home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: '27' The Blues/Sbornaja (LUKKET)  (Læst 18407 gange)
Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '21' Los Che!
« Svar #75: 06 Jul 2009, 19:17 »

Sebastian Erichsen Mau skifter klub
www.skysports.com – 29/5/2012 – klubskifte

Sebastian Erichsen Mau fik spillet sin første sæson færdig i Valencia hvor det blev til en flot 3. Plads, men så kom det som et chok da man i dag kunne læse at Sebastian Erichsen Mau er ny cheftræner i den engelske storklub Chelsea FC.

Alle var i chok da man i dag fik at vide at den danske manager Sebastian Erichsen Mau efter en flot første sæson i Valencia tiltræder som ny cheftræner i Chelsea FC. Det forlyder at Chelseas bestyrelsesformand Roman Abramovich var så begejstret for at få Sebastian Erichsen Mau til klubben at de henvendte sig lige efter hans første sæson i Valencia, og det var et tilbud der var for godt til at afslå. Det er et stort skridt op af ranglisten for Sebastian Erichsen Mau der nu skal stå i spidsen for en topklub der er med i de fornemmeste turneringer. Han har fået et transferbudget på 335 millioner og en ugeløn på 14 millioner kroner. Vi har fået en snak med Sebastian Erichsen Mau om sit overraskende skifte.

Jeg er utroligt overrasket og beæret over at Chelsea FC henvender sig til mig, det ville jeg aldrig have troet da jeg startede min trænerkarriere i Fiorentina. Jeg havde en utrolig god første sæson i Valencia hvor vi fik en 3. Plads, og jeg var begyndt at holde meget af gutterne. Men det her tilbud fra Chelsea var for godt til at afslå og jeg er utrolig glad for at jeg accepterede det. Jeg tror på at jeg kommer til at blive glad her og får et godt ophold hos Chelsea, jeg glæder mig virkelig til at komme i gang med dem.
Sebastian Erichsen Mau, cheftræner i Chelsea FC

Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #76: 06 Jul 2009, 19:32 »

Super, det klubskifte ændrer bare alt  Opstemt

KIU  Grin

Logged

(:

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #77: 06 Jul 2009, 19:40 »

haha, den havde jeg ikke set komme Opstemt.
men fedt skifte Wink
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #78: 06 Jul 2009, 19:41 »

Tak Smiley
på hvilken måde ændre det alt? Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #79: 06 Jul 2009, 19:41 »

Hehe tilbuddet kom også helt som en overraskelse for mig vestergaard3 Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #80: 06 Jul 2009, 20:18 »

Sebastian Erichsen Mau, nu også som landstræner
www.skysports.com – 4/6/2012

Sebastian Erichsen Mau der har overtaget storholdet Chelsea FC er nu også blevet landstræner, han har nemlig overtaget succesholdet fra EM 2008 nemlig Rusland.

Sebastian Erichsen Mau oplever meget succes for tiden. Første overtog han det engelske storhold Chelsea FC, nu er han også blevet landstræner for Rusland. Rusland har en stærk trup, men det er ikke alle navne der er kendte. Men der er stadig nogle kendte navne som Andrei Arshavin, Roman Pavlyuchenko og Igor Akinfeev. Bestyrelsen for Rusland forventer at Sebastian Erichsen Mau kvalificere Rusland til VM 2014, og det kan da også godt lade sig gøre. Rusland er kommet i en kvalifikationsgrupp e  som de godt kan gå videre fra. De stærkeste hold må være Italien og Bulgarien. Der hviler et stort pres på Sebastian Erichsen Mau nu hvor han skal stå i spidsen for Chelsea og Rusland, og man må håbe at han kan klare arbejdet for begge hold. Vi har fået en snak med ham omkring jobbet han har taget i Rusland.

Jeg er glad for at jeg har taget jobbet i Rusland. Jeg tror at enhver træner drømmer om at blive landstræner på et tidspunkt, og nu er det blevet min tur. Jeg tror det bliver sjovt at træne Rusland, de har en stærk trup og det bliver fedt at prøve noget nyt. Det eneste problem er nok at jeg ikke kan tale russisk, men det må jeg jo lære hen ad vejen. Det skal nok blive godt og jeg håber og tror på at vi kan kvalificere os til VM i 2014. Sebastian Erichsen Mau, cheftræner for Rusland

Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '22' The Blues!
« Svar #81: 06 Jul 2009, 20:23 »

Tak Smiley
på hvilken måde ændre det alt? Smiley

Farven, overskriften, ligaen ...  Peace

Ps. Udmærket update, KUTGW   Thumbs Up
Logged

(:

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '23' The Blues/Sbornaja
« Svar #82: 06 Jul 2009, 20:25 »

Når på den måde Smiley
tak Smiley
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '23' The Blues/Sbornaja
« Svar #83: 06 Jul 2009, 20:37 »

Så lidt Smiley
Logged

(:

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '23' The Blues/Sbornaja
« Svar #84: 07 Jul 2009, 06:10 »

fed blog og godt skrevet Opstemt glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå i chelsea og med landsholdet, good luck Opstemt
Logged


Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '23' The Blues/Sbornaja
« Svar #85: 07 Jul 2009, 15:12 »

Preseason
www.skysports.com – 9/8/2012

Den nybagte manager i Chelsea Sebastian Erichsen Mau, har været ude og købe nye unge spillere til Chelseaholdet og så er det blevet til 6 venskabskampe.


Chelsea har haft en god og lidt travl preseason i denne sæsonopstart. De har fået ny cheftræner som er den unge danske manager Sebastian Erichsen Mau og de har fået hentet mange unge spillere, og så er det selvfølgelig blevet til et par venskabskampe.
1-0 v Toulouse
3-1 v Betis
0-2 v Almeria
2-0 v Palermo
2-0 v AC Milan
4-1 v Chelsea Reserverne

Nu til indkøbene. Den første spiller der blev hentet er en 20 årig ung midtbanespiller. Navnet på spilleren er Michael Petrovic og han kommer fra Østrig. Han har en stor fremtid foran sig, og talentspejderne spår at han har potientiale til at blive lige så god som midtbanemotoren Michael Essien, så ham skal man nok komme til at hører mere om. Chelsea betalte små 65 millioner for ham. Det forventes at Michael Petrovic bliver reserve i starten, men han kommer til at få spilletid. Petrovic har fået nummer 18 på ryggen.

Den næste spiller der blev hentet er også en ung spiller. Chelsea manglede lidt ungt blod til det centrale forsvar som kan tage overfor det gamle forsvar med John Terry og Ricardo Carvalho, så de fandt en ung englænder der hedder Mark Beevers, han er 22 år og kan godt blive til noget. Sebastian Erichsen Mau har hentet ham til klubben fordi han tror at han kan gøre ham god og at han kan blive til noget. Mark Beevers forventes at være reserve i første sæson, men man kan ikke udelukke at han får noget spilletid i løbet af sæsonen. Mark Beevers har fået nummer 13 på ryggen.

Chelsea havde stærkt brug for en ny højreback og de havde kig på en masse spillere, men deres klubber ville ikke sælge dem og Chelsea havde ikke transferbudget til at kunne byde gigantiske summer, men de fandt en 26 årig brasiliansk højreback til sidst. Navnet på spilleren er Rafinha, og han er hentet i Schalke. Han er en god teknisk højreback og den dyreste spillere for Chelsea i dette transfervindue. Han er købt for hele 110 millioner, men Chelsea havde brug for ham så det er en fin sum de har givet for ham. Han forventes at gå direkte ind på højreback og fuldende Chelseas forsvar. Rafinha har fået nummer 34 på ryggen.

Chelsea havde ikke en god reserveangriber som kunne komme ind og score mål hvis det var nødvendigt, så de hentede det franske talent Henri Saivet til klubben. Han er kun 21 år og har potientiale til at blive rigtig god. De har givet 87.500.000 millioner for ham og han forventes at være reserve i et rotationssystem. Henri Saivet har fået nummer 22 på ryggen.

Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: '24' The Blues/Sbornaja
« Svar #86: 07 Jul 2009, 15:24 »

er dine angribere gode nok, eller går du ud og henter en ny? Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '24' The Blues/Sbornaja
« Svar #87: 07 Jul 2009, 15:44 »

God update, ægerligt med nederlag til Almeria...

KIU  Grin
Logged

(:

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: '24' The Blues/Sbornaja
« Svar #88: 07 Jul 2009, 15:52 »

Ja meget surt, du burde have vundet den kamp..
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Bimmand
Gæst
 
Sv: '24' The Blues/Sbornaja
« Svar #89: 07 Jul 2009, 15:54 »

KIU

Dejligt med unge spillere i CHELSEA
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010