home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FC United of Manchester (LLM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester (LLM)  (Læst 26792 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #30: 22 Jan 2011, 10:44 »

Fe' blog som man siger på Fyn Wink KIU

Takker for rosen..  Håber på en update om den 2 sæson i BLue Square Premier Division senere.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #31: 23 Jan 2011, 12:25 »



Super start i Blue Square Premier.


Målet i denne sæson er oprykning for FC United of Manchester. Med tilgangen af Ricki Olsen plus et par stykkere mere, ja så burde truppen være stærk nok til at rykke op i år.
Sæsonens første kamp kunne meget vel komme til at beskrive hele sæsonen hvis det stod til manageren.
Darlington var modstanderen i første ligakamp. Ja man kunne vel ikke ønske sig bedre start på sæsonen med en 7-0 sejr også endda på udebane Sanchez Watt x 5, Ricki Olsen og Michael King var målscorerne.
Kampen efter blev der scoret endnu flere mål, hjemme på Gigg Lane var Fleetwood kommet på besøg.  Ricki Olsen, Sam Sodje, Anton Peterlin og Sanchez Watt x 2, sørgede for en 5-4 sejr.
Vi får sgu scoret nogle mål i denne sæson! udtalte manageren efter disse kampe.

FC United kommer dog hurtigt ned på jorden igen efter en 1-3 nederlag ude mod Eastbourne Boro. Men drengene kommer stærkt igen, de næste 13 kampe udmønstre sig i 10 sejre og 3 uafgjorte som gør at FC United of Manchester indtager første pladsen i ligaen. Der er flere målrige kampe i denne periode, bla. 7-1 ude over Farnborough. Det skulle da også vise sig at når sæsonen var slut ja så havde FC United of Manchester lavet flest mål af alle hold i divisionen.

Blue Square Premier Division er den 5 bedste række i England, hvor vinderen rykker direkte op og nr.2-5 skal spille playoff om en sidste oprykningsplads.

Det var tegn til lidt gummiben i midten af sæsonen hvor vi taber 3 kampe over en periode på 6 kampe.  Bla. en 0-3 nederlag hjemme på Gigg Lane til York gjorde ondt. Chancen for at gå ubesejret igennem divisionen på hjemmebane røg. Vi havde endda 14-11 i chance favør. Må betegnes som en regular offday.

I den sidste halvdel af sæsonen taber vi kun 3 kampe. Deriblandt igen til York, som må betegnes som vores onde ånd i denne sæson.  Men FC United formår at bibeholde 1 pladsen stort set siden runde 6 i turneringen.  Igen suppleret med målrige kampe; AFC Wimbledon vundet 4-2 ude, Accrington vundet 5-3 ude, Bromley hjemme vundet 4-1, Macclesfield hjemme 4-4,Histon hjemme vundet 6-1,Chelmsford ude vundet 5-0.

Så FC United of Manchester vinder helt fortjent Blue Square Premier  Division i sæsonen 2013/14. FC United of Manchester nappede samtidig rekorden for flest scorede mål. Vi var et stykke efter Luton Town's point rekord på 109. Iøvrigt kan nævnes at klubben stadig har rekorden for flest scorede mål samt point i Blue Square North.


FC UNITED OF MANCHESTER - HALL OF FAME


« Seneste Redigering: 26 Jan 2011, 18:17 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #32: 23 Jan 2011, 13:18 »

der er to SS af Victor og intet af Karsten Johansen
Logged

Tidligere: Baloo38

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #33: 23 Jan 2011, 13:27 »

der er to SS af Victor og intet af Karsten Johansen

Tak til den opmærksomme læser :-) 

Er rettet nu..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #34: 23 Jan 2011, 15:45 »

I din sidste update, er det så ikke meningen af tabellen i bunden skal have samme mål som rigtigt? Tror du har glemt at indsætte et mellemrum i den første kodeboks ( [img ])
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #35: 23 Jan 2011, 16:39 »

I din sidste update, er det så ikke meningen af tabellen i bunden skal have samme mål som rigtigt? Tror du har glemt at indsætte et mellemrum i den første kodeboks ( [img ])

har brugt denne kode: [img width=300 height=105]
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #36: 26 Jan 2011, 09:30 »


Primær mål - Overlevelse i League Two


Det overordnede mål i denne sæson er overlevelse i League Two. Som oprykker har man for det meste brug for en mellem sæson til lige at vende sig til et højere niveau. Dette gælder også FC United of Manchester. Klubben er i sommerpausen blevet fuldtidsprofessione l, og har samtidig fået Bolton som moderklub. Denne aftale udmønstrede sig i at Matheus kom på sæson lån. Vi ledte efter flere forstærkninger, gerne på lån, hvis disse havde niveauet til at forstærke holdet. Det betød at Greenwood blev lejet i Wigan og Carson i Wolves.  Ud er desværre gået Sanchez Watt for 100k til Luton, da han ikke ville forlænge kontrakt. Nikki Ahamad, som ligger i toppen på FC United's hall of fame er også blevet afskibet til Mirandes for 160K. Hans niveau var lavere end ny indkøbte Atkinson. Disse 2 spillere er blevet supleret med en række spillere som alle er smuttet gratis, enten opsagt eller solgt. Deribland Jonas Larsen, Karsten Johansen, Nigel Neita, Nathan Rooney og James Campbell. Men alt i alt mener jeg at vi er kommet styrket gennem transfer vinduet.   


FC United of Manchester deltog i 3 cupper i denne sæson, FA , Vans og Carling cup. I alle cupper blev vi flået ud af første runde vi deltog i, undtaget FA Cuppen, der lykkedes det at komme en runde videre.
FA Cup:  1 runde 2-0 H Barnet, 2 runde H 1-1 og  U 2-4 mod Wycombe
Carling Cup: 0-5 H Derby
Vans: 0-3 U Shrewsbury
Så vi bliver i hvertfald ikke presset med mange cup kampe i denne sæson. Det er sgu lidt skuffende at ryge så tidligt ud af samtlige cupper.

Men igen fristes man til at sige, så kan vi koncentrere os om ligaen.


Vidste du at FC United of Manchester "in real time" nu har vundet 4 kampe i træk i EvoStik Premier og er placeret som nummer 13.


Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

asj89
Gæst
 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #37: 26 Jan 2011, 16:55 »

har brugt denne kode: [img width=300 height=105]
Det behøver du da slet ikke. Smiley

Bare sæt billede koden ind i denne kode:
Kode:
[img ]link[/img]
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #38: 26 Jan 2011, 20:52 »

Det behøver du da slet ikke. Smiley

Bare sæt billede koden ind i denne kode:
Kode:
[img ]link[/img]

HVis jeg gør det du skriver så bliver billedet kæmpe stort
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

asj89
Gæst
 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #39: 27 Jan 2011, 19:50 »

HVis jeg gør det du skriver så bliver billedet kæmpe stort
Okay. Hvorfor gør du det så ikke mindre i et simpelt program? Det andet er jo helt sammenpresset. Smiley

« Seneste Redigering: 27 Jan 2011, 19:52 af asj89 » Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #40: 03 Feb 2011, 09:58 »


League Two


FC United of Manchester skulle for første gang i klubhistorien spille League Two (4 division).  Normalt er jeg ikke tilhænger af at låne spillere, men jeg fik mulighed for at låne nogle super spillere, som vi endnu ikke har økonomi til at hente på almindelig transfer.
Medierne og bookmakerne havde os som sikker nedrykker. Men jeg havde på fornemmelsen at vi godt kunne overraske.


God Start

På trods af nederlaget i åbningskampen ude mod Shrewsbury på 2-1, ja så var det en god start for den lille manchester klub i league two. De næste 5 kampe blev alle vundet, Aldershot, Tranmere, Lincoln, Torquay og Morecambe blev slået med en samlet målscore 16-4. PÅ dette tidspunkt lå FC United of Manchester på en overraskende 1 plads.  Dog var pladsen kun til låns i meget kort tid. Da de næste 8 kampe udmønstrede sig i 5 nederlag, ja så raslede FC United ned i gennem rækken.  I denne periode lavede vi kun 7mål og havde 3 kampe hvor vi slet ikke scorede. De skal der rettes op på hvis vi skal overleve i rækken.
I de næste 8 kampe lykkedes at hente 4 sejre, 3 uafgjorte og et enkelt nederlag, hvilket betyder vi nu ligger godt til i feltet af klubberne som kæmper for playoff kampene.  Det er fedt nok at vi allerede i første sæson i League Two kæmper om playoff. Der er dog lang vej endnu, da sæsonen kun godt og vel er halvvejs overstået.
Vi formår at holde os i playoff i månederne efter nytår, hvilket kan ses nedenunder. Stillingen efter 33 kampe af de 46.

De 3 første rykker direkte op, de næste 4 skal spille playoff om den sidste oprykningsplads.
Det tegner sig til en meget spændende afslutning på sæsonen. I de næste 4 kampe blev  Southend, Port Vale og Gillingham alle slået og vi måtte nøjes med uafgjort mod Grimsby. Det betød dog et godt ryk op i ligaen.

Vi ligger med 9 kampe tilbage på direkte oprykning. Det havde været en kæmpe succes hvis FC United of Manchester kunne få endnu en oprykning. Det ville så blive den 4 oprykning på 5 sæsoner.
Oxford, Luton og Bradford blev alle besejret, mens det lykkedes for Wycombe og Hereford at nappe et point på Gigg Lane. Men de 11 point i 5 kampe var nok til at rykke endnu en plads op i rækken.

Det bliver meget tæt i toppen. Men Playoff er mere eller mindre sikret, medmindre der går totalgummiben i den. Men med en sejr over Rushden i næste kamp gjorde at Playoff var sikret. Men nu gælder det den direkte oprykningskamp. Efter en periode uden nederlag i 12kampe var det Stevenage som gjorde det onde mod FC United.  Vi kommer ellers foran i det 8min ved Greenwood, men Stevenage får udlignet i det 23min. De bliver endda ramt af rødt kort i det 38min, og stadig lykkedes de at vinde kampen på et mål 7min før tid. Den næste kamp er hjemme mod Rockdale, vi kommer foran både 1-0 og 2-1, vi har dem overmatchet med chancer, alligevel taber vi noget underligt 2-4. Hvem sagde gummiben, vi er så tæt på den direkte oprykning. Den må ikke glippe.

Vi har Plymouth (8) ude og Lincoln har Port Vale (19) hjemme. Vi er maks presset, da Lincoln formentlig vinder over Port Vale.
Live fra kampene:
8 min - Plymouth scorer  - 1-0 (FC United p.t. i PlayOff)
16 min - Plymouth scorer - 2-0 (FC United er helt væk)
34min - FC United scorer - 2-1 (Et mål fra direkte oprykning) KOM NU!!
Pause
54min - PORT VALE Scorer - 0-1 JUBBBEEELLL i Plymouth de 2000 FC United fans jubler som om de har vundet premier league. Men denne scoring bibeholder vi 3 pladsen
83min - Rødt kort til Lincoln.
90min slut..


FC UNITED OF MANCHESTER RYKKER OP I LEAGUE ONE

« Seneste Redigering: 03 Feb 2011, 15:17 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #41: 03 Feb 2011, 11:43 »

Tillykke med oprykning, der er ikke ved at være lang vej igen nu Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #42: 03 Feb 2011, 15:00 »

Tillykke med oprykning, der er ikke ved at være lang vej igen nu Smiley
Takker..   Nej nu er der kun 2 oprykninger tilbage, hvor det bliver rigtigt sjovt..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #43: 09 Feb 2011, 22:30 »

FC UNITED OF MANCHESTER - HALL OF FAME



Rikki Olsen har overtaget 1 pladsen på assist listen. Sam Sodje er urørlig på kampe og mål. Dog lakker karrieren mod enden for den 35 årige forsvar.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #44: 12 Feb 2011, 15:00 »

tillykke
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010