runde i CL hvor jeg røg ud til Chelsea (dette var i 3. sæson)
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #176: 16 Mar 2015, 14:53 »

Man kan ellers få Ajer for kun 90k, hvis man skriver kontrakt med ham på dag 1. Smiley

Men kig på spillere som Stefan Strandberg, Jere Uronen, Simon Thern, Daniel Berntsen, Petteri Forsell, Pavel Savitskiy og Luka Jovic. De er alle virkelig gode/talentfulde til prisen. Der er også spillere fra den danske liga som Frederik Rønnow, Rasmus Thelander, Jonas Knudsen, Rasmus Falk, Pione Sisto og Anders K. Jacobsen som kan gøre det godt i FCK.

Nu ved jeg ikke hvilken formation du spiller, men jeg synes man mangler en venstreback og en central midt (playmaker) i første sæson. Smiley

Tvivler stærkt på du kan få Pione Sisto til FCK, men det er vel værd at prøve
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #177: 16 Mar 2015, 16:01 »

Det har jeg gjort før. Dog er det bedst at vente lidt, da man ellers bruger hele sit transferbudget på ham.
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København
« Svar #178: 16 Mar 2015, 22:22 »

Jeg spiller med FCK, og lige pludselig kan jeg ikke tilbyde ordenlig løn. Key player kan få £375 og det er selv om jeg bruger £30000 mindre ind hvad jeg må bruge i løn.


Nogen idé hvad dette kan skyldes ?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: F.C. København
« Svar #179: 16 Mar 2015, 22:24 »

Har du forhandlinger igang med andre spillere?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010