home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  The little wizard
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The little wizard  (Læst 10738 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #15: 14 Maj 2007, 14:58 »

Og det ser godt ud med den dejligt store, tydelige skrift
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #16: 14 Maj 2007, 16:52 »

JULI & AUGUST: PRESEASON
- af Dennis Boskailo, 1. september 2006

At være ny i SSC Napoli er ikke let – og at være ny i Italien er slet ikke let. Sproget er anderledes, maden er mystisk og fair play er ikke eksisterende, hvilket Milan, Fiorentina og i særdeleshed Juventus også beviste i sidste sæson. Alligevel har jeg taget springet.

Springet fra Sverige til Italien, springet fra Allsvenskan til Serie B, springet fra Djurgården til SSC Napoli - og jeg er glad for det, indtil videre i hvert fald! Holdet havde spillet alle sine træningskampe inden min ankomst til klubben den 22. august 2007, hvilket ærgrede mig ekstremt. Der røg min chance for, for alvor at bevise mit værd, men også chancen for at spille mod et stjernespækket Chelsea-hold. Anyway, de fem kampe forløb således:

vs. Leverkusen 0-2
vs. Chelsea 1-4
vs. Napoli Reserves 14-0
vs. Napoli Reserves 5-1
vs. Napoli Reserves 6-0

Hvorfor Gianfranco valgte at spille tre kampe mod vores reservehold skal jeg lade være usagt, men det demonstrerede blot tydeligt, hvilken kæmpe forskel, der er på de to hold. Der vil jeg aldrig ende!

Ellers har tingene været stille og rolig i fodboldgale Napoli. Det overrasker mig stadigvæk, hvor meget folk går op i spillet her nede, og så vidt har det været en stille og rolig periode op til sæsonen denne gang. Klubben har kun hentet en enkel spiller udover mig, og han kommer ligesom jeg fra Sverige. 16-årige Ludwig Sundström er kommet til fra GIF Sundsvall. Det er ikke en spiller, jeg kender noget nærmere til på trods af vores fælles oprindelse, men han virker som en spiller med potentiale. Hvorfor det kun er blevet til to køb er faktisk lidt af en gåde, idet Zola har haft talentspejdere i ude i adskillige lande, som fx Tyrkiet, Sverige og Portugal Jeg tror primært, det skyldes reglen om, at man ikke må købe spillere udenfor EU i Serie B, men også enkeltes krav skulle have været en hindring. Det er dem og ikke Napoli, der går glip af noget!


Hvad der ikke er sket med transfers er der dog sket internt i klubben. I løbet af træningskampene har Zola vist fundet ud af, at han i stedet for Gianello vil satse på Iezzo som keeper. Det er ikke et valg, som jeg har så meget at sige til, da jeg endnu ikke har haft fornøjelse af at spille med hverken den ene eller den anden keeper bag mig endnu, men jeg ser dog helt sikkert frem til at spille med Iezzo. En anden glædelig nyhed er, at klubbens angrebstårn Sosa har forlænget sin kontrakt.

Det hele har dog ikke kun været forberedelse for holdet. Den 19. august blev det alvor: Vi skulle forsøge at kvalificere os til Coppa Italia, hvor vi på udebane skulle forsøge at besejre et tændt Frosinone-mandskab, som ligesom os spiller i Serie B. Jeg havde på daværende tidspunkt endnu ikke selv sluttet mig til holdet, men det blev til en 1-0 sejr på mål af vores kreatør De Zerbi. En spiller jeg har stor respekt for – han burde ikke spille Serie B.

Sejren over Frosinone kvalificerede os videre til 2. runde, hvor to tidligere giganter skulle mødes. Napoli vs. Genoa. Kampen blev spillet samme dag, som jeg ankom, men pga. en skade måtte jeg tage til takke med en plads blandt publikum. Det blev en dræbende kedelig kamp, og dommeren afgjorde kampen. Typisk Italien, korruption længe leve. Der blev dømt et ekstremt tyndt straffespark mod os – og Genoa kunne bringe sig videre til 3. runde, hvor de kunne kvalificere sig til hovedturneringen i Coppa Italia. Det gjorde de dog ikke, heldigvis!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #17: 14 Maj 2007, 18:45 »

Forresten - tak for jeres kommentarer, drenge. De er sgu dejlige at få! Hvad synes I forresten om den seneste opdatering? Jeg har ingen planer om, at fortsætte med at opdatere fra Dennis' synsvinkel - var blot et forsøg på variation. Jeg vil ikke lægge mig fast på en synsvinkel Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #18: 14 Maj 2007, 19:00 »

Fin opdatering, personligt er jeg ikke så vild med stilen, men du skriver jo fint. Dog lidt ærgerligt du tabte til Genoa, men sådan kan det jo gå..
Er dog skuffet over du ikke bruger en vis grafikers meget gennemarbejdede arbejde, rygterne siger han har brugt meget arbejde på det!
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #19: 14 Maj 2007, 19:30 »

Fin opdatering, personligt er jeg ikke så vild med stilen, men du skriver jo fint. Dog lidt ærgerligt du tabte til Genoa, men sådan kan det jo gå..
Er dog skuffet over du ikke bruger en vis grafikers meget gennemarbejdede arbejde, rygterne siger han har brugt meget arbejde på det!

Som sagt, så er det heller ikke noget, jeg vil fortsætte med, men kan du evt. uddybe, hvad du ikke kan lide ved det? :-).
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #20: 14 Maj 2007, 22:00 »

Jeg synes endnu en gang det er godt, KF. Men ikke helt på niveau med sidste update efter min mening Smiley ..
Men fortsæt arbejdet, det bliver sgu helt godt det her :b
Logged

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #21: 14 Maj 2007, 23:45 »

Jeg synes det ser fint ud. Og fedt at du tør skifte stil. Jeg synes ikke det er dårligere end dit andet.

Keep It UP ^
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: The little wizard
« Svar #22: 15 Maj 2007, 13:36 »

Har ikke læst den, men den er da simpelthen så ringe! Tror jeg vil læse den senere idag, så jeg rigtig kan svine det der.






Fornem ironien.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #23: 17 Maj 2007, 18:35 »



AUGUST – DECEMBER: ZOLA OG NAPOLIS DRØMME KNUST
- La Gazzetta dello Sporto, 17. december 2007

Hvad der for Napoli skulle have været begyndelsen på en ny storhedstid blev en katastrofe. Gianfranco Zolas lykkelige tilbagekomst til Napoli og fodbolden udviklede sig til et skrækscenarium - alt gik galt for Gianfranco Zola og hans mandskab, og da det endelig så ud til at vende var det for sent: Gianfranco Zola og Napoli er pr. dags dato blevet enige om, at stoppe deres samarbejde efter knap et halvt års makkerskab.

Det startede stille og rolig for Napoli. En klassisk italiensk 0-0 mod Treviso var hvad, man i Zolas debutkamp i Serie B som træner, kunne forvente. Derefter fulgte en 1-0 sejr over AlbinoLeffe d. 16. september, og det skulle blive Napolis eneste sejr i lang tid. De næste seks kampe udformede sig således:

vs. Bologna 0-1
vs. Juventus 0-2
vs. Rimini 1-1
vs. Piacenza 1-3
vs. Brescia 1-1
vs. Bari 1-1


Derefter så det ud til at blive en lettere hektisk periode for den uprøvede manager. Zola startede med en 4-4-2 Diamant, og det gik ærlig talt ikke synderligt godt. Der blev spillet ganske god fodbold, og rent spillemæssigt burde samtlige kampe også være endt minimum uafgjort (inklusiv kampen mod Juventus), og som det kan ses, så endte fire ud af de første syv kampe skam også uafgjort – men hvorfor vippede ingen af kampene over til Napolis fordel?

Gianfranco Zola besluttede sig for at give ændre lidt i taktikken og forsøge sig med en flad variant af 4-4-2’en, og det hjalp skam også – i korte perioder. Zola og Napoli prøvede rigtig, rigtig mange varianter af 4-4-2 af, men i det lange løb hjalp det ikke. Sosa, Bucchi og Calaío ville ikke score mål, og det resulterede i mange uafgjorte kampe – og Zola kunne bare målløst konstatere, at hans debutsæson som træner, nærmede sig en katastrofal afslutning:

vs. Triestina 3-0
vs. Arezzo 2-2
vs. Crotone 0-0
vs. Frosinone 1-3
vs. Cesena 3-1
vs. Spezia 2-0
vs. Lecce 0-0
vs. Genoa 0-0
vs. Verona 0-0
vs. Mantova 0-1


Der måtte nu sgu ske noget. Napoli-bestyrelsen var ikke tilfreds, og det var Zola øjensynligt heller ikke selv. Gianfranco Zola tog et drastisk skridt, og i den næste kamp mod Pescara stillede Napoli i en 4-2-4 formation. Nu skulle der fandeme scores kasser – og det blev der…

Målfesten startede allerede i det 15. minut. Bogliciano sparker hjørnespark og Cannavaro dukker op inde i det lille felt. 1-0! Derefter blev Bucchi spillet fri af en velspillende Dalla Bona, og han svigtede ikke. 2-0 – første halvleg var forbi, og Napoli kunne skimte vendepunktet. Kampen endte hele 4-0, og ledelsen udtrykte også sin store tilfredshed med Zola og holdet generelt. Der blev selvfølgelig stillet i en 4-2-4 igen i næste kamp, men denne kamp blev overraskende nok uden mål. Den endte 0-0, og så kan Zola jo så spørge sig selv, hvor mange hold, der formår at spille 0-0 i en 4-2-4 formation.

vs. Pescara 4-0
vs. Modena 0-0


Kampen mod Modena blev Zolas foreløbigt sidste kamp som træner. D. 17. december kunne Napoli indkalde til pressemøde, hvor det blev offentliggjort: Zola er fortid i Napoli.

Stillingen efter Gianfrancos Zolas tid i Napoli følger nedenunder. Læg mærke til, at Napoli kun lukkede imponerende 16 mål ind i 20 kampe. At holdet så ikke kunne finde ud af at score er foreløbigt glemt i Napoli, hvor man håber på et hurtigt comeback til toppen af Serie B.



- tryk for fuld

« Seneste Redigering: 17 Maj 2007, 18:46 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Chelidze90
Gæst
 
Sv: The little wizard
« Svar #24: 17 Maj 2007, 18:37 »

Grafikken er alt for niiiiiice tbh. Kan ikke lide at du har forstørret skriften, ellers er det fint nok
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The little wizard
« Svar #25: 17 Maj 2007, 18:52 »

Grafikken er jo ikke KFs ? Det er Daus som han har taget fra hans blog ?

Ellers udemærket blog !
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #26: 17 Maj 2007, 18:53 »

Grafikken er jo ikke KFs ? Det er Daus som han har taget fra hans blog ?

Ellers udemærket blog !

Det øverste Gazzetta-logo er taget fra Dau ja... efter jeg har fået lov, fordi jeg er så sød.

Grafikken Chelidze hentyder til er dog alt andet grafik, idet Chelidze har stået for den.

- ellers tak for din super korte kommentar :p
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #27: 17 Maj 2007, 18:59 »

Har ikke læst det grundigt igennem, hvilket jeg sjældent gør med blogs... men må indrømme at det ser godt ud, at jeg vil følge med frem over... Opstemt
Logged


Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The little wizard
« Svar #28: 17 Maj 2007, 19:02 »

Rigtig god update, og meget flot Gazzetta-logo (Wink) du har lavet..
Ej, ærgeligt med de resultater, håber sgu stadigvæk du kan nå oprykningen, der er jo "kun" 11 points til 2. pladsen..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The little wizard
« Svar #29: 17 Maj 2007, 19:06 »

Rigtig god update, og meget flot Gazzetta-logo (Wink) du har lavet..
Ej, ærgeligt med de resultater, håber sgu stadigvæk du kan nå oprykningen, der er jo "kun" 11 points til 2. pladsen..


Hvis det ikke fremgår tydeligt af updaten, så er jeg jo sådan set blevet fyret, hvorfor der snart kommer en update med en ny klub, hvor Zola har fundet sig en ny klub Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010