home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Citater #19
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Citater #19  (Læst 10869 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #7
« Svar #15: 15 Nov 2013, 09:14 »

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #7
« Svar #16: 15 Nov 2013, 09:25 »

Citater
#8
Kvinder og sprut
United manager var notorisk kendt for sin hang til sprut og løsslupne damer. De engelske tabloidjournalister elskede ham og de stod forventningsfulde klar foran træningsanlægget på den første arbejdsdag efter sommerferie. De ville vide om The Gaffer havde haft en god ferie og de ville vide, om der var hold i rygterne om, at han mere eller mindre havde formøblet sin private formue væk.

”I 2009 droppede jeg kvinder og sprut, det var de værste 20 minutter af mit liv.”

”I sommerferien har jeg brugt en masse penge på sprut, damer og hurtige biler. Resten klattede jeg væk”


Med rødsprængte øjne og et skævt smil på læben forlod han journalisterne og gik mod sit kontor.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2013, 09:27 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #8
« Svar #17: 15 Nov 2013, 15:44 »

Citater
#9
Farvel
Sir Alex Ferguson udtalte sig engang således om Ryan Giggs:¨

”Jeg kan huske første gang, jeg så ham. Han var 13 år, og han svævede over jorden som en cockerspaniel, der jagtede et stykke sølvpapir i vinden.”

Siden 1991 har Ryan Giggs revet modstanderne fra hinanden men nu er det slut. Han valgte i sommerens løb at lægge støvlerne på hylden og tiltræde i stillingen som assistent manager for U21 holdet. Klubben har valgt at hylde den levende legende ved at lade trøje nr.11 gå på pension.

Ryan Giggs blev dog ikke den eneste der sagde farvel i løbet af sommeren. Antonio Valencia blev solgt til Monaco for 20 mio. £ og Rio Ferdinand fik ikke fået sin kontrakt forlænget i United. Pressen vil vide, om det hang sammen med rygter om, at Ferdinand og klubbens manager har været på kant med hinanden i den forgangne sæson. Hvor bølgende især skulle være gået højt efter nederlaget mod Arsenal i Champions League kvartfinalen.

United manager bekræfter at Ferdinand og han havde en diskussion efter Arsenal kampen.

”Han tårnede sig over mig, og de andre spillere dækkede sig for øjnene. Jeg kiggede op på ham og tænkte: Hvis han slår mig, så er jeg død”

United manager udstreger dog, at episoden intet har med den manglende kontrakt forlængelse at gøre. Han udtaler, at han har stor respekt for Ferdinand og hans store passion og vilje til sejr. Tiden er bare løbet fra ham og nye kræfter er tiltrængt på flere positioner.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #9
« Svar #18: 15 Nov 2013, 18:39 »

Citater
#10
Velkommen
Flere spillere tog sin afsked I løbet af sommeren, hvilket betød nye spillere i United trøjen. Blandt andet blev det til en comeback på Old Trafford for Paul Pogba, et comeback der var guf for den engelske presse som straks var ude med spørgsmålet, om det var en fejl United ikke beholdte ham i første omgang. De ville høre om den nye manager mente Sir Alex Ferguson havde lavet en fejl i sin tid.

”Hans svaghed var, at han troede, han ingen havde”

Udover Progba ankom den unge back Luke Shaw under mere rolige omstændigheder. Et naturligt indkøb eftersom Evra nok var i gang med sin sidste sæson i United trøjen. Derudover var den kun 16 årige Tim Champion trukket op på førsteholdet.

I løbet af sommeren fandt United også frem til deres nye nr.7, æren tilfaldt stortalentet Adnan Januzaj. En spiller United manageren havde stor tiltro til, helt den samme tro havde journalisterne ikke. De satte spørgsmålstegn ved om den unge Januzaj var klar til at bærer det store pres der følger med trøjen. Seneste havde Valencia jo knækket under det pres. United manageren var dog ikke et sekund i tvivl.

”Det Messi kan gøre med en fodbold, det kan Januzaj gøre med en appelsin”



A-kæden                                          B-kæden

« Seneste Redigering: 15 Nov 2013, 20:21 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Citater #10
« Svar #19: 15 Nov 2013, 20:01 »

Hvorfor må vi ikke se et billede af Paul?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Citater #10
« Svar #20: 15 Nov 2013, 20:13 »

Fin blog. Jeg er dog ikke i at din 4-4-1 formation er en "offensiv taktisk tilgang".
Logged

welbz is dat guy

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #10
« Svar #21: 15 Nov 2013, 20:19 »

Fin blog. Jeg er dog ikke i at din 4-4-1 formation er en "offensiv taktisk tilgang".

Og sådan tænker man taktik forskelligt. Jeg mener jo ikke det er tal i en formation der tæller men hvilke offensiv løb og holdet mentalitet der gør om en taktik er offensiv eller defensiv.

Om man spiller 5-4-1, 4-4-2 eller 4-3-3 er helt ligegyldigt i min forståelse.

Holdet mentalitet går at jeg står højt, presser højt og jeg får mange folk med frem. Jeg har som regel minimum 4 mand i feltet ved indlæg, det er offensivt i min verden.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #10
« Svar #22: 15 Nov 2013, 20:22 »

Hvorfor må vi ikke se et billede af Paul?

Han var lige kostbar men han fik en opsang som Bendtner fik. Så nu er han til rådighed
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #10
« Svar #23: 15 Nov 2013, 20:41 »

Citater
#11
Mindgames
Igennem hele sidste sæson havde United manageren og Chelsea manager José Mourinho en intern fight. Der blev sendt den ene sviner efter den anden af sted i pressen. Denne fejd nåede uanede højder før årets Community Shield kamp, hvor de to hold skulle mødes. Disse mindgames virker dog mere som et spil for galleriet, for de to managers skulle eftersigne være gode venner som mødes efter hver kamp til glas rødvin. Hvilket der også blev løftet sløret for dagen efter kampen. United manageren kunne ikke dy sig, nok fordi han var ovenpå efter 2-1 sejren. Dagen efter kampen kom han nemlig med følgende udtalelse:

”Han førte sig frem og kaldte mig ”boss” og ”big man”, da vi drak et glas efter kampen. Men det ville have hjulpet, hvis hans hilsner var blevet akkompagneret af et nogenlunde glas vin. Det, han serverede, var malingsfortynder”
« Seneste Redigering: 17 Nov 2013, 20:50 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Citater #11
« Svar #24: 16 Nov 2013, 12:42 »

Hvad måtte du slippe for Shaw og Pogba?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Citater #11
« Svar #25: 16 Nov 2013, 13:25 »

Det er en stor blog, det her!
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Citater #11
« Svar #26: 16 Nov 2013, 15:01 »

Haha, Mourinho ville aldrig kalde andre end Ferguson for "The Boss".
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #11
« Svar #27: 16 Nov 2013, 16:57 »

Det er en stor blog, det her!

Takker Smiley

Og selvfølgelig vil Mourinho kalde ham Boss.. Han er den største manager verden nogensinde har set  Wink

Kommer lige med prisen på indkøb senere. Kan ikke lige huske det...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Citater #11
« Svar #28: 16 Nov 2013, 20:13 »

Takker Smiley

Og selvfølgelig vil Mourinho kalde ham Boss.. Han er den største manager verden nogensinde har set  Wink

Kommer lige med prisen på indkøb senere. Kan ikke lige huske det...
Wester, jeg tror, du misforstod min kommentar. Jeg skrev "Mourinho ville aldrig kalde andre end Ferguson for The Boss". Og derfor urealistisk at han skulle sige det om den nye United-boss, som jo i din blog er dig. :b
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Citater #11
« Svar #29: 16 Nov 2013, 20:15 »

Wester, jeg tror, du misforstod min kommentar. Jeg skrev "Mourinho ville aldrig kalde andre end Ferguson for The Boss". Og derfor urealistisk at han skulle sige det om den nye United-boss, som jo i din blog er dig. :b

Tror du misforstår Wester Wink

Den nye UTD manager (Wester) mener tydeligvis han overgår Ferguson.

BTW. meget sjove citater  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010