home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 55477 gange)
Mathiasj97
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #30: 11 Dec 2015, 19:45 »

Jeg har lige startet et save med Tottenham. Jeg spiller 4-4-1-1 og vil gerne hører hvilke spillere i bruger som CM og som HM?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #31: 11 Dec 2015, 19:50 »

Jeg roterer en del, men første valgene er Dembele, Dier og Lamela. Dier dog som DM og Lamela som wing
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #32: 12 Dec 2015, 00:36 »

Jeg spiller både 4-4-1-1 og 4-2-3-1. Har selv smidt Dier ned i forsvaret. I 1. sæson var mine foretrukne på de to centrale midtbane pladser Alli og Bentaleb. Dog har de i den nye sæson fået selskab af Barkley som skal prøve at tilkæmpe sig en af pladserne. Smiley
På min HW/HM har jeg primært Lamela imens Yarmolenko(som jeg købte i 1. sæson) spiller i venstre men bytter dem nogle gange rundt for at variere lidt. Smiley
« Seneste Redigering: 12 Dec 2015, 00:37 af TobiasA » Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #33: 13 Dec 2015, 09:27 »

Så jeg tilbage igen efter 2 ugers ferie Smiley

Jeg skal til og i gang med 2 sæson. og gabriel barbosa 4 mdr skadet Skuffet   andrija zivkovic bliver hele tiden skadet 8 uger af gangen.

Ellers ser mit hold således ud:

Lloris ( rulli reserve Smiley )

Dier,Larpote,Wimmer,Rose    (  kyle walker, Cameron Vickers(ungdomspiller) og balanta )
Dele alli, Pogba                 ( Sven bender, Dembele )

Gabriel, Eriksen , Son heung   ( Andrija, Joshua onomah (ungdomspiller) ,
            Kane             ( Richario zivkovic )   

Min Bænk er desævrre ikke så skarp.  Men satser på ungdomspillerne til at tage over hvis jeg støder ind i flere skader.


harry kane banket 15 mål I 30 kampe 1 sæson.  Håber han kan finde ud af at sparke dem ind i denne sæson eller er jeg på Røven Opstemt    Efter jeg brugte alle mine penge på Pogba xD   

Glæder mig til at se ham I Aktion.  Nogle der har spillet med Pogba før ? og kender han bedste position?

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #34: 13 Dec 2015, 09:43 »

Pogba bedste position er nok enten CM(a) eller DLP(s) synes jeg.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #35: 13 Dec 2015, 10:33 »

5 kampe spillet 5 sejre   united slog jeg 1-0  og liverPoooo Smiley  3-0  på hjemmebane.          Pogba har stadig sit første mål og assist til gode  snit 7.11

Ellers virker Laporte virkelig til at være STJERNE god.  sidste 5 kampe  8,04     og  Song Heung  5 kampe 5 mål  som  MV og OMV     snit 8.00

Men vil prøve og spille Pogba som  DLP(S)   og så Erikensen som Fremskudt playmaker(A)
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #36: 13 Dec 2015, 15:44 »

Det viser sig at Kevin Zimmer er utilfreds med at spille i Premier league og vil spille i en ''bedre'' ''division''  Han må fejle et eller andet Opstemt

Nogen som kan anbefale en erstatning ?? Budget max 300 mio 
bruger  Cameron Vickers som gør det godt ! Smiley   7,55 snit   men han laver stadig en del fejl som koster mål og lige fyldt 18 år.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #37: 13 Dec 2015, 15:49 »

Det viser sig at Kevin Zimmer er utilfreds med at spille i Premier league og vil spille i en ''bedre'' ''division''  Han må fejle et eller andet Opstemt

Nogen som kan anbefale en erstatning ?? Budget max 300 mio 
bruger  Cameron Vickers som gør det godt ! Smiley   7,55 snit   men han laver stadig en del fejl som koster mål og lige fyldt 18 år.

Riedewald, Süle, Jedvaj, Mammana Jonathan Tah eller Lucas?
« Seneste Redigering: 13 Dec 2015, 15:52 af Hr.frank » Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #38: 13 Dec 2015, 15:54 »

Sule koster over 550 mio Skuffet

Riedewald er han god nok til et Top hold ? Smiley

Jedvaj, Ham er der mange der har skrevet om. men hans Stats ser bare dårlig ud, er han så god???

Kender ikke mammana men kan han blive stamspiller med det samme ? skal have en Erstatning som kan gå direkte ind på holdet Smiley
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #39: 13 Dec 2015, 15:59 »

Mammana og Riedewald kan sagtens gå direkte ind på dit hold i 2. sæson.
Har et spil kørende i city hvor Riedewald deler tiden ved siden af Kompany med Laporte, her spiller han omkring 7.40 i snit og er på 3,5 stjerne potentielt 5 Laporte er kun på 3.

Jedvaj har jeg ikke selv haft, men som du, læst om en masse andre der har succes med.
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #40: 13 Dec 2015, 16:09 »

ja okey nice, tror jeg tager et kig på  Riedewald og Mammana.  Jedvaj er blevet dyr efter Leverkusen vandt Ligaen første sæson Opstemt
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #41: 13 Dec 2015, 20:44 »

Jeg startede med FCM i min gemmer, og valgte efter halvanden sæson at skifte til tottenham, de sejlede rundt nede i bunden af tabellen, jeg endte dog med at fører dem op på en 7'ende plads i PL, samt en flot sejr i Capital One Cup, og Champions League, fik forstærket holdet en del, og vandt derfor PL i 17/18 sæsonen, ligger nu nr. 2 efter 8 kampe, holdet ser således ud:
« Seneste Redigering: 13 Dec 2015, 20:46 af Marc2705 » Logged

Lavet Af GadeFM

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #42: 13 Dec 2015, 22:20 »

Det viser sig at Kevin Zimmer er utilfreds med at spille i Premier league og vil spille i en ''bedre'' ''division''  Han må fejle et eller andet Opstemt

Nogen som kan anbefale en erstatning ?? Budget max 300 mio 
bruger  Cameron Vickers som gør det godt ! Smiley   7,55 snit   men han laver stadig en del fejl som koster mål og lige fyldt 18 år.
Smid Dier ind i midterforsvaret og køb en back. Opstemt
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #43: 14 Dec 2015, 15:48 »

Smid Dier ind i midterforsvaret og køb en back. Opstemt

jeg bruger Dier på backen, og vil ikke anbefale at fjerne ham derfra, så hellere investere i en ny midterforsvar Wink
Logged

Lavet Af GadeFM

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #44: 14 Dec 2015, 16:00 »

Så blev jeg færdig med første sæson hvor det blev til en tilfredsstillende 4. plads, desværre løb Arsenal med sejren i PRL.. Røg tidligt ud i både FA og Capital One Cuppen, hvor det derimod blev til sejr i finalen over Bayer Leverkusen i Euro League. De bedste spillere må klart siges at have været CE, Kane samt Walker. Kane blev selvfølgelig topscore for mig, og Eriksen den med flest assists.

Fik handlet en del i januar vinduet, så har en meget bred trup. Hentede Bernardo Silva, Niklas Süle, Humberto Suazo, Zivkovic, Balic, Cubas og Pavon. Vertoghen ville til Utd, så det fik han da lov til for han ville spille CL, hvilket man ikke får for en 5. plads. Fazio og Trippier blev solgt da de ikke var tilfreds med spilletiden.

Har fået 107 mio at handle for i sommervinduet og aner vitterlig ikke hvad de skal bruges på, grundet min store spendingspree i januar. Dog er Saul på vej og jeg skal have fundet noget talent til at aflaste Kane på toppen. En større udrensning ender nok også med at være på sin plads, hvor spillere som, Chadli, Dembele, Townsend, Carrol og Clinton med 90 % sandsynlighed ikke er i truppen til september. Mason, Toby og Son kan være på vej videre hvis det rigtige bud kommer, Son har en værdi på 34 mio, og så godt har han ikke spillet så hvis der kommer nogle med sådan et beløb at jeg ikke siger tak for denne gang. Toby, kan smutte da jeg jo så har Süle samt Wimmer til de to pladser, som backups er der så Dier, Saul, Carter-Vickers og Milos. Masonhar været skadet 40% af sæsonen og i næste sæson skal han også kæmpe med 3 om pladsen på midten, og han står sidst i køen.

Den nye sæson bliver målene at slutte tættere på toppen og gerne over Arsenal, komme videre fra gruppespillet i CL, samt gerne en finale i en cup.
« Seneste Redigering: 14 Dec 2015, 16:09 af Damse1994 » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010