home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 291 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99073 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #195: 24 Jul 2008, 00:29 »

Sorry, men jeg er på faxe-tribunen hver gang brøndby spiller hjemme, og mange af de mennesker fra min omgangskreds er brøndbyfans, og ingen har noget negativt om den nuværende gislason? aner ikke hvor du har det fra?

Mest af alt fra SSO, hvor der i hvert fald er mange der ikke er tilfredse med vores defensive midtbanespiller. Det er derfra jeg har det.

Jeg er selv imponeret over Gislason, men mener stadig ikke det er nok til at komme højere op
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Ben92
Gæst
 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #196: 24 Jul 2008, 00:30 »

Har heller ikke hørt det med Gislason. Men igen rigtig flot arbejde, og som de så mange andre gange er jeg fuldstændig enig med dig. Flot, flot arbejde igen. Smiley
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #197: 24 Jul 2008, 00:32 »

Mest af alt fra SSO, hvor der i hvert fald er mange der ikke er tilfredse med vores defensive midtbanespiller. Det er derfra jeg har det.

Jeg er selv imponeret over Gislason, men mener stadig ikke det er nok til at komme højere op

Hmm, ja nu skal jeg ikke sidde og ytre min mening om SSO, men enhver idiot kan da se at Gisla er en af de bærende kræfter på det nuværende brøndbyhold!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #198: 24 Jul 2008, 00:34 »

Rigtig godt arbejde

Men forstår ikke hvordan du kan give Djemba-Djemba 4 point manden har jo ikke vist noget i et stykke tid og der ikke rigtig er nogen der ved om han kan præstere som han gjorde i United
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #199: 24 Jul 2008, 00:35 »

Jeg ville klart sætte Gislason højere end Djemba-Djemba. Jeg synes han er i særklasse i ligaen på sin plads. Jeg er enig i, at Augustinussen er en perle spiller, men måske ville jeg også sætte Gislason højere end ham. Til gengæld er jeg enig i resten af feltet. Nørregaard er en udemærket spiller, men han er sjældent bedre end god. Aldrig i særklasse, ikke engang for sas-ligaen. Ind med Kvist frem for ham  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #200: 24 Jul 2008, 00:40 »

Jeg har lidt svært ved at forstå at nogen spillere kan leve på tidligere tiders bedrifter, mens andre bliver placeret lavt...

Bøgelund <-> Jönsson
Djemba Djemba <-> Kristiansen

Udover det mangler der lidt kød på din vurdering af Nørregaard.

Sidst men ikke mindst ved jeg ikke om du læste min tidligere kommentar, jeg fik ihvertfald ikke nogen respons Smiley

Reserve/Rotations spillere vil nok være et bedre ord at bruge her. Hvis du vil vurdere bænken, skal du huske at have U21 reglen med indover  Smiley

KUTGW
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #201: 24 Jul 2008, 00:42 »

Har heller ikke hørt det med Gislason. Men igen rigtig flot arbejde, og som de så mange andre gange er jeg fuldstændig enig med dig. Flot, flot arbejde igen. Smiley
Hmm, ja nu skal jeg ikke sidde og ytre min mening om SSO, men enhver idiot kan da se at Gisla er en af de bærende kræfter på det nuværende brøndbyhold!

Jamen, jeg mener også han er en af de vigtigste spillere som sagt, og jeg er meget stor fan af ham. Overvejede faktisk også at sætte ham foran Djemba-Djemba, men jeg har nok lade mig overbevise om, at Eric - mest pga. hans navn og meritter - er en bedre spiller end ham. Har dog ikke så meget at have det i.

Her et et par indlæg fra SSO(hvor meget niveau generelt er lavt)
"Gislason er ganske enkelt en tand for elendig. Han er den største hæmsko for holdet. Langsom i både tanke og handling. Langsom i løb. Ringe teknik og han har ikke den karisma samt udtråling jeg mener en anfører i Brøndby skal besidde."

"Skulle miraklet ske og vi virkelig henter de 3 spiller, så er det vel ensbetydede med et Gislason salg.
Det vil jo også bare gøre købene endnu mere fantastisk"

Rigtig godt arbejde

Men forstår ikke hvordan du kan give Djemba-Djemba 4 point manden har jo ikke vist noget i et stykke tid og der ikke rigtig er nogen der ved om han kan præstere som han gjorde i United
Jeg ville klart sætte Gislason højere end Djemba-Djemba. Jeg synes han er i særklasse i ligaen på sin plads. Jeg er enig i, at Augustinussen er en perle spiller, men måske ville jeg også sætte Gislason højere end ham. Til gengæld er jeg enig i resten af feltet. Nørregaard er en udemærket spiller, men han er sjældent bedre end god. Aldrig i særklasse, ikke engang for sas-ligaen. Ind med Kvist frem for ham  Thumbs Up

Jeg takker... Og måske har jeg ladet mig forblinde af Djemba-Djembas navn, for jeg er stor stor fan af Gislason Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #202: 24 Jul 2008, 00:46 »

Jeg har lidt svært ved at forstå at nogen spillere kan leve på tidligere tiders bedrifter, mens andre bliver placeret lavt...

Bøgelund <-> Jönsson
Djemba Djemba <-> Kristiansen

Udover det mangler der lidt kød på din vurdering af Nørregaard.

Sidst men ikke mindst ved jeg ikke om du læste min tidligere kommentar, jeg fik ihvertfald ikke nogen respons Smiley

KUTGW

Nu er der lidt forskel på de forskellige spilleres tidligere bedrifter. Bøgelund har både spillet fast i Bundesligaen og på det danske landshold, mens Jon aldrig rigtig har været på Sveriges landshold og samtidig aldrig kom igang i Frankrig, men kun har været fast i Sverige. Derfor er Jon placeret så lavt - set på tidligere bedrifter.

Djemba-Djemba var virkelig klasse i Nantes, og kom derfra til mægtige United. Her slog han aldrig for alvor igennem, men viste alligevel klasse i et par kampe, og det samme for Villa. Derudover har han været fast mand på det camerounske landshold, hvilket altså ikke er helt dårligt.

Jan Kristiansen har ikke været fast mand på midten i Nürnberg, og heller aldrig rigtig på backen, derfor har jeg svært ved at vurdere hans nuværende niveau. Og hans niveau fra Esbjerg hæver ham ikke over de andre, hvorfor jeg mener et to-tal er nok til ham. Kan han dog holde niveauet fra aftenens kamp mod Juventus, så skal han nok komme højere op.

Derfor - jeg mener altså, at der er lidt forskel på spillernes tidligere bedrifter og klubber Smiley

Og det kommer bare til at hedde "Bredden", og det dækker jo sådan set den reserve der kan sættes ind på pågældende pladser, og uden at tage højde for alderen. Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #203: 24 Jul 2008, 00:49 »

er vild med dit arbejde JS Opstemt hvor kommer der update Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #204: 24 Jul 2008, 00:54 »

Djemba-Djemba var virkelig klasse i Nantes, og kom derfra til mægtige United. Her slog han aldrig for alvor igennem, men viste alligevel klasse i et par kampe, og det samme for Villa. Derudover har han været fast mand på det camerounske landshold, hvilket altså ikke er helt dårligt.

Ja men nu spillede Djemba-Djemba også i Nantes 2001-2003 nu er det 2008 så det synes jeg ikke rigtig du kan bedømme ham for synes han skulle have haft 3 point og Gisla 4 point, da Gisla har spillet rigtig godt siden han kom til Brøndby og har spillet 21 kampe for det Islandske landshold
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #205: 24 Jul 2008, 00:56 »

Fuldstændig enig med dig! Smiley. Synes det er fuldstændigt fortjent at Hjalte ender på en sidste plads.
Logged


vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #206: 24 Jul 2008, 01:22 »

Syntes Salami fra FCm er blandt de to bedste, men det kommer jo også ud på hvad du bedømmer dem på.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #207: 24 Jul 2008, 01:26 »

Jeg er meget enig med din vurdering af midtbane folkene. Jeg syntes det er helt fair og vurdere Djemba højt, får han de rigtige omgivelser, så bliver han en af superligaens bedste spiller, selvom der selvfølgelig er risiko for et kæmpe flot. Vi så dog gode takter mod Aston Villa.
Man kunne sagtens bytte om på Gislason og Djemba, men jeg ville også sætte Djemba højest.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #208: 24 Jul 2008, 01:35 »

Det ser skam godt ud, denne gang har jeg intet at sige Wink

Eller jo, der er selvfølgelig altid noget at sige.

Har aldrig brudt mig om Hjalte Nørregaard så jeg er enig, og meget glad for, at han ender sidst. Gislason er stærk, og en vigtig spiller, men Augustinussen trådte for alvor i karakter i sidste sæson, og en 5'er til ham er svær at modsige. Også selvom jeg ikke synes der er så stor forskel på Augu og Gisla. Jeg tror dog at Djemba-Djemba kommer til at overstråle ham, altså Augustinussen, men en 4'er til Djemba er en god karakter. Han er et scoop, men samtidig har han aldrig slået igennem i store klubber, og kan han holde fokus på banen i stedet for på sine biler? funny

Salami har jeg stort set ikke set, men denne gang har du, ifølge mig, ramt plet i din vurdering.
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 'kontrollerendemidt'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #209: 24 Jul 2008, 01:38 »

Jeg vil gætte på at det er ved at være et stykke tid siden der var nogen på FMF. som har set Djemba i aktion, hvis man ikke tæller hans kampe for OB. For en klub som OB, uden af at fornærme dem, vil ALDRIG kunne hente en spiller som er klasse, medmindre han er ved aat være oppe i årene og vil vænne hjem ligesom det var tilfældet med "henke" i Sverige. Der må være utrolig mange ting som er gået galt for Djemba. Først kommer han til United og får aldrig rigtig slået sit navn fast. Derefter ryger han til Aston Villa som han også har svært ved at tilpasse sig, og ikke mindst få spilletid. Så tager han skiftet til Quatar, som på INGEN måde er en god fodbold-liga men, derimod en god penge-liga. Det er kun Store navne som tager til mellemøsten, og de plejer at gøre det når de er oppe i alderen for at sikre deres pension. Jeg tror grunden til at Djemba valgte at tage skiftet var fordi han indså at han ikke kunne blive ved med at underpræsteret og ligeså godt kunne tage til en klub som kunne få et "brandt" i ham. SAmtidig var hans løn heller ikke så dårlig går jeg ud fra, hvilket også skulle sikrer hans fremtid. Nu hvor han så er færdig i Quatar og nok savner "de atore ampe" (CL), tror jeg han har bedt hans agenter finde en klub som var villig til at investerer i ham. Hgvilket de s ikke var. Dernæst har han jo så måtte nøjes med UEFA-cuppen.
Så jeg syntes altså at Djemba er ALT for overvurderet. Han er et kæmpe navn i dansk fodbold, ja. Men lad os nu se hvad han kan. Fx. efter Villa- kampen stod der i enkelte aviser i England, at han viste spillet som man aldrig så i england.  Dette fortæller vel også en del om niveauet i dansk fodbold!
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010