home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)  (Læst 91339 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#51] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #285: 26 Dec 2008, 18:22 »

@ Zone 43 - Hehe, nej, tror det er en af dine første kommentarer... Smiley Hvis ikke den første... Wink Men tak for rosen Smiley og som jeg også har sagt før, så forsøger jeg jo at højne niveauet hver gang... Nu er helligdagene dog ved at være forbi, så mon ikke der også snart kommer en update?...

Vi har trods alt en sæson vi skal igang med... Og efter at havde afleveret en årsrapport der fortalte at sidste år gav et underskud på 500 millioner, må jeg nok sælge før jeg køber... Så det bliver spændende at se hvordan truppen ser ud 1. september... Smiley

Hehe, tja måske... Vil sgu også hellere være speciel og unik, end normal som jer andre... Wink det har trods alt resulteret i denne blog... Wink

Og ja, der havde flere der nok gerne så jeg var blevet i Tyskland... Men følte at Juventus var den rette klub, hvis jeg skulle videre... Derfor skiftede jeg... Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #286: 26 Dec 2008, 22:15 »


Juli 2011 
UDSIGT OVER BYEN
Jeg fandt en CD på cd-hylden. Et af mine gamle, jeg tror det er fra '06. Jeg sætter det på anlægget, og sætter mig i vindueskammen. Jeg ser udover Turin, mens et west-coast-beat fylder stuen, men i stedet for en amerikansk rapper, er det i stedet en århusianers stemme der fortæller mig om min fortid.
"dengang ville du ik' engang se min vej,
men bitch nu ignorer jeg dig,
for det er vel egentlig gået mig godt,
gud han er kendt, ham havde jeg glemt,
nu løber du efter bussen og råber "vent",
så det kommer nok lidt som et chok"


Mens jeg nød udsigten ud over byen, tænkte jeg på det kommende program der ventede os, før sæsonen ville gå igang i september.
Den 18. starter vi som sagt med en 5-a-side-turneringen, hvor vores hold ville tælle Angelo, Zizou, Edgar, Müller og jeg. Laudrup og Köpke ville så være med som reserver. Et stærkt hold, der nok bare toppede for 10 år siden.
Derefter ventede en opvisningskamp mod Torino på vores nyrenoverede Delle Alpi, før vi skulle til Belgien og spille mod Zulte Waregem, og så en 10 dage til Spanien, hvor Mallorca, Getafe og Osasuna ventede. Så ventede først en ude kamp mod AC Milan, og bagefter CFR Cluj, før vi slutter opstarten med tre hjemmekampe, mod Manchester City, Partizan og så CSKA Moskva.
Altså ti kampe der skal sikre at drengene er i topform når vi starter med den italienske Super Cup mod Roma den 28. august.

Der ville dog også komme til at ske udskiftninger i truppen, men grundet et økonomisk dårligt år, sidste sæson, ville vi være nød til at sælge før vi kunne købe.
De penge klubben havde sat til rådighed, blev nemlig hurtigt brugt, da Marcus skulle betales. Samtidig fik jeg også købt den sidste halvdel af Cassano, så han nu var fuldt ejet af os.
Heldigvis så det ud til der var en del interesse for flere af drengene. Dimitris havde vagt interesse fra Schalke og Monaco, Sissoko blev rygtet til Real Madrid, Tiago og Ekdal skulle efter signe være på vej til London og Tottenham. Adriano havde også imponeret ledelsen i Schalke, mens han var udlejet der, og en permanent aftale var kommet på tale.

På min ønskeliste stod der faktisk ikke så mange; Enric, et ungt spansk angrebstalent fra Zaragoza, Nicklas Bendtner og Carlos Vela fra Arsenal, Alexis Sánchez fra Udinese, og Dino Pérez Aracil, endnu et ungt forsvarstalent fra Hoffenheim, som jeg havde hentet i min tid i klubben.
Det var selvfølgelig klart at der ikke var plads til tre nye angribere i førsteholdstruppen, med mindre der smuttede en eller to. Michele Paolucci var vendt hjem fra lejeaftalen i Genoa, men han ville ikke få chancen. Mens både Gideon og Davide nok ville få mere ud af at blive lejet ud, end kæmpe i førsteholdstruppen. Saivet, Cassano og Huntelaar var urørlige, de kommer til at blive i klubben, med mindre vi snakker ni-nuller på checken.
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 14:37 af Berendt » Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #287: 26 Dec 2008, 22:26 »

Du skriver, som jeg bare ikke ved.. Det er jo bare o verdensklasse..

Den måde du skriver på er bare kanon god...

Jeg elsker din blog!! Smiley
Logged


jona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #288: 27 Dec 2008, 02:14 »

Har du screenshot af Simen Rafn?
Logged

klint2670
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #289: 27 Dec 2008, 14:01 »

Nej nej Verdens bedste blog


Forsøt glæde mig til næste update
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #290: 27 Dec 2008, 14:07 »

Hvordan er det egentlig gået med Hoffenheim denne sæson?
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #291: 27 Dec 2008, 14:32 »

@ Kie - Takker... Peace og er glad for du/I bliver ved med at ville læse med Smiley Det betyder meget!

@ Jona - du kan bare se det fra i vinters. Han har ikke udviklet sig særlig meget.. Skuffet

@ Klint2670 - ved sgu ikk lige om det er verdens bedste, men tak for rosen.. Wink Betyder som sagt altid meget at hører I er glade for det...

@ Erzael - de havde en udemærket sæson. Endte som 5'er i ligaen og nåede 3. runde i pokalen, mens de endte som 3'er i Champions League, og tabte så til Villarreal i første knockout rund i UEFA Cup...
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #292: 27 Dec 2008, 14:33 »

Okay Smiley
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #293: 27 Dec 2008, 14:54 »

Hvad siger I til at presæsonen bliver delt op i to ? Først en, der kort fortæller hvordan kampene er gået, og så en om sommerens transfervindue?
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #294: 27 Dec 2008, 15:12 »

Det lyder rigtig fedt.
Spændende spillere du har på ønskelisten. Det kunne være lækkert med en dansker i Juve Wink
Det er dog lidt ærgeligt med den dårlige økonomi. Håber du får vendt det hurtigt!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #295: 28 Dec 2008, 00:11 »

Har ikke fået kommenterent på din ellers så fantastiske blog. Din hoffenheim tid var jo helt fantasktisk, hvor du kroner det med et flot mesterskab i anden sæson. Også din juventus tid har indtil videre været fantastisk, og som juventus fan er det jo rart at se. Bliver spændene at se om du kan genvinde ligaen i år og få succes i chl. Ud over at dine resultater har været fantastiske har er dine updates er varieret og altid interessant læsning.

Glæder mig til næste update Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #296: 30 Dec 2008, 12:48 »

@ Pepe - Jah, men der er kommet styr på det nu... Et par gode salg, og bedre køb, har stabiliseret det...

@ Crazy-Poul - Takker for comment... Og ja, det har faktisk været nogle rigtige gode sæsoner, hvis man da lige ser bort fra det første halve år i Hoffenheim.. Peace

Men tja, målsætningen i år er succes i både ChL og Serie A.. Smiley


Grunden til at næste update har ladet vente på sig, er at det dels har været jul, men også at jeg forsøger at forbedre opsætningen... Håber dog på en opdate i dag/aften... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #297: 31 Dec 2008, 01:16 »

Sorry... Nårh sgu ikke en opdate før vi er igang med det nye år... sorry...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#52] La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)
« Svar #298: 04 Jan 2009, 18:21 »

Jeg vælger at stoppe denne blog... Smiley Har simplethen ikke kunne finde på mere at skrive, uden at det er blevet noget lort... Så får ikke at gå ned i niveau, vælger jeg at stoppe på toppen... Sorry...

Det skal dog siges at jeg overvejer at ændre gerner, og så prøve noget, tror jeg, helt nyt på FM-scenen... Smiley
Logged


Pepe
Gæst
 
Sv: [#Stoppet] La Vecchia Signora... (Klubber: Hoffenheim > Juventus)
« Svar #299: 04 Jan 2009, 19:47 »

Rigtig ærgeligt, da jeg virkelig var vild med denne blog. Det er dog godt, at du stopper den istedet for at lave nogle skodupdates.
Tusind tak for mange timers god læsning! Jeg håber, du snart vender tilbage Smiley
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010