home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [20] - [S.2] - Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury  (Læst 32260 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #30: 15 Aug 2012, 13:02 »

Jeg følger også, det bliver godt det her! Come ón Liverpool !!

Dejligt Hansen.... skal gøre ALT for ikke at skuffe dig og andre LFC fans Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #31: 15 Aug 2012, 15:19 »



Tilføjelser



Det gik næppe nogen fodboldfans næsten forbi at Bergkamp erstattede Wenger for to uger siden.  En ung og lettere grøn manager, der dog ser ud til at have lært en ting eller to om transfers fra den netop afgåede manager. For de spillere der har sluttet sig til truppen hører bestemt til den yngre generation, da ingen af spillerne er over 25 år.


Personligt er jeg selv mest overrasket over hvordan Bergkamp formåede at lande en aftale med José Callejón for den sølle sum. Men Dennis fik ham åbenbart overbevist om at slutte sig til klubben i stedet for at blive i Real Madrid. Noget af et scoop synes jeg. Derudover glæder det mig også at defensiven ikke længere er så tyndt besat. Alt i alt nogle fornuftige indkøb, men jeg savner lidt den store stjerne. Wengers’ købmandsskab pårvirker stadig klubbens transferpolitik. Dog har Bergkamp sendt flere spillere ud af klubben med købsoption, forhåbentlig kan vi profitere på det.


Det bliver dog en spændende sæson, for det formodes at med indkøbet af endnu en fløj og kun en ny angriber så bliver det nok til en 4 – 3 – 3 med de hurtige kanter, hvis vi altså spiller som i de første træningskampe. Jeg håber blot at vi kan lave nok mål på denne måde, og især at vi kan holde van Persie skadesfri. Den mand bruger lidt for meget tid på bænken synes jeg. Ja det er der faktisk flere der gør, men forhåbentlig er det slut nu.


De første træningskampe er alle blevet vekslet til sejre, men det kommende program ser dog noget mere skræmmende ud da modstanderne nu blandt andet hedder Fiorentina, Valencia og Liverpool, og ikke Burton, Crewe og Colorado. De sidste kampe vil muligvis vise om vi skal håbe på en titel eller blot en top fire som Bergkamp sagde for to uger siden.


- Phil Pearson, Arsenalfan og kommentator.


« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 18:06 af Highbury » Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #32: 15 Aug 2012, 16:47 »

Ser godt ud!

Spiller I med eller uden update?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #33: 15 Aug 2012, 17:33 »

Ser godt ud!

Spiller I med eller uden update?

Vi spiller med nyeste patch....  og er fandme en kamp at sælge spillere med den Smiley
« Seneste Redigering: 15 Aug 2012, 18:42 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #34: 15 Aug 2012, 18:10 »

Vi spiller med nyeste patch....  og er fandme en kamp at sælge spillere mede den Smiley

Ja det er sku li før man skal give klubberne penge for at hente ens spillere...  Imens de selv sidder og forlanger enorme summer for deres spillere...
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #35: 15 Aug 2012, 18:30 »

Følger også lige med her!  YNWA !!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #36: 15 Aug 2012, 19:43 »



Han gjorde det sgu!


Jeg må sige at min holdning omkring Mølby er ved at skifte mere og mere hen mod det positive. Jeg synes han har handlet rigtigt fornuftigt ind, og skaffet en smule kapital til klubben, så forstærkninger var muligt. Det er selvfølgelig ikke optimalt, at Daniel Agger er skiftet til Man. City, MEN økonomisk set, var det nok en nødvendighed.


Vi er blevet forstærket i alle kæder, på nær målmandsposten, hvor det også er unødvendigt, vi har jo Pepe!! Jeg må sige jeg løb jublende rundt, da kontrakten med Damiao, var en realitet, havde slet ikke drømt om, at dette var muligt, hverken økonomisk eller, at han overhovedet ville til klubben, nu vi ikke var deltager i nogen europæiske turneringer, men fandme jo, du gjorde det Mølby!!!

Det bliver uhyggeligt spændende i den kommende sæson. Vi har uden tvivl en forstærket trup, og med et nyt system ved man aldrig om vi endeligt kan blande os i den sjove ende. Jeg tør ikke håbe på mere end kval. til Euro League, men det vil sgu også være dejligt, og et stort skridt tilbage mod toppen i England og i Europa.

Sæsonen er så småt kommet i gang, vi har kun en enkelt træningskamp tilbage mod Arsenal. Indtil videre har kampene været lidt en blandet fornøjelse, med mange udskiftninger og spillere, der skulle prøves af. Men Rom blev ikke bygget på en dag, og det gør det kommende Europæiske storhold jo nok heller ikke.

Det bliver så fedt endeligt at komme i gang, og nu hedder det Arsenal i sidste test, jeg kan slet ikke vente, de skal sendes ud af Liverpool med sådan en øretæve!

Come on The Reds!!

Nick Walden - Ready to kill the pricks from London


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #37: 15 Aug 2012, 20:05 »

Dejligt så mange er med, og så vidt jeg lige hurtigt kan lægge sammen, så står den 8-8 i fans Wink... YNWA Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #38: 16 Aug 2012, 13:04 »



Blandet start på sæsonen


Det har været fantastisk at følge LFC rundt i England igen. De fantastiske aways , er nu engang de fedeste ture, selvom der aldrig bliver nogen større følelse, end at stå på The Kop, og synge "You'll Never Walk Alone".

Resultaterne har været lidt blandede, men jeg kan vel heller ikke forvente champagne fodbold her efter 10 kampe, jeg håber dog bare, vi er på rette vej. Noget tyder på at vi er på rette vej, i ligacuppen er det blevet til 3 kampe og en målscore på 13-1, hvor de 4 mål blev scoret på Old Trafford, hvor Mølby's drenge bankede United. Smiley

I ligaen løb vi ind i en ordentligt øretæve, da Shitty gæstede Anfield, hele 6-3 vandt de, og de var skræmmende stærke. Med otte point op til Shitty allerede nu, bliver det en hård sæson. Jeg håber, at drengene er spillet endnu mere sammen, når vi nærmer os jul, og at taktikken så er helt på plads, for så kan det godt blive et spændende forår.

Nu skal alt ikke lyde så positivt. For en ting, som jeg aldrig vil glemme Mølby for, var vores sidste test inden sæsonstarten. Arsenal gæstede Anfield, og fandme om ikke Mølby var fraværende, og overlod kampen til assistenten!!! Det kan man sgu da ikke i så vigtigt et opgør lige inden sæsonstart. Den mand gør sgu åbenbart som han har lyst til. Kampen endte i øvrigt 3-0 til The Gunners, grim optakt til sæsonen. Heldigvis var Mølby til stede da vi gæstede Emirates. Om det var Mølby's tilstedeværelse, eller hvad det nu var, aner jeg ikke, men jeg ved, vi vandt 3-2, og at det var hamrende ufortjent, efter at Arsenal spillede en rigtig god kamp. Men som man siger, 3 point er 3 point.

Nick Walden - Loves and Hates Mølby




« Seneste Redigering: 16 Aug 2012, 18:42 af TripleX9 » Logged


Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #39: 16 Aug 2012, 14:32 »

9-8 YNWA Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #40: 16 Aug 2012, 15:46 »

Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #41: 16 Aug 2012, 18:02 »

Der er jo kun et hold i England. Så jeg følger selvfølgelig også og holder med Liverpool!
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #42: 16 Aug 2012, 18:42 »

Der er jo kun et hold i England. Så jeg følger selvfølgelig også og holder med Liverpool!

Enig Torres.... og dejligt du er med  Wink 10-8 YNWA
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #43: 16 Aug 2012, 18:45 »

Spændende blog! Smiley

Kom så Mølby!!
Logged

...

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bloody Premier League - Af TripleX9 & Highbury
« Svar #44: 16 Aug 2012, 19:07 »



Igang



Det sku’ vær så godt, men så det faktisk skidt. En meget rammende beskrivelse af Bergkamps tid i Arsenal siden Wengers exit. Venskabskampene blev afløst af nogle flotte sejre. Fiorentina blev slået 3 – 0, Sporting 3 – 1, Valencia 3 – 1 og sidst men ikke mindst blev Liverpool og deres nye manager slået 3 – 0 på Anfield. The Kop var utroligt stille under denne kamp, men de havde vel også mest af alt travlt med at finde ud af hvor deres manager var henne. For Mølby var ingen steder at se, men måske skulle de stille et par pints ved sidelinien så han kom til deres næste kamp.


Twente blev slået sammenlagt 3 – 0 med en sikker sejr på Emirates. Og man må da sige at vi har været heldige med vores lodtrækning for kun Ajax ser ud til at kunne true holdet, da vi ”kun” spillede 1 – 1 på Amsterdam Arena. Litex har vi allerede slået, selvom de fik lavet nogle dumme reduceringer uden grund. Villareal blev dog sikkert besejret med 4 - 0 på Emirates. Ajax ser ud til at blive den eneste hårde modstander.


Bergkamp må meget gerne samle sig lidt sammen, for det har sku’ været nogle bitre nederlag vi er rendt ind i. Villas sejr var fortjent, de spillede os ud af banen, ingen tvivl om det nederlag. Men Liverpool, av det gjorde ondt at se dem score alle tre point i overtiden. Det fandme ikke fortjent. Det synes jeg i hvert fald ikke, og jeg regner med at de fleste Arsenal folk mener det samme, men det viser jo blot at kampen ikke er slut før sidste dommerfløjt. Men hvad skete der lige imod Fulham? Med det resultat skulle man ikke tro at vi normalt er blandt de største londonhold. Dog ser det ud til at der kommer lidt point ind igen, men det er trist at ligge så skidt til i ligaen. Den største trøst er dog at Tottenham og Chelsea er af point, imens Liverpool kun ligger et foran. Vi er ikke de eneste hold der li skal igang ser det ud til.


Go Gunners! – Phil Pearson


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010