home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 208 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  FC United of Manchester (LLM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FC United of Manchester (LLM)  (Læst 26616 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #15: 15 Jan 2011, 10:51 »

Thumbs up! Det er da en godkendt første sæson må man sige. Håber de gode resultater bliver ved! Thumbs Up

Og vil også sige at jeg naturligvis er fast læser. Peace
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #16: 15 Jan 2011, 11:16 »

synes det er en rigtig god blog, sad lige og læste alle indlægene og synes det er en god præsentation af klubben og i det hele taget godt lavet, har aldrig rigtig været vild med LLM blogs men denne her er jo god KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #17: 15 Jan 2011, 11:57 »

fed blog, dejligt med en blog om det united hold Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #18: 15 Jan 2011, 19:32 »

Thumbs up! Det er da en godkendt første sæson må man sige. Håber de gode resultater bliver ved! Thumbs Up

Jo tak... Jeg håber da det fortsætter :-)

Og vil også sige at jeg naturligvis er fast læser. Peace
synes det er en rigtig god blog, sad lige og læste alle indlægene og synes det er en god præsentation af klubben og i det hele taget godt lavet, har aldrig rigtig været vild med LLM blogs men denne her er jo god KIU


Mange tak.. 
fed blog, dejligt med en blog om det united hold Smiley

Ja FC united of Manchester er sgu et fedt hold.. Havde også et 20 sæsoners spil med dem i fm2009.


Kan være der kommer en update senere.

« Seneste Redigering: 15 Jan 2011, 19:37 af Alfster » Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #19: 15 Jan 2011, 23:51 »



Jagten på overlevelse


Velkommen i Blue Square Premier, Jake Campbell har åbnet sæsonen med et rødt kort efter bare 7min i den første kamp. Er det et tegn på en meget svær sæson for FC United of Manchester. Det lykkedes de resterende 10mand af få 1-1 ude mod Mansfield. Så viljen har de ihvertfald. De næste 4 kampe bød på 3 sejre og 1 uafgjort hvilket
placerede nyoprykkerne på en 1 plads. Dog sendte Cambridge det første nederlag til FC United endda på hjemmebanen Gigg Lane, som hidtil har været et fort. Så forsatte trenden det meste af sæsonen. En periode på 4-5 kampe uden nederlag også kom nederlaget. I de efterfølgende 12 kampe satte vi mange point til. 4 sejre 6 uafgjorte og 2 nederlag sendte os ned på 4 pladsen. Dog er 4 pladsen slet ikke dumt af en nyoprykket hold. Jake Cassidy (Billedet) blev topscorer for FC United i denne sæson. Tæt forfulgt af Sam Sodje og Nigel Neita. Jake nåede at lave 12mål, Sodje og Neita blev begge noteret for 11 træffere.

I den anden halvdel af sæsonen måtte vi bare indse at vi ikke var gode nok. Det lykkedes at vinde 8, hente 8 uafgjort og tabe 6 kampe, hvilket gjorde vi ikke kunne holde dampen oppe og holde os i playoff.  Vi ender på en fornuftigt 7 plads, hele 8 point efter 5 pladsen som ville have givet en playoff kamp. Men alt i alt en godkendt sæson. Nu må vi forstærke os og forsøge at komme stærkere tilbage i næste sæson.




Statistik All Time Greatest:

Kampe                                 Mål                                          Assist
Nikke Ahamed - 86                Sam Sodje - 43                      Aymen Tahar - 26
Sam Sodje - 84                     Tommy Mooney - 15               Nikke Ahamed - 23
Aymen Tahar - 74                 Rhys Murrel-Williamson - 15   James Paris - 17





Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #20: 16 Jan 2011, 00:02 »



ET SCOOP


Ricki Olsen, søn af tidligere europamester Lars Olsen, blev sommerens første transfer i FC United of Manchester. Ricki har været uden klub i over en sæson og FC United har jagtet ham igennem hele sidste sæson, dog uden succes. Nu har Ricki dog besluttet at få gang i støvlerne igen og tørner ud for FC United i næste sæson.

Ricki har i de sidste 3 sæsoner kun spillet 12 kampe, 10 kampe for Silkeborg (Udlejet i første sæson) 2 kampe for Randers i sæsonen efter og siden altså befundet sig på free transfer.

Det tegner sig allerede nu for en god sæson for FC United of Manchester
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #21: 19 Jan 2011, 15:09 »

Efter en uges forberedelse til eksamen, så er jeg formentlig klar med en update i aften.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #22: 19 Jan 2011, 15:47 »

Fed blog so far, nice med Ricki Olsen !

OT: Er det hold her et du selv har sat op, eller er det med fra start? (må indrømme jeg ikke har kigget så meget på LLM endnu)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #23: 19 Jan 2011, 15:59 »

Fed blog so far, nice med Ricki Olsen !

OT: Er det hold her et du selv har sat op, eller er det med fra start? (må indrømme jeg ikke har kigget så meget på LLM endnu)

Takker - er også meget tilfreds med at han endelig gad flytte. Fc United of Manchester findes skam. I virkeligheden spiller de i rækken lige under Blue Square North (7 division). Jeg oprettede en manager profil og gik på ferie et år. GEmmer så spillet lige inden den nye sæson starter og loader ind indtil FC United rykker op. Denne gang lykkedes det faktsisk i 1 forsøg, men i FM2009 måtte jeg igennem 10 loads.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #24: 19 Jan 2011, 19:16 »

En umiddelbart kæmpe fan af LLM spil, og nu også af din blog. Rigtig lækkert skrevet og flotte resultater.
KIU! Peace


Glad for du følger med.  Nej Manchester klubber er general lækre, dog undtaget city :-)

Du mener vel chitty? :-)
Logged

If you can't join them, beat them.


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #25: 20 Jan 2011, 12:51 »

En umiddelbart kæmpe fan af LLM spil, og nu også af din blog. Rigtig lækkert skrevet og flotte resultater.
KIU! Peace

Jeg takker mange gange.. Håber du følger med fremover.

Du mener vel chitty? :-)

LIGE PRÆCIS :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #26: 20 Jan 2011, 12:54 »

Jeg følger også med Smiley

Er blevet inspireret og kastet mig ud i den enorme udfordring det nu er Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #27: 20 Jan 2011, 14:36 »

Jeg følger også med Smiley

Er blevet inspireret og kastet mig ud i den enorme udfordring det nu er Peace

Dejligt :-)

Held og lykke med FCUOM...   
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #28: 21 Jan 2011, 20:07 »


Med supersigningen af Ricki Olsen, ja så troede den gængse supporter altså at FC United of Manchester kunne blande sig i toppen af Blue Square Premier Division.  Udover Ricki Olsen, ja så kom der også andre spillere ind til at supplere truppen.  Med tilgangen af alle disse spillere, så skulle der også nogle den anden vej. Aymen Tahar, som fører all-time assist listen i FC United, blev vejet og fundet for let og er blevet solgt for 70k til Venezia. Alle øvrige spillere har enten fået kontrakten opsagt eller blevet afskibet gratis til andre klubber.







Pokaleventyret i denne sæson endte nærmest inden det var begyndt.  Vi mødte Bradford  PA, et hold uden for divisonerne i første runde af FA Trophy cuppen.  Med chancerne 4-18 i vores favør lykkedes det os at tabe kampen alligevel med 1-0. En meget stor skuffelse for manageren, som havde håbet min. en semifinale i denne cup. 






Det lykkedes os at besejre Southport ude 2-0 i 4 kvalrunde til FA Cuppen, og kom derfor ind i hovedturneringen hvor MK Dons ventede hjemme på Gigg Lane.  MK Dons er placeret i League One, så ikke den bedste lodtrækning for den lille manchester klub.  Vi blev således også flået med 1-4 og spillede samtidig med 10 mand i over 30min.
Så alt i en skuffende pokal indsats i denne sæson.  Det positive er dog at vi kun har ligaen at koncentrere os om.




Vidste du, at i virkeligheden så scorede  FC United of Manchester's målmand i sidste weekend. Tjek http://www.youtube.com/v/DGcjDx_uvRo
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC United of Manchester (LLM)
« Svar #29: 21 Jan 2011, 22:25 »

Fe' blog som man siger på Fyn Wink KIU
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010