home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1131 1132 [1133] 1134 1135 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1342325 gange)
El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16980: 24 Jun 2014, 15:27 »

Det er en meget spændene tid pt. der sker flere ting, og rygterne florerer rundt.

Ander Herrera ligner som sagt en ny spiller til den nye sæson, men også Shaw skulle rykke tættere på, selvom at Soton angiveligt skulle have hævet deres pris til latterlige £40 millioner. Barcelona skulle eftersigende have modtaget et bud på Alexis Sanchéz fra United. Udover alt dette er Louis Van Gaal en erklæret beundrer af Arturo Vidal, som er kommet med lidt shaky udmeldlinger omkring sin situation.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16981: 24 Jun 2014, 16:33 »

Er det virkelig ambitionsniveauet i United? At Ander Herrera er god nok til at løse det enorme problem, man har i Manchester United. Han er da en fin spiller, men bestemt ikke nogen spiller fra øverst hylde. Som Chelsea-fan er jeg meget tilfreds, hvis man ikke henter bedre spillere.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16982: 24 Jun 2014, 16:56 »

Jeg må også sige, at jeg ikke er helt vild med situationen, hvis Herrera bliver det eneste indkøb til midtbanen. Der må gerne komme lidt mere klasse ind, og en Vidal eller en Bayern spiller kunne måske bringe det.

Og så er Büttner blevet solgt, så det kunne godt lægge op til, at vi skal have Shaw ind

http://oldtrafford.dk/nyheder/officielt-buttner-skifter-til-rusland

Logged


El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16983: 24 Jun 2014, 17:58 »

Ander Herrera er vel det som Fabregas var for fem år siden? Jeg må sige, at jeg er optimistisk på den front, og er overbevist om at han kan tilpasse sig meget hurtigt, hvilket vil være utrolig tiltrængt, for han kan kun forbedre den midtbane drastisk!
Logged

brrrb
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16984: 24 Jun 2014, 18:12 »

for fem år siden var Fabregas anfører i arsenal og havde spillet fast på et top-4 hold i ca. fire år....
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16985: 24 Jun 2014, 18:18 »

for fem år siden var Fabregas anfører i arsenal og havde spillet fast på et top-4 hold i ca. fire år....
Ej, lad ham nu lige blive lidt i troen.  Tunge
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16986: 24 Jun 2014, 18:21 »

for fem år siden var Fabregas anfører i arsenal og havde spillet fast på et top-4 hold i ca. fire år....
Det er jo helt rigtigt, mente nu mere spillemæssigt. Men okay, den var åben for fortolkning!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16987: 24 Jun 2014, 19:09 »

Meh. Synes han har været skidt for Bilbao i år i de kampe jeg har set, men kan da være det er fordi han har ventet på dette skifte. Han var fænomenal sæsonen forinden. Jeg ved sku ikke lige hvad jeg skal synes, men okay, han bliver utvivlsomt spændende at følge. Synes dog det er lige dyrt nok, snakker de ikke om, at han bliver vores nr. 4 på listen over dyreste køb?

Jeg håber virkelig ikke, at han bliver det eneste køb til den centrale midtbane denne sommer, men nu må vi se. Prisen kan godt tyde lidt på det, selvom vi åbent har reklameret for vores tilsyneladende bundløse pengepung.

Shaw og Sanchez next, tak.
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16988: 24 Jun 2014, 19:21 »

Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16989: 24 Jun 2014, 19:28 »

Meh. Synes han har været skidt for Bilbao i år i de kampe jeg har set, men kan da være det er fordi han har ventet på dette skifte. Han var fænomenal sæsonen forinden. Jeg ved sku ikke lige hvad jeg skal synes, men okay, han bliver utvivlsomt spændende at følge. Synes dog det er lige dyrt nok, snakker de ikke om, at han bliver vores nr. 4 på listen over dyreste køb?

Jeg håber virkelig ikke, at han bliver det eneste køb til den centrale midtbane denne sommer, men nu må vi se. Prisen kan godt tyde lidt på det, selvom vi åbent har reklameret for vores tilsyneladende bundløse pengepung.

Shaw og Sanchez next, tak.

Arh, han havde et skidt efterår, men spillede sig den grad op her i foråret, hvor han fx. næsten ene mand dominerede i kampe mod Barcelona og Real Madrid. Af hvad jeg har set, synes jeg han er en ekstrem spændende spiller.

Håber da også meget, at han ikke er den eneste central midtbanespiller vi henter ind, og jeg er nu ret så sikker på, at en anden også vil komme ind. 

Generelt virker det dog som om, at vi nu hælder mere til at bruge store summer på etableret spillere end hvordan det fungerede under Fergie, der langt hellere ville lave en billig handel med en relativ ukendt spiller.

Jeg stiller mig total uforstående over, at man kan være negativ imod en handel med Herrera. Nej, han har selvfølgelig ikke et CV som Fabregas eller en status som svinet fra Bayern. 
Mon ikke Van Gaal har en plan med de handler han laver. Han lagde trods alt grundstenene for Barcelona og Bayerns storhedstider.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16990: 24 Jun 2014, 19:37 »

Jeg vil bestemt ikke sige, at jeg stiller mig utilfreds hvis vi køber ham, men jeg har mine forbehold. Jeg skal gerne erkende, at jeg kun har set ham en 7-8 gange i år, så jeg kan selvfølgelig ikke vurdere om han har været MoM i de andre 30 kampe, dog synes jeg at £30 millioner er noget dyrt. Derudover bliver det interessant at se om han lever op til det enormt høje prisskilt. Der er trods alt forskel på at spille på San Mames og Old Trafford.

Desuden har der i længere tid gået rygter om, at vores næste forsvarskøb bliver Thomas Vermaelen fra Arsenal. Hvis det er tilfældet kan vi lige så godt spare de 3-4 millioner pund han kan være værd, og forfremme Michael Keane til førsteholdet i stedet. Vi har rigeligt med middelmådighed i forsvarskæden som det ser ud.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16991: 24 Jun 2014, 19:39 »

Mon ikke Van Gaal har en plan med de handler han laver. Han lagde trods alt grundstenene for Barcelona og Bayerns storhedstider.

Blev fyret i Barca og skyld i at Rivaldo smuttede. Lorte hollænder.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16992: 24 Jun 2014, 20:05 »

Jeg er bestemt heller ikke utilfreds ved en evt. signing af Herrera, men jeg håber bare ikke, han bliver det eneste indkøb til midtbanen. Og hvis de 30 millioner pund bliver prisen, så må det også betegnes som en anelse dyrt.

Men lad os da håbe, at van Gaal har det hele under kontrol Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16993: 26 Jun 2014, 10:40 »

Det bliver i hvert fald dyrere end €36M...

Dermot Corrigan ‏@dermotmcorrigan 2m
"Athletic Club has rejected a €36m offer from Manchester United FC for Ander Herrera" http://www.athletic-club.net/web/main.asp?a=0&b=1&c=1&d=1000&berria=14333&idi=2
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #16994: 26 Jun 2014, 10:48 »

Umiddelbart skulle han have en frikøbsklausul på 28 millioner pund, så ca. svarer til 35 millioner euro.

http://oldtrafford.dk/nyheder/medie-herrera-praesenteres-fredag
Logged


Sider: 1 ... 1131 1132 [1133] 1134 1135 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010