home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 920 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The little wizard
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: The little wizard  (Læst 10497 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #30: 17 Maj 2007, 19:11 »

Hvis det ikke fremgår tydeligt af updaten, så er jeg jo sådan set blevet fyret, hvorfor der snart kommer en update med en ny klub, hvor Zola har fundet sig en ny klub Smiley.

.. Det gør det også - da jeg læste det hele igennem!  Forlegen
Ændrer ikke på jeg forventer flere updates, og at det er et flot banner!
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #31: 17 Maj 2007, 19:12 »

.. Det gør det også - da jeg læste det hele igennem!  Forlegen
Ændrer ikke på jeg forventer flere updates, og at det er et flot banner!

Det er dog ikke et banner, jeg vil bruge længere. Vi skal nemlig væk fra Italien Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #32: 18 Maj 2007, 00:10 »


THE LITTLE WIZARD VENDER TILBAGE TIL ENGLAND
Otte dage. Så lang tid skulle der gå, før Gianfranco Zola fandt sig en ny klub. Hvilke argumenter, der har været for at ansætte Zola, som endnu ikke har bevist noget er tvivlsomt, men ikke desto mindre, har ”The little wizard” skftet Serie B og Napoli ud med Premier League og Newcastle.

Gianfranco Zola fik 20 kampe i spidsen for Napoli, og disse 20 kampe resulterede i 5 sejre, 10 uafgjorte og 5 nederlag. Det store problem i Zolas tid hos Napoli var det at score mål, og det bliver derfor spændende at se, om Zola kan få stjerner som Martins og Owen til at bombe.

”The little wizard” bliver kastet direkte ind i det hårde juleprogram, hvor Newcastle næste tre kampe skal spilles mod Liverpool, Manchester United og Chelsea på henholdsvis udebane, hjemmebane og udebane, og det ventes derfor, at fansene allerede fra start vil lufte deres utilfredshed, hvis holdet ikke præsterer.

Resultaterne bliver dog ikke første prioritet. Det er blevet annonceret, at de sportslige forventninger til Zola blot er, at han holder Newcastle ude af nedrykningskampen. Der er derimod helt andre forventninger, hvad angår den fremtidige økonomiske styrelse af klubben. Lønniveauet skal sænkes samtidig med, at flere mætte og udisciplinerede spillere skal sættes på plads.

Gianfranco Zola har i første omgang underskrevet en kontrakt, som løber til 30/6 2009, men begge parter har ytret ønske om et længerevarende samarbejde.

Newcastle United har før Zolas ankomst spillet 19 kampe, og indtager en 10. plads i Premier League.



- tryk for fuld



Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #33: 18 Maj 2007, 14:05 »



NEWCASTLE UNITED

Newcastle United er en gammel og stolt fodboldklub. Klubben blev grundlagt i 1892 som resultatet af en fusion mellem Newcastle East og Newcastle West. Klubben spiller sine kampe på St. James’ Park, som er Newcastle West's gamle grund i byen.

The Magpies, som er klubbens kælenavn, har bl.a vundet fire engelske mesterskaber, været engelsk pokalvinder seks gange og vundet UEFA Cup (tidligere Inter-Cities Fairs Cup) én gang.

Newcastles tilhængere er kendt som Toon Army eller Georgies grundet området, hvor klubben hører til og hvor størstedelen af tilhængerne er fra.


TRUPPEN
Truppens helt store problem er for mig at se forsvaret, hvor især pladserne som henholdsvis højre- og venstreback ser tvivlsomme ud. En anden ting, som irriterer mig er de mange lejede spillere. Lejede spillere er jeg bestemt ikke tilhængere af, og slet ikke i en klub som Newcastle. Disse vil være fortid i klubben så snart lejeaftalen udløber. Heldigvis er der blevet stillet £11 millioner til rådighed, så der burde være muligheder for forstærkning i januar.

MÅLMÆND
Steve Harper
Shay Given

FORSVARSSPILLERE
Peter Ramage
Oguchi Onyewu (lejet fra Standard)
Craig Moore
Titus Bramble
Steven Taylor
Christian Demirtas (lejet fra Mainz)
Celestino Babayaro
Olivier Bernard

MIDTBANESPILLERE
Nolberto Solano
Nicky Butt
Belözoglu Emre
Christian Gentner (lejet fra Stuttgart)
Scott Parker
Kieron Dyer
James Milner
Christian Müller (lejet fra Hertha BSC)
Damien Duff

ANGRIBERE
Veigar Páll Gunnarson (lejet fra Stabæk)
Albert Luque
Antoine Sibierski
Thomas Brdaric (lejet fra Hannover)
Obafemi Martins
Michael Owen
Shola Ameobi
« Seneste Redigering: 18 Maj 2007, 14:07 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #34: 18 Maj 2007, 14:21 »

En spændende trup ser det ud til, men der skal nogle indkøb til for at styrke bredden. Det bliver spændende at se hvor længe du bliver hos Toon Army Wink

Lige et spørgsmål!
Hvorfor skriver du med så stor skrift? Det er ikke specielt kønt og gør det ikke nemmere at læse efter min mening Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #35: 18 Maj 2007, 14:27 »

En spændende trup ser det ud til, men der skal nogle indkøb til for at styrke bredden. Det bliver spændende at se hvor længe du bliver hos Toon Army Wink

Lige et spørgsmål!
Hvorfor skriver du med så stor skrift? Det er ikke specielt kønt og gør det ikke nemmere at læse efter min mening Opstemt

Det er på KNMs opfordring. Han havde nogle fantastiske argumenter med, at det er blevet bevist, at når man er på nettet gider man ikke, at koncentrere sig. Det måtte jeg jo give ham ret i, hvorfor konsekvensen blev, at jeg gjorde skriften større. Personligt synes jeg også, at det var grimmere, men som tiden går bliver det pænere og pænere - og lettere at læse/skimte.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010