home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:42 szukizek Blogkonkur... 4# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132745 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Citater #19
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Citater #19  (Læst 10864 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #11
« Svar #30: 16 Nov 2013, 23:21 »

Tror du misforstår Wester Wink

Den nye UTD manager (Wester) mener tydeligvis han overgår Ferguson.

BTW. meget sjove citater  Thumbs Up

Præcis
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #11
« Svar #31: 17 Nov 2013, 20:45 »

Citater
#12
Røgslør
United var kommet fornuftigt fra start i Premier League. Det samme gjorde sig gældende i Champions League, hvor de stod overfor to vigtige opgør imod italienske Inter. Italienerne ville tydeligvis gerne indtage rollen som underdogs, holdets manager Walter Mazzarri gjorde i hvert fald et stort nummer ud af, at United var kæmpe favoritter før kampene. Det var mindgames som United manageren tog med gran salt.

”Når en italiener siger, at det er pasta, så checker jeg under sovsen for at være sikker. De er mestre i at lægge røgslør.”

Det viste sig ikke bare at være et røgslør, Walter Mazzarri havde fat i noget. Inter blev fuldstændig kørt over på Old Trafford hvor hjemmeholdet vandt rekord stort med 7-0. En sejr der bragte minder tilbage til Roma kampen fra 2007.

I returkampen gik det knapt så slemt for italienerne som reddede lidt af æren ved kun at tabe 0-1. Med de to sejre over Inter har United allerede sikrede sig billetter til næste runde. En kærkommen mulighed for at give de unge talenter lidt Champions League erfaring i de sidste to gruppekampe, samtidig med de mere rutinerede spillere kan få et hvil i et tætpakket kampprogram.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2013, 20:49 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #12
« Svar #32: 17 Nov 2013, 23:08 »

Citater
#13
Verbale øretæver
United stod foran to vigtige Premier League kampe, henholdsvis ude mod Chelsea og hjemme mod Arsenal.

Chelsea blev slået med 1-2 på to mål scoret i de dødende minutter, det sidste sat ind af den unge Wonderkid Tim Campion. Efter kampen ville en journalist hører, om der var hold i rygterne, at den unge spiller ligeså godt kunne have tørnet ud for Chelsea i dagens kamp, da rygter ville vide, at Mourinho havde tilbudt ham en prøvetræning inden han signede for United. Champions respons var:
 
”Mourinho bad mig komme til prøvetræning i Chelsea. Jeg sagde nej. Campion går ikke til auditions.”

Journalisten spurgte derefter hvordan han skulle fejle rollen som matchvinder. Campion afslørede han skulle fejle det i selskab med sin kæreste, da hun havde fødselsdag netop på dagen. På spørgsmålet om hvilken gave han så havde købt til hende, gav han følgende svar:

”Hun får ingen. Hun har allerede Campion.”

Få dage efter stod den på Premier League opgøret mellem United og Arsenal. Og pressen hører United managers mening om den tidligere United angriber Javier Hernández, som nu tørnede ud for Arsenal. Hernández var den første spiller, som han solgte efter sin entre på Old Trafford.

”Han er en god målscorer men en dårlig fodboldspiller”

De ville også hører om han havde en kommentar til Arsène Wenger, som flere gange i løbet af sæsonen været ude i pressen og kritisere United for deres spillestil, deres dommertække og ikke mindst managerens arrogante omgang i pressen.

”Jeg tror, han er et af de mennesker, som kan beskrives som voyeur. Han kan li at se på andre. En af de typer der har en stor kikkert derhjemme, så han kan følge med i naboernes liv. Han taler og taler om United hele tiden.”

Det blev ikke kun til verbale øretæver også på banen fik Arsenal en ørefigen. De blev sendt hjem fra Old Trafford med et 3-1 nederlag. En United sejr der satte en stor tyk streg under deres foreløbige dominans i årets Premier League.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #33: 17 Nov 2013, 23:20 »

Kæft ham Campion er giftig!
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #34: 17 Nov 2013, 23:22 »

Kæft ham Campion er giftig!

Han bliver så vild! Han er allerede rigtig god..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #35: 17 Nov 2013, 23:35 »

Har du nogen tortur på ham? Rooney/Giggs?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #36: 18 Nov 2013, 00:07 »

Har du nogen tortur på ham? Rooney/Giggs?

Nej... Jeg er skide dårlig til det med træning og talentudvikling..

Har ikke sat mig ind i hvad virker osv.. Jeg tænker kun i taktik..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #37: 18 Nov 2013, 19:12 »

Citater
#14
Diving
På pressemødet før opgøret mod ærkerivalerne Liverpool, var United managerens ude i vanlig stil og gav i denne omgang Liverpools offensive trio, Gerrard, Aspas og Surarez, det glatte lag.

“Aspas kan ikke sparke til bolden med sin højre fod, han kan ikke heade, han kan ikke tackle og han scorer ikke særlig mange mål. Ud over det så er han da ok.”

“Gerrard er en poet, så længe han holder munden lukket.”

”Min appel til United tilhængerne foran tv-skærmene er: Lad vær med at tænde støvsugeren når Surarez har bolden, der er en stor chance for han falder om.”


Ironisk nok var det United der havde en spiller der faldt om og fik tildelt et straffespark, som RvP omsatte til mål og United vandt kampen med 1-0. En scoring der blev modtaget således af United manageren efter kampen:

“Et straffe er en fej måde at score på.”

Men mon ikke manageren er tilfreds med de 3 point, som sender holdet ind i det nye år på en solid 1. plads i Premier League.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #14
« Svar #38: 20 Nov 2013, 09:20 »

Citater
#15
Krig og kunst
Flere kritikere har været fremme og brokke sig over priserne i engelsk fodbold. En kritik der preller af på United formanden Ed Woodward.

“At påstå klubbens fans betaler deres pund for at se 22 lejesvende sparke til en bold, er som at kalde en Stradivarius violin for træ og katte tarme, og Hamlet for papir og blæk. Krig og kunst det koster og det er en blanding af dette, som vi tilbyder på Old Trafford.”

En ting er sikkert, United tilhængerne får i hvert fald spænding for deres hårdt opsparede pund. Holdet har nemlig været igennem en mindre formnedgang og den solide føring i Premier League er smidt væk. Mesterskabskampen er helt åben. Derudover venter der et spændende Champions League opgør lige om hjørnet. Leverkusen kommer på besøg og tyskerne har en 1-0 føring med i hånden fra det første opgør i 1. knockoutrunde.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Citater #13
« Svar #39: 20 Nov 2013, 10:07 »

Har du nogen tortur på ham? Rooney/Giggs?

Ville det ikke også være liiiiiige voldsomt nok? Jeg mener; tortur hører vel ingen steder henne og slet ikke i fodbold!  crazy Grin
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Citater #15
« Svar #40: 20 Nov 2013, 10:08 »

Men en fed blog du har gang i og en helt ny tilgang til det! Det eneste man efterhånden kan være sikker på altid gør sig gældende i dine blogs, er holdet du spiller med. Grin Jeg er vild med brugen af Zlatan citater. Han er og vil altid være en af mine helte så keep it up!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #15
« Svar #41: 21 Nov 2013, 21:50 »

Citater
#16
Ydmyghed?
United manageren var ikke ligefrem kendt for sin ydmyghed og i den seneste måneds tid havde det taget helt overhånd. Han var voldsomt friskfyragtig og gang på gang havde han været ude i pressen med arrogante og kække bemærkninger. Grunden herfor skulle nok findes i klubbens resultater, for det gik Uniteds vej. Holdet toppede Premier League, de havde spillet sig videre i Champions League og havde slået ærkerivalerne fra Man City i League Cup finalen. En enkel reporter ville dog vide, om det ikke havde taget overhånd? Om det ikke var på tide at gearer lidt ned?

”I forrige sæson forsøgte jeg at være ydmyg i hele 14 dage men det var der ingen der bemærkede. – Jeg ser ingen grund til at forsøge det igen.”

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #16
« Svar #42: 22 Nov 2013, 07:36 »

Citater
#17
Nedtrykt
4 kampe uden sejr, en ordentlig øretæve af Arsenal og exit i Champions League. Det var status indtil videre for United i april måned. Ikke ligefrem en statistik som manageren kunne være tilfreds med. Den ellers kække manager måtte da også indrømme, at humøret ikke ligefrem var så højt pt. Han havde dog et lille trick, som altid fik ham i bedre humør, når han var nedtrykt.

”Når jeg føler mig nede og ikke har andet at fortage mig, så tager jeg et kig ned at Premier League tabellen, for at se hvordan Liverpool klare sig.”

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst
 
Sv: Citater #17
« Svar #43: 22 Nov 2013, 08:47 »

Hvorfor er Chelsea 3-4 kampe efter de resterende hold? Det er lidt voldsomt imo Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Citater #17
« Svar #44: 22 Nov 2013, 10:18 »

Hvorfor er Chelsea 3-4 kampe efter de resterende hold? Det er lidt voldsomt imo Wink


Du mener vist City.. Grunden er, at de vandt CHL og har spillet VM for klubhold, kom i League Cup finalen, FA Cup semifinale og er i EURO Cup finalen. Så de har haft et voldsomt program
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010