home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 959 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Din cykeldag
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Din cykeldag  (Læst 150823 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #60: 11 Jul 2009, 21:16 »

Jeg fik min første egen racer i dag, så den var jeg da lige ude og afprøve - kørte godt nok med daddy på hans, og da han er en rimelig stor mand, gik det ikke vildt stærkt (nogle og 20 i snit), men det var hyggeligt nok og så må vi jo se, om jeg kan køre hurtigere alene de næste par dage Wink - Nåede op på 35 km i dag, og det kan nok igså gøres bedre - jeg er i hvert fald ikke ødelagt overhovedet Grin

FM2008: Jeg går ikke til det, men jeg har af en eller anden grund altid kørt fra de andre, når vi har kørt for sjov (korte distancer godt nok), så måske det skal prøves med et team på en af deres træningsdage, for at se hvor hårdt det er ;p

/Svensen
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #61: 11 Jul 2009, 21:25 »

Igår cyklede jeg 40 km med en ven, desværre med en kun med en gnm. fart på omkring de 20. Han var sgu træt efter at have løbet 11km Thumbs Up
Idag kørte jeg så 20km med min mor Opstemt - desværre gik det endnu engang aaaalt for langsomt Opstemt.

Jeg køre i et lettere kuperet terræn i vestjylland hvor der desværre altid er masser vind.
Cyklen er en gammel Pegeut Racer af min fars (:
« Seneste Redigering: 11 Jul 2009, 21:37 af cjensen94 » Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #62: 11 Jul 2009, 21:35 »

Okay . Meget svært at læse men lyder da meget sjovt  Grin

Håber du får en tur hvor det så går stærkt  Wink
Logged

(:

cjensen94
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #63: 11 Jul 2009, 21:36 »

Ja hov for s***, det er vidst gået lidt for stærk at skrive det Opstemt
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #64: 11 Jul 2009, 21:42 »

Jeg fik min første egen racer i dag, så den var jeg da lige ude og afprøve - kørte godt nok med daddy på hans, og da han er en rimelig stor mand, gik det ikke vildt stærkt (nogle og 20 i snit), men det var hyggeligt nok og så må vi jo se, om jeg kan køre hurtigere alene de næste par dage Wink - Nåede op på 35 km i dag, og det kan nok igså gøres bedre - jeg er i hvert fald ikke ødelagt overhovedet Grin

FM2008: Jeg går ikke til det, men jeg har af en eller anden grund altid kørt fra de andre, når vi har kørt for sjov (korte distancer godt nok), så måske det skal prøves med et team på en af deres træningsdage, for at se hvor hårdt det er ;p

/Svensen

Hvad mener du med et team på en af deres træningsdage? Kan man bare sådan træne med et hold, bare for en dag ?
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #65: 11 Jul 2009, 21:57 »

Hvad mener du med et team på en af deres træningsdage? Kan man bare sådan træne med et hold, bare for en dag ?

Det var jeg ikke om du kan, men det skulle da undre mig, om de ville have noget imod at du kørte med. De ville nok blive glade, hvis de fandt et nyt talent ved det, og skulle du ikke kunne følge med, er der jo ikke andet ved det Smiley

Men jeg har gået i klasse med en ungdomsrytter i 3 år, som kører for ungdomsafdelingen for Team Designa Køkken, og det var primært derfor, jeg havde idéen om, at det kunne prøves Smiley
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #66: 11 Jul 2009, 22:05 »

Jeg fik min første egen racer i dag, så den var jeg da lige ude og afprøve - kørte godt nok med daddy på hans, og da han er en rimelig stor mand, gik det ikke vildt stærkt (nogle og 20 i snit), men det var hyggeligt nok og så må vi jo se, om jeg kan køre hurtigere alene de næste par dage Wink - Nåede op på 35 km i dag, og det kan nok igså gøres bedre - jeg er i hvert fald ikke ødelagt overhovedet Grin

FM2008: Jeg går ikke til det, men jeg har af en eller anden grund altid kørt fra de andre, når vi har kørt for sjov (korte distancer godt nok), så måske det skal prøves med et team på en af deres træningsdage, for at se hvor hårdt det er ;p

/Svensen

Hvordan er ruten? Og hvad ligger dit snit på, når du kører 35km? Smiley
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #67: 11 Jul 2009, 22:21 »

Ruten er en smule bakket (ligger og kører rundt i Midtjylland (omkring Silkeborg)), og synes også helt klart det er sjovest fremfor bare at tage en tur på decideret flad vej.

Som sagt fik jeg den først i dag og har endnu ikke kørt alene. Regner stærkt med at jeg på mandag på TdF hviledagen skal ud og køre lidt stærkt, og til den tid har jeg forhåbentlig fået monteret en computer på min egen, så jeg kan følge lidt med - og så lige aflægge rapport herinde (;
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #68: 11 Jul 2009, 22:25 »

Ja okay. Det vil jeg glæde mig til at se Smiley
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #69: 11 Jul 2009, 22:30 »

Ja okay. Det vil jeg glæde mig til at se Smiley

Det vil jeg faktisk også Peace Har kun en enkelt gang rigtig målt det - en dag jeg var ude på Jyllandsringen, men det er efterhånden nået tid siden. Jeg skal nok sige til i hvert fald!
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #70: 11 Jul 2009, 22:32 »

Det lyder jo klasse, og så må du fortælle mig hvordan ruten er med bakker og sådan noget Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #71: 12 Jul 2009, 22:50 »

Overvejer at tage en tur på cyklen imorgen. Regner med det bliver på landevejen. Har dog kun en Mountain Bike, så det er begrænset hvad jeg kan cykle ordentligt der. Desværre er der ikke så mange bakker i området omkring Odense, så det meste bliver nok bare lige landevej...
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #72: 12 Jul 2009, 22:57 »

Ja, men det er også udemærket Smiley
Du må bare ud og give den gas Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #73: 12 Jul 2009, 23:00 »

Ja, men det er også udemærket Smiley
Du må bare ud og give den gas Thumbs Up
Ja, det må jeg... Mangler dog en god lang rute Ubeslutsom
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Din cykeldag.
« Svar #74: 12 Jul 2009, 23:03 »

Er der nogen, der kan anbefale en billig racercykel til en nybegynder? Elsker at cykle - også de lange ture - og skal helt sikkert ud og køre nogle gode ture op mod Nordsjælland, hvis jeg får skaffet mig en ordentlig cykel. Kan det betale sig at købe dem brugt? Nogle links til billige racercykler? ALT er velkomment! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 41 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010