home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 880 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  West Ham - på vej mod toppen ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: West Ham - på vej mod toppen ?  (Læst 4262 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
West Ham - på vej mod toppen ?
« : 30 Okt 2006, 21:46 »


West Ham


Grundlagt: 1895
Stadion: Upton Park
Kapacitet: 35500 (kun siddepladser med varme i banen)
Gæld: 260 Millioner (2,75 mill hver måned til 2021)
Profiler: Anton Ferdinand og Carlos Tevez




Så er jeg igang med endnu en blog, den første af slagsen i FM 2007. Jeg vil ikke love der kommer alt for mange deltajer med, da jeg hurtig kører død i det selv. Jeg vil gerne have det er sjovt at spille FM, så der kommer nok mest resultater og spillehandler.
Håber i kan leve med det!

På nuværende tidspunkt har jeg allerede spillet 1. kamp i ligaen, men starter selvfølgelig fra starten.

Klubben har jo en gæld på hele 270 millioner som først er udbetalt i 2021, så jeg må leve med at betale næsten 3mill hver måned. Så jeg har kun 19 mill til indkøb. Ikke specielt meget, truppen ser dog fornuftigt ud så jeg ville finde en rutineret målmand indtil både Roy Carroll og Robert Green blev klar igen.
Jeg fandt 37 årige Mark Crossley. En mand med 8 landskampe for Wales og har massere af førsteholdskampe på bagen, bla for Nottingham Forrest. Jeg måtte betale 180.000 for ham, måske min kommende målmandstræner ?




Her et overblik over truppen:

Målmænd:
Roy Carroll, Robert Green, Mark Crossley og Jimmy Walker

Her satser jeg på Carroll, selvom Green sagens kunne stå. Men som udgangspunkt så regner jeg med Roy vil stå en stabil sæson.

Forsvaret:
På venstre back pladsen er McGartney(25), han har spillet 19 landskampe for NordIrland. En spiller der er kommet fra Sunderland. Paul Konchesky(25) er en offfensiv venstre back som jeg har tænkt mig at bruge.

Højreback pladsen er mere åben. John Pantsil(25), Tyrone Mears(23), Jonathan Spector(20) og Christian Dailly(32).
Disse 4 spillere er kandidater til back pladsen, alle 4 kan dog spille andre pladser end netop DR. Dailly kan også spille defensiv midt, Pantsil højre midtbane og Spector central forsvar.
Hvem der skal spille denne back er forsat et åben spørgsmål..

Det centrale forsvar er en mand dog sikker, Anton Ferdinand(20), som makker til ham kan Daniel Gabbidon(27) eller James Collins(22) komme på tale.

Jeg vil tro jeg stiller med:

Dailly - Gabbidon - Ferdinand - Konchesky

Central midtbane:
Her er der et par interresante navne. Javier Mascherano(22) og Nigel Reo-Coker(22). Disse 2 spillere er store talenter. Javier kan naturligvis ikke engelsk endnu da han ikke har været her så længe. Som udgangspunkt vil jeg bruge Javier som mere defensiv og Reo-Coker som lidt mere offensiv.
Hayden Mullins(27) og Lee Bowyer(29) skal være backup, Bowyer kan dog sagens spiller på kanten.

Kanterne:
Yossi Benayoun(26) og Matthew Etherington(25) vil være de oplagte på kanterne. Bowyer kan somsagt også spille en kant hvis det er nødvendigt. Shaun Newton(31) har karantæne til den 23-12-06.

Kan godt være jeg mangler lidt bredde på kanterne, som udgangspunkt vil jeg beholde dem jeg har nu.

Angribere:
Mit angreb er nok den største styrke. Teddy Sheringham(40), Carlos Tevez(22), Dean Ashton(23), Carlton Cole(22), Bobby Zamora(25) og Marlon Harewood(26)

Et voldsomt stærk angreb vil jeg mene. Tevez er selvskrevet og det bliver nok Ashton der skal hjælpe ham i front. De 2 der nok får mindst spilletid er Teddy og CC(Cole). Det er ligefør jeg har for mange muligheder her, men igen afventer jeg og ser hvad der sker og der vil nok først ske ændringer til januar.

Spillere på reserve og U holder er ikke værd at nævne i øjeblikket.




Jeg har tænkt mig at bruge en 4-4-2 flad på midtbanen. Den ene centrale midtbane har en pil nedaf. De 2 kanter har pile halvt frem. Den anden centrale midtbane mand har mere offensive instruktioner.
I angrebet har jeg tænkt mig at bruge Tevez som den mere kreative angriber som går lidt ned i banen, den anden skal mere være en boksspiller som skal tage de hårde kampe i feltet. De 2 backs skal også bidrage til det offensive.

Jeg har også en lidt mere defensiv taktik | 4-1-2-2-1. En defensiv midtbane, 2 centrale, 2 offensive kanter og kun 1 angriber og mere kontra betinget spillestil, nok til udekampe mod Pool, Chelsea og Man Utd.

Jeg har også fået ansat et par trænere som forhåbenlig kan lette lidt på belastningen under træning.

Min asst manager stod for træningskampene:

Dunfermline - West Ham 1-0 (Tevez udvist)
Slavia Prag - West Ham 2-2 (Bowyer og Harewood udvist)
La Chaux-de-Fonds - West Ham 0-3
Concordia BS - West Ham 0-3
Zurich - West Ham 1-1
Brighton - West Ham 1-1 (Tevez udvist)

Det blev nogen rigtig dyre træningskampe! Det ender med at Tevez får 5 spilledags karantæne og Bowyer/Harewood får 3 spilledage.

Javier Mascherano (For nu af bare Javier) blev skadet i en træningskamp og må være ude i en måned. Etherington måtte også udgå for en træning og går også glip af sæsonstarten.





1.kamp i Premier League
Fulham - West Ham (Fav)

Skader: Javier, Carroll, Green, Spector, McGartney, Etherington, CC(Cole)
Karantæne: Bowyer, Newton, Tevez og Harewood

Med det blev Teddy nød til at starte i front.

Selvom jeg var spilstyrende gennem hele kampen og skabte de fleste chancer så var det alligevel Fulham der løb med sejren.

Resultat: 1-0
83min: Kleberson





2.kamp i Premier League:
West Ham - Bolton (Fav)

Skader: Carroll, Green, Spector, McGartney, Etherington, CC(Cole)
Karantæne: Bowyer, Newton, Tevez og Harewood

Javier er klar igen, men ikke 100% så han sidder over. Dailly spiller den defensive midtbane imens Mears er på højre backen. Præcis samme hold som mod Fulham.

Resultat: 2-1
16min: 1-0 Collins (Straffe)
24min: 1-1 Anelka
67min: 2-1 Ashton

En vigtig og fortjent sejr. Dog en meget dyr kamp. I det 43 minut mål Pantsil(MR) forlade banen og kun 2 minut efter må Mears forlade banen med en skade.
Teddy Sheringham fik sin ligakamp nr 700!




Efter kampen får jeg en besked fra lægen:
"Jeg må desværre medele dig at John Pantsil vil være ude 2-3 uger pga lysken. Mears vil være ude i helt op til en måned da han brækkede et ribben i en takling"

Overblik over truppen efter Bolton kampen:
http://img110.imageshack.us/img110/6416/skaderlf6.jpg

Og Brøndby brokker sig over skader ? Opstemt


Her til sidst kan jeg sige at Barnet har jeg fået som sammarbejdsklub. Har allerede sendt Tony Stokes og Jack Jeffrey dertil.

Hvornår der bliver opdateret igen vides ikke! Men forhåbenlig en af de kommende dage. Kom gerne med en kommentar.


« Seneste Redigering: 31 Okt 2006, 06:14 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


ZhotLog
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #1: 30 Okt 2006, 21:57 »

Ser jo rigtig godt ud det her Blazzo! Ved ikke helt hvad jeg skal sige, måske prøv at lav overskrifter (kampe) lidt større eller med fed
Så det hele bliver lidt mere overskueligt Smiley

Thumbs Up
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #2: 30 Okt 2006, 21:59 »

Lyder Meget spændende... Prøv at Bruge Marek Stech Ungdoms/reserve Holdet... han har slået roy Carroll af mit West Ham hold
Logged

BOYKOT EA GAMES!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #3: 30 Okt 2006, 22:07 »

ZhotLog:
Var det bedre nu ? Skal der eventuel farve på ?

Tribute:
Har også set lidt på ham, men kun 16 år og ikke overdrevet gode tal, endnu. Hvilken sæson er du da ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #4: 30 Okt 2006, 22:09 »

Det ser godt ud, BlaZZo. Ærgerligt med alle de udvisninger... men det er der jo intet at gøre ved Smiley.

Jeg tror umiddelbart, at Green vil være en bedre keeper en Carroll, men det finder du jo nok ud af.. Desuden er Dailly da ikke værd at bruge på højreback ;o).

Klubben er nice, bloggen er nice so far og BlaZZo er nice! crazy
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

ZhotLog
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #5: 30 Okt 2006, 22:10 »

Ja, og så måske også lidt større skrift i overskrifterne. Og så måske opdele det med horizontal lines. [ hr ] uden mellemrum

Det ser sådan ud:


Bare for at få lidt styr på sagerne Opstemt
Men så ser det hele vist også godt ud Smiley
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #6: 30 Okt 2006, 22:18 »

Endelig er sidens bedste blog skriver tilbage, go go Blazzo ! Glæder mig til at læse mere !
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #7: 31 Okt 2006, 06:46 »

Da jeg først besluttede at skrive bloggen her havde jeg allerede spillet et godt stykke tid. Så her er lidt standrad info:

Database:
mellem
Ligaer:
Sydafrika, Kina, Indien, Sydkorea, USA, Belgien, Danmark, England, Frankrig, Tyskland,Italien, Holland, Norge, Portugal, Spanien, Sverige, Argentina, Brasilien og Chile

Ser måske lidt voldsomt ud med alle de ligaer og jeg kan da godt se at det måske kan være en grund til jeg stopper fordi spillet går for langsomt, men indtil videre har det ikke været det store problem.




KF: Jeg vurdere Dailly til at være en stabil og fornuftig højre back. 16 makering, 15 takling, 16 hoved bla. Han bringer lidt rutine til min 2 midterforsvar og specielt Anton Ferdinand har brug for at lære lidt. Jeg siger ikke Dailly er en kæmpe stjerne, men føler på nuværende tidspunkt at jeg vil bruge ham. Hvem vil du anbefale som højre back i truppen ?




Mål i første sæson:

Klubben fans forventer en hæderlig placering(10-15) imens klubben gerne vil have en sikker placering (8-12).


Jeg sagde dette til en journalist:
"Holdet har fantastiske muligheder langsigtet. Jeg vil mene at spillere som Javier, Anton Ferdinand, Reo-Coker og Tevez går en fantastisk fremtid i møde og jeg vil naturligvis gøre mit for at få det optimale ud af dem. Spørgsmålet er om klubben kan holde på dem. I første omgang håber jeg meget på at vi kan komme i top 8. Så vi har en chance for at spille i Uefa Cupen næste sæson. Hvis vi skal have en chance for at holde på disse spillere så skal vi ud i europa.



Vi er også med i Uefa Cupen og målet her er at komme forbi gruppespillet. Hvis vi ryger ud i gruppespillet så er det meget pinligt og jeg vil gøre alt for at få europærisk succes, dog er Premier League alt tid det vigtigste"
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


F.C.K.
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #8: 31 Okt 2006, 09:23 »

Det er en ganske god blog men lidt for lidt ss efter min mening... Men hver sin smag
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #9: 31 Okt 2006, 19:21 »

Tja, BlaZZo. Højrebackspladsen er som sagt super åben, og da jeg ikke har spillet med West Ham United endnu, så skal jeg ikke kunne sige, hvem der er mest holdbar der ude... vil dog godt garantere at en af de andre er bedre end Dailly ;-)..
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Chelidze90
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #10: 31 Okt 2006, 19:26 »

Nå nå BlaZZo, så er man nok tilbage med et brag Wink

Men super nice blog so far, så må vi bare se om du kan gøre det bedre end Pardew. Og kan se at du næsten fik alle dine ligaer med Smiley
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #11: 31 Okt 2006, 19:34 »

Hej BlaZZo..

Jeg synes det er en nice blog indtil videre, så det ser lovende ud..

Smiley.
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #12: 31 Okt 2006, 19:35 »

ja det ser godt ud................m en jeg savner lidt billeder Smiley
Logged

kongboje
Gæst
 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #13: 31 Okt 2006, 20:26 »

Super blog.. velskrevet og flot sat op. KUTGW!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - på vej mod toppen ?
« Svar #14: 01 Nov 2006, 08:51 »

Så fik jeg også læst bloggen. Godt skrevet indtil videre, men surt med de skader, typisk FM2007.........

Good luck!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010