home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  7' God Save the Queen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 7' God Save the Queen  (Læst 9312 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3' God Save the Queen
« Svar #15: 07 Jun 2009, 21:25 »


DE TO FØRSTE KAMPE
- en pligtsejr og en ærgerlig uafgjort


Andorra 0-4 England

Der var i den grad tale om et styrkeforhold, da de to hold trådte ind på Andorras nationalstadion. Mit hold startede dog noget skidt, da en masse skud røg uden om målrammen. Efter 34 minutter modtog Andorras Ayala et rødt kort, og Andorra måtte spille med 10 mand. Fem minutter senere scorede Ashley Young sit første mål for England i sin blot 4. landskamp. England dominerede og Ferdinand udnyttede et straffespark efter 43 minutter. 2-0 til England stod den i pausen. I anden halvleg scorede Michael Owen to mål, og vi vandt sikkert.

Kroatien 1-1 England

Den vigtige kamp mod Kroatien, blev et virvar af Engelske skud mod det kroatiske mål. Vi havde i alt 21 skud, hvor kun 5 var indenfor målrammen. Det var ikke imponerende. Det startede ellers meget flot. Rooney fik scoret allerede i det andet minut, på kontra. Kroatien arbejdede sig derefter mere og mere ind i kampen, og fik lige inden pausen udlignet. Det kunne vi ikke rigtig svare igen på og kampen endte ærgerligt nok 1-1. Men der er stadig otte kampe tilbage, og 1. pladsen giver vi ikke væk.

Next Round:

I den næste runde skal vi op imod Kasakhstan på Wembley og Hviderusland i Minsk. Alle seks point skal hentes. Kampene spilles den 11. og 15. november 2008.

Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4' God Save the Queen
« Svar #16: 07 Jun 2009, 22:36 »

der kommer update i morgen om de to næste kampe, og en venskabskamp mod tyskland. min lyst til at blogge er stor, og jeg synes spillet er sjovt Opstemt der kommer helt sikkert også spillerportrætter, og nogle få andre små features. Jeg vil også arbejde på at gøre mine updates en smule længere
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4' God Save the Queen
« Svar #17: 08 Jun 2009, 20:17 »


VEJEN TIL AFRIKA FORTSÆTTER ...
- Kasakhstan og Hviderusland i kamp mod England


20.11.08
De to kvalifikationskampe var egentligt i Oktober, men jeg ville gerne have venskabskampen fra Berlin med, så jeg måtte vente til den var færdigspilet. Vi skulle møde Kasakhstan på Wembley, og Hviderusland på deres hjemmebane i Minsk. Seks point ville sende os i den gode ende af tabellen, og holdet ville heller ikke skuffe fansene. Vi var jo trodsalt store favoritter til begge opgør.


Owen i topform
England 6-0 Kasakhstan (11.10.08)
Foran et udsolgt Wembley i London nedsablede vi det store land østpå. Der var aldrig rigtig nogen tvivl om udfaldet, for vi var allerede foran 3-0 efter 12 minutter. Kasakhstanerne fik kun ét skud indenfor målrammen, så vikaren for den skadede Paul Robinson, Scott Carson, blev ikke rigtigt udfordret. Det blev til to kasser for Joe Cole og Michael Owen, og en enkelt for for Rooney og Gerrard. I den anden kamp blev Kroatien slået af Ukraine i Kiev, med hele 3-1. Så det bliver spændene at se hvem af de to går videre.

Hviderusland 0-2 England (15.10.08)
I udekampen mod Hviderusland vidste jeg at tre point var nødvendige. Vi startede meget fint. Hviderusserne kom ikke rigtigt frem til noget stort, så efter 18 minutter scorede Wayne Rooney til 0-1. Vi fortsatte med at være spilstyrende, og holdet havde nogle gode chancer. Et par minutter før pausen gjorde Wayne Rooney igen en god figur, og satte bolden i nettet til slutstillingen 0-2.

For at opsummere var det vigtige seks point holdet fik. Og nu kan vi selv afgøre det. Jeg forventer mindst 26 point, når alle kampene er spillet, så lad og se hvad der sker.



Venskabskamp i Berlin!

Den 19. november, skulle vi så til Berlin hvor ærkerivalerne fra Tyskland ventede. Jeg har undret mig lidt over hvorfor de er ærkerivaler, men det er de altså. Jeg havde givet plads til to Aston Villa spillere, som ikke havde spillet for England endnu. Nigel Reo-Coker, og Curtis Davies. De har begge to spillet en del U-landskampe, men nu synes jeg det var tid til at de blev udtaget. Ingen af dem var i startopstillingen, men efter 66 minutter, kunne Reo-Coker melde sig ind i gruppen af spillere der har optrådt for England. Det blev ikke til debut for Davies denne gang, men det får ham måske mod Spanien. Kampen endte i øvrigt 1-1, efter godt spil af os i 1. halveg. Wright-Phillips scorede lige inden pausen. I anden periode kom tyskerne godt med, og 15 minutter for tid scorede Bernd Schneider til 1-1.

Next Round

Det var så alle Englands kampe i 2009, med mig ved roret. Nu skal de mange engelske fans vente helt til den 11. februar, før holdet er i aktion igen. Den første kamp der gælder, bliver mod Ukraine på Wembley. Nu er der kun at sige tak for 2008, og en lang ferie venter...

« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 20:24 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5' God Save the Queen
« Svar #18: 11 Jun 2009, 20:12 »


TO KAMPE MED SVINGENDE PRÆSTATIONER
- Spanien og Ukraine på menuen


04.04.09
I denne update vil jeg fortælle om venskabskampen mod Spanien og kvalifikationskampe n mod Ukraine på Wembley. Med en sejr i London kunne England lægge afstand. Kampen mod Spanien var dog ikke så god.

Venskabskamp på Bernabeu
I opstillingerne var der to der fik debut. Gerard Pique fik debut for Spanien, og Curtis Davies spillede også sin første kamp i England-trøjen. Det blev dog ensidig affære da Spanien dominerede fra start til slut. Det endte hele 4-0 til spanierne. Jeg ved ikke rigtig hvad der gik galt, men spillet fungerede ikke. Der var mange fejlafleveringer og mange dårlige stikninger. Der blev heller ikke spillet så meget på kantspillet, som jeg ville have. Raul nettede to gange for Spanien, mens Xavi og Torres scorede et enkelt mål hver.

England 5-2 Ukraine
Ukraine fik ikke så meget at sige i denne kamp. Den eneste der præsterede var Andriy Shevchenko, der scorede begge mål for ukrainerne. De startede overraskende nok med at komme foran efter 13 minutter. Wayne Rooney var dog hurtigt klar med en udligning, for der gik ikke mere end 100 sekunder før det stod 1-1. Seks minutter senere kunne Owen bringe holdet foran på et velplaceret skud tæt på mål. Han er i øvrigt tæt på Sir Bobby Charlstons rekord, for flest scorede landsholdsmål. Den er nemlig på 49, og Owen er nu oppe på 45 scoringer. Steven Gerrard scorede to mål inden at Curtis Davies i sin anden landskamp scorede til slutstillingen 5-2. Vi ligger nu tre point foran Kroatien, med en hjemmekamp i baghånden mod dem. Der ser sku godt ud!

Next Round
Den 6. juni skal vi op imod Kasakhstan på udebane, og fire dage senere byder vi Andorra velkommen på Wembley. Jeg vil æde min gamle hat på at vi vinder begge kampe!

Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #19: 11 Jun 2009, 20:18 »

Hej nicolas

Ikke så tit jeg læser blogs, men denne her er jeg begyndt at læse med i. Og vil nu også kommentere den Smiley

Kan godt lide din måde at køre bloggen på, et par resultater, beskrivelse af kampene og så SS'ene. Dejlig simpel måde, som jeg altid godt har kunne lide. Og at du så køre med et super spændene England hold, gør det bare mere fedt at læse med.
Glæder mig til at høre mere om din vej til VM (:
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #20: 11 Jun 2009, 20:18 »

Hvor har du downloadet de små landsholdlogoer???
Logged

FMFreaks inside you.

cjensen94
Gæst
 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #21: 11 Jun 2009, 20:19 »

Ganske fin blog du har gang i. Ærgerligt du ikke får flere kommentarer.
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #22: 11 Jun 2009, 20:43 »

kommentarer er nu ikke det jeg går allermest op i. det er selvfølgelig meget dejligt at få dem, men jeg er altid tålmodig når det gælder kommentarer Smiley

logoerne er fra fm-base.com

tak for de fine ord MLL. ja, vejen til VM er ikke så lang endnu Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

cjensen94
Gæst
 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #23: 11 Jun 2009, 20:47 »

Det er godt, mange blogs stopper for tiden, grundet manglende interesse Smiley
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #24: 11 Jun 2009, 20:48 »

kan du ikke give et link?
Logged

FMFreaks inside you.

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #25: 11 Jun 2009, 21:09 »

god blog! Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #26: 11 Jun 2009, 21:49 »

kan du ikke give et link?
jo, skal lige finde det

god blog! Smiley
Tak  Peace

Til de interesserede kommer der ikke update i morgen, men først på lørdag. skal for at gøre det godt igen prøve at skrive to den dag  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 6' God Save the Queen
« Svar #27: 14 Jun 2009, 11:29 »


ENGLAND KAN AFGØRE DET SELV
- der gives ikke point væk


14.06.09
Inden denne runde havde England med mig i spidsen spillet halvdelen af vores kampe, med 13 point som resultat. Vi lå på 1. pladsen med tre point ned til Kroatien, og fire til Ukraine, som vi jo tæskede 5-2 i den seneste runde. Hvis vi vandt de næste to kampe ville vi være godt på vej til Sydafrika. Det så på forhånd ud til at blive en nem opgave. Kasakhstan på udebane, og Andorra på Wembley, er jo ikke det sværeste.

Kasakhstan 0-2 England (06.06.09)
Turen til Kasakhstans hovedstad Almaty havde helt sikkert taget på spillerne. Samtidig var der den store tidsforskel, og den knoldede bane som spillede ind. Det var nok derfor vi kun vandt med to mål. Vi havde masser af skud, men meget få indenfor målrammen. Michael Owen fik først efter 39 minutters spil bragt os foran. Det var i øvrigt hans 46. landsholdsmål, og det betyder at han nu kun er tre scoringer fra Sir Bobby Charltons målrekord. I starten af anden halvleg, fik Lampard så scoret til slutresultatet 0-2. Fem sejre i seks kampe er vel ikke så dårligt.

England 4-0 Andorra (10.06.09)
Der var som altid udsolgt på Wembley. 88.000 tilskuere var kommet for at se deres nationalhelte spille mod Andorra. Det blev en ret ensidig affære, da vi styrede kampen fra start til slut. Allerede fem minutter inde i kampen scorede Ashley Cole på staffe, sit første landsholdsmål. Inden pausen faldt der to scoringer mere. Joe Cole og Steven Gerrard var mændene bag. I anden halvleg blev bolden bare spillet rundt, og det kom ikke til særlig meget. Rooney kunne gøre det til 4-0 efter lidt mere end en times spil, og mere skete der ikke i den kamp. Jeg havde regnet med en lidt større sejr, men det vigtigse var at vi nu er seks point foran Kroatien, med tre kampe igen.


Sejr over Kroatien,
kan sikre pladsen til VM
Next Round
Der er lagt op til et brag, når holdet tager i mod gruppens nummer to Kroatien på Wembley. Med en sejr er det meget muligt, at vi kvalificerer os til VM. Det er den 9. september kampen spilles, og jeg kan simpelthen ikke vente.



Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #28: 14 Jun 2009, 11:32 »

Theis: Jeg forstår dig ikk lige.
Man laver 1 intro, og ikk to.
Ang. bloggen ser det okay ud. Introen er måske lidt lille, men det gør vel ikk noget, hvis bloggen blir' go. Smiley


JAJA ! Men det jeg  mener er at der måske snart skal komme en til update(som der så er kommet;)) Fordi det var en meget kort intro...   Peace
Logged

(:

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7' God Save the Queen
« Svar #29: 24 Jun 2009, 09:24 »

kommer der et link om de logoer
Logged

FMFreaks inside you.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010