home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 304 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223365 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #780: 06 Aug 2008, 09:56 »

For det ikke skal være løgn, så lader det til, at Paloschi er så træt, efter U19 EM og nul sommerferie, at han heller ikke er kampdygtig, så reelt har vi ingen deciderede angribere kampklar. Det lader dog til at nyindkøbte Viudez måske kan dække pladsen.

Og når vi nu er ved de to nye fra Uruguay, så lader det til at Ancelotti har stor tiltro til dem, så forhåbentlig viser de sig som endnu et par wonderkids, så der for alvor kan blive sat skub i generationsskiftet.

Ambrosini lader til at være løsningen i forsvaret, i Nestas fravær. Det bliver spændende at se, hvordan han klarer den opgave, umiddelbart tror jeg den ligger godt til ham, da han som bekendt er lidt af et unikum i hovedspillet, og absolut også har de defensive kvaliteter iorden, og så er han jo vice-anfører, så mon ikke nok han skulle kunne klare opgaven som vikarierende forsvarsgeneral.

Hvad målmandssituationen angår, så er Kalac' katastrofale indsats mod Chelsea ikke gået ubemærket hen, og selvom Ancelotti ikke har udtalt noget konkret, så kunne noget alligevel tyde på, at det pt står mellem Abbiati og Dida, hvor Abbiati har gjort sit til at spille sig på holdet, mens Dida først skal ses an i kampen mod Manchester City. Personligt håber jeg nu lidt på, at Abbiati vinder den dyst.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #781: 06 Aug 2008, 10:14 »

For det ikke skal være løgn, så lader det til, at Paloschi er så træt, efter U19 EM og nul sommerferie, at han heller ikke er kampdygtig, så reelt har vi ingen deciderede angribere kampklar. Det lader dog til at nyindkøbte Viudez måske kan dække pladsen.

Og når vi nu er ved de to nye fra Uruguay, så lader det til at Ancelotti har stor tiltro til dem, så forhåbentlig viser de sig som endnu et par wonderkids, så der for alvor kan blive sat skub i generationsskiftet.

Ambrosini lader til at være løsningen i forsvaret, i Nestas fravær. Det bliver spændende at se, hvordan han klarer den opgave, umiddelbart tror jeg den ligger godt til ham, da han som bekendt er lidt af et unikum i hovedspillet, og absolut også har de defensive kvaliteter iorden, og så er han jo vice-anfører, så mon ikke nok han skulle kunne klare opgaven som vikarierende forsvarsgeneral.

Hvad målmandssituationen angår, så er Kalac' katastrofale indsats mod Chelsea ikke gået ubemærket hen, og selvom Ancelotti ikke har udtalt noget konkret, så kunne noget alligevel tyde på, at det pt står mellem Abbiati og Dida, hvor Abbiati har gjort sit til at spille sig på holdet, mens Dida først skal ses an i kampen mod Manchester City. Personligt håber jeg nu lidt på, at Abbiati vinder den dyst.

Hvem er de to spillere? Det var da utroligt det er gået forbi min næse Huh ..
Ambrosini skal nok gøre det fint i bagkæden, da han, som du siger, er dygtig i hovedspillet og defensivt, fysisk også, synes jeg.
Jeg ville også til hver en tid vælge Kalac EFTER enten Dida eller Abbiati, men nu må vi se imod Man. City Smiley

- Har så lige set at den ene er Matias Cardacio (stav), kender ham kun fra Manager hvor jeg købte ham til bif Peace.. Den anden har jeg slet ikke hørt om. Men fedt nok..
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 10:18 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #782: 06 Aug 2008, 10:21 »

Hvem er de to spillere? Det var da utroligt det er gået forbi min næse Huh ..
Ambrosini skal nok gøre det fint i bagkæden, da han, som du siger, er dygtig i hovedspillet og defensivt, fysisk også, synes jeg.
Jeg ville også til hver en tid vælge Kalac EFTER enten Dida eller Abbiati, men nu må vi se imod Man. City Smiley

De to nye er Mathias Cardaccio, 20 årig midtbanespiller, der skulle kunne dække alle midtbaneroller, og i øvrigt minde om Pirlo (det ville ikke være dårligt, hvis han kunne leve op til det) Han er i øvrigt hentet i Nacional. og Tabaré Viudez, 18 år, og ifølge wikipedia ligeledes midtbanespiller, men Ancelotti lader til også at mene, at han kan spille i angrebet. Viudez er hentet i Defensor Sporting.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #783: 06 Aug 2008, 10:27 »

De to nye er Mathias Cardaccio, 20 årig midtbanespiller, der skulle kunne dække alle midtbaneroller, og i øvrigt minde om Pirlo (det ville ikke være dårligt, hvis han kunne leve op til det) Han er i øvrigt hentet i Nacional. og Tabaré Viudez, 18 år, og ifølge wikipedia ligeledes midtbanespiller, men Ancelotti lader til også at mene, at han kan spille i angrebet. Viudez er hentet i Defensor Sporting.

Du har så ikk set jeg rettede mit indlæg, kender godt Mathias Cardaccio en smule, self. kun fra manager, ham den anden googlede jeg Wink det spændende nok.
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #784: 06 Aug 2008, 10:38 »

Du har så ikk set jeg rettede mit indlæg, kender godt Mathias Cardaccio en smule, self. kun fra manager, ham den anden googlede jeg Wink det spændende nok.

Jo det så jeg godt da jeg havde postet, men da du rettede, var jeg godt igang med at skrive, og researche lidt  Wink
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #785: 06 Aug 2008, 10:51 »

Jo det så jeg godt da jeg havde postet, men da du rettede, var jeg godt igang med at skrive, og researche lidt  Wink

Researche efter hvad? Peace
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #786: 06 Aug 2008, 10:53 »

Hvad Wikipedia havde at sige om de to  Cool
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #787: 06 Aug 2008, 10:56 »

Hvad Wikipedia havde at sige om de to  Cool

Læste på et ACM forum at nogle mistænkte at det var "false information" eller sådan noget. Jeg tror nu på det. Så også at der er en kvik en der allerede har smidt dem ind på Wikipedias spillerliste over AC Milan, selvom jeg ikke endnu har læst, at det er blevet bekræftet Opstemt

Ham den 18-årige skulle egentlig også først til lægecheck i dag, ikke?  Peace
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #788: 06 Aug 2008, 11:00 »

Læste på et ACM forum at nogle mistænkte at det var "false information" eller sådan noget. Jeg tror nu på det. Så også at der er en kvik en der allerede har smidt dem ind på Wikipedias spillerliste over AC Milan, selvom jeg ikke endnu har læst, at det er blevet bekræftet Opstemt

Ham den 18-årige skulle egentlig også først til lægecheck i dag, ikke?  Peace

Ifølge Milans officielle side, så har de både fået trøjenumre og er nævnt flere gange, så jeg går ud fra, at det er så officielt som det kan blive.

Kilde
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 11:03 af DNE » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #789: 06 Aug 2008, 11:01 »

Ifølge Milan officielle side, så har de både fået trøjenumre og er nævnt flere gange, så jeg går ud fra, at det er så officielt som det kan blive.

Må jo bare kigge ordenligt efter så Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #790: 06 Aug 2008, 11:16 »

Cardaccio kan i hvert fald godt sparke til en bold

Link

Og noget kunne tyde på, at Viudez også godt kan begå sig i angrebet

Link

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #791: 06 Aug 2008, 11:23 »

De ser da udemærkede ud! Så må vi se om de kan begå sig på et italiensk tophold!

Og hvis de kan levere sådan nogle ting igennem hele kampe, så er de da topkøb  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #792: 06 Aug 2008, 13:33 »

http://www.acmilan.com/NewsDetail.aspx?idNews=70384

Trøjenumrene til sæsonen indtil videre..
Undrede mig lidt over at Seedorf og Kaká figurerer som angribere, men nå Peace
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #793: 06 Aug 2008, 13:48 »

http://www.acmilan.com/NewsDetail.aspx?idNews=70384

Trøjenumrene til sæsonen indtil videre..
Undrede mig lidt over at Seedorf og Kaká figurerer som angribere, men nå Peace

Det har Kaká gjort i mange år, tror måske det er lidt et definitionsspørgsmå l, kalder man det offensiv midtbane, eller hængende angriber? kalder man det hængende angriber, kan både Kaká, Seedorf og Ronaldinho jo godt kaldes angribere.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #794: 07 Aug 2008, 16:46 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87428

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er bare IKKE det der skal ske, når man har planer om at vinde Serie A...

Muligvis først klar til oktober?! Og så skal han bruge kampe på at genvinde formen. Det er sort, det der!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010