West Ham
Grundlagt: 1895
Stadion: Upton Park
Kapacitet: 35500 (kun siddepladser med varme i banen)
Gæld: 260 Millioner (2,75 mill hver måned til 2021)
Profiler: Anton Ferdinand og Carlos Tevez
Så er jeg igang med endnu en blog, den første af slagsen i FM 2007. Jeg vil ikke love der kommer alt for mange deltajer med, da jeg hurtig kører død i det selv. Jeg vil gerne have det er sjovt at spille FM, så der kommer nok mest resultater og spillehandler.
Håber i kan leve med det!
På nuværende tidspunkt har jeg allerede spillet 1. kamp i ligaen, men starter selvfølgelig fra starten.
Klubben har jo en gæld på hele 270 millioner som først er udbetalt i 2021, så jeg må leve med at betale næsten 3mill hver måned. Så jeg har kun 19 mill til indkøb. Ikke specielt meget, truppen ser dog fornuftigt ud så jeg ville finde en rutineret målmand indtil både Roy Carroll og Robert Green blev klar igen.
Jeg fandt 37 årige Mark Crossley. En mand med 8 landskampe for Wales og har massere af førsteholdskampe på bagen, bla for Nottingham Forrest. Jeg måtte betale 180.000 for ham, måske min kommende målmandstræner ?
Her et overblik over truppen:
Målmænd:Roy Carroll, Robert Green, Mark Crossley og Jimmy Walker
Her satser jeg på Carroll, selvom Green sagens kunne stå. Men som udgangspunkt så regner jeg med Roy vil stå en stabil sæson.
Forsvaret:På venstre back pladsen er McGartney(25), han har spillet 19 landskampe for NordIrland. En spiller der er kommet fra Sunderland. Paul Konchesky(25) er en offfensiv venstre back som jeg har tænkt mig at bruge.
Højreback pladsen er mere åben. John Pantsil(25), Tyrone Mears(23), Jonathan Spector(20) og Christian Dailly(32).
Disse 4 spillere er kandidater til back pladsen, alle 4 kan dog spille andre pladser end netop DR. Dailly kan også spille defensiv midt, Pantsil højre midtbane og Spector central forsvar.
Hvem der skal spille denne back er forsat et åben spørgsmål..
Det centrale forsvar er en mand dog sikker, Anton Ferdinand(20), som makker til ham kan Daniel Gabbidon(27) eller James Collins(22) komme på tale.
Jeg vil tro jeg stiller med:
Dailly - Gabbidon - Ferdinand - Konchesky
Central midtbane:Her er der et par interresante navne. Javier Mascherano(22) og Nigel Reo-Coker(22). Disse 2 spillere er store talenter. Javier kan naturligvis ikke engelsk endnu da han ikke har været her så længe. Som udgangspunkt vil jeg bruge Javier som mere defensiv og Reo-Coker som lidt mere offensiv.
Hayden Mullins(27) og Lee Bowyer(29) skal være backup, Bowyer kan dog sagens spiller på kanten.
Kanterne:
Yossi Benayoun(26) og Matthew Etherington(25) vil være de oplagte på kanterne. Bowyer kan somsagt også spille en kant hvis det er nødvendigt. Shaun Newton(31) har karantæne til den 23-12-06.
Kan godt være jeg mangler lidt bredde på kanterne, som udgangspunkt vil jeg beholde dem jeg har nu.
Angribere:Mit angreb er nok den største styrke. Teddy Sheringham(40), Carlos Tevez(22), Dean Ashton(23), Carlton Cole(22), Bobby Zamora(25) og Marlon Harewood(26)
Et voldsomt stærk angreb vil jeg mene. Tevez er selvskrevet og det bliver nok Ashton der skal hjælpe ham i front. De 2 der nok får mindst spilletid er Teddy og CC(Cole). Det er ligefør jeg har for mange muligheder her, men igen afventer jeg og ser hvad der sker og der vil nok først ske ændringer til januar.
Spillere på reserve og U holder er ikke værd at nævne i øjeblikket.
Jeg har tænkt mig at bruge en 4-4-2 flad på midtbanen. Den ene centrale midtbane har en pil nedaf. De 2 kanter har pile halvt frem. Den anden centrale midtbane mand har mere offensive instruktioner.
I angrebet har jeg tænkt mig at bruge Tevez som den mere kreative angriber som går lidt ned i banen, den anden skal mere være en boksspiller som skal tage de hårde kampe i feltet. De 2 backs skal også bidrage til det offensive.
Jeg har også en lidt mere defensiv taktik | 4-1-2-2-1. En defensiv midtbane, 2 centrale, 2 offensive kanter og kun 1 angriber og mere kontra betinget spillestil, nok til udekampe mod Pool, Chelsea og Man Utd.
Jeg har også fået ansat et par trænere som forhåbenlig kan lette lidt på belastningen under træning.
Min asst manager stod for træningskampene:
Dunfermline - West Ham 1-0 (Tevez udvist)
Slavia Prag - West Ham 2-2 (Bowyer og Harewood udvist)
La Chaux-de-Fonds - West Ham 0-3
Concordia BS - West Ham 0-3
Zurich - West Ham 1-1
Brighton - West Ham 1-1 (Tevez udvist)
Det blev nogen rigtig dyre træningskampe! Det ender med at Tevez får 5 spilledags karantæne og Bowyer/Harewood får 3 spilledage.
Javier Mascherano (For nu af bare Javier) blev skadet i en træningskamp og må være ude i en måned. Etherington måtte også udgå for en træning og går også glip af sæsonstarten.
1.kamp i Premier LeagueFulham - West Ham (Fav)
Skader: Javier, Carroll, Green, Spector, McGartney, Etherington, CC(Cole)
Karantæne: Bowyer, Newton, Tevez og Harewood
Med det blev Teddy nød til at starte i front.
Selvom jeg var spilstyrende gennem hele kampen og skabte de fleste chancer så var det alligevel Fulham der løb med sejren.
Resultat: 1-083min: Kleberson
2.kamp i Premier League:West Ham - Bolton (Fav)
Skader: Carroll, Green, Spector, McGartney, Etherington, CC(Cole)
Karantæne: Bowyer, Newton, Tevez og Harewood
Javier er klar igen, men ikke 100% så han sidder over. Dailly spiller den defensive midtbane imens Mears er på højre backen. Præcis samme hold som mod Fulham.
Resultat: 2-116min: 1-0 Collins (Straffe)
24min: 1-1 Anelka
67min: 2-1 Ashton
En vigtig og fortjent sejr. Dog en meget dyr kamp. I det 43 minut mål Pantsil(MR) forlade banen og kun 2 minut efter må Mears forlade banen med en skade.
Teddy Sheringham fik sin ligakamp nr 700!
Efter kampen får jeg en besked fra lægen:
"Jeg må desværre medele dig at John Pantsil vil være ude 2-3 uger pga lysken. Mears vil være ude i helt op til en måned da han brækkede et ribben i en takling"
Overblik over truppen efter Bolton kampen:
http://img110.imageshack.us/img110/6416/skaderlf6.jpgOg Brøndby brokker sig over skader ?
Her til sidst kan jeg sige at Barnet har jeg fået som sammarbejdsklub. Har allerede sendt Tony Stokes og Jack Jeffrey dertil.
Hvornår der bliver opdateret igen vides ikke! Men forhåbenlig en af de kommende dage. Kom gerne med en kommentar.