home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 718 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  7' God Save the Queen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 7' God Save the Queen  (Læst 9534 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
7' God Save the Queen
« : 07 Jun 2009, 07:36 »



God save our gracious Queen,
Long live our noble Queen,
God save the Queen:
Send her victorious,
Happy and glorious,
Long to reign over us:
God save the Queen.
O Lord, our God, arise,
Scatter her enemies,
And make them fall.
Confound their politics,
Frustrate their knavish tricks,
On Thee our hopes we fix,
God save us all.
Thy choicest gifts in store,
On her be pleased to pour;
Long may she reign:
May she defend our laws,
And ever give us cause
To sing with heart and voice
God save the Queen.


Sidste sommer gik det engelske landshold glip af EM, og det ser befolkningen helst ikke sker igen, derfor har jeg taget posten som engelsk landstræner. Mit mål er at vinde VM og EM inden jeg stopper. England har altid haft gode fodboldsspillere og en tradiotionsrig historie. De har dog ikke vundet VM siden 1966, der i øvrigt var den eneste gang. En EM-titel er det heller ikke blevet til. Det bedste resultat var en tredjeplads i 1968. Landsholdets hjemmekampe spilles på Wembley, med plads til hele 90.000 tilskuere. I dag er landsholdet desværre helt nede på en 15. plads på FIFA Verdensranglisten. Mit mål er top 5 efter VM 2010. Dette var kun en meget kort briefing, i den næste update kommer der flere informationer om mine visioner, og mål, og så kommer der en trupgennemgang.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 11:29 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #1: 07 Jun 2009, 07:58 »

« Seneste Redigering: 14 Jun 2009, 11:30 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #2: 07 Jun 2009, 09:37 »

Hmm...  .. Huh

Tror du skal lave en til snart Wink  Det er en okay start, men lav en til Wink
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #3: 07 Jun 2009, 09:45 »

Udemærket start. Prøv at gøre lidt mere ud af grafikken. Ser lige på næste update, inden jeg bestemmer mig for, om jeg vil følge. Wink
Logged


Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #4: 07 Jun 2009, 09:47 »

Theis: Jeg forstår dig ikk lige.
Man laver 1 intro, og ikk to.
Ang. bloggen ser det okay ud. Introen er måske lidt lille, men det gør vel ikk noget, hvis bloggen blir' go. Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

cjensen94
Gæst
 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #5: 07 Jun 2009, 17:00 »

Theis; En intro er en appetitvækker, som skal give dig lyst til at læse mere. En slags forret. Og du spiser jo ikke 2 forretter på en resturant? Smiley

____

Men det ser fint, og enkelt ud så vil godt se mere Smiley
Logged

Kruckow
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #6: 07 Jun 2009, 17:18 »

@nth
Har du tænkt dig at bruge gamle spillere, eller vil du lave et, vil nogen mene, tiltrængt generationsskifte på landsholdet? Kunne være spændene at se hvordan det ville gå det engelske landshold, hvis man laver en trup-politik der hedder minus 25. Det vil nok blive svært, med underholdende, og jeg vil være fast læser.

Samtidig vil jeg appelere til at du skriver den som en fm-spiller. Synes nu det er sjovest, at læse en blog hvor spilleren selv fortæller om sin taktik, osv. Istedet for at man skal sidde og læse en lang avis-artikel hvor det eneste man får egentlig er resultatet.

- EDIT
Til helvede med grafikken, det burde ikke have indflydelse på om folk læser din blog eller ej.
Logged

Og hun vil ik' ha' en bodybuilder... THANK YOU GOD!

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #7: 07 Jun 2009, 17:29 »

jeg spiller med de bedste spillere, så må vi se hvad der sker. desuden synes jeg ikke der er brug for et stort generationsskifte, men walcott, young og richards kommer da til at spille en rolle Smiley

jeg skriver det som en fm-spiller, og i min næste update er der en trupgennemgang, sammen med et afsnit hvor jeg udelukkende skriver om min taktik. den update kommer desuden om fem minutter Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1' God Save the Queen
« Svar #8: 07 Jun 2009, 17:40 »


TRUPGENNEMGANG 2008
- styrke nok til at blive verdensmestre?


Goalkeepers
Paul Robinson (Blackburn) - Chris Kirkland (Wigan) - Ben Foster (Man Utd)

Vi kan hurtigt blive enige om at England ikke har nogle stjernespillere på målmandsposten. Paul Robinson passer målet. Han er en god målmand, ingen tvivl om det, men han er ikke verdensklasse. Hans backups er Chris Kirkland og Ben Foster. Jeg synes de er fine reserver. Jeg kunne have valgt Green, fra West Ham, men jeg mener at de to førnævnte er en smule bedre. Nu er der sikkert nogle der siger at jeg har glemt Scott Carson, men med nogle gode præstationer, kan han sagtes komme på holdet. Min bedømmelse af målmændene kommer desværre ikke højere end 3 flag ud af fem.



Defence

Glen Johnson (Portsmouth) - Wes Brown (Man Utd) - Micah Richards (Man City) - John Terry (Chelsea) - Rio Ferdinand (Man Utd) - Jonathan Woodgate (Tottenham) - Ledley King (Tottenham) - Wayne Bridge (Man City) - Ashley Cole (Chelsea) - Joleon Lescott (Everton)

Her ser det hele fint ud. Jeg vil foretrække Micah Richards på højreback, og Ferdinand og Terry centralt, med Ashley Cole på venstreback. På bænken er der også nogle yderst kvalificere spillere. Woodgate og King er reserver for Terry og Ferdinand, mens Bridge og Johnson er reserver til backpladserne. Wes Brown udfordrer dog Johnson til en plads på bænken, så må jeg se hvem der klarer sig bedst. Jeg synes selv det er et af verdens stærkeste forsvarskæder, så jeg giver 5 flag



Midfield
Joe Cole (Chelsea) - Shaun Wright-Phillips (Man City) - Michael Carrick (Man Utd) - David Beckham (LA Galaxy) - Theo Walcott (Arsenal) - Owen Hargreaves (Man Utd) - Frank Lampard (Chelsea) - Steven Gerrard (Liverpool) - Ashley Young (Aston Villa) - Jermaine Jenas (Tottenham) - Stewart Downing (Middlesbrough) - Gareth Barry (Aston Villa)


Midtbanen er Englands absolutte styrke. Med flere verdensklasse-spillere er der garanti for en midtbane på top-plan. Der er dog en konflikt midt på der omhandler Lampard og Gerrard. Hvis man spiller med en defensiv centralmidtbane, bliver det svært at vælge men der skal have den rolle. Det kunne godt tænkes at Gerrard ville være bedst i MCd rollen, men både han og Lampard har rigtig gode offensive kvaliteter. Jeg vil derfor indrætte min taktik, så begge kan spille i den centralmidtbane. På fløjene er mine førstevalg Joe Cole og Ashley Young. Men jeg er slet ikke bange for at lade Walcott prøve fløjene, eller for den sags skyld Wright-Phillips, de er begge to fantastiske spillere, især Walcott kommer til at udvikle sig. 5 flag til midtbanen!



Attack
Michael Owen (Newcastle) - Jermain Defoe (Tottenham) - Wayne Rooney (Man Utd) - Peter Crouch (Portsmouth) Emile Heskey (Aston Villa)


Owen og Ronney er de foretrukne startere med Crouch som joker. Owen er Rooney er klasse-angribere som er garant for mål. Emile Heskey kommer til at kæmpe hårdt for sin plads, da både Jermain Defoe og James Vaughan kæmper med. Men det kan ende op med at Theo Walcott vinder konkurrencen med dem for han kan også bruges i angrebet. Jeg giver angrebet 4 flag.



Som konklusion vil jeg sige at holdet er stærkt nok til VM, bare Robinson spiller godt. Jeg glæder mig ihvertfald til den første kamp!

TAKTIK OG OPSTILLING

Kort sagt er min taktik noget Barcelona-agtig uden at satse for lidt på det fysiske. Jeg kører med en del kreativ frihed, med Gerrard og Lampard i rollen som spilfordeler. Samtidig kører forsvaret med en forhåbentlig effektiv offside-fælde. Jeg har selvfølgelig også satset på offensive wings. Tempoet er en smule hurtigt, og afleveringerne er direkte. Det er meningen på en måde at aflevere modstanderen ihjel, hvis man kan sige det sådan.

« Seneste Redigering: 07 Jun 2009, 18:24 af nicolas-nth » Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #9: 07 Jun 2009, 17:44 »

analyse af gruppen jeg er i kommer snart Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #10: 07 Jun 2009, 17:48 »

For det første, god gennemgang af truppen Thumbs Up For det andet, Keane er sgu da ikke englænder?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #11: 07 Jun 2009, 17:59 »

Desuden hedder han heller ikke Damien Defoe, men Jermain Defoe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #12: 07 Jun 2009, 18:10 »

For det første, god gennemgang af truppen Thumbs Up For det andet, Keane er sgu da ikke englænder?
haha! det var slet ikke ham jeg mente, kludrer lidt i det. jeg tænkte selvfølgelig James Vaughan fra Everton

Desuden hedder han heller ikke Damien Defoe, men Jermain Defoe
jeg kan da slet ikke holde styr på de navne. tænkte på damien duff, selvom det var jermain defoe, det skulle have været  Ubeslutsom

håber ikke det ødelægger noget. ret pinligt at jeg, som engelsk landstræner kludrer fuldstændigt i navnene på de to
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #13: 07 Jun 2009, 19:34 »

Jeg overlever på trods af navneskiftene Smiley
God blog!
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2' God Save the Queen
« Svar #14: 07 Jun 2009, 20:19 »


VM-KVALIFIKATIONSGRUPPE 6, EUROPA
- 1. pladsen er målet


Jeg er landet i gruppe med Andorra. Kroatien, Kasakhstan, Ukraine og Hviderusland. Nu vil jeg analysere holdene for jer, og i indblik i mine ambitioner.

Ukraine

Landet fra det østlige Europa, klarede sig virkelig flot til deres første VM i 2006. De nåede helt til kvatfinalen, hvor Italien så fik sat en stopper for dem. De kvalificerede sig ikke til EM 2008, så det er nu det skal være for Ukraine. Deres ultimative stjerne må være Andriy Shevchenko fra Chelsea, som nu er udlejet til AC Milan. De har også andre store stjerner i form af Anatoliy Tymoshuck og Artem Milevskiy. Jeg regner med en 3. plads til holdet, og ingen tur til Sydafrika for deres vedkommende.

Andorra

Det lille land fra Pyranerende skal ikke regne med for mange point i gruppen. De fleste af deres spillere er på amatør niveau, så det bliver intet problem at slå dem. Hvis de er heldige scorer de nok et mål, og får højst et par point.

Hviderusland

Landet er placeret som nummer 57 på verdensranglisten. Deres største stjerne er Aliaksandr Hleb fra FC Barcelona. Jeg forventer ikke så meget af dem, men jeg håber at de får snydt Ukraine og Kroatien for et par vigtige point. De slutter højst sandsynlig på en sikker 4. plads.

Kasakhstan

Det store land øst på er mest kendt for cykelholdet Astana, og skuespilleren Sasha Cohen, bedre kendt som Borat. Deres fodoldlandshold er ikke noget specielt. Mange siger at det sværeste når man skal spille mod dem, er den lange flyvetur og tidsforskellen. Nogle gange er banen dog også knoldet. Jeg forventer to sikre sejre og intet andet, det burde være muligt. De ender på 5. pladsen foran Andorra, så for en gangs skyld er de ikke seedet sidst i deres gruppe.

Kroatien

Kroatien er de største konkurrenter til 1. pladsen. De har ikke et godt ry hos engelske fans, da de slog Englands chancer for at kvalificere sig, ihjel. Så nu er det tid til revanche. Deres største stjerner er Luka Modric, Darijo Srna og måske Niko Kranjcar. Holdet er på 6. pladsen på verdensranglisten, men alligevel forventer jeg mindst én sejr. Jeg tror på at mit hold nupper 1. pladsen foran dem.



Næste Update: De to første kampe (kommer senere i dag, eller i morgen)
 
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010