home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225333 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #495: 21 Jun 2008, 15:08 »


Så lavt tror jeg sgu ikke nogen synker. Opstemt

det håber jeg ikke at vi gør Opstemt
Logged

It's all, part of the plan.

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #496: 22 Jun 2008, 02:48 »

haha, er du barca fan eller hvad? Opstemt

Ja, og den mand skal bare så langt væk fra Camp Nou som menneskeligt muligt.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #497: 22 Jun 2008, 11:12 »

Ja, og den mand skal bare så langt væk fra Camp Nou som menneskeligt muligt.

hahahahaha Opstemt Opstemt
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #498: 22 Jun 2008, 11:13 »

Logged

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #499: 23 Jun 2008, 11:43 »

Ashavin (eller hvordan det nu staves) kunne være en yderst interessant spiller for klubben! Han er 'kun' 27 år, så han kan stadig godt modeleres en lille smule. Han trækker gennemsnits alderen ned, hvilket ikke skader nogen steder. Han har allerede vist sit værd ikke kun under EM, hvor fx B.T skriver at han er et af deres top bud på den bedste spiller under EM. Men også i UEFA Cuppen har han givet eksempler på sin enorme kunnen.

Go for it Ancelotti!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #500: 23 Jun 2008, 11:44 »

Ashavin (eller hvordan det nu staves) kunne være en yderst interessant spiller for klubben! Han er 'kun' 27 år, så han kan stadig godt modeleres en lille smule. Han trækker gennemsnits alderen ned, hvilket ikke skader nogen steder. Han har allerede vist sit værd ikke kun under EM, hvor fx B.T skriver at han er et af deres top bud på den bedste spiller under EM. Men også i UEFA Cuppen har han givet eksempler på sin enorme kunnen.

Go for it Ancelotti!

det ville være rigtig fedt  Peace
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #501: 23 Jun 2008, 11:57 »

Ashavin (eller hvordan det nu staves) kunne være en yderst interessant spiller for klubben! Han er 'kun' 27 år, så han kan stadig godt modeleres en lille smule. Han trækker gennemsnits alderen ned, hvilket ikke skader nogen steder. Han har allerede vist sit værd ikke kun under EM, hvor fx B.T skriver at han er et af deres top bud på den bedste spiller under EM. Men også i UEFA Cuppen har han givet eksempler på sin enorme kunnen.

Go for it Ancelotti!

Sandt nok, men hvor skal han spille? Umiddelbart virker han for klejn at sætte op ved siden af Pato, det skal nærmere være enten Pato eller Arshavin ved siden af Borriello eller en eventuelt nyindkøbt klasseangriber, Kaká sætter han altså ikke af holdet. Men måske som en mulig erstatning for Seedorf?

Hvor på banen er han egentlig bedst?
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #502: 24 Jun 2008, 10:11 »

Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #503: 24 Jun 2008, 10:30 »


Mangler ikke angribere? Inzaghi er 100 (+/- et par år) og i øvrigt begyndt at døje en del med skader. Paloschi er et stort talent, men klar til en fast plads tvivler jeg på han er. og så er der kun to mand tilbage til to pladser, og det er altså ikke holdbart i en lang sæson, med noget i nærheden af 50 kampe... Pato kunne jo i øvrigt heller ikke holde sig helt skadesfri sidste sæson, så får vi ikke en mand mere til angrebet, så kunne vi nemt løbe ind i de samme problemer som sidste sæson...

Og så ærgrer det mig stadig, at det absolut skal være lige netop Adebayor de går så hårdnakket efter, Huntelaar, som nævnes i nyheden, ville faktisk passe godt ind i systemet, og ham så jeg da godt nok mange gange hellere, end det (for at sige det mildt) svin de jagter.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #504: 24 Jun 2008, 10:44 »

Mangler ikke angribere? Inzaghi er 100 (+/- et par år) og i øvrigt begyndt at døje en del med skader. Paloschi er et stort talent, men klar til en fast plads tvivler jeg på han er. og så er der kun to mand tilbage til to pladser, og det er altså ikke holdbart i en lang sæson, med noget i nærheden af 50 kampe... Pato kunne jo i øvrigt heller ikke holde sig helt skadesfri sidste sæson, så får vi ikke en mand mere til angrebet, så kunne vi nemt løbe ind i de samme problemer som sidste sæson...

Og så ærgrer det mig stadig, at det absolut skal være lige netop Adebayor de går så hårdnakket efter, Huntelaar, som nævnes i nyheden, ville faktisk passe godt ind i systemet, og ham så jeg da godt nok mange gange hellere, end det (for at sige det mildt) svin de jagter.

Jeg er fuldstændig enig! Galliani for satan...  Ubeslutsom
Logged

It's all, part of the plan.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #505: 24 Jun 2008, 10:52 »

Ham Galliani er da godt nok inkompetent, jeg synes ikke det er videre imponerende de indkøb han har foretaget de seneste år...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #506: 24 Jun 2008, 22:31 »

Utroligt, at Milan ikke skaffer en tolk , og får læst denne her tråd  crazy  Det kunne være de kunne lære noget!

Jeg synes da vores diskussioner om indkøb er god!

Hvorfor gå efter en beskidt (spillende, ikke i racistisk betydning) Adebayor!? Ja, han er første angriber i Arsenal, men helt ærligt! SÅ fantastisk en bold spiller er han heller ikke, at han skal være DEN ENESTE ANGRIBER VI VIL HAVE. For faen da!!

Kan faktisk godt lide ideen om Huntelaar. Han er ung og har i flere år vist en fantastisk næse, når det gælder om at støve mål op!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #507: 25 Jun 2008, 07:53 »

Milan kan til syneladende godt droppe Arshavin. Ifølge BT fra her til morgen er han kun interesseret i at skifte til England eller Spanien. Altså er Milan udelukket, medmindre han skifter mening.

Så det var én spiller Milan havde i søgelyset der nu ikke mere er mulig


Tegner til et dårligt transfervindue for os fans af Milan. De vil KUN have Adebayor, hvis de skal have en angriber. Arshavin vil ikke skifte til Italien. Så er mulighederne ved at være udtømt, hvis man udelukkende skal dømme efter rygter.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #508: 25 Jun 2008, 08:11 »

Milan kan til syneladende godt droppe Arshavin. Ifølge BT fra her til morgen er han kun interesseret i at skifte til England eller Spanien. Altså er Milan udelukket, medmindre han skifter mening.

Så det var én spiller Milan havde i søgelyset der nu ikke mere er mulig

Tror nu mere vi skal se det som positivt, at Arshavin ikke ønsker et skifte til Milan. Tror for det første ikke, at han ville klare sig specielt godt grundet ligaens stærke defensiv. Derudover tvivler jeg også på at hans personlighed ville være accepteret i AC Milan, eftersom han uomtvistelig ville blive overskygget af stjerner som Kaká, Pirlo, Gattuso og forhåbentlig Pato. Tror kun at et skifte til Milan ville skabe interne problemer.

Mht. Adebayor/angriber diskussionen, tror jeg meget af det er spil for galleriet. Hvis Adebayor vælger at skifte til Barcelona, er muligheden for et køb af Eto'o jo lige til højrebenet. Tror egentlig mest det er derfor, at rygterne ang. Eto'o er gået i sig selv. Naturligvis skyldes det også, at Milan ikke har den største pengepung længere. Men Galliani er også klog nok til at vide, at prisen og værdien af Eto'o vil falde, hvis Adebayor kommer til klubben som den primære angriber. Derudover synes jeg ikke det ser så skidt ud. Boriello, Pato og Inzaghi er alle i Serie A klassen, og så mangler vi efter min mening blot en stærk angriber (som Eto'o, Adebayor etc), for at have et fuldendt angreb. Men skal jo også huske at Alberto Paloschi står foran sit endelige førsteholdsgennembr ud, og synes det ville være ærgeligt at sænke hans udvikling.

Jeg er personligt meget mere nervøs for forsvaret og målmandsposten, som ser svagere og svagere ud, for hver dag der går. Sidste sæson havde vi en rimelig bredde dernede, men den forsvinder med sikkerhed i den kommende sæson. Cafu og Serginho er allerede væk som backmuligheder, mens Favalli og Simic med stor sandsynlighed forlader klubben. Personligt er jeg også meget skeptisk overfor Marek Jankulovski, og mener ikke at han længere har klassen til at starte på et hold, der gerne skulle kandidere til at være det bedste i ligaen.
Og der skal vidste ikke noget geni til at konkludere, at målmandsposten med alternativerne Kalac, Dida, Storari og Abbiati ikke god nok.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #509: 25 Jun 2008, 09:07 »

Tror nu mere vi skal se det som positivt, at Arshavin ikke ønsker et skifte til Milan. Tror for det første ikke, at han ville klare sig specielt godt grundet ligaens stærke defensiv. Derudover tvivler jeg også på at hans personlighed ville være accepteret i AC Milan, eftersom han uomtvistelig ville blive overskygget af stjerner som Kaká, Pirlo, Gattuso og forhåbentlig Pato. Tror kun at et skifte til Milan ville skabe interne problemer.

Mht. Adebayor/angriber diskussionen, tror jeg meget af det er spil for galleriet. Hvis Adebayor vælger at skifte til Barcelona, er muligheden for et køb af Eto'o jo lige til højrebenet. Tror egentlig mest det er derfor, at rygterne ang. Eto'o er gået i sig selv. Naturligvis skyldes det også, at Milan ikke har den største pengepung længere. Men Galliani er også klog nok til at vide, at prisen og værdien af Eto'o vil falde, hvis Adebayor kommer til klubben som den primære angriber. Derudover synes jeg ikke det ser så skidt ud. Boriello, Pato og Inzaghi er alle i Serie A klassen, og så mangler vi efter min mening blot en stærk angriber (som Eto'o, Adebayor etc), for at have et fuldendt angreb. Men skal jo også huske at Alberto Paloschi står foran sit endelige førsteholdsgennembr ud, og synes det ville være ærgeligt at sænke hans udvikling.

Jeg er personligt meget mere nervøs for forsvaret og målmandsposten, som ser svagere og svagere ud, for hver dag der går. Sidste sæson havde vi en rimelig bredde dernede, men den forsvinder med sikkerhed i den kommende sæson. Cafu og Serginho er allerede væk som backmuligheder, mens Favalli og Simic med stor sandsynlighed forlader klubben. Personligt er jeg også meget skeptisk overfor Marek Jankulovski, og mener ikke at han længere har klassen til at starte på et hold, der gerne skulle kandidere til at være det bedste i ligaen.
Og der skal vidste ikke noget geni til at konkludere, at målmandsposten med alternativerne Kalac, Dida, Storari og Abbiati ikke god nok.

Stort set enig, angrebet går, med tilbagekøbet af Boriello, trods alt styrket ud af transfervinduet (som end ikke er åbnet endnu), selvom det ikke skulle lykkes at hente den klasseangriber vi så gerne vil have, men en mere ville bestemt ikke skade.

Midtbanen ser også stærkere ud allerede, så heller ikke den store grund til panderynker der endnu.

Men forsvaret er lidt mere tvivlsomt. Ud over de ting du nævner, så synes jeg egentlig heller ikke, vi har set det store fra Bonera endnu, i hvert fald ikke i forhold til de forventninger jeg havde til ham. Oddos form synes også at have været for nedadgående, men vi har da trods alt hentet Zambrotta, men en back ind, og mindst to ud, og endnu et par styker der ikke præsterer, det er en anelse foruroligende.

Centralt kommer situationen helt an på, om de talenter, der sidste sæson stod lige på grænsen til et gennembrud, har udviklet sig nok, til at få det i år (det kunne være lidt fedt, hvis Kakás lillebror, Digão, blev lige så god for os, som Kaká).

Målmandsposten taler for sig selv, vi har ikke råd til endnu en sæson, med den mindst ringe af Dida og Kalac på mål, og egentlig ville jeg ikke blive ked af, at vinduets største transfersum blev brugt netop på målmandsposten, evt. på Frey, selvom det virker urealistisk.
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010