home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 111 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FC United of Manchester (LLM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester (LLM)  (Læst 26828 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #45: 13 Feb 2011, 10:46 »


LEAGUE ONE - Overlevelse

Kampen for overlevelse i League One er startet. Truppen skal forstærkes såfremt det skal lykkes. OM tilgangen af de 5 spillere + 2 lejespillere er nok, må tiden vise.
Ud er bla. gået Watt og Patersen som dels ville have for meget i løn og ej heller havde nivauet.
Målet i denne sæson er uden tvivl overlevelse, dette mål deles af bestyrelsen og manageren. FC United of Manchester har endnu ikke et navn, som gør at man kan hente super spillere ind. Så vi må langsomt bygge på og måske nappe nogle sæsoner i League One inden The Championship venter.




Økonomien er super i FC United of Manchester. Plus på kontoen og ingen gæld. Balancen er langsomt voksende og derfor gås der heller ikke på kompromis med lønninger til spillerne. Ingen over klubben.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #46: 13 Feb 2011, 21:30 »


The Cup Run


Carling Cup

Modstanderen i 1 runde var Huddersfield, som kom på besøg på Gigg Lane. Huddersfield er placeret i League One. Michael King bragte FC United i front efter 26min. 4396 Tilskuer så en meget målrig kamp. Huddersfield får udlignet og bragt sig foran 1-2 ved Scott Vernon efter 37 og 61min. Michael Baker bringer balance i regnskabet efter 72min. Denne stilling holder til fuldtid, hvorefter 2 x 15min forlænget spilletid skulle igangsættes. Kampen bølger frem og tilbage. Dramaet sker i det 110min hvor Anthony Pilkington bringer Huddersfield på 2-3. Daniel Devine får rødt kort i samme minut grundet brok over manglende offside kendelse ved målet. FC United bliver ramt af endnu et rødt kort i det 115min og med 9mand på banen er det håbløst at få udlignet og få fremtvunget straffekonkurrence.


Vans Trophy

Stockport kom på besøg på Gigg Lane i 1 runde. 1596 Tilskuere var dukket op til endnu en målrig kamp. Bobby Grant bringer Stockport i front efter bare 2min og derefter er det ren og skær op ad bakke for FC United. Vi kommer aldrig ind i kampen efter chokstarten. Rodney McDonald laver 2mål inden for de sidste 3minutter af 1 halvleg og bringer Stockport foran med 0-3. Jake Cassidy for lavet et trøst mål i 2 halvleg inden Bobby Grant med sin  scoring lukker kampen til 1-4. Bittert nederlag i cuppen igen.
FC United kan åbenbart ikke performe i cupperne.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #47: 17 Feb 2011, 21:09 »



Tidlig exit igen igen

Sheffield Wednesday var modstanderen i FA cuppen's 1 runde. Kampen skulle spilles på Hillsborough. Sheffield Wednesday var fast inventar i Englands bedste fordbold række igennem 90'erne. Men siden er det dog gået ned af bakke siden og nu befinder klubben sig i League One, ganske som FC United of Manchester gør. Dog er FC United of Manchester på vej frem.

Kampen blev spillet lige til grænsen og nogle gange over. Det kostede et rødt kort til Mamaye Tounkara efter 40min. FC United måtte derfor spille en mand mindre i de sidste 50min. Det kostede og Sheffield kunne bringe sig foran 2-0 med mål scoret i det 61 og 65min. Ricki Olsen reducere dog for FC United i det 68min, men tættere kom vi ikke, og endnu engang måtte vi lade livet tidligt i en cup.



League One

Det var en hård start for FC United of Manchester i League One, det lykkedes dog at få point i første kamp. 2-2 blev det på Gigg Lane mod Bradford. Wycombe sendte os hjem med et 3-1 nederlag, hvorefter det lykkedes at få sæsonens første sejr på Gigg Lane, hvor Bristol Rovers blev slået 2-1. Vigtigt med en sejr på dette tidspunkt, så moralen ikke helt forsvandt for FC United drengene. Det lykkedes også i næste hjemmebane kamp at få 3 point. 3-0 blev Hartlepool slået. Men efter denne kamp tabte FC United de næste 5 i rap, som gør at de med nød og næppe lige er placeret over nedrykning.



Manageren har taget drastiske skridt og har undersøgt lånemarkedet intenst for at få forstærkninger til klubben, så placeringen kan forbedres. Målet er stadig overlevelse.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

biastobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #48: 24 Feb 2011, 19:03 »

Super fed blog..
Fedt at se du har kørt klubben op gemmen rækkerne- men er bloggen stoppet?

Er ellers fast tilhænger.
thumbs up herfra Smiley
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #49: 25 Feb 2011, 19:55 »


KÆMP ALLE MAND


Det lykkedes at skaffe nogle gutter som kan forstærke holdet, Kyuchukov er en kæmpe gevinst, Matheus kender vi fra forrige sæson. Søren Flindt er hentet som backup, da mine angribere bliver skadet i flæng.
Med disse spillere skulle vi forsøge at få lidt flere point på bogen end tidligere.



I de kommende 10 kampe skulle vi 7 gange på fremmed græs. Så det er et meget presset FC United hold som skulle forsøge at hente sejre væk fra Gigg Lane.

Det lykkedes dog allerede i første forsøg hvor Bournemouth blev slået mede 1-3. Bristow, Peterlin og Greenwood var målscorerne fra FC United. En meget vigtig sejr, da Bournemouth var en direkte konkurrent til nedrykningspladsern e.  Dog kom vi ned på jorden igen i næste kamp ude mod Huddersfield, efter en føring på 1-0 ved pausen, måtte vi alligevel give fortabt og taber 2-1. Reading Ude, samt Notts C. og MK Dons hjemme fik hverken point eller lavet mål imod FC United, som således hentede 9 meget vigtige point.  Bristow, Haisselbaink, Kyuchukov x 2 og Murphy sørgede for de 5 mål, som sikrede de 9 point.

I de næste 5 kampe taber vi 3 udebane kampe mod Swindon,  Carlisle og Southend. Sheffield Wednesday bliver slået på Gigg Lane med 2-1, inden den mest vanvittige kamp i FC United's historie. Vi møder Charlton, som er placeret som nr.2 på udebane. Men spillerne er ikke påvirket over at møde så tradiotionsbundet en klub. Greenwood x 2 og Bristow sørger for pause føring på 0-3. Ricki Olsen, Sam Sodje og Bristow laver hver en kasse i 2 halvleg inden Charlton får et trøstmål. 1-6 lyder sejren på, måske et tegn på lidt lysere tider i FC United.


Notts County er placeret på øverste nedrykningsplads med 20Point.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #50: 25 Feb 2011, 21:25 »

Super fed blog..
Fedt at se du har kørt klubben op gemmen rækkerne- men er bloggen stoppet?

Er ellers fast tilhænger.
thumbs up herfra Smiley

Tak fordi du følger med. Bloggen er ikke død :-)  Lige en uge i sommerhus, som har kostet lidt :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #51: 26 Feb 2011, 18:28 »


Mission overlevelse

De 6 point ned til nedrykning skulle meget gerne blive til flere i de kommende kampe. Vi har indset at evt. playoff ikke kommer til at ske i denne sæson, så nu gælder det ren overlevelse.
Med kun 3 sejre i de næste 10 kampe, ja så kunne man tror at forspringet på 6 point ville blive mindre.
Scunthorpe, Hartlepool og Wycombe blev alle besejret i jagten på at forhøje forspringet til bla. Notts County.  5 Nederlag blev det til, de 4 af dem skete på 5 kampe i træk. Vi mistede vores skarpe midtbane Kyuchukov, som kun var på et 3mdrs. lejemål, uden mulighed for forlængelse. 
Vi undersøge hele tiden transfermarkedet i håb om at finde det indkøb som kan bringe os længere op i tabellen. Men det er ikke så nemt, kvag klubbens renome.
Det lykkedes efter de 10 kampe at forøge forspringet til 9 point ned til nedrykningspladsern e. Så det ser godt ud med henblik på overlevelse.


Det lykkedes at vinde halvdelen af de næste 10 kampe og dermed syntes overlevelsen at være hjemme. Exeter, Bournemouth, Reading, Notts C og Carlisle blev alle slået.  De fleste sejre hentes hjemme på Gigg Lane.  Overordnet er vi det 11 bedste hold hjemme på Gigg Lane, mens vi er 3 dårligst på udebane.
Går med tankerne om at lave en lidt mere defensiv udebane taktik, istedet for at bibeholde vores nuværende 4-2-2-2 taktik.
 Vi er nu 10point foran nedrykningspladsern e med 6 kampe tilbage. Det må ikke glippe.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #52: 26 Feb 2011, 19:39 »


Heldigvis var vi 10 point foran. Vi taber 4 af de sidste 6 kampe og formår kun at slå Dag & Red og Southend.  De andre hold som kæmper for overlevelse i rækken, var ikke meget bedre end FC United i denne periode og forspringet på de 10point bliver faktisk forøget med et enkelt point. Det virkede som om spillerne var gået på ferie.

Vi ser hermed frem til en sommerpause, hvor holdet meget gerne skal forstærkes.


FC UNITED OF MANCHESTER - HALL OF FAME



Sam Sodje har i en alder af 36 år valgt at stoppe karrieren. Det er en legende i FC United's forsvar, som stiller støvlerne på hylden. Sam Sodje har spillet 196 kampe med 66mål og 17 assist til følge.  Specielt hans hovedspil vil blive huske i FC United.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #53: 09 Mar 2011, 20:17 »

fantastisk blog!
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #54: 12 Mar 2011, 22:41 »

fantastisk blog!
Mange tak.

Arbejder på update. Kommer formentlig mandag.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #55: 12 Mar 2011, 23:06 »

Rigtig god blog! Et meget spændende hold i øvrigt  Thumbs Up

Off-topic:
Fedt navn og avatar du holder dig! Alf holder jo for hård!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #56: 16 Mar 2011, 20:03 »


Truppen skal forstærkes


Transfers ud

David Atkinson - Brighton - 300K
Soloman Taiwo  - Sheffield Wed. - 100K
Michael Baker  - Rimini - 240K
Danny Stenning  -Mansfield - 50K
Scott Wootton  - Leyton Orient - 140K
Rhys Murphy  -Colchester - Free
Mamaye Tounkare -AC Horsen - 400K



Der har været stor udskiftning i truppen. Spørgsmålet er om det går ud over spillet, med så mange nye spillere kan det vel næsten kun gå galt eller hvad?
VI skal forbedre sidste års 16 plads i rækken. Truppen er ikke stærk nok til at kæmpe om oprykning endnu.
Men inden for nogle sæsoner skal vi jagte oprykning til The Championship.

Balancen er på 12mio dkr. Den første sæson i League One gav et knebent plus på 1,2mio.

Starten på den anden sæson i League One blev dog alt andet end god for FC United. Men mere om dette i næste update.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #57: 16 Mar 2011, 20:15 »

Rigtig god blog! Et meget spændende hold i øvrigt  Thumbs Up

Off-topic:
Fedt navn og avatar du holder dig! Alf holder jo for hård!

Mange tak for kommentaren.

OG ja ALF Holder hele vejen :-)... 
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #58: 21 Mar 2011, 21:05 »

Bloggen er i bero indtil blogkonkurrencen er overstået.

Men den er bestemt ikke død.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #59: 02 Jun 2011, 15:55 »

er Blogkonkurrencen ikke færdig :b ?
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010