home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224265 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #750: 31 Jul 2008, 11:12 »

Målmænd: Nelson Dida, Christian Abbiati, Zeljko Kalac

Forsvar: Massimo Oddo, Paolo Maldini, Kakha Kaladze, Alessandro Nesta, Luca Antonini, Dario Simic, Giuseppe Favalli, Daniele Bonera, Digao, Matteo Darmian, Gianluca Zambrotta, Marek Jankulovski

Midtbane:
Emerson, Rino Gattuso, Clarence Seedorf, Andrea Pirlo, Kaka, Massimo Ambrosini, Mathieu Flamini, Cristian Brocchi

Angreb:
Alexandre Pato, Pippo Inzaghi, Alberto Paloschi, Ronaldinho, Marco Borriello

Ovenstående bliver dét hold, der træder i kraft i denne sæson. Derfor vil jeg gerne lige spørge jer om, hvordan I ville stille jeres Milan-hold, hvis det var oppe til jer. Mit bud på en holdopstilling kommer senere!

Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #751: 31 Jul 2008, 11:50 »

Skulle vi have verdens bedste målmands-trio?!?! Jeg må le!

Ikke én af dem har niveau i klasse med Buffon, Cech, Casillas eller Van Der Sar
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #752: 31 Jul 2008, 11:53 »

Skulle vi have verdens bedste målmands-trio?!?! Jeg må le!

Ikke én af dem har niveau i klasse med Buffon, Cech, Casillas eller Van Der Sar

Jeg tror pointen er, at de alle tre er bedre end reserverne for ovenstående, og det er måske også tæt på sandheden, men det ændrer ikke ved, at vi kun kan bruge en af dem ad gangen, og så er det altså et problem, at ingen af dem er i nærheden af de spillere du nævner.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #753: 31 Jul 2008, 11:56 »

Keeper: Kalac
Forsvar: Tør jeg ikke udtale mig om, andet end at Nesta er fast mand Peace
Midtbane: Gattuso - Pirlo - Flamini
Off Midtbane: Kaka - Seedorf el. Ronaldinho
Angreb: Pato

Som I ser stiller jeg op i juletræs-formationen, som jeg faktisk synes passer rigtig godt til det her hold! Midtbanen blandet med kreativ kraft fra Pirlo og duracell-kaninerne Flamini og Gattuso. Jeg er meget usikker på vores forsvar, hvor jeg ser det meget åbent. Ved ikke om det bliver Jankulovski eller Zambrotta på venstre back. Har dog et hunch om, at det bliver Jankulovski.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #754: 31 Jul 2008, 11:57 »

Jeg tror pointen er, at de alle tre er bedre end reserverne for ovenstående, og det er måske også tæt på sandheden, men det ændrer ikke ved, at vi kun kan bruge en af dem ad gangen, og så er det altså et problem, at ingen af dem er i nærheden af de spillere du nævner.

Ja, de ville være verdens bedste back-up's, det er jeg meget enig i. De har alle klassen til at stå for et tophold, men ikke som førstevalg. Men blev en af de jeg nævner skadet, så kunne man godt bruge en af vores tre som en god kort-sigtet erstatning.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #755: 31 Jul 2008, 12:08 »

Målmænd: Nelson Dida, Christian Abbiati, Zeljko Kalac

Forsvar: Massimo Oddo, Paolo Maldini, Kakha Kaladze, Alessandro Nesta, Luca Antonini, Dario Simic, Giuseppe Favalli, Daniele Bonera, Digao, Matteo Darmian, Gianluca Zambrotta, Marek Jankulovski

Midtbane:
Emerson, Rino Gattuso, Clarence Seedorf, Andrea Pirlo, Kaka, Massimo Ambrosini, Mathieu Flamini, Cristian Brocchi

Angreb:
Alexandre Pato, Pippo Inzaghi, Alberto Paloschi, Ronaldinho, Marco Borriello

Ovenstående bliver dét hold, der træder i kraft i denne sæson. Derfor vil jeg gerne lige spørge jer om, hvordan I ville stille jeres Milan-hold, hvis det var oppe til jer. Mit bud på en holdopstilling kommer senere!

Smiley

Synes det er svært at sætte en holdopstilling for netop den klub man er fan af, man er jo ikke helt neutral i sin vurdering af nogle af spillerne, men mit bud.

GK: Kalac

DR: Zambrotta
DL: Maldini
DC: Nesta
DC: Bonera

DMC: Pirlo
MC: Seedorf
MC: Gattuso
AMC: Kaká

SC: Pato
SC: Borriello

Så må Ronaldinho vente på sit systemskifte, til han har bevist, at han er god nok til at komme på holdet, han kan få de mindre vigtige kampe, hvor der er råd til at give Kaká en lille pause.
I det centrale forsvar har jeg lidt svært ved at bestemme mig for, om det skal være Kaladze eller Bonera der skal have pladsen ved siden af Nesta (det er jo desværre ikke så ofte man har mulighed for at se nogen af dem spille herhjemme, måske TV stationerne bløder lidt op for Italiensk fodbold, nu hvor Poulsen er skiftet til Juventus).
Maldini kan jo nok desværre ikke holde til at spille alle kampe mere, så når han skal sidde over, ville jeg sætte Oddo på højrebacken, og Zambrotta over på venstre.
Flamini må starte på bænken, og så ellers virke som aflastning for Gattuso eller evt. Seedorf.
Og så må Inzaghi og Paloschi tage til takke med reservetjanser i angrebet, hvor Inzaghi skal fases ud, og Paloschi spilles stille og roligt ind.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #756: 31 Jul 2008, 12:45 »

Så er Sheva rygterne igen skudt i sænk...

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158246
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #757: 31 Jul 2008, 13:30 »

Gattuso over Flamini? Borriello over Ronaldinho? Ingen Kaladze?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #758: 31 Jul 2008, 13:47 »

Gattuso over Flamini? Borriello over Ronaldinho? Ingen Kaladze?

Gattuso over Flamini - Ja, i hvert fald indtil Flamini spiller ham af.

Borriello over Ronaldinho - Ja, i hvert fald indtil Ronaldinho beviser at han er pengene værd. Og Borriellos knæskade bør i øvrigt komme Inzaghi og Paloschi til gode, før man begynder at ændre systemer, for at passe en spiller ind, som ret beset ikke har bevist en skid i snart to år.

Ingen Kaladze? - Læs hvad jeg skriver, den står mellem Bonera og Kaladze ved siden af Nesta, har svært ved at bedømme hvem det skal være. Ellers kan absolut også godt bruges som aflastning for Maldini på venstrebacken. Kaladze er en af mine favoritter på holdet, så ser egentlig helst ham frem for Bonera i det centrale forsvar, men har som sagt svært ved at vurdere hvem der er stærkest, når vi nu ikke får lov at se Serie A bold herhjemme.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 14:05 af DNE » Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #759: 31 Jul 2008, 14:54 »

Gattuso over Flamini - Ja, i hvert fald indtil Flamini spiller ham af.

Borriello over Ronaldinho - Ja, i hvert fald indtil Ronaldinho beviser at han er pengene værd. Og Borriellos knæskade bør i øvrigt komme Inzaghi og Paloschi til gode, før man begynder at ændre systemer, for at passe en spiller ind, som ret beset ikke har bevist en skid i snart to år.

Ingen Kaladze? - Læs hvad jeg skriver, den står mellem Bonera og Kaladze ved siden af Nesta, har svært ved at bedømme hvem det skal være. Ellers kan absolut også godt bruges som aflastning for Maldini på venstrebacken. Kaladze er en af mine favoritter på holdet, så ser egentlig helst ham frem for Bonera i det centrale forsvar, men har som sagt svært ved at vurdere hvem der er stærkest, når vi nu ikke får lov at se Serie A bold herhjemme.

Gattuso var pivelendig sidste år, så der kan vel ikke gå lang tid, inden han bliver overhalet af Flamini.

Borriello har haft en god sæson, mens Ronaldinho er med i historiebøgerne. Jeg er sikker på, at Ronaldinho nok skal gå hen og blive en kvalitetsspiller. Hvorvidt han når sit gamle niveau er jeg nu mere i tvivl om tbh.

Mht. Kaladze, fair play - læste faktisk ikke din besked, jeg så blot opstillingen.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #760: 31 Jul 2008, 15:35 »

Gattuso skal nok komme op i omdrejninger igen, nu skal han jo ikke gå og tænke alt for meget på kontraktforlængelse r og eventuelle klubskifter mere, så kan han fokusere på fodbolden. Gattuso er ikke typen der spiller fejende flot fodbold, men det er heller ikke det han er på holdet for, hans løbepensum er enormt (ligesom Flaminis er det), og så fighter han til den fede dame har sunget. Ulempen kan så være, hvis han bliver lidt overtændt, så kan han hurtigt trække en advarsel, der kommer til at hæmme ham resten af kampen.

Med hensyn til Ronaldinho, så håber jeg da bestemt han finder storformen frem igen, og gør han en god figur til OL kan han da for min skyld også godt få chancen på holdet. Men vores store problem sidste år var, at vi manglede en målfarlig angriber, og det beviste Borriello netop var hvad han var. Og som jeg har været inde på tidligere i denne tråd, så var han altså også ved at bryde igennem, allerede inden han røg i den positive dopingtest i sin tid, og før han nåede at få sit comeback efter endt karantæne, var han sendt til Genoa (hvilket viste sig at være en stor fejl, eftersom vi manglede en angriber stort set lige siden).

Men ok, købet af Ronaldinho åbner op for lidt muligheder med måden at stille de 3 forreste på, enten med to helt fremme og en hængende bagved, eller med en helt fremme og to hængende bagved, så om ikke andet, så har Ancelotti da fået lidt flere taktiske strenge at spille på.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 15:38 af DNE » Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #761: 31 Jul 2008, 17:27 »

Ja, der manglede en målfarlig angriber, men Ronaldinho har altså en rigtig fin målscoringsstatisti k:

05/06: 29 kampe, 17 mål
06/07: 32 kampe, 21 mål
07/08: 13 kampe, 8 mål

Så Ronaldinho kan altså sagtens bidrage med de mål, som du ønsker Borriello kan score. Dine indlæg er stærkt præget af dit skeptiske syn på Ronaldinho imo.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #762: 31 Jul 2008, 18:42 »

Ja, der manglede en målfarlig angriber, men Ronaldinho har altså en rigtig fin målscoringsstatisti k:

05/06: 29 kampe, 17 mål
06/07: 32 kampe, 21 mål
07/08: 13 kampe, 8 mål

Så Ronaldinho kan altså sagtens bidrage med de mål, som du ønsker Borriello kan score. Dine indlæg er stærkt præget af dit skeptiske syn på Ronaldinho imo.

Markeringerne i Serie A er en hel del tættere end i Primera  Wink og tempoet højere. Borriello har bevist at han kan score mål i Serie A, det har Ronaldinho end ikke haft chancen for at prøve endnu. Og igen, jeg håber i den grad at Ronaldinho finder storformen, men ja, jeg vil se det før jeg tror det.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #763: 31 Jul 2008, 18:51 »

Smiley

I øvrigt har Milan vist hentet to unge uruguanske (hedder det mon det det?) midtbanespillere.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #764: 01 Aug 2008, 19:18 »

Synes det er svært at sætte en holdopstilling for netop den klub man er fan af, man er jo ikke helt neutral i sin vurdering af nogle af spillerne, men mit bud.

GK: Kalac

DR: Zambrotta
DL: Maldini
DC: Nesta
DC: Bonera

DMC: Pirlo
MC: Seedorf
MC: Gattuso
AMC: Kaká

SC: Pato
SC: Borriello

Ville sætte det op på præcis samme måde - eller næsten. Kan bedre lide Zambrotta (venstre) og Oddo (højre), fremfor Maldini. Maldini er uden sammenligning min yndlingsspiller, men jeg mener ikke at et hold der aspirerer til Lo Scudetto kan få succes, hvis de har en 40-back.

Dine Ronaldinho overvejelser er også fuldstændigt i overenstemmelse med mine, og så håber jeg i øvrigt også at Dida har tænkt sig at tage bladet fra munden, og reelt prøve at gøre sin skyhøje løn til noget der bare minder om fortjent.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010