home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 1135 1136 [1137] 1138 1139 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1338152 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17040: 03 Aug 2014, 15:35 »

"Finale kampen mod Southampton", I saw what you did there, Newton Opstemt Opstemt
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17041: 03 Aug 2014, 17:56 »

Fantastisk pre-season indtil videre. Spilletid til alle på turen, fire sejre i fire kampe mod kvalificerede modstandere, og vigtigst af alt spiller vi en gang seværdig fodbold igen. Det har været fire meget positive kampe indtil videre, og vi skal naturligvis forsøge at bygge videre inden sæsonen starter om små to uger.
 
Nu venter finalekampen mod Southampton i en interessant afslutning på turneringen, inden Valencia gæster Old Trafford i hvad der bliver den første hjemmekamp for LvG.

Mht. indkøb bliver det interessant at se hvad der kommer til at ske den sidste måned, personligt håber jeg stadig, at vi bringer en central midtbanespiller og en central forsvarsspiller ind, men begynder efterhånden at frygte, at vi lader os nøje med sidstnævnte. Der er intet andet for end at vente og se.
3 sejre i 4 kampe*
En 0-0 kamp må vel betegnes som uafgjort, også selvom United vandt på den efterfølgende straffesparkskonkur rence Wink
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17042: 03 Aug 2014, 21:40 »

Hvad er forventninger i man u til sæsonen?
Logged

Liverpool F.C

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17043: 03 Aug 2014, 21:48 »

At tage sølvet. Derefter laver vi en bog om det.

http://www.amazon.co.uk/They-Dared-To-Dream-Liverpool-ebook/dp/B00LEG66SE
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17044: 03 Aug 2014, 21:51 »

At tage sølvet. Derefter laver vi en bog om det.

http://www.amazon.co.uk/They-Dared-To-Dream-Liverpool-ebook/dp/B00LEG66SE
Er det ikke optimistisk sat? Er der virkelig nogen i eller omkring Manchester, som evner at skrive en bog?
Logged

Liverpool F.C

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17045: 03 Aug 2014, 22:39 »

Er det ikke optimistisk sat? Er der virkelig nogen i eller omkring Manchester, som evner at skrive en bog?

Wow, den var dårlig.

For at besvare dit spørgsmål, så er forventningen for mig personligt, at vi som mindstekravet spiller os tilbage i top 4, og dermed får CL-bold på programmet igen. Mesterskabet bliver svært at konkurrere med om, men et par rigtige indkøb inden vinduet smækker i, og så ser det måske anderledes ud. Nu må vi vente og se, det er altid nemmere at se hvor holdet står, når først sæsonen er igang.

Skal jeg komme med et tidligt bud, så bliver det tredjepladsen efter Chelsea og City, og foran Arsenal, der bliver den obligatoriske fier. Liverpool uden Suarez og med CL-bold på programmet ser jeg personligt glide ud af top 4, men jeg er heller ikke synderligt imponeret af jeres Tottenham-esque indkøbsstrategi denne sommer.
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17046: 03 Aug 2014, 22:44 »

Tror det var ment som en lille hån af at Liverpool syntes, at det var så stort at de næsten vandt mesterskabet, at de blev nødt til at skrive en bog om det Opstemt

Det er lidt komisk Opstemt
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17047: 03 Aug 2014, 22:55 »

Wow, den var dårlig.

For at besvare dit spørgsmål, så er forventningen for mig personligt, at vi som mindstekravet spiller os tilbage i top 4, og dermed får CL-bold på programmet igen. Mesterskabet bliver svært at konkurrere med om, men et par rigtige indkøb inden vinduet smækker i, og så ser det måske anderledes ud. Nu må vi vente og se, det er altid nemmere at se hvor holdet står, når først sæsonen er igang.

Skal jeg komme med et tidligt bud, så bliver det tredjepladsen efter Chelsea og City, og foran Arsenal, der bliver den obligatoriske fier. Liverpool uden Suarez og med CL-bold på programmet ser jeg personligt glide ud af top 4, men jeg er heller ikke synderligt imponeret af jeres Tottenham-esque indkøbsstrategi denne sommer.
I så fald at i ender i top-4, skal det så begrundes med at i kun skulle fokusere på ligaen? Det har jeg i hvert fald fået fortalt af United fans, var den eneste grund til at Liverpool endte der i sidste sæson.

Jeg er modsat dig rigtig imponeret over Liverpool's indkøb. Suarez er selvfølgelig et stort tab, men synes ikke man kan indvende noget mod indkøbende. En spiller der blev nomineret til årets spiller i ligaen sidste sæson, samt en af ligaens bedste forsvarspiller - faktisk den centerforsvar med højst gns. karakter i sidste sæson. Derudover er der hentet to af fodboldens allerstørste talenter - så fremtiden ser lys ud. Det er skønt.

Tror det var ment som en lille hån af at Liverpool syntes, at det var så stort at de næsten vandt mesterskabet, at de blev nødt til at skrive en bog om det Opstemt

Det er lidt komisk Opstemt
Det havde jeg godt opfattet  Peace
Logged

Liverpool F.C

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17048: 05 Aug 2014, 14:19 »

Man Utd News © @SirAlexStand
Follow
Luke Shaw beats his former club Southampton to win his first trophy as a United player. #MUFC #LFC

3-1 sejr i finalen, og vi kan være ganske tilfredse med at have vundet en turnering spækket med storhold, selvom den ikke betyder det store. Kampen i nat var langt fra vores bedste på turen, men alligevel formår vi at vinde 3-1, hvilket jo er klasse i sig selv.

Fantastisk bold af Chicha ved det udlignende mål, og igen en stærk kamp fra Ashley Young, der virkelig har spillet sig ind i varmen som wingback. Stærk turnering af ham, mens også Rooney, Fletcher og Herrera skal nævnes efter en imponerende pre-season. Sidstnævnte var bedst i de første par kampe, men han bringer noget energi, vilje og dynamik til midtbanen i hver kamp, som vi virkelig har savnet. Han skal nok blive en kæmpe gevinst for os.

Turneringen har tydeligt vist, at vi mangler en midterforsvarer, og første halvleg af kampen igår understregede dette. Mats Hummels er naturligvis drømmen, men mon ikke vi må tage til takke med Thomas Vermaelen eller noget lignende. På den måde får LvG også en venstrebenet CB, som han jo ønsker. Tror ikke vi kommer til at gøre meget mere på markedet efter den gode pre-season, selvom Vidal stadig lurer i baggrunden. Personligt tror jeg dog, at LvG venter på Strootman, som nok først kan erhverves om et års tid.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17049: 05 Aug 2014, 15:00 »

Det er mulilgt, at det ikke var den bedste kamp på touren, men det var det helt klart det store højdepunkt! At have slået Roma, Real & Liverpool (Inter, hvis man mener det) er stærkt, og det specielt de sidste to kampe giver håb om bedre tider.

Young er ligesom Newton nævner formentligt inde i varmen hos LvG som wingback, i hvertfald som en habil reserve i det mindste. Han må siges at være den store vinder under den her tour, ligesom at jeg synes, at Rooney virker som værende på et højt niveau inden den nye sæson.

Kampen i går, var for mig en blandet fornøjelse, vi kunne have været kommet foran i starten ved Chicha. Og derefter og indtil halveg synes jeg vi var næstbedst, det skyldes for mig at se, vores manglende evne til at komme ovenpå i pasningsspillet. Forsvarest boldbehandling i første halveg var under niveau, hvor jeg synes at Smalling og Evans stod ud som de værste, samt at Fletcher på midtbanen var en hæmsko. Han havde nogle underlige pasninger som enten røg direkte i fødderne på modstanderen eller udover sidelinjen. Der må en anden midtbanespiller til, selvom at jeg Cleverley gjorde et stabilt indhop, så er Ander Herrera ikke på et niveau endnu hvor han kan trække det hele. Specielt i sine defensive aktioner mangler Herrera overblik, han boozer utroligt meget, og lavede deraf utroligt mange frispark.

Fra minut 50 og kampen ud var vi klart det bedste hold, laver tre mål, hvor at de to hurtige lammer Liverpool. Super indhop af både Shaw & Blackett, sidste nævnte så virkelig stabil ud i pasningsspillet og var god i sine defensive aktioner.

For mig at se spillede både Nani og Chicha sig ud af klubben, jeg tror at de sammen med Fellaini ikke kommer til at være i klubben efter transfervinduet lukker, om det er på permanent eller midlertidig basis, skal jeg ikke kunne sige. Nani virker ikke til at kunne opfylde nogle af de pladser som det nye system har brug, på samme niveau eller bedre end nogle andre. Samt at det nye 3-5-2 ser ud til at kræve mere af vores angribere udenfor feltet end hvad Chicharito kan magte, for ser vi bort fra hans assist til Rooney, så spillede han ikke en god kamp.

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17050: 11 Aug 2014, 15:17 »

Det er utroligt at man kan blive udsat for racisme samt nægtet et håndtryk og stadig ligne idioten i hele affæren.
Utrolig enig. Man skal virkelig gøre sig umage.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17051: 11 Aug 2014, 16:43 »

Det er jo en teori. I hvert fald narrer den kloge den mindre kloge. Suarez fik straf, ikke Pat. Så jeg ved nu ikke, hvem der er idioten her.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17052: 11 Aug 2014, 16:53 »

Det er jo en teori. I hvert fald narrer den kloge den mindre kloge. Suarez fik straf, ikke Pat. Så jeg ved nu ikke, hvem der er idioten her.

Jeg ved godt hvem der er idioten, og det gør du også Daniel xDD
Logged

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17053: 11 Aug 2014, 17:19 »

Næ, det var nu bare, fordi du spurgte ind til, om han var bedre end dig på det punkt.

Men lad os da endelig få nogle andre ind i diskussionen om Evra og Suarez. Det burde stå lysende klart for enhver, hvem der er idioten. Idioten har bidt sin modstander tre gange i sin karriere. Kan du gætte, hvem det er?
Så er det da også forskelsbehandling. PtrN er undskyldt, for han er en god bruger. Jeg er åbenbart ikke.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #17054: 11 Aug 2014, 17:31 »

Næ, det var nu bare, fordi du spurgte ind til, om han var bedre end dig på det punkt.

Men lad os da endelig få nogle andre ind i diskussionen om Evra og Suarez. Det burde stå lysende klart for enhver, hvem der er idioten. Idioten har bidt sin modstander tre gange i sin karriere. Kan du gætte, hvem det er?
Er det David Alaba?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 1135 1136 [1137] 1138 1139 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010