home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  16# Black 'n' Yellows (definitivt lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: 16# Black 'n' Yellows (definitivt lukket)  (Læst 17729 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #60: 24 Jun 2009, 22:26 »

Det er flot at du har vendt sådan en økonomi..  Thumbs Up

Mange tak.. Men det skyldes at jeg holder et stramt greb om mit lønbudget.. Faktisk er jeg hele 40.000.000kr. pr. år. under den tilladte lønbudget. Så det har selvfølgelig sin andel i den gode økonomi.

Nej det håber vi heller ikke Wink

Nej sidste gang var det lige ved at tage livet af spillet og denne blog. Men man må jo bare tage ved lære af tidligere fejl, og så kæmpe sig tilbage..   Wink    Godt lyder det ihvertfald...


Rigtig gode transfers hele vejen rundt, så må vi håbe det begynder at gå bedre for dig i ligaen Smiley

Mange tak.. Men ja, satser også kraftigt på at det går bedre i denne sæson. Bare mine angribere begynder at score så skal det nok gå alt sammen. Ellers må jeg nok begynde at overveje et alternativ opstilling der passer mine angribere bedre. For det er svært med kun en mand på toppen.


Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #61: 24 Jun 2009, 22:47 »

Men vil håbe det går. Jeg synes hvert fald det er en af de bedre blogge her på siden, så det vil da være ærgeligt hvis den måtte lukke.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #62: 24 Jun 2009, 22:55 »

Hvilken taktik bruger du? og kunne du evt. smide den op som download? Wink
Denne blog har nemlig inspireret mig til selv at gå igang med Dortmund Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #63: 25 Jun 2009, 15:19 »

Men vil håbe det går. Jeg synes hvert fald det er en af de bedre blogge her på siden, så det vil da være ærgeligt hvis den måtte lukke.

Er glad for at du syntes at det er en af de bedre blogs her på siden.. Min næste udfordring må så blive at få dig til at syntes at det også er den bedste af dem alle..   Wink 

Hvilken taktik bruger du? og kunne du evt. smide den op som download? Wink
Denne blog har nemlig inspireret mig til selv at gå igang med Dortmund Wink

Jeg bruger en 4-1-2-2-1 taktik med en def. midt, to centrale, to offensive fløje og en central angriber.. Men jeg sætter faktisk mine taktikker ud fra scoutrapporten, så har ikke nogen fast taktik, derfor kan jeg heller ikke uploade den.. Eller du vil ihvertfald ikke få meget ud af det.. Hehe.
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #64: 26 Jun 2009, 12:11 »

Har lige læst din blog igennem - og den er sq i orden. Er specielt imponeret over din grafik.

Ærgeligt du har solgt Subotic, trods den gode pris, for han er absolut en klassespiller og dødbringende på hjørne, men til gengæld er Asenjo et super køb. Kan fortælle, at han i mit Millers spil er nået en alder af 28 år og er tilknyttet Valencia, hvor han gør det fremragende. Formentlig en af spillets bedste målmænd!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #65: 26 Jun 2009, 12:22 »

Utrolig fed blog! Masser af læse stop og som Erhardt er jeg også helt vild med din grafik!!
Glæder mig til der kommer mere Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #66: 26 Jun 2009, 16:11 »

Hvornår kan man forvente en ny update? Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #67: 26 Jun 2009, 16:16 »

Har lige læst din blog igennem - og den er sq i orden. Er specielt imponeret over din grafik.

Ærgeligt du har solgt Subotic, trods den gode pris, for han er absolut en klassespiller og dødbringende på hjørne, men til gengæld er Asenjo et super køb. Kan fortælle, at han i mit Millers spil er nået en alder af 28 år og er tilknyttet Valencia, hvor han gør det fremragende. Formentlig en af spillets bedste målmænd!

Mange tak. Er meget glad for at du kan lide bloggen og mit grafik..  Men ja Subotic er uden tvivl en klasse spiller, men jeg fik aldrig succes med ham på dødbolds situationer, men tilgengæld var han utrolig sikker nede bagi.   Men er også glad for købet af Asenjo. Har virkelig kigget mange målmænd igennem før jeg endelig fandt en jeg kunne få til en overskuelig pris som samtidigt var en klar forstærkning. Havde ellers forgæves forsøgt at hente Craig Gordon og Robert Enke igennem de sidste mange transfervinduer.

Utrolig fed blog! Masser af læse stop og som Erhardt er jeg også helt vild med din grafik!!
Glæder mig til der kommer mere Wink

Mange tak.. Er glad for at du kan lide min blog og grafikken der høre til. Det er sådan noget der er med til at bevare lysten til at blogge   Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #68: 26 Jun 2009, 16:19 »

Hvornår kan man forvente en ny update? Wink

Svært at sige faktisk.. Jeg har ikke fået skrevet noget til den næste update endnu, og da jeg skal besøge svigerforældrene i aften er det lidt tvivlsomt om jeg kan nå det inden.. Men jeg vil prøve at begynde at strikke noget sammen nu, og så må vi se om jeg kan nå at få jer opdateret inden jeg skal afsted. Så med lidt held, så inden for et par timer, ellers kan jeg ikke love noget i hele weekenden da det ser lidt stramt ud med andre planer.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #69: 26 Jun 2009, 16:22 »

Lyder rigtig godt Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 15# Black 'n' Yellows
« Svar #70: 26 Jun 2009, 16:56 »



Asenjo viser klassen
Trods den stærke defensiv, så er Dortmund også et af ligaens svageste hold når det kommer til at score mål. I de otte kampe der er blevet spillet har man kun scoret syv mål

Siden ansættelsen den 25.7.2010 har den 21-årige spanier Sergio Asenjo vist sig som en super gardering for Roman Weidenfeller. I de 15 optrædner Asenjo har haft både i Bundesligaen, Uefa Cuppen og den tyske pokalturnering har Asenjo kun lukket seks mål ind og holdt buret rent i hele ti af opgørene. Noget der gør Dortmund til det hold i Bundesligaen med den bedste defensiv. -Kun fire mål er blevet lukket ind bag den unge keeper i

ligaen.

Trods den stærke defensiv, så er Dortmund også et af ligaens svageste hold når det kommer til at score mål. I de otte kampe der er blevet spillet har man kun scoret syv mål, og den nye angriber Vagner Love har stadig hans første ligamål til gode.

Det er i høj grad uafgjorte resultater der præger Dortmund i Bundesligaen. Senest skete det i ude opgøret mod Gladbach og ligesom i de fire andre kampe der er endt uafgjort har Dortmund været spilstyrende og tættest på sejrene. Alligevel tror Jürgen Klopp dog stadig at Dortmund er en god sæson i møde, og at det blot handler om at få hul på bylden inden man for alvor vil avancere i tabellen.






Tyske pokalturnering
Dortmund er også næsten helt sensationelt kommet videre fra anden runde af pokalturneringen. Siden man nåede finalen tilbage i 2007 er Dortmund røget ud i anden runde. Skæbnen ville det dog anderledes denne gang hvor Dortmund med en 3-1 sejr over Energi Cottbus med Peter Løvenkrands på holdet er videre til næste runde hvor Leverkusen venter.



« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 16:59 af Guldbrand » Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 16# Black 'n' Yellows
« Svar #71: 26 Jun 2009, 17:02 »

Jeg har det modsatte problem i mit Dortmund save! Skuffet
Men du skriver i hvert fald godt og nu må målene da også snart komme! Wink
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 16# Black 'n' Yellows
« Svar #72: 26 Jun 2009, 18:27 »

Jeg har det modsatte problem i mit Dortmund save! Skuffet
Men du skriver i hvert fald godt og nu må målene da også snart komme! Wink

Ja jeg håber også at Vagner Love bliver den målsluger som jeg har håbet på. Men han har været små skadet her i sæsonopstarten, så tror stadig på at han nok skal blive en god gevinst..   Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: 16# Black 'n' Yellows
« Svar #73: 28 Jun 2009, 12:51 »

Jeg blev desværre ramt af en ond virus her i weekenden der gjorde at min computer genstartede hver gang jeg prøvede at starte op. Jeg fik derfor en til at formatere min computer, hvilket altså betyder at jeg mistede alt på min computer. Inklusiv mit save med Dortmund..  Derfor er denne blog nu definitivt død.   Ubeslutsom

Min lyst til at blogge og fortælle om mit spil er stadig intakt, men jeg har svært ved at finde lysten til at spille med andre end Dortmund lige i tiden, og at starte en ny blog og save med dem er måske ikke det mest optimale..?   Jeg er selvfølgelig utrolig bitter over at bloggen må stoppe nu, efter at jeg lige havde fået lysten til spillet tilbage efter nogle dårlige resultater..  Men der er bare ikke så meget at gøre ved det..   Græder
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 16# Black 'n' Yellows (definitivt lukket)
« Svar #74: 05 Jul 2009, 09:02 »

Trist at høre...
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010