home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 843 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM12
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM12  (Læst 182128 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #510: 01 Aug 2012, 04:06 »

Tjo, i hvert fald FCK. Gav cirka 20 millioner for ham der, men det er åbentlyst det hele værd. Det er nok ikke alle klubber, der har råd til den slags køb Smiley

Ja, klart, men mon ikke min bestyrelse accepterer et bud på 150-200 mio Skuffet

Jeg er Rosenborg såmænd ikke tiltrækningskraften er hen af FCK.. lidt under.. men nok derhen af.. Thumbs Up Ja bestemt.. det ser da godt ud Thumbs Up Jeg har stadig 70.000.000 kroner på kontoen og jeg har da brugt 130.000.000 kroner allerede.. men har så også solgt for en del Thumbs Up

Ja mon ikke.. men en frikøbsklausul hjælper da lidt på det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #511: 09 Aug 2012, 13:06 »













Hva siger I?
Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #512: 11 Aug 2012, 01:57 »


Ham her spiller helt fantastisk! Laver den ene assist efter den anden, og krydrer sommetider med nogle lækre kasser. Hvad synes I?
Logged

JoakimBekker
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #513: 11 Aug 2012, 02:15 »


Ham her spiller helt fantastisk! Laver den ene assist efter den anden, og krydrer sommetider med nogle lækre kasser. Hvad synes I?

Han er da en rigtig god spiller både med de mentale, fysiske og tekniske stats i orden!
Ved ham kunne jeg dog godt ønske mig en lille smule bedre afleveringer.. 17-18 ville ikke skade Smiley
Men overall: Rigtig dygtig spiller!
Logged

JoakimBekker
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #514: 11 Aug 2012, 02:18 »













Hva siger I?
Rigtig gode spillere.. Især for en klub som FCK Smiley
Den sidste Sydafrikaner kunne virkelig blive en god kant hvis han lige fik noget træning i indlæg og teknik.. Måske også en smule hurtighed..
Overall: Har set bedre, men det her er selvfølgelig også FCK, så de er fine spillere til klubbens status! Smiley
Logged

qwetdk
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #515: 12 Aug 2012, 02:37 »

http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1153173061445788562/65A34F9C752563B5B2D3565014E326422C070FB5/

synes han er ganske udemærket, især når jeg hentede ham for 30k Opstemt
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #516: 12 Aug 2012, 08:21 »

Tja qwetdk, noget af det værste en keeper kan have er Excentrisk, og der har han 16. Derudover har han kun 9 i behersker feltet, så tror sgu ikke rigtig at han bliver det store hit Wink Men da spændende om han bliver til noget.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


nediMS
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #517: 12 Aug 2012, 10:16 »

Tja qwetdk, noget af det værste en keeper kan have er Excentrisk, og der har han 16. Derudover har han kun 9 i behersker feltet, så tror sgu ikke rigtig at han bliver det store hit Wink Men da spændende om han bliver til noget.

Det kommer jo an på, om han bruger ham som sweeper keeper... Gør han det er det en post han skal være stærk på.
Men ellers korrekt, at det ved normale keepere ikke er en god ting.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #518: 12 Aug 2012, 10:31 »

Tja qwetdk, noget af det værste en keeper kan have er Excentrisk, og der har han 16. Derudover har han kun 9 i behersker feltet, så tror sgu ikke rigtig at han bliver det store hit Wink Men da spændende om han bliver til noget.

Helt uenig i dette... En målmand kan sagtens 20 i excentrisk uden det skader hans spil. Det er i stedet kombination af følgende stats der afgør om excentrisk bliver en negativ stat for målmænd:

Excentrisk
Flair (evnen til at gøre noget uventet)
Beslutninger (evnen  til at træffe den rigtige beslutning)
Koncentration

Kig nu på en målmand som Buffon, han har rimelig høj excentrisk (16 eller 17 mener jeg det er) men er stadig en, hvis ikke den bedste målmand i starten af spillet, hvorfor? Fordi den stat excentrisk afgør både om han laver hjerneblødninger (drops eller dårlige redninger) men også! om han laver de ekstra vilde redninger. Derfor er excentrisk ikke udelukkende skidt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #519: 12 Aug 2012, 11:15 »

Med en trup hvor ældste spiller er 22 år gammel, så har jeg faktisk en del klasse spillere.



God svensk offensivmidt, som slet ikke er i nærheden af sit potientale endnu, jagtede ham da han lige var draftet i sverige, men arsenal snuppede ham for næsen af mig. Men efter hans debut kamp for Arsenal fik jeg godkendt mit bud på 35 mio DDK. Så er selv godt tilfreds med den handel.


Min boldvindende/defensive midtbane spiller. Det er uhyggelig sjældent at der kommer nogle forbi ham. Og han har også stadigvæk en masse i sig endnu.


Makker til Argentineren, og spiller dyb playmaker eller felt - felt. Klasse spiller, score tit vigtige mål og laver en del assist og fylder bare generelt meget på den midtbane.




Efter jeg havde solgt min angrebsstjerne til Genoa, så fik jeg ham her tilbage efter han havde været udlånt en sæson, og han har overgået alle forventninger.


Logged

[Min signatur er for stor]

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #520: 12 Aug 2012, 11:28 »

Helt uenig i dette... En målmand kan sagtens 20 i excentrisk uden det skader hans spil. Det er i stedet kombination af følgende stats der afgør om excentrisk bliver en negativ stat for målmænd:

Excentrisk
Flair (evnen til at gøre noget uventet)
Beslutninger (evnen  til at træffe den rigtige beslutning)
Koncentration

Kig nu på en målmand som Buffon, han har rimelig høj excentrisk (16 eller 17 mener jeg det er) men er stadig en, hvis ikke den bedste målmand i starten af spillet, hvorfor? Fordi den stat excentrisk afgør både om han laver hjerneblødninger (drops eller dårlige redninger) men også! om han laver de ekstra vilde redninger. Derfor er excentrisk ikke udelukkende skidt


Fair nok at du ikke ser det største problem i det, men mine erfaringer med målmænd der har haft højt i excentrisk har bare ikke været gode, de har muligvis haft lave tal i de ting du nævner, det skal være usagt. men personlig tjekker jeg altid excentrisk som det første ved en keeper da jeg somsagt ser for mange mærkelige drops ved dem.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #521: 12 Aug 2012, 12:03 »

Med en trup hvor ældste spiller er 22 år gammel, så har jeg faktisk en del klasse spillere.

Fantastiske spillere i AaB, det er smukt at se på Wink Men hvor mange danskere har du på dit hold?
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #522: 12 Aug 2012, 12:22 »

Fantastiske spillere i AaB, det er smukt at se på Wink Men hvor mange danskere har du på dit hold?
Desværre ikke så mange, da jeg har satset på ungdom, og der er det nemmere at hente udefra. Men er faktisk begyndt at handle dansk, og har fået et par gode talenter i eget system. Og klubbens ry er efterhånden så godt, at jeg kan nappe gode talenter hos andre danske klubber Smiley Så det er næste mål, at over halvdelen af 1. holdet skal være dansk. Lige pt er der kun 5 Skuffet
 Dog nogle fra u19 som snart bliver rykket op.

Her er dem som jeg bruger mest:









Selvom sidstnævnte ikke har gode tekniske stats, så gør han det faktisk rigtig rigtig godt. Og har et stort potientale!

Bestemt ikke prangende, men skal nok blive bedre Smiley

Logged

[Min signatur er for stor]

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #523: 19 Aug 2012, 10:19 »



Hvad siger i? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM12
« Svar #524: 19 Aug 2012, 10:23 »

Altså nu er han jo ikke et rigtigt ungt talent mere, og han er nok også færdig med den periode hvor han udvikler sig mest. Men bortset fra det  Shockeret  Thumbs Up
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 39 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010