home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 486511 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #810: 28 Aug 2008, 22:51 »

Det kaldes hygge, du skulle prøve at hygge dig, det er skønt..
Har jeg ikke givet nok forklaringer om MSN's svage punkt - jo, det tror jeg nok at jeg har.

Jamen jeg er da virkelig ked af at du ikke kan hygge dig andre steder end her.

At du ikke mener at MSN er godt nok at chatte i, kan da virkelig ikke være vores problem. Der er stadig chatboxen, og du kunne også prøve at kigge ind på IRC ellers.
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #811: 28 Aug 2008, 22:51 »

Ehm? Forstår ikke helt? I kan ikke finde ud af at skrive 3 i en msn samtale.. IRC er blevet skudt ned.. I vil have jeres eget forum, så må phpbb-forum da være sagen for jer?

Man ser det man vil se...

Læs nu hvad jeg skrev, i stedet for at komme med sådan en kommentar, da jeg faktisk gav en årsag til det...  crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #812: 28 Aug 2008, 22:51 »

Forstå det nu - Børnehaven er der stadig, det er kun "chat for at chatte"-tråde der skal væk.
Der hentydede du vidst til natte-tråden, og I fjerner den forhåbentlig ikke helt, så må i lige stoppe...

Logged


Arsenal Football Club


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #813: 28 Aug 2008, 22:51 »

Kan du da komme med et andet formål?

som NF (og flere andre brugere garanteret også) har sagt så har den til formål at være til glæde for natteravnene.. så nej har ikke noget andet formål.. Huh
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #814: 28 Aug 2008, 22:52 »

Jamen jeg er da virkelig ked af at du ikke kan hygge dig andre steder end her.

At du ikke mener at MSN er godt nok at chatte i, kan da virkelig ikke være vores problem. Der er stadig chatboxen, og du kunne også prøve at kigge ind på IRC ellers.
Jeg kan blot konstaterer at det ikke er os som har lavet børnehaven, og lade den kører ud på et sidespor i 3 år, hvilket brugerne har vændet sig til, og syntes er fedt, for så at tage det fra dem...

Syntes det er så lavt af jer crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #815: 28 Aug 2008, 22:53 »

Der hentydede du vidst til natte-tråden, og I fjerner den forhåbentlig ikke helt, så må i lige stoppe...

Det håber jeg da.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #816: 28 Aug 2008, 22:53 »

Jeg kan blot konstaterer at det ikke er os som har lavet børnehaven, og lade den kører ud på et sidespor i 3 år, hvilket brugerne har vændet sig til, og syntes er fedt, for så at tage det fra dem...

Syntes det er så lavt af jer crazy

Læs mit indlæg før det. Børnehaven er der stadig.
Logged



søgaard
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #817: 28 Aug 2008, 22:54 »

Ligegyldig chat?!
Hvad er problemet spørger jeg nu for 27. gang, hvad er problemet?
Det er FmF's hygge/slappe af/snakke-tråd number one, hvorfor skal det ødelægges ved at man ikke må have det sjovt længere..?
Nu ved jeg ikke med dig, men personligt, så synes jeg, at en god seriøs Fm-debat er væsentlig sjovere end en chat tråd, som Nattetråden er. Jeg har tit siddet i nattetråden og slettet minimum 50 indlæg, og brugt timer på det, og jeg må indrømme min tid er sgu mere værd end det. Selvfølgelig skal I have lov til, at have det sjovt på siden, men decideret chat kan tages over MSN. Ja fællessamtaler kan være uoverskuelige, men bare fordi det foregår på msn, behøves I jo ikke kan lave endnu flere smileyer og skrive alt muligt andet. Der kan I føre dem samme samtale som her, og stadig holde det forhåndvis overskueligt.
NicolasFelipe, tager du det som et personligt nederlag, at din tråd bliver låst, for jeg sidder lidt på fornemmelse, at det er der problemet er ?

@Dalle75, der kommer en gennemgang af Børnehaven som er i gang allerede, jeg skal hverken kunne afkræfte eller bekræfte at disse tråde bliver låst/slettet, men vi kigger på alle tråde. (Lyder næsten som en sportsdirektør nu Grin )

Jeg kan ikke se. at I har blæst det op til noget stort, I sidder 5-6 brugere derinde hver nat, eller nu er vel næsten kun i weekenderne? Der kommer måske 10-15 indlæg i timen højest, dette vil da sagtens kunne tages over en gruppesamtale på MSN.

Lille sjov detalje: "Advarsel - mens du skrev, er der oprettet 49 nye indlæg. Du vil muligvis gerne ændre dit indlæg." Tunge
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #818: 28 Aug 2008, 22:55 »

Jamen jeg er da virkelig ked af at du ikke kan hygge dig andre steder end her.

At du ikke mener at MSN er godt nok at chatte i, kan da virkelig ikke være vores problem. Der er stadig chatboxen, og du kunne også prøve at kigge ind på IRC ellers.
Nej, men derfor kan I vel stadig være fair, og tage beslutninger sammen med brugerne, så vi ikke bare skal tage hvad der kommer. Det er jo crew som dikterer siden, og I skal nok få et dejligt dyk mht. til brugere, hvis I fjerner natte-tråden helt.
Logged


Arsenal Football Club


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #819: 28 Aug 2008, 22:55 »

som NF (og flere andre brugere garanteret også) har sagt så har den til formål at være til glæde for natteravnene.. så nej har ikke noget andet formål.. Huh

Men hvorfor kan disse natteravne så ikke få hinandens MSN?
Logged

Practise makes Perfect!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #820: 28 Aug 2008, 22:56 »

søgaard: Ja jeg synes den advarsel burde fjernes - man kan altid slette sit indlæg bagefter hvis det er Tunge
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #821: 28 Aug 2008, 22:56 »

Læs mit indlæg før det. Børnehaven er der stadig.
Ja men forstå mit budskab... i fjerne det sjove ved børnehaven som i selv har været med til at skabe ved ikke at handle!!

Edit: arghhh hold så op med at skrive indlæg hele tiden Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #822: 28 Aug 2008, 22:56 »

Christ hvor var den lav crazy

Nu vil jeg gå i seng inden jeg taler over mig... godnat!!


Ehm ja? Hvad skal jeg tolke i den? At du gerne vil have et gratis buskort eller hvad?

Nej, men derfor kan I vel stadig være fair, og tage beslutninger sammen med brugerne, så vi ikke bare skal tage hvad der kommer. Det er jo crew som dikterer siden, og I skal nok få et dejligt dyk mht. til brugere, hvis I fjerner natte-tråden helt.

Jeg tror godt vi kan overleve 5 brugere...
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #823: 28 Aug 2008, 22:58 »

Synes bare at I går over grænsen med jeres magt, hvis I sletter natte-tråden.
Hvor skal vi så snakke om ting henne på FmF? (Nej, ikke i den lillebittemikro chatbox)
Logged


Arsenal Football Club


Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #824: 28 Aug 2008, 22:58 »

NF @ Et dejligt dyk med brugere? Det er 10-15 brugere vi snakker om, det kan vi da overleve.
Logged

Practise makes Perfect!

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010