home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1133 1134 [1135] 1136 1137 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1338225 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17010: 28 Jun 2014, 05:35 »

Hvor er det fedt at vi omsider lander et par spillere, og så lige de to Smiley Jeg håber meget at Ander har hvad der skal til. Man må sige at de fleste andre spanske offensivspillere har gjort det godt, og det tror og håber jeg også han kan, omend han er en lidt anden type. At vi lander Shaw er sgu stærkt, vi har langt fra været eneste bejler og vi er uden for CL, og alligevel henter vi ham. Stærkt! Opstemt

Jeg blev sgu lidt nervøs tidligere når Liverpool, Chelsea og City alle gik i gang med at handle og vi stadig intet fik ind eller ud (foruden Buttner)..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17011: 14 Jul 2014, 11:08 »

Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17012: 14 Jul 2014, 12:01 »

Så længe Vidal ryger den modsatte vej er det fint nok.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17013: 14 Jul 2014, 13:20 »

Så ser det måske ud til, at vi mister endnu en kulturbærer i Manchester United, og det hverken kan eller vil jeg negligere betydningen af. Ganske vist har han forsømt sine defensive pligter gennem efterhånden nogle sæsoner nu, men det er ikke uden grund, at han har været kaptajn i Vidic' fravær. Evra har været en ægte United-mand helt ind til benet, og han kunne være en god mentor for vores nye, lille juvel.

Jeg overlever dog, hvis det betyder, at Arturo Vidal ryger den anden vej, for jeg kan ikke pege på en spiller, jeg hellere så i United, som tingene er lige nu. Den mand er gennemsyret klasse.

Men lad os nu lige vente og se, hvad der sker. Det ville ikke være første gang, at Daily Mail disker op med en and.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2014, 13:28 af Daniel Nordentoft » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17014: 14 Jul 2014, 17:33 »

Så røg fik vi en ny aftale på plads angående hvem der skal sponsere tøj de næste 10 år fra 15/16 sæsonen, som blev Adidas til en aftale på min. £750 mio over 10 år! Eder sparkme noget af en aftale vi har fået forhandlet på plads der!
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17015: 14 Jul 2014, 22:00 »

Ser I frem til at få Louis van Gaal, eller er I skeptiske? Han er da helt sikkert en fin træner, men han har også ødelagt rigtig mange ting. Man kan bare spørge i FC Barcelona. Men han er jo hollænder, så måske er der ingen grund til nervøsitet. BIG Bauke glæder sig i hvert fald.
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17016: 14 Jul 2014, 22:25 »

Ser I frem til at få Louis van Gaal, eller er I skeptiske? Han er da helt sikkert en fin træner, men han har også ødelagt rigtig mange ting. Man kan bare spørge i FC Barcelona. Men han er jo hollænder, så måske er der ingen grund til nervøsitet. BIG Bauke glæder sig i hvert fald.
Det er omkring 15 år siden Van Gaal var i Barca. Mon ikke han har lært lidt siden da?
Han har da i hvert fald haft god succes med AZ, Bayern og nu Holland. Jeg tror, han er en rigtig Fergie-type - man laver ikke numre med ham.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17017: 14 Jul 2014, 22:29 »

Det er omkring 15 år siden Van Gaal var i Barca. Mon ikke han har lært lidt siden da?
Han har da i hvert fald haft god succes med AZ, Bayern og nu Holland. Jeg tror, han er en rigtig Fergie-type - man laver ikke numre med ham.
I kan da håbe, at han har lært noget. Men jeg tror heller ikke, at han er en mand, man laver numre med. Det ligger lidt til de hollændere, at dem skal man ikke snyde. Man laver heller ikke numre med Bauke Mollema f.eks. Eller Arjen Robben. Det er godt set egentlig.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17018: 14 Jul 2014, 22:40 »

Glæder mig til at se om Rooney kan indordne sig Smiley
Og hvilken taktik der skal spilles.

Men ellers lyder det jo meget godt. -> http://oldtrafford.dk/nyheder/van-gaal-united-skal-vaere-som-holland
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17019: 15 Jul 2014, 22:52 »

http://www.thesportbible.com/videos/nicole-scherzinger-sings-don-t-cha-wish-your-striker-was-rvp

En af klodens dejligste kvinder synger om en af klodens bedste angribere. Han kommer til at bombe i den nye sæson.
Logged

ChristianRufs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17020: 16 Jul 2014, 16:04 »

Hej

Jeg er ny herinde og holder med United. Hvad tror i Luke shaw og co kan bidrage med? Tror ikke vi kan hamle op med chelsea desværre
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17021: 16 Jul 2014, 20:54 »

Ligegyldigt hvem vi går ud og henter, så tror jeg ikke rigtig, vi kan hamle op med Chelsea i den kommende sæson. Vi skal lige komme os over sidste års fiasko. Så jeg forventer heller ikke af van Gaal, at han går ud og hiver en 1. plads hjem i den kommende sæson. Så længe han kan få banket os op på en CHL plads igen, så er jeg godt tilfreds.

Så jeg tror ærlig talt, at Chelsea eller Man City henter trofæet igen. Liverpool uden Suarez tror jeg simpelthen bare ikke på er det samme. Selvom Sturridge også lavede sin del mål, så kommer de stadig til at tabe mange mål i Luis (medmindre de laver et awesome indkøb, som kan gå ind og være direkte erstatning).  Men det er svært.

Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17022: 17 Jul 2014, 17:39 »

Louis van Gaal afholdt sin første officielle pressekonference i dag, og der var ikke så meget overraskelse i hans udtalelser, blandt andet fastslog han, at han gerne vil se truppen og spillerne an de næste 3-4 uger, og så derefter gå på indkøb, såfremt han finder det nødvendigt.

Og det kan blive nødvendigt. Således er Michael Carrick allerede på andendagen af træningen blevet alvorligt ankelskadet, og forventes ude i noget der ligner to måneder til 10 uger.

Står det til mig henter vi en central forsvarsspiller, en central midtbanespiller og en eventuelt en kantspiller, men føler mig ikke længere helt så sikker på hvad det ender med. Optimalt ville det være at skrive med Di Maria, Vidal og Hummels, så lur mig om ikke vi ender med blot at hente De Jong og Vermaelen.

Nu må vi se hvad LvG har i tankerne, men det bliver utvivlsomt spændende at følge holdet den på den kommende pre-season tur til USA. Mange unge spillere har trænet med de første par dage, og forhåbentligt får disse chancen på turen.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17023: 18 Jul 2014, 17:46 »

Hvis man ikke har hørt eller set Van Gaals første pressekonference, kan man se den her.

http://youtu.be/0eU_tmP-wow
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17024: 21 Jul 2014, 16:50 »

Så blev det officielt, at Patrice Evra forlader Manchester United til fordel for Juventus, ligesom han har forlænget sin kontrakt med et år. Vi ved vist allesammen godt, hvad det betyder.

http://www.youtube.com/v/FJbmB9k2Y88

Men tak for alt til Pat. Han havde efterhånden udviklet sig til lidt af en klublegende. Det er hårdt at sige farvel til en kulturbærer, men generationsskiftet er også nødvendigt nu.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2014, 16:52 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 ... 1133 1134 [1135] 1136 1137 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010