home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [21] Journeyman - Dece...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  4 Brugere, 941 Gæster Online.

Indlæg: 1132765 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1072542 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2565: 20 Jun 2008, 13:10 »

Yaya Touré får I nok ikke, i hvert fald har Guardiola for længst gjort op med hvem, han ønsker at have i truppen, og hvem der kan smutte - Ronaldinho, Eto'o og Deco som de største navne. Kommer der et ordentligt bud, jamen så kan det da ske :-)

Jeg ser det som sandsynligt, at han kan indgå i en eventuel handel med Hleb - andet er der ikke i det. Vi har heldigvis også andre alternativer på hånden, fx Miguel Veloso. Men der er naturligvis mange kabaler der skal gå op her til sommer...
Logged



Djævlen
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2566: 20 Jun 2008, 13:16 »

Arshavin regnes i øvrigt for afløseren til Adebayor - tja, han har i hvert fald haft en super god sæson Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2567: 20 Jun 2008, 13:20 »

Der er mange angribere der er rygtet til os, og ja Arshavin er en af dem. Jeg er ikke begejstret.
Logged



Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2568: 20 Jun 2008, 19:05 »

Heller ik' mig. Han må sgu godt smutte til Spurs i stedet..

Derudover glæder jeg mig over dette:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85324
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2569: 20 Jun 2008, 19:35 »

Dejligt at Clichy har skrevet under! Jeg har svært ved at se hvem der skulle kunne erstatte ham, hvis han engang røg. Traoré om et par år, men ikke lige pt. ihf.

Og selvfølgelig skal vi da have købt erstatning for Flamini. Det regner jeg da også stærkt med at Wenger gør i løbet af juli. Men ud over det, behøver vi ikke nogen væsentlig erstatninger. Hvis Adebayor blev solgt, ville det ikke gøre mig det store, for vi har stadig en hel række gode angribere, som kun bliver bedre med alderen. Ja, vi vandt ikke mesterskabet sidste år, men det var ikke fordi at vi var langt fra. Vi førte Premier League igennem en stor del af sæsonen, og med 9 kame igen, havde vi 5 point ned til United. Vi tabte ligaen med 4 point, så SÅ langt bagud er vi nu ikke. Nu er vores unge trup modnet endnu mere, og når vi får Flamini erstattet, og Van Persie skadesfri (hvis det er muligt), kan vi sagtens være med i toppen i næste sæson.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2570: 20 Jun 2008, 19:57 »

Jeg må sige at jeg beundrer Jer der prøver at diskutere med folk, der blot smider postulater og ikke underbygger dem. Var nok også selv begyndt hvis det ikke var fordi at jeg var så træt.

Mht. Adebayor ud og Arshavin som erstatning så kan det ikke være andet end en and. Arshavin er jo noget nær den mindste fodboldspiller på kontinentet og kan jo umuligt erstatte en stor fysisk angriber som Adebayor.

Derudover må jeg også udtrykke min glæde over Clichys forlængelse - husker kun fadæsen i Birmingham som den eneste fejl han lavede i sæsonen (desværre også en dyrebar en!)
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2571: 20 Jun 2008, 20:05 »

Jeg har lige siden UEFA Cuppen begyndelse, været fan af den kreative Arshavin. Han kan spille angriber, men gør sig klart bedst på midtbanen. Derfor tror jeg også at han vil blive købt til midtbanen, eksempelvis til sin favoritposition, venstre fløj. Der mangler vi en, og han ville da være en klog beslutning at købe. Han er meget god og kreativ, og han er lidt ældre end mange af vores andre spillere.

Rygtet om Hatem Ben Arfa er gået lidt ned, hvorfor jeg anser Arshavin for at være lige så god. Han er måske og billigere, og har meget mere erfaring. Det kommer an på om Wenger vælger at tage en langtidsplan eller en kortidsplan. Det må vi bare vente på at se.. Ben Arfa er dog klart min favorit at få i klubben! Arshavin ville dog også være en super-signing.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2572: 20 Jun 2008, 23:46 »

Jeg har lige siden UEFA Cuppen begyndelse, været fan af den kreative Arshavin. Han kan spille angriber, men gør sig klart bedst på midtbanen. Derfor tror jeg også at han vil blive købt til midtbanen, eksempelvis til sin favoritposition, venstre fløj. Der mangler vi en, og han ville da være en klog beslutning at købe. Han er meget god og kreativ, og han er lidt ældre end mange af vores andre spillere.

Rygtet om Hatem Ben Arfa er gået lidt ned, hvorfor jeg anser Arshavin for at være lige så god. Han er måske og billigere, og har meget mere erfaring. Det kommer an på om Wenger vælger at tage en langtidsplan eller en kortidsplan. Det må vi bare vente på at se.. Ben Arfa er dog klart min favorit at få i klubben! Arshavin ville dog også være en super-signing.


At de er lige gode nu, giver vel klar Ben Arfa fordelen. Han er trods alt kun 21 og kan udvikle sig endnu mere. Arshavin er 27 år, og hans niveau er jo nok på sit højeste nu. Desuden tror jeg ikke på at Arshavin ville kunne "overleve" i PL. Han virker som en spiller som godt kan gå ned i perioder, og selvom han er fantastisk på sine gode dage, tror jeg ikke han ville kunne forstærke Arsenal sønderligt i fremtiden.
Logged


Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2573: 21 Jun 2008, 02:49 »

Uha, jeg laver en dum typo, og så går alle 12-årige sgu amok. Smukt.

14 mand kalder g00n for 'grebet ud af en hashtåge' eller lignende. Fint. Der er 25 mand lige nu i truppen, g00n har da ret, men er det mesterskabsinspirer ende at Ramsey, Randall, Gilbert, Hoyte, Eboué, Traore, Song, Senderos, Gilberto og Djourou udgør 40% af truppen? Hertil kommer de altid skadede Diaby, van Persie samt Rosicky.
Truppen består så bl.a. af det inspirerende flæbehovede af en anfører Gallas, den svingende Bendtner og den måske lidt for unge Walcott. Jeg ville ikke ligefrem kalde det en bred truppe. Jeg er meget begejsret for Arsenal, ingen tvivl der, men jeg er desværre i tvivl om deres muligheder.

De 11 stærkeste kan matche ethvert hold, men den lange sæson kan have samme effekt som den afsluttede sæson, hvor vi så Arsenal falde drastisk i niveau.

Undskyld mig, hvis mine trætte øjne ikke tæller perfekt eller lignende. Jeg håber derudover ikke, at folk vil prøve at komme med ligegyldige argumenter om, at fx Djourou bliver god om tre millioner år, eller at Gilberto var god for et år siden.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 02:53 af Ali » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2574: 21 Jun 2008, 04:19 »

4.000 gange hellere Ben Arfa end Arshavin. Men det tror jeg ikke på.

Uha, jeg laver en dum typo, og så går alle 12-årige sgu amok. Smukt.

14 mand kalder g00n for 'grebet ud af en hashtåge' eller lignende. Fint. Der er 25 mand lige nu i truppen, g00n har da ret, men er det mesterskabsinspirer ende at Ramsey, Randall, Gilbert, Hoyte, Eboué, Traore, Song, Senderos, Gilberto og Djourou udgør 40% af truppen? Hertil kommer de altid skadede Diaby, van Persie samt Rosicky.
Truppen består så bl.a. af det inspirerende flæbehovede af en anfører Gallas, den svingende Bendtner og den måske lidt for unge Walcott. Jeg ville ikke ligefrem kalde det en bred truppe. Jeg er meget begejsret for Arsenal, ingen tvivl der, men jeg er desværre i tvivl om deres muligheder.

De 11 stærkeste kan matche ethvert hold, men den lange sæson kan have samme effekt som den afsluttede sæson, hvor vi så Arsenal falde drastisk i niveau.

Undskyld mig, hvis mine trætte øjne ikke tæller perfekt eller lignende. Jeg håber derudover ikke, at folk vil prøve at komme med ligegyldige argumenter om, at fx Djourou bliver god om tre millioner år, eller at Gilberto var god for et år siden.

Det er godt at du kalder os alle 12-årige. Smukt.

Derudover er det godt at du nævner alle de svage led i vores trup. Smukt. En start-ellever bestående af Almunia, Sagna, Kolo, Gallas/Senderos/forstærkning, Clichy, Nasri, Cesc, Diaby/forstærkning, forstærkning, van Persie, Adebayor/forstærkning burde kunne spille med om mesterskabet - ikke blot i det første halve år af sæsonen. At du nævner spillere som kommer til at kæmpe om en plads på bænken gør ikke ligefrem din sag stærkere - ligesom dit postulat med at "du er meget begejstret for Arsenal" heller ikke gør det.
Logged



Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2575: 21 Jun 2008, 14:11 »

4.000 gange hellere Ben Arfa end Arshavin. Men det tror jeg ikke på.

Det er godt at du kalder os alle 12-årige. Smukt.

Derudover er det godt at du nævner alle de svage led i vores trup. Smukt. En start-ellever bestående af Almunia, Sagna, Kolo, Gallas/Senderos/forstærkning, Clichy, Nasri, Cesc, Diaby/forstærkning, forstærkning, van Persie, Adebayor/forstærkning burde kunne spille med om mesterskabet - ikke blot i det første halve år af sæsonen. At du nævner spillere som kommer til at kæmpe om en plads på bænken gør ikke ligefrem din sag stærkere - ligesom dit postulat med at "du er meget begejstret for Arsenal" heller ikke gør det.

Du skriver fire forstærkninger. Siden hvornår har Wenger lavet fire indkøb, som er direkte gået ind i startsopstillingen i samme sæson? Du lever i naiv drømmeverden imo.

Og ja, de første elleve er gode nok til at spille med, men vi så et Arsenal-hold beklage sig over træthed, falde i niveau og ultimativt ryge ud af mesterskabskampen. Du må for min skyld gerne fortsætte med at prøve at sige, at det vil holde over en sæson, men indtil videre er det modsatte bevist og ikke bare påstået som dine argumenter.

Bænken - og dermed reserverne - bliver typer som Song, Gilberto, Djorou og Bendtner. Sammenlign det med Anderson, Tevez, Hargreaves fx eller Ferreira, Alex, Obi, SWP og Anelka. Naiv to the max.

Og ja, jeg er begrejset for Arsenal. Jeg ser en kamp hvert år på stadion, og det er et fantastisk hold, men jeg har et nuanceret billede af verden, hvilket er mere, end man kan sige om så mange andre.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2576: 21 Jun 2008, 23:20 »

Har i ændret jeres mening om Andrei  Arshavin nu?

Han er virkelig en sublim fodboldspiller, der jo faktisk kan alt. Se dine medspillere, drible enhver, smække bolden ind fra lang af stand - ja alt. Til Arsenal og Premier League med ham. Det kan godt være at han er ikke er ret stærk, men så løber han da bare fra dem. Arshavin er efter dagens kamp meget bedre end Ben Arfa, meget.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2577: 21 Jun 2008, 23:27 »

Har i ændret jeres mening om Andrei  Arshavin nu?

Han er virkelig en sublim fodboldspiller, der jo faktisk kan alt. Se dine medspillere, drible enhver, smække bolden ind fra lang af stand - ja alt. Til Arsenal og Premier League med ham. Det kan godt være at han er ikke er ret stærk, men så løber han da bare fra dem. Arshavin er efter dagens kamp meget bedre end Ben Arfa, meget.

Det kræver helt sikkert, at han får den rette behandling og motiveres. Ingen tvivl om at han følte sig tilpas på plænen i dag, hvorfor han også gjorde det fabelagtigt. Han minder meget om Hleb, som jeg ikke synes har imponeret hamrende meget i Arsenal.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2578: 21 Jun 2008, 23:28 »

Synes også at han bør tage til Spanien eller Italien... der spilles der lidt mere teknisk. I England vil han nok blive tromlet for meget ned til hans egen smag Smiley
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #2579: 21 Jun 2008, 23:36 »

Synes også at han bør tage til Spanien eller Italien... der spilles der lidt mere teknisk. I England vil han nok blive tromlet for meget ned til hans egen smag Smiley

Arsenal spiller smuk teknisk bold, så han passer fint.
Lidt enig, men England er blevet en smule mere teknisk de seneste år, så han skal nok klare sig  Peace
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010