home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575114 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #825: 28 Aug 2008, 22:58 »

Nej, men derfor kan I vel stadig være fair, og tage beslutninger sammen med brugerne, så vi ikke bare skal tage hvad der kommer. Det er jo crew som dikterer siden, og I skal nok få et dejligt dyk mht. til brugere, hvis I fjerner natte-tråden helt.

At tage beslutninger sammen men brugerne er dejligt utopisk, det kan bare ikke rigtig lade sig gøre med så mange brugere på siden. Ligemeget hvad der besluttes vil der være en del der vil være imod det, og det er som regel dem der råber højest, desværre.

Hvis folk dropper siden fordi at de bliver nødt til at chatte i chatboxen (som stadig er her), MSN eller IRC, så fred være med det.

FCK88
Manager

« Svar #826: 28 Aug 2008, 22:59 »

Men hvorfor kan disse natteravne så ikke få hinandens MSN?

Fordi det ikke er sikkert at man vil dele sin msn med andre mennesker , Jua Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Vinokourov
Manager

« Svar #827: 28 Aug 2008, 22:59 »

Synes bare at I går over grænsen med jeres magt, hvis I sletter natte-tråden.
Hvor skal vi så snakke om ting henne på FmF? (Nej, ikke i den lillebittemikro chatbox)
Hvorfor ikke?

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

verdenskrig
Manager

« Svar #828: 28 Aug 2008, 22:59 »

Ehm ja? Hvad skal jeg tolke i den? At du gerne vil have et gratis buskort eller hvad?

Jeg tror godt vi kan overleve 5 brugere...

Ja sådan kan du godt tolke det Wink

Jeg er i hvert fald begyndt at overveje min fremtid herinde Ubeslutsom... For jeg kan ikke tage seriøst, at det hele pludseligt skal være så seriøst!!
For jeg syntes det er RIGELIGT seriøst i forvejen...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #829: 28 Aug 2008, 23:00 »

NF @ Et dejligt dyk med brugere? Det er 10-15 brugere vi snakker om, det kan vi da overleve.

Specielt taget i betragtning af, at de 15-20 som der er tale om, er de aktive brugere... Hmmm pænt forum Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #830: 28 Aug 2008, 23:00 »

Hvor skal vi så snakke om ting henne på FmF? (Nej, ikke i den lillebittemikro chatbox)

Hehe.. lillebittemikro chatbox.. der er trods alt 25 indlæg på hver side af den, og efter hvad jeg erfarer, kom der ikke engang så mange indlæg i timen i Nattetråden. Mon ikke det overleves.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #831: 28 Aug 2008, 23:01 »

Undskyld mig.. Men er du fatsvag? Det lyder efterhånden til at det er dit livsgrundlag der går til grunde... Det lyder sgu efterhånden sådan.. Det er som om du ikke vil læse hvad der bliver skrevet..

M S N   eller  m I R C . . ..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Chakana
Manager

« Svar #832: 28 Aug 2008, 23:01 »

Nu går jeg i seng, og jeg håber for guds skyld, at I ikke sletter Natte-tråden.
Det startede med at I ville lave reglerne om, nu er I gået hen til snakken om udryddelse af tråden..

Arsenal Football Club

søgaard
Gæst

« Svar #833: 28 Aug 2008, 23:02 »

Ja sådan kan du godt tolke det Wink

Jeg er i hvert fald begyndt at overveje min fremtid herinde Ubeslutsom... For jeg kan ikke tage seriøst, at det hele pludseligt skal være så seriøst!!
For jeg syntes det er RIGELIGT seriøst i forvejen...
Jeg vil dog sige, at fordi vi har låst nattetråden og vil lave en opstramning i børnehaven, er ikke ligmed, at der ikke må være et par useriøse indlæg i ny og næ. Vi vil bare gerne have dem begrænset.

Vinokourov
Manager

« Svar #834: 28 Aug 2008, 23:02 »

Hehe.. lillebittemikro chatbox.. der er trods alt 25 indlæg på hver side af den, og efter hvad jeg erfarer, kom der ikke engang så mange indlæg i timen i Nattetråden. Mon ikke det overleves.
Plus, at chatten har historik, så man kan BLADRE(!!!) i siderne for at se gamle indlæg.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #835: 28 Aug 2008, 23:02 »

Vil ikke kommentere på Natte-Tråden, men IRC er altså ikke så indviklet som det lyder, det er et program du henter, så går du ind på en kanal, hvor du kan sidde og chatte, faktisk lidt ligesom MSN, her kan alle komme ind og snakke.

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #836: 28 Aug 2008, 23:03 »

Fordi det ikke er sikkert at man vil dele sin msn med andre mennesker , Jua Wink

Hvis det skulle være tilfældet ( som jeg næppe tror det er )
Så kan man jo oprette en ny email, og dermed en ny msn, kun forbeholdt FMF brugere?

Men hvis det er tilfældet, så gør i det jo også bare svært for jer selv.

Practise makes Perfect!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #837: 28 Aug 2008, 23:03 »

Ja men forstå mit budskab... i fjerne det sjove ved børnehaven som i selv har været med til at skabe ved ikke at handle!!
Det er jo først nu de mener det er gået over gevind. Nattetråden er ikke mere end et par måneder gammel. Før den blev oprettet, mente de vel at det fungerede...

Veni, vidi, vici

verdenskrig
Manager

« Svar #838: 28 Aug 2008, 23:03 »

Undskyld mig.. Men er du fatsvag? Det lyder efterhånden til at det er dit livsgrundlag der går til grunde... Det lyder sgu efterhånden sådan.. Det er som om du ikke vil læse hvad der bliver skrevet..

M S N   eller  m I R C . . ..

HVor var det en usmagelig kommentar... Kan på NF's vejne sige at du tager noget så grueligt fejl Grin

Cool

Chakana
Manager

« Svar #839: 28 Aug 2008, 23:03 »

Hvorfor ikke?
Fordi man højest kan skrive et bestemt antal tegn, boxen er utrolig lille, det er generalt bare for uoerskueligt med en SÅ lille box..

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010