home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Verdens bedste fodboldspiller?
Kaka
Messi
Fabregas
C. Ronaldo

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller?  (Læst 30786 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #165: 05 Apr 2008, 10:51 »

Fabregas Angribere??

Men Verdens bedste er nok C.Ronaldo som du også påpeger


Mon ikke han mener Adebayor  Tunge
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #166: 05 Apr 2008, 10:56 »

Mon ikke han mener Adebayor  Tunge

det kan godt være men der manger der siger oh messi er angriber og C.ronaldo og så stå Fabregas der også

derfor påpeger jeg det bare
Logged

Kazak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #167: 05 Apr 2008, 11:01 »

Er der nogle af jer der har set hele eller bare klip af den kamp United spillede mod sporting inden han blev solgt,
jeg mener han kørte rundt med United og der var han åltså ikke særlig gammel.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #168: 05 Apr 2008, 11:06 »

Det vil man næsten ikke kunne undgå til sådanne afstemninger, de fleste vil jo vælge spillere fra deres favoritklubber.

Men jeg vil give dig ret, uden tvivl Cristiano Ronaldo der er verdens bedste, med Cesc et skridt bagefter. Nu kan man måske sige at det er grundet jeg er United-fan, men det vil jeg ikke mene. Hans konstante fantastiske præstationer må imponere enhver, jeg vil blive utroligt skuffet - nærmere overrasket - hvis Ronaldo ikke skulle vinde denne afstemning, da jeg ikke synes der er nogen i nærheden af ham.

Jeg ville også normalt pr. instinkt vælge Fabregas, da jeg synes at han er fantastisk. Men på trods af at jeg hader Ronaldo dybt i min sjæl pga. hans personlighed, tudefjæs, divere osv, så er han nok pt. den bedste fodboldspiller. At han så ud over dét, er som sendt fra djævlen, er en anden sag.

Jeg synes dog at Fabregas er lige i hælene på Ronaldo i denne kåring, da han gang på gang imponerer med ufattelige afleveringer og blik for spillet. Han ser simpelthen ting som man ikke engang selv gør, selvom man sidder højt oppe i kameravinklen og dermed har bedre overblik. Og så er han kun 20... Det er jo helt fantastiskt!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #169: 05 Apr 2008, 11:48 »

det kan godt være men der manger der siger oh messi er angriber og C.ronaldo og så stå Fabregas der også

derfor påpeger jeg det bare

Hehe, nu ville jeg ikke påtegne Ronaldo og Messi som angribere, men det er vel en smagssag..Thumbs Up

Men nok om det..
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #170: 05 Apr 2008, 11:53 »

Jeg ville også normalt pr. instinkt vælge Fabregas, da jeg synes at han er fantastisk. Men på trods af at jeg hader Ronaldo dybt i min sjæl pga. hans personlighed, tudefjæs, divere osv, så er han nok pt. den bedste fodboldspiller. At han så ud over dét, er som sendt fra djævlen, er en anden sag.

Jeg synes dog at Fabregas er lige i hælene på Ronaldo i denne kåring, da han gang på gang imponerer med ufattelige afleveringer og blik for spillet. Han ser simpelthen ting som man ikke engang selv gør, selvom man sidder højt oppe i kameravinklen og dermed har bedre overblik. Og så er han kun 20... Det er jo helt fantastiskt!

Helt Helt Enig Peace

Ronaldo er hellere ikk lige min kop te  Grin
Men jeg må indrømme at det er underholdene at se ham spille, bortset fra nå nogle prikker til ham Peace
Og Helt Enig i at Fabregas er lige bagved, dog er det lidt trist at indrømme da jeg er Liverpool fan Wink

Ps. Kaka er jo stadig verdens bedste, så der er vel ikk rigtig noget at diskutere  Wink hehe
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #171: 05 Apr 2008, 12:06 »

Det er jo klart Cristiano Ronaldo der er den bedste!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #172: 05 Apr 2008, 12:21 »

Hvorfor diskutere, hvem der skal være i afstemningen? Der er kun brug for én valgmulighed, og det er Cristiano Ronaldo.

Min holdning er, at alle, der ikke stemmer på Ronaldo, lyver for sig selv. Hans præstationer taler for sig selv, og lige nu er han flere klasser over alle andre. Måske de bedste enkeltmandspræstati oner vi har set i det 21. århundrede.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #173: 05 Apr 2008, 12:23 »

Hvorfor diskutere, hvem der skal være i afstemningen? Der er kun brug for én valgmulighed, og det er Cristiano Ronaldo.

Min holdning er, at alle, der ikke stemmer på Ronaldo, lyver for sig selv. Hans præstationer taler for sig selv, og lige nu er han flere klasser over alle andre. Måske de bedste enkeltmandspræstati oner vi har set i det 21. århundrede.

Overdrivelse fremme forståelse  Wink

Lidt voldsomt sys jeg, for en spiller som Fabregas spiller ikk dårligt,
Torres er også kommet godt igang efter min mening,
Og så skal man hellere ikk helt glemme Robinho
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #174: 05 Apr 2008, 12:25 »

Overdrivelse fremme forståelse  Wink

Lidt voldsomt sys jeg, for en spiller som Fabregas spiller ikk dårligt,
Torres er også kommet godt igang efter min mening,
Og så skal man hellere ikk helt glemme Robinho

De er fantastiske spillere, men jeg synes, det er latterligt, at nogen vil mene, de har været bedre end Ronaldo i år, for han har været uden sidestykke. Benægter man det, vil jeg vove at påstå, at man er farvet af et personligt had til Ronaldo eller kærlighed til en rivaliserende klub.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #175: 05 Apr 2008, 12:25 »

Hvorfor diskutere, hvem der skal være i afstemningen? Der er kun brug for én valgmulighed, og det er Cristiano Ronaldo.

Min holdning er, at alle, der ikke stemmer på Ronaldo, lyver for sig selv. Hans præstationer taler for sig selv, og lige nu er han flere klasser over alle andre. Måske de bedste enkeltmandspræstati oner vi har set i det 21. århundrede.

Præcis.. Og det ser da også ud til at Cristiano får et overvældende flertal i afstemningen Thumbs Up
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #176: 05 Apr 2008, 12:27 »

Præcis.. Og det ser da også ud til at Cristiano får et overvældende flertal i afstemningen Thumbs Up
Alt andet ville være useriøst! Der er ingen over eller ved siden af Ronnie !
Logged


Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #177: 05 Apr 2008, 12:31 »

Det er vel desværre C. Ronaldo Skuffet
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #178: 05 Apr 2008, 12:32 »

De er fantastiske spillere, men jeg synes, det er latterligt, at nogen vil mene, de har været bedre end Ronaldo i år, for han har været uden sidestykke. Benægter man det, vil jeg vove at påstå, at man er farvet af et personligt had til Ronaldo eller kærlighed til en rivaliserende klub.

Ja da, han er da den klart bedste,
Selv om jeg er ked af at indrømme det som Liverpool fan,
Men at han er flere niveauer over de andre, er jeg dog ikk helt enig i Peace

Logged

jjerfild
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller?
« Svar #179: 06 Apr 2008, 15:02 »

ronaldo!
Logged

Manolo Jiménez er sej!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010