home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 988 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Mönchengladbach
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Mönchengladbach  (Læst 20710 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #30: 19 Feb 2012, 20:34 »

Jeg er også lige startet med Gladbach.
Har valgt at spille med Lutz & LLM reglerne for at gøre det realistisk.

I starten sagde min scout Muhammed Demirci fra Besiktas.
Han blev købt for 11mil kr. men kommer først 3 Januar 2013.


Er de regens?
Jeg har valgt primært at lede efter unge talentfulde spillere, og har fundet nogle, som jeg har tiltro til i fremtiden:
http://i42.tinypic.com/1to6ed.png
http://i41.tinypic.com/2uzpf2a.png
http://i41.tinypic.com/5xn2if.png

Synes jeg er super fedt at du gør sådan!
Er selv startet med Gladbach, hvor jeg fokuserer på n til dels kontrollerende, men også kontraløbende taktik. Denne er så småt forsøgt efterlignende af den taktik de ligger for dagen i virkeligheden.

Efter noget der ligner 15 kampe, ligger jeg i toppen med få point op til førstepladsen som overraskende nok er Köln. Reus, Herrmann og indkøbet Bressan er fantastiske, ligesom Ter Stegen, de Camargo, Neustädter pg Nordtveit alle spiller ganske habilt.

Trabsfermæssigt, vil jeg som i virkeligheden købe billigt og ungt, men ellers vægte talentudvikling højere end udefrakomne spillere. Derfor skal holdet også bygges op omkring Reus, Neustädter, Herrmann, Jantschke, Zimmermann, ter Stegen, samt de andre talenter. Fremhævelsen af især tyske talenter bevidner at jeg vil forsøge at holde en tysk stamme på holdet, og derfor ikke se mod Brasilien eller Argentina efter billige talenter. Jeg har ikke sat et maksimum på udenlandske spillere i truppen, men dette antal skal holdes på et moderat minimum. Har allerede kig på Stefan Bell og andre unge tyskere.

Andre der spiller med Gladbach?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #31: 19 Feb 2012, 21:10 »

Jeg er også lige startet med Gladbach.
Har valgt at spille med Lutz & LLM reglerne for at gøre det realistisk.

I starten sagde min scout Muhammed Demirci fra Besiktas.
Han blev købt for 11mil kr. men kommer først 3 Januar 2013.


Er de regens?
Synes jeg er super fedt at du gør sådan!
Lækkert at høre at andre spiller. Hvilke overvejelser har du gjort omkring det taktik-mæssige?
Logged

welbz is dat guy

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #32: 20 Feb 2012, 14:08 »

Vil gerne prøve den taktik de kører med i virkeligheden.
Har dog bare ikke fundet formlen endnu.

Har siden den tyske FM 2004 stortset altid spillet med Gladbach, da jeg ikke kan finde ud af at spille med mit yndlingshold og nok også fordi det er for nemt i mine øjne.
Så konceptet Gladbach har med deres vidunderlig udvikling af talenter passer mig rigtig godt.

Mit mål er at få Marin og Jansen hjem igen.
Vil egentlig også gerne have Baumjohan.
Men da jeg kun vil hente spillere efter Lutz & LLM reglerne, bliver det nok lidt svært Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #33: 20 Feb 2012, 14:23 »

Vil gerne prøve den taktik de kører med i virkeligheden.
Har dog bare ikke fundet formlen endnu.

Har siden den tyske FM 2004 stortset altid spillet med Gladbach, da jeg ikke kan finde ud af at spille med mit yndlingshold og nok også fordi det er for nemt i mine øjne.
Så konceptet Gladbach har med deres vidunderlig udvikling af talenter passer mig rigtig godt.

Mit mål er at få Marin og Jansen hjem igen.
Vil egentlig også gerne have Baumjohan.
Men da jeg kun vil hente spillere efter Lutz & LLM reglerne, bliver det nok lidt svært Smiley
Regner selv med at hente Marin hjem, hvis det kan gøres for rimelige penge.

Er nået til vinterpausen, og efterårssæsnen sluttede, ligamæssigt, med en afklapsning mod Köln på 6-1, hvor holdet faldt helt sammen. Jeg overvintrer på en 4. plads, men er få point fra toppen. Pokalturneringen er vi stadig med i.

På spillerfronten vil jeg have luget ud i blandt dem jeg ikke bruger. Især den løntunge argentiner oppe foran, Raul B, skal sendes afsted.
« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 14:38 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #34: 20 Feb 2012, 14:39 »

Regner selv med at hente Marin hjem, hvis det kan gøres for rimelige penge.

Er nået til vinterpausen, og efterårssæsnen sluttede, ligamæssigt, med en afklapsning mod Köln på 6-1, hvor holdet faldt helt sammen. Jeg overvintrer på en 4. plads, men er få point fra toppen. Pokalturneringen er vi stadig med i.

På spillerfronten vil jeg have luget ud i blandt dem jeg ikke bruger. Især den løntunge argentiner oppe foran, Raul B, skal sendes afsted.
Hvordan er din taktik?
Og har du nogle regler du spiller med?

Fik et tilbud fra Hoffenheim som jeg skulle have sagt ja til, men regnede ikke med at Joshua King ville gøre det ok.

Er du gal Reus gør det godt som Fremskudt angriber!

Spørgsmål til alle:
Hvilke regler har i sat jer selv?
Køber i bare stjerne spiller selvom det slet ikke er råd til det (48 måneders afbetaling)?
Vil i forsøge at afbetale den ret høje gæld Gladbach har?
« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 16:02 af L.Wee » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #35: 20 Feb 2012, 17:14 »

Hvordan er din taktik?
Og har du nogle regler du spiller med?

Fik et tilbud fra Hoffenheim som jeg skulle have sagt ja til, men regnede ikke med at Joshua King ville gøre det ok.

Er du gal Reus gør det godt som Fremskudt angriber!

Spørgsmål til alle:
Hvilke regler har i sat jer selv?
Køber i bare stjerne spiller selvom det slet ikke er råd til det (48 måneders afbetaling)?
Vil i forsøge at afbetale den ret høje gæld Gladbach har?
Overordnet set har jeg ikke lavet de store ændringer. Spiller dog med to defensive midtbanespillere, der skal bryde spillet og smide bolden til mine offensive spillere, og derved køre kontra. Derfor er min filosofi "kontra", ligesom denne funktion er tilvalgt under taktikken. Derudover har jeg nogle udråb, som er; spil op fra forsvar, bliv på fødderne, spil i fødderne, spil gennem forsvar og hold boldbesiddelse. Enkelte af udråbene taler måske imod kontra-filosofien, men har forsøgt en balancegang, da Gladbach i virkeligheden har over halvdelen af spillet i gennemsnit. Desuden fungerer kontraspiller forrygende.

Hvem bruger du bag Reus så?

Jeg køber ikke på afbetaling, og ja jeg vil betale gælden. Har fastlagt en regel om at jeg i 2 sæson, ikke må bruge et højere lønbudget end i første.
Logged

welbz is dat guy

Bakbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #36: 20 Feb 2012, 17:47 »

Gladbach lyder til at være et super fedt hold at være. Efter jeres mange erfaringer kunne jeg sagtens finde på at starte med dem når den nye patch kommer. Men Reus smutter vel til sommer i den nye opdatering? (Men det giver vel kun mere udfordring)
De der LLM mm. regler, hvor kan man finde dem henne?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #37: 20 Feb 2012, 17:57 »

Gladbach lyder til at være et super fedt hold at være. Efter jeres mange erfaringer kunne jeg sagtens finde på at starte med dem når den nye patch kommer. Men Reus smutter vel til sommer i den nye opdatering? (Men det giver vel kun mere udfordring)
De der LLM mm. regler, hvor kan man finde dem henne?

HER
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #38: 20 Feb 2012, 18:15 »

Overordnet set har jeg ikke lavet de store ændringer. Spiller dog med to defensive midtbanespillere, der skal bryde spillet og smide bolden til mine offensive spillere, og derved køre kontra. Derfor er min filosofi "kontra", ligesom denne funktion er tilvalgt under taktikken. Derudover har jeg nogle udråb, som er; spil op fra forsvar, bliv på fødderne, spil i fødderne, spil gennem forsvar og hold boldbesiddelse. Enkelte af udråbene taler måske imod kontra-filosofien, men har forsøgt en balancegang, da Gladbach i virkeligheden har over halvdelen af spillet i gennemsnit. Desuden fungerer kontraspiller forrygende.

Hvem bruger du bag Reus så?

Jeg køber ikke på afbetaling, og ja jeg vil betale gælden. Har fastlagt en regel om at jeg i 2 sæson, ikke må bruge et højere lønbudget end i første.
Spiller med Hanke og Reus i toppen.
Arango i venstre Wing, Hermann i Højre og backen er Leckie, som overraskende har gjort det rigtig godt i pre sæson og starten af sæson.
Har næst 2 defensiv midtbanespiller.

Hvlken rolle har du givet dem, før de smider boldende afsted til de offensive spiller?

Synes det er en rigtig go regel du har sat.
Vil også have gælden som en af hovedprioriteter.

Gladbach lyder til at være et super fedt hold at være. Efter jeres mange erfaringer kunne jeg sagtens finde på at starte med dem når den nye patch kommer. Men Reus smutter vel til sommer i den nye opdatering? (Men det giver vel kun mere udfordring)
De der LLM mm. regler, hvor kan man finde dem henne?
Synes heltklart du skal give det en chance, ja desværre mister de 2 profiler til sommer med den nyeste patch Skuffet
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #39: 20 Feb 2012, 18:32 »

Spiller med Hanke og Reus i toppen.
Arango i venstre Wing, Hermann i Højre og backen er Leckie, som overraskende har gjort det rigtig godt i pre sæson og starten af sæson.
Har næst 2 defensiv midtbanespiller.

Hvlken rolle har du givet dem, før de smider boldende afsted til de offensive spiller?

Synes det er en rigtig go regel du har sat.
Vil også have gælden som en af hovedprioriteter.
Synes heltklart du skal give det en chance, ja desværre mister de 2 profiler til sommer med den nyeste patch Skuffet
Jeg har gjort det lige modsat, i og med at jeg bruger Rupp som backup i stedet for Leckie. Rupp har ikke gjort noget væsen af sig, men har stort set ikke fået chancen.

Nordtveit er defensiv midtbanespiller, imens Neustädter er ankermand.
Logged

welbz is dat guy

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #40: 20 Feb 2012, 18:52 »

Jeg har gjort det lige modsat, i og med at jeg bruger Rupp som backup i stedet for Leckie. Rupp har ikke gjort noget væsen af sig, men har stort set ikke fået chancen.

Nordtveit er defensiv midtbanespiller, imens Neustädter er ankermand.
Så scorede Leckie igen, 7 kampe 4 mål Smiley

Har Joshua King fået spilletid ved dig?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #41: 20 Feb 2012, 18:55 »

Så scorede Leckie igen, 7 kampe 4 mål Smiley

Har Joshua King fået spilletid ved dig?
Han har fået 2 indskiftninger, men ryger snarest hjem til Manchester igen. Regner med at hente Lennarth Thy på fri fra Werder som talent til angrebet.
Logged

welbz is dat guy

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #42: 20 Feb 2012, 18:57 »

Han har fået 2 indskiftninger, men ryger snarest hjem til Manchester igen. Regner med at hente Lennarth Thy på fri fra Werder som talent til angrebet.
Hvad med fx Göttel fra reserveholdet?

btw så scorede Leckie igen Smiley
edit: no way han lavede sku hattrick  funny
« Seneste Redigering: 20 Feb 2012, 19:01 af L.Wee » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #43: 20 Feb 2012, 19:07 »

Hvad med fx Göttel fra reserveholdet?

btw så scorede Leckie igen Smiley
edit: no way han lavede sku hattrick  funny
Göttel har jeg planer om at hive op på førsteholdet og veksle ham imellem U23 og førsteholdskampe efter sæsonen.

Problemet med Leckie er at han ikke er tysker. Skal dog nok til at bruge ham frem for Rupp, da han har større potentiale.
Logged

welbz is dat guy

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Mönchengladbach
« Svar #44: 20 Feb 2012, 19:11 »

Göttel har jeg planer om at hive op på førsteholdet og veksle ham imellem U23 og førsteholdskampe efter sæsonen.

Problemet med Leckie er at han ikke er tysker. Skal dog nok til at bruge ham frem for Rupp, da han har større potentiale.
Vil også helst have tysker på holdet, men eftersom de havde hentet ham ville jeg bruge ham.

Forresten, siger navnet Leonardo Bittencourt dig noget?  Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010