home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:09:32 warmon Blogkonkur... #0 - Danish Viking War...
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 19:49:20 BelthazorDK Blogkonkur... [2] Journeyman - Begyn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132700 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 52609 gange)
Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #240: 28 Maj 2008, 18:29 »

Okay Huh Kan godt se nogle stavefejl, men du kan forklare det på en lidt bedre måde. I stedet for bare at markere en hel linje, det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. Der er da mange andre brugere som læser med, de kan da godt forstå det.

Hvordan skal jeg forklare det? Skal jeg forklare hver fejl. Og ja der er også flere end dem jeg har markeret.
Og når jeg har markeret en hel linje som du selv siger, ja så er det fordi hele linjen er uforståelig. Så jo det kan du godt bruge til noget.
Jeg siger det ikke for at genere dig, men kunne da forestille mig at der var andre som ville miste fokus fra det du gerne vil sige, fordi de, gang på gang, bliver nødt til at stoppe op i teksten.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark- De røde og hvide.
« Svar #241: 28 Maj 2008, 22:02 »

Hvordan skal jeg forklare det? Skal jeg forklare hver fejl. Og ja der er også flere end dem jeg har markeret.
Og når jeg har markeret en hel linje som du selv siger, ja så er det fordi hele linjen er uforståelig. Så jo det kan du godt bruge til noget.
Jeg siger det ikke for at genere dig, men kunne da forestille mig at der var andre som ville miste fokus fra det du gerne vil sige, fordi de, gang på gang, bliver nødt til at stoppe op i teksten.
Tager kritikken til mig, og vil selvfølgelig prøve at rette op på det så godt jeg nu kan Smiley Peace Thumbs Up
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Danmark - De røde og hvide.
« Svar #242: 29 Maj 2008, 08:47 »

Kommer der en af de sædvanlige flotte og forholdvis fejlfrie updates snart ? Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - De røde og hvide.
« Svar #243: 29 Maj 2008, 09:04 »

Kommer der en af de sædvanlige flotte og forholdvis fejlfrie updates snart ? Wink
Da jeg plejer at skulle på arbejde om torsdagen, kommer der ikke updates den dag. Men idag er en undtagelse da jeg tog en andens vagt, og idag skulle han så tage min. Så regner med der kommer en update idag.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Danmark - De røde og hvide.
« Svar #244: 29 Maj 2008, 09:49 »

Da jeg plejer at skulle på arbejde om torsdagen, kommer der ikke updates den dag. Men idag er en undtagelse da jeg tog en andens vagt, og idag skulle han så tage min. Så regner med der kommer en update idag.
Fedt nok, jeg ser frem til det Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - De røde og hvide.
« Svar #245: 29 Maj 2008, 19:34 »



Brazil here we come!


Danmark er nu klar til VM i år 2014 i Brasilien, Danmark vandt deres kval gruppe, foran blandt andre stormagten Holland. Mens de andre hold var nogle mindre nationer, Israel, Albanien, Georgien og Aserbadjan. Da der blev trukket lod til denne pulje, var der ikke mange der var i tvivl om at Danmark nok skulle gå videre til VM. Men de ”små” nationer skal aldrig undervurderes, men det danske landshold havde ikke de store problemer med dem. Danmark sluttede som sagt med at vinde gruppen foran blandt andre Holland, men det var en utrolig spændende afslutning, Danmark førte med tre point i et godt stykke tid. Men da Holland tog imod Danmark blev det til en 3-2 sejr til Holland, så nu var de to tophold ved siden af hinanden, dog havde Danmark en bedre målscorer men det var ikke meget så der ville være spænding til allersidste runde.
Leon Andreasen spillede fremragende mod Holland, han scorede to mål flotte langskudsmål. Det ene blev sat ind fra 25 meter og det andet var overraskende noget længere ude, Danmark var bagud med 3-0 i pausen, men de kom godt igen.

En af Danmarks helt store profiler igennem kval gruppen var angriberen Nicklas Bendtner, han nettede hele 16 gange, hvilket også gav ham en delt førsteplads på topscorerlisten. Den anden spiller blev Makedoniens Goran Pandev, som imponerende også nåede at score hele 16 gange i 10 kampe.
Nicklas Bendtner var tidligere ret sikker på at Danmark nok skulle gå videre som etter, det gjorde så også, men det var kun på en bedre målscorer.

En anden spiller som også var skyld i at Danmark klarede sig så godt, var den offensivespiller Thomas Kahlenberg, Palermo. Han med helt fremme på toppen af listen, over flest assist. Han havde lavet hele otte af slagsen, hvilket er ganske imponerende. Men han plejer også at leve op til forventnigerne, i hans klub Palermo har han også spillet rigtig godt og lavet et hav af assist, så det må siges at være hans spidskompetencer.

Hør her hvad den danske landstræner havde og sige.

"Det er helt fantastisk, det er rigtig dejligt. Jeg har ikke haft så meget succes i min trænerkarriere, så det er dejligt endeligt at have vundet noget stort. Vi har været ganske overlegne i denne gruppe, da jeg så hvem vi skulle møde vidste jeg godt at de to kampe mod Holland blev altafgørende, da jeg ikke så den store forhindring i de andre hold. Men nu ser jeg allerede frem mod VM i Brasilien og håber at vi kan komme langt. Men når vi når til VM, ved vi at der er en del flere hold med, og deres nivuea er også højere end f.eks Aserbadjan osv."

Der er nok en del der undre sig over hvad jeres mål er til det kommende VM?
"Ja, det er jo fuldt forståeligt. Men det kommer an på hvilken gruppe vi kommer i, men vi satser selvfølgelig på at komme videre fra gruppen, enten som etter eller to'er. Så må vi tag den derfra, men jeg ser bestemt frem til at stå i spidsen for Danmark under en slutrunde.


Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #246: 29 Maj 2008, 19:38 »

god blog..


savner dog lasse qvist:(
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #247: 29 Maj 2008, 19:42 »

god blog..


savner dog lasse qvist Skuffet
Tak. Han er da overhovedet ikke god nok Smiley
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #248: 29 Maj 2008, 19:48 »

fejlfri god update og godt du kom med til VM og glæder mig til at følge dig igennem det! held og lykke
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #249: 29 Maj 2008, 19:52 »

fejlfri god update og godt du kom med til VM og glæder mig til at følge dig igennem det! held og lykke

Mange tak Kasper, er glad for at høre at updaten er fejlfri og god. Jeg glæder mig også til VM.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #250: 29 Maj 2008, 19:59 »

Imo en langt fra fejlfri update igen, og en update, der igen bliver præget af mærkelige sætninger, halvdårligt sprog og underlig tegnsætninger.

"år 2014 i Brasilien, Danmark vandt" - Første linje, der skal du helt klart lave punktum. Virker meget bedre. Smiley
"deres kval gruppe, foran blandt andre stormagten Holland. Mens de andre hold" - ikke forkort kval gruppe, der i øvrigt også er i ét ord. Sætningen slutter underligt, lidt for pludseligt - her kunne du med fordel havde brugt et komma!
"Men de ”små” nationer skal aldrig undervurderes, men det danske landshold" - lyder dumt at bruge "men" to gange i træk, og det lyder også dumt at sige "men" i starten af en sætning, som denne.
"gruppen foran blandt andre Holland," - det hedder "blandt andet", og du gentager dit blandt andre Holland, fra en tidligere sætning.
"utrolig spændende afslutning, Danmark førte med tre point i et godt stykke tid. Men da Holland " En sætning, hvor du skulle have sat et punktum i stedet for det første komme, og et komma i stedet for punktummet.

Og så videre. Smiley Det ser ikke ud til at have påvirket dine andre læsere, men jeg forbinder dig med et bedre sprog end dette Benja.




Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #251: 29 Maj 2008, 20:13 »

Så kom updaten, og jeg må sige at jeg heller ikke er sønderligt begestret over hvad der kom denne gang. Skuffet Jeg har gået i skole med dig, og ved at du kan de ting der skal til for at du kan skrive en god blog. Som du jo også har vist os mange gange. Wink Hvilket også gør at bliver jeg lidt trist over en update som denne. Du må lige tænke over det til næste gang og komme op på det niveau vi ved du kan være på. Smiley Op på hesten igen, og tillykke med kvalifikationen.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #252: 29 Maj 2008, 20:56 »

Imo en langt fra fejlfri update igen, og en update, der igen bliver præget af mærkelige sætninger, halvdårligt sprog og underlig tegnsætninger.

"år 2014 i Brasilien, Danmark vandt" - Første linje, der skal du helt klart lave punktum. Virker meget bedre. Smiley
"deres kval gruppe, foran blandt andre stormagten Holland. Mens de andre hold" - ikke forkort kval gruppe, der i øvrigt også er i ét ord. Sætningen slutter underligt, lidt for pludseligt - her kunne du med fordel havde brugt et komma!
"Men de ”små” nationer skal aldrig undervurderes, men det danske landshold" - lyder dumt at bruge "men" to gange i træk, og det lyder også dumt at sige "men" i starten af en sætning, som denne.
"gruppen foran blandt andre Holland," - det hedder "blandt andet", og du gentager dit blandt andre Holland, fra en tidligere sætning.
"utrolig spændende afslutning, Danmark førte med tre point i et godt stykke tid. Men da Holland " En sætning, hvor du skulle have sat et punktum i stedet for det første komme, og et komma i stedet for punktummet.

Og så videre. Smiley Det ser ikke ud til at have påvirket dine andre læsere, men jeg forbinder dig med et bedre sprog end dette Benja.

Ved squ ikke rigtig hvad jeg kan gøre? Af Mernild får jeg kritik af at lavede for korte sætninger, så prøvede jeg at ændre det og så får jeg også kritik for det. Det med "blandt andre" jeg skrev blandt andet i min seneste update og der rettede Mernild mig også, så prøvede jeg at ændre det. Igen fik jeg kritik, ved squ ikke hvad jeg kan gøre.

Så kom updaten, og jeg må sige at jeg heller ikke er sønderligt begestret over hvad der kom denne gang. Skuffet Jeg har gået i skole med dig, og ved at du kan de ting der skal til for at du kan skrive en god blog. Som du jo også har vist os mange gange. Wink Hvilket også gør at bliver jeg lidt trist over en update som denne. Du må lige tænke over det til næste gang og komme op på det niveau vi ved du kan være på. Smiley Op på hesten igen, og tillykke med kvalifikationen.

Okay. Du skal da heller ikke selv komme for godt igang Wink Men tror squ heller ikke at jeg vil fortsætte med blog skriveriet efter konkurrencen.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #253: 29 Maj 2008, 22:36 »

Okay. Du skal da heller ikke selv komme for godt igang Wink Men tror squ heller ikke at jeg vil fortsætte med blog skriveriet efter konkurrencen.
Problemet med mit blogskriveri er at niveauet altid (desværre) har været utroligt lavt Forlegen Det der gør at jeg er skuffet over din update, er at jeg ved at du kan skrive fantastisk, men at du desværre ikke gøre det i øjeblikket. Græder
Men som sagt skal du bare op på hesten igen for du er jo Kanon når du koncentrer dig om skidtet Peace
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 22:40 af MadsWiinther » Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Danmark - Brazil here we come!
« Svar #254: 30 Maj 2008, 01:10 »

Ved squ ikke rigtig hvad jeg kan gøre? Af Mernild får jeg kritik af at lavede for korte sætninger, så prøvede jeg at ændre det og så får jeg også kritik for det. Det med "blandt andre" jeg skrev blandt andet i min seneste update og der rettede Mernild mig også, så prøvede jeg at ændre det. Igen fik jeg kritik, ved squ ikke hvad jeg kan gøre.

Er desværre enig med Zulue, i mange af de punkter han påpeger.
Mht. "blandt andet" og "blandt andre" så bliver jeg nødt til at slå fast at når der er tale om personer, så hedder det "blandt andre". At sige "blandt andet" om personer svarer til at pege på en gruppe personer og sige "det der" i stedet "dem der".

Da jeg påpegede det overfor dig havde du skrevet følgende:

"Men jeg fik prøvede nogle nye kræfter, blandt andet Morten Nordstrand som jeg nævnte tidligere.".

Jeg kan se du har taget det til dig, for det du skrev i den seneste update var fuldstændig korrekt.
Så du skal ikke lade dig slå ud af at Zulue absolut vil finde fejl.
KIU Benja, og sorry hvis jeg virkede lidt offensiv sidste gang.


Og Zulue, hvis din undskyldning er at der er tale om et land, ja, så er den heller ikke god nok. For der er tale om et land, fungerende som et fodboldhold, og det skal derfor tiltales ligesom andre fodboldklubber som FC Midtjylland, Brøndby blandt andre
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010