home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  100 film du skal se før du dør
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: 100 film du skal se før du dør  (Læst 94500 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #60: 24 Jun 2013, 21:32 »

Hvis man er en 13 årig pige er det sikkert film man ska se, men jeg springer nu over

For det første, så skal man have lov til at synes de film er gode Smiley

Der er faktisk en del film på listen, der har fået flere stemmer, som jeg ikke forstår hvad folk synes er godt ved. Derudover, så er den første Highschool Musical faktisk ikke så dårlig, ligesom Death Race og I Am Legend ikke just er for små piger. Den første er en habil actionfilm, og den anden er horror/thriller. Derudover er der tre komediefilm, som henvender sig til et bredere publikum.

Altså udgør halvdelen af Demis liste film, der ikke har 13-årige piger som målgruppe, ligesom i hvert fald den ene af High School Musical-filmene sagtens kan ses i en familie, selvom de færreste mænd ville se den for sig selv.

At du springer over er helt fint, men hav respekt for at en voksen mand også kan synes om dem.

Og jeg reagerer som jeg gør, fordi jeg har siddet og ventet på Demis liste, og jeg forventede en reaktion som din. Så det er ikke for at være efter dig, det er for at slå fast, at denne tråd har plads til alle film, og hele ideen er at slå fast, hvilke film der er flest der kan lide.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #61: 24 Jun 2013, 21:37 »

1) V For Vendetta
2) Finding Neverland
3) Cloverfield
4) Departure
5) Old Boy
6) Lady Vengeance
7) Memories Of Murder
8) The Front Line
9) Forgetting Sarah Marshall
10) Scott Pilgrim Vs The World
11) Crank
12) 300

Syntes ik rigtig at korenske film får den opmærksomhed de fortjener, for nøj der bliver lavet gode sydkoreanske film! Så der er lige 4 med her på listen (5-8) hvis folk vil se prøve noget nyt  Peace
« Seneste Redigering: 24 Jun 2013, 21:39 af Mikkel2306 » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #62: 24 Jun 2013, 21:41 »

For det første, så skal man have lov til at synes de film er gode Smiley

Der er faktisk en del film på listen, der har fået flere stemmer, som jeg ikke forstår hvad folk synes er godt ved. Derudover, så er den første Highschool Musical faktisk ikke så dårlig, ligesom Death Race og I Am Legend ikke just er for små piger. Den første er en habil actionfilm, og den anden er horror/thriller. Derudover er der tre komediefilm, som henvender sig til et bredere publikum.

Altså udgør halvdelen af Demis liste film, der ikke har 13-årige piger som målgruppe, ligesom i hvert fald den ene af High School Musical-filmene sagtens kan ses i en familie, selvom de færreste mænd ville se den for sig selv.

At du springer over er helt fint, men hav respekt for at en voksen mand også kan synes om dem.

Og jeg reagerer som jeg gør, fordi jeg har siddet og ventet på Demis liste, og jeg forventede en reaktion som din. Så det er ikke for at være efter dig, det er for at slå fast, at denne tråd har plads til alle film, og hele ideen er at slå fast, hvilke film der er flest der kan lide.

Jeg har med vilje ventet lidt med listen eftersom jeg også var klar over det. Spørgsmålet var bare hvem det skulle komme fra Wink

Men det er en velkendt sag at folk har utroligt svært ved ikke at kommenterer dumt på noget ligeså snart det bevæger sig ud fra det som de mener er "normalt". Og som du selv nævner har halvdelen af filmene i hvert fald intet med en målgruppe på 13 år at gøre.

Ligeså snart Highfarm læste "High School Musical" så var han klar med kommentaren.
Og sikkert også hvad angår Katy's film. Og igen. Katy's fanbase bevæger sig trods alt også udover 13 årige piger.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #63: 24 Jun 2013, 21:42 »


Syntes ik rigtig at korenske film får den opmærksomhed de fortjener, for nøj der bliver lavet gode sydkoreanske film! Så der er lige 4 med her på listen (5-8) hvis folk vil se prøve noget nyt  Peace

Jeg har set meget, meget få asiatiske film, men Old Boy har fået 3 stemmer allerede, så jeg er da stærkt fristet til at få den set! Smiley

Og så er jeg glad for at se en anden, der synes Finding Neverland er et syn værd! crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #64: 24 Jun 2013, 21:46 »

Godfather
Godfather II
Godfather III
Apocalypse Now
Shawshank Redemption
A clockwork orange
Scarface
The Intouchables
Anchorman
Ace Ventura - When nature calls
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #65: 24 Jun 2013, 21:48 »

Inden at man bliver så forfærdeligt politisk korrekt, synes jeg også, at man skal huske, at vi befinder os på et FM-site, som naturligvis henvender sig til ældre drenge og mænd. Sådanne kommentarer er man sgu nødt til at tage med, hvis man vælger at lægge sin liste ud sådant et sted, selvom det naturligvis ikke retfærdiggør nogen hetz el.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #66: 24 Jun 2013, 21:51 »

Inden at man bliver så forfærdeligt politisk korrekt, synes jeg også, at man skal huske, at vi befinder os på et FM-site, som naturligvis henvender sig til ældre drenge og mænd. Sådanne kommentarer er man sgu nødt til at tage med, hvis man vælger at lægge sin liste ud sådant et sted, selvom det naturligvis ikke retfærdiggør nogen hetz el.

Det er jeg også udmærket klar over.
Men det er også lidt det jeg mener med følgende: Men det er en velkendt sag at folk har utroligt svært ved ikke at kommenterer dumt på noget ligeså snart det bevæger sig ud fra det som de mener er "normalt"
Logged


Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #67: 24 Jun 2013, 21:51 »

Jeg har set meget, meget få asiatiske film, men Old Boy har fået 3 stemmer allerede, så jeg er da stærkt fristet til at få den set! Smiley

Og så er jeg glad for at se en anden, der synes Finding Neverland er et syn værd! crazy

Giv Old Boy en chance, mega fed film Smiley
Og Finding Neverland er en kongefilm nough said !! Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #68: 24 Jun 2013, 21:53 »

Inden at man bliver så forfærdeligt politisk korrekt, synes jeg også, at man skal huske, at vi befinder os på et FM-site, som naturligvis henvender sig til ældre drenge og mænd. Sådanne kommentarer er man sgu nødt til at tage med, hvis man vælger at lægge sin liste ud sådant et sted, selvom det naturligvis ikke retfærdiggør nogen hetz el.

Det kan vi skam sagtens være enige om Wink

Men tråden er ikke lavet til at folk skal nedgøre andres filmsmag. Det har intet med politisk korrekthed at gøre. Det har noget at gøre med at respektere trådens formål. Jeg vil ikke have at folk sidder og holder film tilbage, fordi de er bange for om andre vil nedgøre det. Så ødelægges hele ideen i, at vi skal have en liste over de mest populære film. Selv film med blot én stemme har en berettigelse til listen.

Men ja, ellers har du ret.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #69: 24 Jun 2013, 21:53 »

Giv Old Boy en chance, mega fed film Smiley
Og Finding Neverland er en kongefilm nough said !! Thumbs Up

Det vil jeg gøre Peace

Og ja, helt enig Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #70: 24 Jun 2013, 21:54 »

This Is Spinal Tap
Trainspotting
One Flew Over the Cuckoo's Nest
The Big Lebowski
Into The Wild
American Beauty
Kill Bill
No Country For Old Men
Die Hard (1988)
Fargo
The Matrix (1999)
City of God
A Clockwork Orange
Pulp Fiction
21 Grams
Memento
The Mist
Reservoir Dogs
Se7en
The Usual Suspects
« Seneste Redigering: 25 Jun 2013, 21:26 af Njaourinho » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #71: 24 Jun 2013, 22:05 »

This Is Spinal Tap
Trainspotting
One Flew Over the Cuckoo's Nest
The Big Lebowski
Into The Wild
American Beauty
Kill Bill
No Country For Old Men
Die Hard (1988)
Fargo
The Matrix (1999)
City of God
A Clockwork Orange
Pulp Fiction
21 Grams
Memento
The Mist
Reservoir Dogs
Se7en
The Usual Sespects

Utrolig lækker liste.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #72: 24 Jun 2013, 22:14 »

United (2011)
American Histroy X (1998)
Minority Report (2002)
Hooligans (2005)
The Butterfly Effect (2004)
Moon (2009)
The Jacket (2005)
Inception (2010)
Cloverfield (2008)
Memento (2000)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #73: 24 Jun 2013, 22:49 »

The Great Dictator
City Lights
Star Wars - a new hope
Soldaterkammerater
American Pie
Cry Freedom
one flew over the cuckoo's nest
Schindler's List
It's a wonderfull life

Syntes forresten idéen er fed, men det er samtidigt lidt uhyggeligt hvordan film med en skuespiller, som om nogen var med til at forme komikken som vi kender den på film, en af de største nogensinde - Charlie Chaplin (Charles Spencer Chaplin), ikke er nomineret, jo vist de er sort hvid, men slapstick på højeste niveau, og ofte fangende historier og for sin tid fede effekter - City lights var jo i sig selv fantastisk, stymfilm - med lydeffekter, unikt!
« Seneste Redigering: 24 Jun 2013, 22:53 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 100 film du skal se før du dør
« Svar #74: 24 Jun 2013, 23:54 »

Det er jeg også udmærket klar over.
Men det er også lidt det jeg mener med følgende: Men det er en velkendt sag at folk har utroligt svært ved ikke at kommenterer dumt på noget ligeså snart det bevæger sig ud fra det som de mener er "normalt"

Jeg tror faktisk bare at Highfarm blev overrasket over det anderledes filmvalg, nogle ville måske kalde det chokerende  Peace
Ingen grund til at ligge det store i sådan en kommentar, og er rimelig sikker på at Demi også godt kan klare den lidt hårde most  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010