home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1099 1100 [1101] 1102 1103 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1587030 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16500: 17 Apr 2013, 09:06 »

At holde sig på benene kræver flere ting, styrke, balance, teknik osv. Peace

og med rasende tempo mener du vil hurtige afleveringer frem i banen? Der er Eriksen jo også en fin mand, med hans afleveringskompetan cer Wink Alt i alt, Eriksen ville gøre jeres offensiv stærkere, og Henderson er ikke bedre end Eriksen på COM'en Smiley Hvis det var en CM begge veje, eller en defensiv orienteret, var vi enige Wink Og Gerrard skal jo afløses på et eller andet tidspunkt Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16501: 17 Apr 2013, 09:12 »

Jeg er efterhånden en smule træt af at høre på folk sige at folk ikke har fysikken til PL. Det er efterhånden bevist med flere at det jo overhovedet intet problem er. Er Coutinho ikke også blot en lille smølf på det punkt? Alle sagde også inden at han ville blive væltet konstant. Det er ikke sket.

Enig. Der er efterhånden talrige eksempler på at man sagtens kan begå sig i Premier League, hvis man er i særklasse rent teknisk. Se på spillere som Mata og Silva, der er blevet store profiler i ligaen på trods af at de rent bygningsmæssigt godt kunne ligne et par knægte fra 8. klasse. Senest er det Santi Cazorla, der har taget turen og gjort det med stor succes. Han er sågar den Arsenal-spiller der har optrådt flest gange.

Derudover synes jeg at Christian Eriksen i den grad har bevist sit værd i dette års Champions League. Ikke nok med at han løb solen sort, og viste at han sagtens kunne være med rent fysisk overfor et hold som Manchester City, så var han også den absolut bedste Ajax spiller i løbet af gruppespillet.

Med hensyn til Eriksen i Ajax mod Eriksen på landsholdet, synes jeg også at der er stor forskel på hvordan han bliver brugt. I Ajax bliver han jo brugt som en egentlig central midtbanespiller, hvor han tager sit udgangspunkt markant dybere i banen end han gør på landsholdet. Jeg synes problemet på landsholdet har været, at Morten Olsen har prøvet på at smide ham ind mellem midtbane- og backkæden, fordi det i disse tider skulle være så moderne at have en 'mand mellem linjerne' i fodbold. Problemet er bare at en sådan mand ikke er en eneste øre værd, hvis man hverken har spillerne til at fodre ham med de rigtige bolde eller spillerne til at tage de rigtige løb. Og på landsholdet er der bare ingen af delene. Jeg forstår stadig ikke at Morten Olsen ikke har forsøgt sig med Ajax-trioen bestående af Christian Poulsen, som i øvrigt gør det rigtig, rigtig godt i Ajax, Lasse Schöne og Christian Eriksen. Schönes arbejdsomme attitude og fine styrke, gør at han faktisk er ganske glimrende duelspiller.

Nå, nok om landsholdet og Ajax. Jeg mener absolut at Eriksen har niveauet til Premier League og til en klub som Liverpool. Fysikken har man ikke længere brug for. Man kan uden problemer slippe afsted med at kunne løbe langt og have en god fodboldforståelse.

Edit: ... og 'flest gange' i Cazorlas tilfælde, er i øvrigt lig med samtlige Premier League kampe indtil videre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16502: 17 Apr 2013, 09:19 »

Citat
Fysikken har man ikke længere brug for. Man kan uden problemer slippe afsted med at kunne løbe langt og have en god fodboldforståelse.

Er det ikke også en form for fysik, at kunne løbe langt?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16503: 17 Apr 2013, 09:24 »

Nu regnede jeg bare med at det var ret underforstået, at det ikke var den form for 'fysik' at Anfield Road snakkede om, da han skrev at Eriksen mangler 'fysik'.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16504: 17 Apr 2013, 10:04 »

Jeg synes, at CE er et ganske fint køb, og den pålydende pris på 13 mio. pund, er lavere end jeg havde forventet. Det kan godt være, at vi begynder at have mange offensive kort, men det er også kun godt. Vi har ofte manglet noget kvalitet på bænken, i de kampe hvor spillet ikke lige har fungeret. CE er også ret alsidig, da han både kan spille centralt og på den offensive midtbane, hvilket gør vores offensiv meget bredere. Det kan godt være, han ikke bliver profil med det samme, men jeg ser ham bestemt som en god tilføjelse til vores trup. Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16505: 17 Apr 2013, 10:40 »

Normalt ville jeg takke ja, til Christian Eriksen, men jeg er sgu lidt i tvivl.
Vi har lige købt Coutinho, som gør det rigtig godt (ved godt han spiller kant), men hvis vi køber Eriksen så skal han helst spille centralt hvilket vil tvinge enten Suarez eller Sturridge til at spille på kanten og jeg synes helt klart at det vil fjerne deres kvaliteter hvis de kom ud og spille på kanten - de SKAL spille på top sammen eller lige bag hinanden.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16506: 17 Apr 2013, 11:37 »

Jeg kan ikke se hvordan, du kan mene at Suarez er MEGET bedre centralt end på kanten, Suarez er mindst ligeså god på kanten som centralt Wink I min optik vel at mærke.

Han kan blive lidt mere alá Nicolaj Jørgensen, bare lige udover at Suarez selvfølgelig er meget bedre, på alle tænkelige barometre, Suarez har et godt skud på kanten af feltet, også er hans indlæg altså heller ikke helt dårlige, så Suarez kan snildt tage en kant Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skipper
Gæst
 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16507: 17 Apr 2013, 11:56 »

Noget jeg syntes der kendetegner vores angrebsspil, er at ingen rigtig holder positionen Smiley
Det virker næsten som om at Rodgers bare siger, i fire! (Suarez, Downing, Sturridge, Coutionho) i er på toppen og så finder i bare selv ud af hvem der gør hvad. Det er vores store styrke, men også en svaghed da jeg syntes det ret tit resulterer i der ikke står nogen inde i feltet for folk er over det hele.
Eriksen skal nok få plads hvis han kommer, og så sæt suarez ude på kanten han bliver alligevel ikke derude Rullende Øjne
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16508: 17 Apr 2013, 12:01 »

Jeg kan ikke helt præcis huske hvilken kamp det var hvor Suarez spillede på kanten, men i den kamp var han næsten usynlig og han har ikke spillet der siden. I og med at han spiller på kanten tvinger det ham til at være mere med i det defensive og vi ved jo allesammen at det ikke er der hans spidskompetencer er. Suarez skal ligge på toppen hvor han kan jagte bolden og splitte modstanderens forsvar op.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16509: 17 Apr 2013, 12:08 »

Jeg kan ikke helt præcis huske hvilken kamp det var hvor Suarez spillede på kanten, men i den kamp var han næsten usynlig og han har ikke spillet der siden. I og med at han spiller på kanten tvinger det ham til at være mere med i det defensive og vi ved jo allesammen at det ikke er der hans spidskompetencer er. Suarez skal ligge på toppen hvor han kan jagte bolden og splitte modstanderens forsvar op.
Det var i udekampen mod Arsenal, hvor han tilnærmelsesvis agerede venstre back
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16510: 17 Apr 2013, 12:34 »

Rygterne kører og kører, da det jo snart er tid til transfervinduets åbning Smiley
Det største rygte til Anfield er dog danske Christian Eriksen. Hvad siger I til det?

Personligt synes jeg han er en habil spiller med en virkelig stor fremtid, men er vi egentlig ikke booket godt ind offensivt? Jeg tænker med nyerhvervede Coutinho, Suarez, Sterling, Sturridge osv. Så skulle han måske tænkes som en central midtbanespillere, der skal tage overtage Mr Stevie når den tid kommer? Eller er der slet ikke hold i rygterne? Y.N.W.A  Thumbs Up
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16511: 17 Apr 2013, 12:57 »

Det var i udekampen mod Arsenal, hvor han tilnærmelsesvis agerede venstre back
Og det skal ikke ske igen, eftersom vi er så afhængige af Suarez' offensive egenskaber. Han skal IKKE være kant - han er en angriber.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16512: 17 Apr 2013, 13:44 »

Rygterne kører og kører, da det jo snart er tid til transfervinduets åbning Smiley
Det største rygte til Anfield er dog danske Christian Eriksen. Hvad siger I til det?

Personligt synes jeg han er en habil spiller med en virkelig stor fremtid, men er vi egentlig ikke booket godt ind offensivt? Jeg tænker med nyerhvervede Coutinho, Suarez, Sterling, Sturridge osv. Så skulle han måske tænkes som en central midtbanespillere, der skal tage overtage Mr Stevie når den tid kommer? Eller er der slet ikke hold i rygterne? Y.N.W.A  Thumbs Up
funny Har du ikke fulgt med over de sidste sider?  funny
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16513: 17 Apr 2013, 14:06 »

funny Har du ikke fulgt med over de sidste sider?  funny
Nej, haha - Men indrømme at det har jeg sgu ikke, haha  Rullende Øjne  Forlegen

Må hellere læse lidt tilbage så, haha - Hvor langt drejer det sig om?  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool Tråden
« Svar #16514: 17 Apr 2013, 14:19 »

Nej, haha - Men indrømme at det har jeg sgu ikke, haha  Rullende Øjne  Forlegen

Må hellere læse lidt tilbage så, haha - Hvor langt drejer det sig om?  Smiley
Side 1100. Det kan man jo selv tjekke efter.
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 1099 1100 [1101] 1102 1103 ... 1222 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010