home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Nyt liv og nye udfordringer!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: Nyt liv og nye udfordringer!  (Læst 69419 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #285: 24 Mar 2011, 21:35 »



FA Cup drømme lever videre
- 25.1.2014

Med mål fra både Adel Taarabt og en lidt umålfarlig Johan Elmander gav dem 2 sejre og en uafgjort i Championship, da de slog Nottm Forest og Swindon. Dog stødte de på deres første nederlag i 17 kampe, hvad er en rekord for klubben. Det hold der besejrede Q.P.R var Blackpool, der ellers har haft nogle svingende præstationer i dette års Championship, men de formåede at slå det absolutte tophold Q.P.R med en 2-1 sejr på hjemmebane.
* Nottm Forest 2-1
* Swindon 2-1
* Blackpool 1-2
FA Cup
* Leeds 1-1
* Leeds 2-0

I FA Cuppen mødte de Leeds, som er oprykkere fra sidste år, så det blev noget af et drama. De skulle dog også ud i en ekstra kamp inden det blev afgjort hvem der røg videre til 5 runde, efter en uafgjort første kamp der endte 1-1, hvor hjemmeholdet var Q.P.R der ikke har den bedste chance for at gå videre. Dog viste Q.P.R klasse og hentede sejren på udebane, da de tog fra Leeds med en flot 0-2 sejr på mål fra Connolly og Savio.

Dermed røg Q.P.R videre efter en flot kamp og er dermed videre til 5 runde af FA Cuppen, hvad mange nok ikke havde regnet med. Lodtrækningen er overstået og holdet Q.P.R skal møde er et hold fra deres egen liga, nemlig Newcastle. Det er et hold de har slået før og jeg tror Q.P.R er klar på at gøre det igen når den tid kommer.

Q.P.R ligger stadig nummer 1 med et point ned til forfølgerne Swansea, som følger godt med topholdet der ikke rigtigt kan få slået det helt store hul ned til anden holdet. Også Wigan er lidt med endnu, dog har Q.P.R 8 point ned til Wigan, men der bliver jo spillet hele 46 kampe i Championship, så det er en liga hvor alle kan ske lige til det sidste, så der er ingen der er sikker på noget endnu, da der jo kun er spillet 31 kampe.


npower Championship




Mange tak for den flotte grafik til Brodtgaard!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #286: 28 Mar 2011, 17:18 »


Livet ændrer sig
- 27.1.2014

Vinteren var indtruffet, og det gjorde sig særligt bemærket. Tankerne florerede rundt i hovedet, og jeg kunne ikke finde ro. Det hvide snelandskab skabte en særlig atmosfære, som også gjorde indtryk på mig som person. På banen gik det jo fremragende og klubben var på rette spor til, at tage det næste skridt som fodboldklub. Dog var der noget galt. Savnet til Danmark, -og dermed familie og venner, kunne ikke abstraheres, selvom jeg forgæves prøvede at holde fokus andre steder. En ny verden var åbnet. Dette skabte glæder, men også tårer fulgte med, som jeg egentlig også var forberedt på inden. 

Et træ lod sig vælte af et kraftigt vindstød, nær træningsanlægget. Midt i tusmørket, hvor kun sneen var et tegn på liv, gav jeg mig til at vandre. Desperat prøvede jeg, at få puslespillet til at gå op i hovedet. Det var umuligt. En brik manglede. Privatlivet havde en vis betydning, og savnet til familien var kolossalt. Først nu havde jeg erindret det. Mit fokus havde været i klubben, lige siden jeg ankom til lufthavnen med et smil på læben. Det hele var blevet hverdag, og tingene blev set i et større perspektiv nu. Jeg kiggede tilbage på træningsanlægget og følte pludselig et sus gå igennem mig. Det føltes rart. Den udvikling jeg havde observeret på det seneste. Jeg var stolt. Det hele var gået så stærkt, og måske kunne mit hoved bare ikke følge med længere. Jeg havde lært noget af alt det her. Ikke kun udviklet mig som træner, men som menneske. Lært at værdsætte særlige menneskelige værdier. Det sammenhold i truppen, som jeg var en stor del af.

Men tilbage til privatlivet. Jeg følte et tomt hul, som om jeg manglede et eller andet, måske en kæreste der kunne fylde det lidt tomme hul ud og som kunne varme mig og give mig glæde i medgang og modgang. Jeg havde jo kærligheden i Danmark, men den blev knust efter hun ikke følte noget for mig mere og dermed tog jeg skridtet til England, hvor jeg i dag lever i tomhed, men hvor spillerne og ledelsen fra klubben fylder det lidt ud, men privatlivet er for tomt og det rører mig, når jeg sidder og ser tv derhjemme er der så stille at jeg kan høre uret tigge og det er ikke en særlig rar føelse.




Sad og legede lidt med grafikken igår og jeg syntes faktisk det var sjovt, så jeg prøvede at lave det og fik et "okay" resultat, så i må hellere end gerne komme med feedback til mit grafik i denn update! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #287: 28 Mar 2011, 22:34 »

Rigtig god update! Klasse med lidt forandring, og med lidt fokus uden for banen!  Thumbs Up

Flot ny grafik!

Pas dog på, at du ikke bliver lidt for gentagende i sidste spalte, men godt arbejde og fed grafik, som sagt ovestående! Keep it up!  Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #288: 28 Mar 2011, 22:39 »

Rigtig god update! Klasse med lidt forandring, og med lidt fokus uden for banen!  Thumbs Up

Flot ny grafik!

Pas dog på, at du ikke bliver lidt for gentagende i sidste spalte, men godt arbejde og fed grafik, som sagt ovestående! Keep it up!  Smiley

tak for den flotte kommentar og er glad for du kan lide min grafik, da jeg jo er ny indenfor det område! Wink. Prøvede også at komme lidt udenfor banen og synes det gik okay i denne update, men det bliver nok bedre med tiden!  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #289: 30 Mar 2011, 15:44 »

Rigtig god update! Klasse med lidt forandring, og med lidt fokus uden for banen!  Thumbs Up

Flot ny grafik!

Pas dog på, at du ikke bliver lidt for gentagende i sidste spalte, men godt arbejde og fed grafik, som sagt ovestående! Keep it up!  Smiley

Kan ikke være mere enig Smiley.
Logged

FCK

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #290: 30 Mar 2011, 15:47 »

Kan ikke være mere enig Smiley.
Er glad for at høre du synes de samme flotte ord som ham, så jeg må hellere prøve at fortsætte på denne måde engang imellem! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #291: 31 Mar 2011, 16:54 »



Oprykning inden for rækkevidde
- 15.2.2014

Q.P.R er snart i den bedste række i England hvis de fortsætter denne flotte stime, som de er inde i for tiden hvor de næsten ikke taber, og hvis de taber så er det til topholdene og det er nok acceptabelt nok. Med både sejre i Championship og FA Cuppen, viser Q.P.R vilje og vilje efter at vinde både FA Cuppen og Championship, hvor de gør det flot i begge ting for tiden, og man kan jo ikke afvise et Q.P.R hold i Premier League til næste sæson.

Første kamp i disse runder var imod Crystal Palace på hjemmebane, hvor hjemmeholdet endte med en 2-1 sejr, hvor Mikele Leigertwood og Samuel Holmén, hvor det var en Holmén der blev man of the match. Så fik Q.P.R endelig bare lidt modstand, da de skulle til Bolton en tur, hvor det blev til en pointdeling, hvor Bolton fik et vigtigt point til kampen om at spille om oprykning, og i denne kamp blev det Johan Elmander der scorede for Q.P.R, hvor han scorede imod sit gamle hold.

Den sidste kamp i disse runder blev til fuldt hus for Q.P.R, da de hentede alle 3 point hjemme imod bundholdet Scunthorpe. Det ser ud til at en Johan Elmander er tilbage i form. Vi har godt nok nævnt det et par gange før, men han scorer både mål og spiller rigtig godt for tiden, og denne gang blev han man of the match med hans mål til 1-0, som også blev kampens eneste mål. Johan Elmander har været rigtig sløv fra starten i sin nye klub, så vi må håbe for ham at han snart kommer i gang for alvor så hans plads ikke bliver erobret af en anden.

Q.P.R henter 7 point i disse tre kampe og bliver dermed på førstepladsen i Championship. De ligger foran med 3 point ned til forfølgerne Swansea, som virkelig har fulgt godt med på det seneste, men også et hold som Wigan er ikke helt hægtet af endnu, da de kun er 9 point efter Q.P.R. Q.P.R skal nu møde Newcastle i FA Cuppens 5. runde, hvor det bliver en rigtig lige kamp.


FA Cup 5. runde
Championship
*Crystal Palace 2-1
*Bolton 1-1
*Scunthorpe 1-0
FA Cup
*Newcastle 3-1

Så kom FA Cup kampen, hvor holdende Q.P.R og Newcastle skulle stå overfor hinanden på et fuldt Loftus Road. Det var dog hurtigt et Q.P.R hold der overtog styringen, da de kom foran med 3 hurtige mål efter 18, 35 og 38 minutter, hvor Alejandro Faurlin stod for de to første mål og en Adel Taarabt der stod for det tredje mål. Halvleg stillingen blev derfor 3-0 til hjemmeholdet der så ud til at kvalificere sig til 6. runde i FA Cuppen.

Dog var der håb forude for Newcastle i anden halvleg, da Danny Guthrie scorede blot 6 minutter inde i anden halvleg og en Jamie Mackie fik rødt kort lidt efter. Det var dog ikke nok for Newcastle der røg ud af FA Cuppen til Q.P.R der skal møde Birmingham i næste runde. Birmingham ligger sidst i Premier League og gør det ikke for godt, men det bliver alligevel en lige kamp, da Q.P.R ikke kender dem, så det kan blive en svær kamp.


npower Championship
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #292: 31 Mar 2011, 16:59 »

Fed blog! Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #293: 31 Mar 2011, 17:48 »

Fed blog! Smiley
Er jeg glad for at høre, håber du følger! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

PauNicolai
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #294: 31 Mar 2011, 19:38 »

kommer der en update mere idag
Logged

"When I scorer I don't celebrate.
Its my job,
does a postman
celebrate when he
delivers post?

Mario Balotelli"

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #295: 31 Mar 2011, 19:49 »

kommer der en update mere idag
Hvis jeg kan nå det så gør der, vil prøve hvis det er ? Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #296: 31 Mar 2011, 21:21 »

Havde lige en update klar til brug, men det ser ikke ud til jeg fik den gemt da jeg genstartede også røg den væk, sorry læsere, i må nok vente til imorgen ! Skuffet
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #297: 31 Mar 2011, 21:49 »


Oprykningen ser ud til at være der
- 8.3.2014

Så stod Loftus Road endnu engang under flammer, og denne gang var modstanderne Derby. Kampen blev til en sikker 2-0 sikker med mål fra to formstærke spillere, nemlig Alejandro Faurlin og Sean St. Ledger der begge to scorede nogle flotte mål. Det er virkelig en Sean St. Ledger der er ustoppelig for tiden, han viser virkelig Magi på fodbold banen for tiden.

Sheff Wed blev endnu et af de mange hold der stod lige med Q.P.R, i en kamp der endte 2-2. Endelig kom der en dansker på måltavlen, og denne gang blev det den defensive midtbane spiller Christian Poulsen der fik lov til at nette for udeholdet. Også en Matthew Connolly fik lov til at score for Q.P.R, i en kamp der blev domineret af hjemmeholdet Sheff Wed der var under seedet i dagens kamp mod topholdet.

Q.P.R sidste kamp i disse runder var imod bundholdet Hull der gik hen og hentede endnu en uafgjort og fik et vigtigt point i deres bundkamp i Championship. Hull blev ellers presset i bund det meste af kampe, men formåede at afvise et flotspillende Q.P.R hold der måtte nøjes med 1-1, i en kamp hvor Alejandro Faurlin endnu engang nettede. Faurlin og Ledger er nok de to mest ustoppelige spillere i Championship for tiden, og der skal mere end en mur til at stoppe dem.

Q.P.R har nu for alvor sat sig i spidsen af Championship efter disse 3 runder og er nu foran med 4 point ned til Swansea, plus de har en kamp mindre i bagagen, så de kan for alvor trække fra hvis de også vinder denne kamp. Wigan er lige i hælene af Swansea nu, så hvis Swansea bare kikser en kamp rykker et velspillende Wigan hold forbi dem i kampen om den direkte oprykning til Premier League.


FA Cup 6. runde
Championship
*Derby 2-0
*Sheff Wed 2-2
*Hull 1-1
FA Cup
*Birmingham 4-1

Premier League holdet Birmingham fik for alvor røven på komedie, da de tabte med hele 4-1 til Championship holdet Q.P.R, i FA Cuppen 6. runde. Mikele Leigertwood scorede kampens første mål efter 20 minutter, men Andy Carroll reducerede lige efter til 1-1, men så gik det stærk. To kasser fra Sean St. Ledger og et fra Alejandro Faurlin sendte Birmingham til tælling og sendte dem ud af FA Cuppen med et sviende 4-1 nederlag.

Dermed er Q.P.R videre til 7. runde i FA Cuppen, som også er semifinalerne, hvor de har trukket topholdet fra Premier League Manchester City. City har mange profiler og det bliver svært for Q.P.R at slå dem, men Q.P.R har også en Sean St. Ledger som virkelig viser ”Magic” på banen for tiden, så mon ikke han nok skal vise sit værd i sådan en kamp, men nu får vi jo se. 


npower Championship
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Fernando
Gæst
 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #298: 01 Apr 2011, 21:49 »

Fantastisk blog! layout og det skriftlige ser flot ud og oprykning må da næsten være i hus, så kan det overhovedet blive bedre? Opstemt

KIU!
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nyt liv og nye udfordringer!
« Svar #299: 01 Apr 2011, 21:58 »

Fantastisk blog! layout og det skriftlige ser flot ud og oprykning må da næsten være i hus, så kan det overhovedet blive bedre? Opstemt

KIU!
Tak for de rigtig flotte ord! Wink Og nej lige i tiden kan det vidst ikke blive bedre! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010