home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)  (Læst 18055 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '26' The Blues/Sbornaja
« Svar #105: 09 Jul 2009, 18:40 »

Kig længere oppe på den her side, der har jeg lagt et ss af Stancu Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '26' The Blues/Sbornaja
« Svar #106: 09 Jul 2009, 18:44 »

God update, det går bare ikke så godt for dig Skuffet

God bedring til holdet  Grin

KIU. .. . Smiley
Logged

(:

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '26' The Blues/Sbornaja
« Svar #107: 09 Jul 2009, 19:26 »

Rusland fortsætter det flotte spil
www.skysports.com – 21/10/2012

Rusland kører derud af i VM kvalifikationen og der ser godt ud med henhold til at kvalificere sig videre, og med en sejr over Luxembourg og en flot uafgjort mod Italien ligger de på en flot 1. Plads.
RUSLAND 2 - 2 ITALIEN
1-0 ALAN DZAGOEV (18)
1-1 GIUSEPPE ROSSI (46)
2-1 MARAT IZMAILOV (49)
2-2 GIUSEPPE ROSSI (82)


LOKOMOTIV – 13/10/2012:

Ruslands 2 kamp i VM kvalifikationen skulle spilles mod Italien hjemme på Lokomotiv stadion og det blev en god kamp med 4 mål. Rusland startede overraskende bedst og kom også foran 1-0 allerede efter 18 minutter, det var det 22 årige super talent Alan Dzagoev der til dagligt spiller i Roma der scorede målet. Der kom ikke flere mål i 1 halvleg og Rusland kunne tilfredse gå i omklædningsrummet med en 1-0 føring. De skulle dog få sig et chok da Giuseppe Rossi efter kun 1 minut spillet af 2 halvleg fik udlignet for Italien. Rusland fik dog bragt sig hurtigt foran igen 3 minutter efter på mål Marat Izmailov. Det skulle dog alligevel blive til en uafgjort kamp da Giuseppe Rossi efter 82 minutter kunne udligne med sit andet mål i kampen til slutresultatet 2-2, hvilket nok også var et fair resultat mellem de nok to bedste hold i kvalifikations gruppen.
RUSLAND 7 - 0 LUXEMBOURG
1-0 ANDREY ARSHAVIN (2)
2-0 YURY ZHIRKOV (7)
3-0 ALAN DZAGOEV (24)
4-0 MARAT IZMAILOV (39)
5-0 ANDREY ARSHAVIN (45)
6-0 VLADIMIR BRYSTOV (63)
7-0 KONSTANTIN ZYRYANOV (74)


LUZHNIKI – 17/10/2012:

Næste kamp mod Luxembourg skulle endnu engang spilles hjemme, denne gang på Luzhniki stadion. Det var forventet at Rusland ville vinde denne kamp forholdsvis stort, og det kom de så sandelig også til at gøre. Andrey Arshavin startede skydeteltet mod Luxembourgs mål, da han scorede til 1-0 efter kun 2 minutter. Der skulle kun gå 5 minutter før bolden igen lå i Luxembourgs mål. Denne gang var det den hurtige venstrekant Yuri Zhirkov der scorede, han var dog sat ned på venstrebacken i dag. Alan Dzagoev ville også godt være med til at scorer målene og han fik scoret et til 3-0 efter 24 minutter, og det så nu ud til at blive en walkover for Rusland. Efter 39 minutter blev det 4-0 da Marat Izmailov også fik scoret et mål. I første halvlegs overtid fik lille hurtige Andrey Arshavin så scoret sit andet mål i kampen til 5-0. I anden halvleg blev der scoret efter 63 minutter , og det  var Vladimir Brystov der scorede. Sidste mål blev scoret af Konstantin Zyryanov efter 74 minutter og han sluttede legestuen af med sit mål til 7-0, en fantastisk kamp af Rusland hvor Andrey Arshavin blev man of the match med to mål og flot spil. Rusland lægger sig nu solidt på en 1. Plads med en flot målscorer.

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '26' The Blues/Sbornaja
« Svar #108: 10 Jul 2009, 00:24 »

Det går fremad for Chelsea
www.skysports.com – 24/11/2012 – oktober og november måned

Chelsea havde en forfærdelig start på Premier League med Sebastian Erichsen Mau ved roret. Nu er det begyndt at gå bedre, men de spiller stadig ikke det sædvanlige gode spil og de har problemer med at scorer på deres chancer.

OKTOBER MÅNED:
Første kamp i oktober måned skulle spilles mod Wigan hjemme på Stamford Bridge, og det blev en nem kamp for Chelsea. Det startede med et mål fra Joleon Lescott efter 27 minutter, og et mål af Ashley Cole blot tre minutter efter til 2-0. Sidste mål blev scoret efter 49 minutter af Joe Cole der afgjorde kampen til 3-0.

Næste kamp skulle spilles ude mod Middlesbrough på Riverside Stadium. Det blev en kedelig kamp hvor målene blev scoret meget sent. Første mål scorede Chelseas Gonzalo Higuain efter 82 minutter. Men Middlesbrough slog til blot 2 minutter efter og udlignede til slutresultatet 1-1.

Tredje kamp i oktober måned skulle spilles mod Bolton hjemme på Stamford Bridge, og det blev en kamp med hele otte mål. Chelsea startede bedst med et mål af John Terry efter 35 minutter. 2 minutter efter gjorde Higuain det til 2-0, og i halvlegens overtid scorede Goran Pandev til 3-0. Efter 46 minutter fik Bolton reduceret, og de fik scoret et mål mere 4 minutter senere. 5 minutter efter Boltons mål fik Frank Lampard scoret 4-2, og efter 79 minutter fik Higuain scoret sit andet mål til 5-2. Til sidst fik Bolton reduceret til 5-3.

NOVEMBER MÅNED:

Første kamp i november måned skulle spilles mod Sunderland hjemme på Stamford Bridge. Det blev ikke en begivenhedsrig kamp, hvor det eneste højdepunkt var Gonzalo Higuains mål efter 39 minutter der afgjorde kampen til en 1-0 sejr til Chelsea.

Næste kamp skulle spilles mod Fulham på Craven Cottage. Der kom ikke nogen mål i en meget kedelig kamp der ikke er værd at skrive om. Chelsea kunne ikke scorer på deres chancer og det endte med en skuffende 0-0 kamp.
3-0 v Wigan
1-1 v Middlesbrough
5-3 v Bolton
1-0 v Sunderland
0-0 v Fulham
1-1 v Aston Villa
1-2 v Arsenal

Kampen efter skulle spilles på Villa Park mod Aston-Villa. Det blev en tæt kamp med to mål, et til hver. Aston-Villa chokerede Chelsea ved at bringe sig foran 1-0 efter 33 minutter på mål af Rodrigo Palacio. Blot 5 minutter efter fik Chelsea dog udlignet på et flot mål af Salomon Kalou der driblede ind i banen og placerede bolden helt ude i højre side uden chance for Aston-Villas målmand Keiren Westwood. Dermed fik Chelsea endnu en uafgjort kamp.

Sidste kamp i november måned skulle spilles mod Premier Leagues nuværende førerhold Arsenal. Chelsea har gode erfaringer med Arsenal da de vandt Charity Shield over dem hele 5-1 i starten af sæsonen. I dag kunne Arsenal så få revanche. Arsenal chokstartede med et mål af Eduardo efter blot 5 minutter. John Terry fik udlignet efter 39 minutter, men Franck Ribery fik scoret sejrsmålet efter 59 minutter til 2-1, og Arsenal havde fået deres revanche.

Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '27' The Blues/Sbornaja
« Svar #109: 10 Jul 2009, 00:38 »

Hej Baliian

Forrygende updates du har sendt afsted Smiley Det er dejligt at se enkeltheden og det er overskueligt, fine resultater Smiley

KIU Smiley
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '27' The Blues/Sbornaja
« Svar #110: 10 Jul 2009, 00:40 »

Tak warmon Smiley
Men er ved at miste lysten, resultaterne har ikke være som jeg havde forventet Skuffet
Men prøver bare at holde på og spille videre.
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '27' The Blues/Sbornaja
« Svar #111: 10 Jul 2009, 01:03 »

Jeg har valgt at stoppe denne blog, da jeg har mistet lysten til at blogge og resultaterne i Chelsea har været dårlige.
Jeg tror jeg vender tilbage med en blog når jeg får lyst og den rigtige klub er der. Jeg vil sige tak til alle der har læst med og kommenteret min blog, og så vil jeg sige tak til alle dem der har lavet den flotte grafik for mig Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010