home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 756 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Tyskland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Tyskland  (Læst 24420 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #15: 31 Maj 2012, 14:13 »

Man kunne måske forestille sig, at Muller røg ud i nogle kampe, og at Ozil så tager højrekanten, hvorfra han kan gå indad med sit venstreben, sådan som jeg synes man ser ham gøre det nogle gange hos Real. Så kan Kroos få lov at ligge centralt og fordele boldene eller sparke udefra.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #16: 31 Maj 2012, 14:23 »

Fordelen ved at have Özil frem for Kroos er at Özil har en langt bedre evne til at sprinte. Han er kort sagt hurtigere end Kroos, hvilket vægter meget da den tyske stil baserer meget på at slå til på kontraangreb når modstanderen er i ubalance.

Nu får jeg det næste til at lyde som om jeg ikke kan lide Kroos, for det kan jeg, men jeg må bare indrømme at jeg synes der er andre som passer bedre ind pt Opstemt..

Ellers en fin tanke Swizz, for på papiret lyder det jo klogt nok Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #17: 31 Maj 2012, 14:29 »

Nu har der jo fra dansk side været snakket meget, om håbet at Tyskland vinder sine to første kampe så vi kan få dem i en reserve udgave.. Men jeg vil lige prøve at stille en reserveopstilling op..

Wiese

Boateng - Höwedes - Mertesacker - Schmelzer

Bender - Gündogan

Götze - Kroos - Reus

Klose


Selvfølgelig ikke noget som er lagt fast, bare min teoretiske opstilling, men det er skræmmende at uanset hva udgave Tyskland stiller i, så skal vi nok havne i problemer. Det er jo decideret sindsygt at man kan stille sådan et 2.hold som landshold Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #18: 31 Maj 2012, 14:51 »

HVordan ser folket på, hvorvidt Götze starter inde eller ej  ? Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #19: 31 Maj 2012, 14:53 »

Han skal nok få sine minutter, og tror han er en af dem som står først når der bliver skiftet ind. Men tror ikke han starter inde som udgangspunkt, men man ved jo aldrig Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #20: 31 Maj 2012, 14:55 »

Det er skræmmende hvor gode spillere Tyskland har, men de når sikker langt og taber som sædvanligt. Det er i hvert fald den tendens, man har set i det seneste årti.

Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #21: 31 Maj 2012, 15:08 »

Han skal nok få sine minutter, og tror han er en af dem som står først når der bliver skiftet ind. Men tror ikke han starter inde som udgangspunkt, men man ved jo aldrig Smiley

Vil du så tør komme med et våget bud på, hvordan de stiller op ? Wink
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #22: 31 Maj 2012, 15:37 »

Vil du så tør komme med et våget bud på, hvordan de stiller op ? Wink

Kig i første indlæg.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Tyskland
« Svar #23: 31 Maj 2012, 20:32 »

Noget tyder på, at Kroos bliver foretrukket fremfor Schweini. Tyskland spiller nemlig nu sin sidste træningskamp inden EM, og de stiller op i følgende formation:

Neuer, Boateng, Mertesacker, Badstuber, Lahm, Khedira, Kroos - Müller, Özil, Podolski, Gomez

Det er også overraskende at se, at Merte starter inde. I forhold til angrebet så tyder det på, at Löw vurderer at Gomez er skarpere end Klose.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #24: 31 Maj 2012, 20:35 »

What Korzika said.
Kampen bliver vist på ARD, hvis man skulle være interesset. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #25: 11 Jun 2012, 21:41 »

Nu har jeg helt glemt at kommentere herinde på den tyske sejr Smiley

Men fantastisk vigtigt. Virkelig dejligt og forløsende at se Mario Gomez komme først på det indlæg, og heade den over hvor keepern kommer fra.
Selve kampen synes jeg var meget op og ned. Jeg må indrømme at jeg stadig ikke fatter at man ikke bytter om på Boateng og Lahm. Jeg synes slet ikke det hænger sammen at backen som skal skabe bredde i Podolskis side er højrebenet. I mine øøjne ville det give en langt mere flydende offensiv hvis man havde en venstrebenet mand derovre.

Defensivt synes jeg forsvaret stod godt i første halvleg. Pepes chance var noget nær det eneste Portugal kom til der, og Podolski mfl havde flere hele og halve chancer som burde have givet et mål.

I anden halvleg tager Portugal i store dele af kampen taktstokken, og skaber flest chancer. Men typisk tysk ( OG kæft hvor jeg elsker det Opstemt Opstemt ) så dukker Gomez pludselig op som trold af en æske, og efter at være pakket ind hele kampen. Skal lige love for at vk tog turen rundt i kongens have der Grin Peter Sørensen i DR studiet var også vældig glad for scoringen kunne jeg se, og var da lige ovre og knytte næverne mod ham og fik thumbs up for det Grin Grin
Efterfølgende redder Mats Hummels og Manuel Neuer kastanjerne ud af ilden adskillige gange. Slutminutterne viste tydeligt at det tyske forsvar er der hvor der er størst problemer. Portugal skaber tre 100 % chancer der, og burde helt afgjort have udlignet. Men det gjorde de ikke, og nu står drengene med kanon gode kort på hånden..

Det her må ikke gå galt Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #26: 11 Jun 2012, 21:47 »

Jeg sad mange gange og tænkte på, at Tyskland ville være langt bedre med Kroos og Götze inde kontra Podolski og Müller, som jeg ikke synes spillede ret godt. Især Podolski som der jo primært er med for at score mål virkede pænt uskarp. Andre der deler den mening? Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #27: 11 Jun 2012, 21:51 »

Ikke mig ( Naturligvis da Podolski er min lover Wink )
Det tyske koncept bygger på at de to kanter skal være med i feltet og være farlige. Podolskis hug, og målsøgende spillestil er guld værd at have på kanten, og det samme med Müller..

Podolski har et slangehug, og kom frem til meget mod Portugal. Jeg er overbevist om at han garner mod Holland, og jeg tror stadig at han bliver EM topscorer.

Hvis vi endelig skal ofre en af de to, skal det være Müller Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tyskland
« Svar #28: 11 Jun 2012, 21:54 »

Naturligvis. Det ville nok også helt klart være mest relevant stadig at have Müller eller Podolski inde, men synes det bliver meget op til Özil alene at stå for det kreative. Tror at Kroos eller Götze kunne bidrage med lidt mere på den front..

Men det bliver spændende at følge Tyskland. Hvis de kan vinde kampe som den, hvor de på ingen måder var prangende, så ser det i hvert fald rigtigt godt ud.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tyskland
« Svar #29: 11 Jun 2012, 21:55 »

Det har du ret i ja.. Det er kynisk, og viser at man har det som skal til Smiley

Men med hensyn til diskussionen om de tre, så var jeg faktisk mest skuffet over Özil den aften. Jeg synes han var meget anonym, og virkede slet ikke til at have samme sprudlende spilleglæde og antrit som han for eksempel havde ved VM 2010.

Håber det kommer Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010